Ik zag in het filpjestopic een onwijs schattig filmpje van Jolie in bad, klopt dat? (is al een tijdje geleden) Geweldig kindje...
Met Noa gaat het ook wel goed!! Ze lacht heel erg veel, net als Noah...en dat tong uitsteken is hier ook populair!! Ze begint ook echt geluidjes terug te maken, die zelfs lijken op 'heyhey' wat we vaak tegen haar zeggen. Heel erg schattig. Ze speelt op dit moment in de box met speeltjes die voor haar hangen, ze beweegt haar handjes er tegenaan en kijkt er écht naar! Ze is gewoon echt aan het spelen, geweldig.
Het slapen gaat weer minder helaas...overdag slaapt ze nog steeds bijna niet behalve als ik haar op m'n buik leg op de bank of met haar ga lopen, in de draagzak o.i.d.
Ik vraag me af of ik haar gewoon in bedje moet leggen en 'laten huilen' tot ze slaapt. Ik vind dat nameljik erg erg erg moeilijk, alleen al om haar vijf minuten te horen huilen. Dan VLIEG ik er weer naartoe.
Wat voor mij de vraag is, is natuurlijk wat het beste voor haar is. En mij lijkt dat dat ze door gaat slapen 's nachts (ze wordt nu gewoon wakker voor drinken en vaak slaapt ze dan met veel moeite pas weer in, vannacht na anderhalf uur heen en weer lopen) en overdag ook genoeg slaap krijgt!
Wat ik nu doe om haar te laten slapen (in slaap komen is het moeilijkste):
- Ik doe haar nu altijd 's avonds al in badje uitgebreid, vindt ze heerlijk. Ze wordt er alleen voor mijn gevoel alleen maar wakkerder door
![]()
...
- ik baker haar in
- ik geef haar haar speentje als ze echt niet in slaap komt
- als dat niet helpt geef ik haar nog even de borst, soms wordt ze daar erg slaperig van als het de tweede keer is
en als dat laatste niet helpt ga ik maar met haar rondlopen of leg ik haar bij mij in bed.
Dus nu een vraagje...
Laten jullie je baby'tje weleens huilen om in slaap te komen óf lukt dat vanzelf, óf heb je een ander hulpmiddel, zoals ik?
P.S. Ik weet dat ik vaak hierover gepost heb....als ik in herhaling val moeten jullie het maar zeggen...het feit is gewoon dat het niet overgaat...zelfs niet met inbakeren (wat wel een beetje rust heeft gegeven overigens).