Ik weet het niet zeker maar volgens mij kunnen ze al vrij snel de afstand van moeders borst naar haar gezicht zien. Maar er zijn hier vast mensen die dit heel gemakkelijk op kunnen zoeken.quote:Op zondag 13 februari 2005 20:15 schreef Cavemania het volgende:
Ff vraagje, wanneer kunnen baby's eigenlijk redelijk goed zien, ik weet dat ze eerst alleen licht en donker zien. Ik heb de laatste paar dagen het idee dat Dominique me aan kijkt als ik haar de fles geef. Ligt ze altijd zo schattig naar me te kijken met die lieve blauwe oogjes... Ze is nu bijna 3 weken oud
ja die 2 gaan meestal hand in hand. Ze schieten onwijs snel omhoog vond ikquote:Op zondag 13 februari 2005 22:19 schreef Luchtbel het volgende:
Jolietje heeft inmiddels niet 1 maar 2 ministreepjes tanden
Net als Glenn dusquote:
quote:Op zondag 13 februari 2005 22:29 schreef danosa het volgende:
[..]
ja die 2 gaan meestal hand in hand. Ze schieten onwijs snel omhoog vond ik
Wat kan je vol liefde naar die witte streepies kijken en mooshy denken "mijn kleine meid wordt groot"
Wil je vieze gezichten op de foto? Hapjes als bloemkool en sperzieboontjes doen het daar goed voor. Jolie lust dat heel graag maar de eerste hapjes keek ze echt heel vies, op het cb zeiden ze dat dit meestal zo is bij bloemkool en sperzieboontjes. Ben blij dat ze het allemaal wel lustquote:Op maandag 14 februari 2005 07:01 schreef m@x het volgende:
Kai heeft gisteren zijn eerste groentenhapje (worteltjes) gekregen. Het eerste hapje ging een beetje moeizaam, maar toen meneer eenmaal de smaak te pakken had werd hij helemaal boos als het lepeltje niet snel genoeg zijn kant op kwam. Hij bleef maar eten. Ik zat maar te wachten op de vieze gezichten die hij zou gaan trekken maar die kwamen dus niet. Jaja, we hebben een veelvraatje gecreeerd.
Oh, geweldig. Sperzieboontjes en bloemkool heb ik net in huis gehaaldquote:Op maandag 14 februari 2005 09:38 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Wil je vieze gezichten op de foto? Hapjes als bloemkool en sperzieboontjes doen het daar goed voor. Jolie lust dat heel graag maar de eerste hapjes keek ze echt heel vies, op het cb zeiden ze dat dit meestal zo is bij bloemkool en sperzieboontjes. Ben blij dat ze het allemaal wel lustook pompoenhapje van Olvarit schijnt het goed te doen maar daar heb ik ons maar niet aan gewaagd.
nog een week aaaahhh!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
ET, Toot, hebben jullie al kadootjes voor Saskia en Danielle (bedacht)? Gewoon nieuwsgierig hoor![]()
Suzanna, ik kan me voorstellen dat je het echt als een probleem ervaart, heb ik ook gehad.quote:Op woensdag 16 februari 2005 08:54 schreef Suzanna het volgende:
Dus nu een vraagje...
Laten jullie je baby'tje weleens huilen om in slaap te komen óf lukt dat vanzelf, óf heb je een ander hulpmiddel, zoals ik?
P.S. Ik weet dat ik vaak hierover gepost heb....als ik in herhaling val moeten jullie het maar zeggen...het feit is gewoon dat het niet overgaat...zelfs niet met inbakeren (wat wel een beetje rust heeft gegeven overigens).
Zit je weer op je stoel inmiddelsquote:Op woensdag 16 februari 2005 08:05 schreef Sugar het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik mijn ogen bijna niet geloofde toen ik Jolietje op dat speelgoedauto-ding zag zitten?![]()
![]()
![]()
Wat is ze enorm, Luchtbel! Enorm lief, groot, bol en stoer! Ik wist echt niet wat ik zag. Het ís een kind. Geen baby!!!!!
![]()
Is het niet ongezond om 14 dagen binnen te blijven voor Noa? Ik bedoel ... frisse lucht lijkt me wel heel goed voor haar ook juist.quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:07 schreef Stiekemurd het volgende:
Suzanna, ik denk als je een vast ritme wilt maken, dan zul je je even af moeten zonderen van de buitenwereld. Doe je boodschappen gewoon 's avonds als je man thuis is en overdag zoveel mogelijk een ritme opvolgen in voeden, spelen/knuffelen, slapen. Na die 14 dagen (misschien wel wel eerder) zou je weer weg kunnen gaan. Belangrijkste is dat ze een goed ritme krijgt.
Githa: in het begin ging het slapen juist heel goed bij Noa. Ik weet niet waar het 'fout' is gegaan...want in het begin sliep ze overal doorheen, ook door stofzuigen etc.quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:13 schreef Githa het volgende:
ja precies stiekemurd![]()
Ik ga ook gewoon door met wat er moet gebeuren terwijl Jordy slaapt, anders kom ik helemaal nergens meer aan toe.
Ik geloof dat hij zelfs niet eens echt heeft moeten wennen aan de geluiden omdat we vanaf dag 1 gewoon op zijn kamertje stonden te stofzuigen terwijl hij sliep.
Hij krijgt van mij 10 euro als hij binnen een jaar: "Ajax is geweldig" kan zeggen.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:45 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Net als Glenn dus
Glenn heeft afgelopen week al z'n 1e geld verdiend: Ik had hem 5 Euro beloofd als ie zelfstandig een grote bal de box uit zou krijgen en afgelopen maandag terwijl ik stond te koken hoorde en zag ik dus een bal uit de box stuiteren
Wat raar dat die nieuwe gehoortest nog niet wordt toegepast? Noa heeft in de tweede week ongeveer een gehoortest gehad, heel simpel en snel (en hij was gelukkig goed). Ik dacht dat dat al lang zo was...blijkbaar niet! (maar ja, ik ben dan ook nog maar net moederquote:Op woensdag 16 februari 2005 11:33 schreef Jambo het volgende:
Texelonia, in Utrecht doen ze (volgens mij) vanaf 1 januari 2005 de gehoortest een paar dagen na de geboorte. Kindertjes die voor die tijd zijn geboren vallen nog in de oude regeling en krijgen hun eerste gehoortest tussen de 9 en 13 maanden. Melvin krijg 28 februari pas zijn eerste gehoortest, hij is dan 11 maanden. Vraag het anders even na bij het CB voor de zekerheid.
Of ze moeten het in het ziekenhuis hebben gedaan, maar daar heeft ie maar 1 week gelegen. Bij het cb hebben ze het niet gedaan... Misschien volgende keer dan ofzow?quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:35 schreef Martineke het volgende:
Tex heeft Noah geen gehoortest gehad?? vreemd, is volgens mij standaard, zeker weten doe ik het niet hoor.
en ik kijk echt raar van dat Noah bijna uit mt 56 gegroeid isik vergeet ff dat hij stukkie kleiner is als Maxim, die zit al 4 weken in mt 62
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |