abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 februari 2005 @ 21:13:56 #251
24188 Belana
kloon van belana
pi_25047073
thanks!

Githa, wat een toestand! sterkte enzo!

Catoot, Liam heeft gewoon de slagroomtaart gehad die we hadden, dus van zijn eigen taart zeg maar, lekker hoor!!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 11 februari 2005 @ 21:18:03 #252
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25047150
Hé E.T. ik wist ook niet dat dat kon, op allebei de paspoort.
Vind ik helemaal niet zo'n slecht idee. Het mannetje reageert hier ook positief op.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † vrijdag 11 februari 2005 @ 21:23:45 #253
81992 Githa
pi_25047258
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 14:56 schreef dutchie het volgende:
Githa, ik kan het niet helpen dat ik toch de kriebels krijg bij wat je vertelt. Ik vind het zo knap dat jullie er zo rustig onder blijven. Maar ik denk ook niet, dat je hier alles van jezelf laat zien uit zelfbescherming.
we proberen positief te blijven Dutchie en natuurlijk lukt dat niet altijd maar ook dat is vrij normaal.
Ik ben eerlijk gezegd echt al gewend aan zijn handjes en voetjes maar krijg ook wel de kriebels als ik denk wat er straks allemaal moet gebeuren, maar dan hoop ik weer dat die artsen echt wel weten wat ze aan het doen zijn. Daarbij zal ik er misschien veel positiever tegenaan kijken als ik vrijdag meer uitleg heb gehad, hoe ze alles gaan doen.
Reacties van mensen zijn soms nog wel het moeilijkst, ik heb dan ook snel de neiging om hem te gaan verdedigen terwijl dat helemaal niet nodig is.
Het gaat gewoon helemaal goed komen

Jolie gefeliciteerd met je eerste tand
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 februari 2005 @ 21:30:20 #254
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_25047402
Githa, een excollegaatje (nu vriendinnetje) had zelf aan allebei de voeten een zesde teen (vingers weet ik niet zeker), die probleemloos verwijderd zijn. Haar man had (toevallig) juist aan allebei de voeten twee tenen aan elkaar verbonden, die ook weer probleemloos van elkaar gescheiden zijn.

Ik kan me voorstellen dat jullie er aan gewend zijn, maar dat de reacties van anderen vervelend kunnen zijn. Toen Isa pas geboren was, dachten ze in het ziekenhuis dat ze Down-Syndroom had, de test die dat zou bevestigen/ontkrachten had een week nodig. Voor jezelf is je kindje de allerliefste en mooiste, maar het is heel moeilijk als 'men' op een andere manier kijkt naar je kindje.

Voor jou en Hubbie en een dikke knuffel van Jordy

Jolie Tandjes!!!

Knuffels
Sjeen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_25047800
Bij ons int durrep is het kind bijschrijven op beide paspoorten een euro goedkoper dan een eigen paspoort Ik denk niet dat het zoveel zal schelen per gemeente. Mij lijkt bijschrijven makkelijker, dan heb je een document minder om te vergeten (beetje chaotisch hier )
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  † In Memoriam † vrijdag 11 februari 2005 @ 23:10:48 #256
43556 miss_dynastie
pi_25048523
githa, het klinkt ongelooflijk spannend, maar inderdaad: de artsen weten wat ze doen, en het lijkt me voor Jordy ook prettiger om het zo snel mogelijk te doen (of heb ik dat mis ). Als je vragen hebt, of iets niet duidelijk is, gewoon zeggen tegen die arts he! Daar issie voor!
  vrijdag 11 februari 2005 @ 23:18:54 #257
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_25048705
ik moest toch een nieuw paspoort, dus toen meteen bij laten schrijven (was maar 5 euro ofzo dan.. ) Bij Swets in z'n bestaande paspoort was iets van 17 euro ofzo (als ik het goed heb)
Bij mij is Saskia dus ook meteen meegeprint en is het geen sticker die erin geplakt zit.

Bijschrijven leek mij ook gewoon het handigste.. Ik heb toch m'n paspoort al bij me (als we 'm nodig hebben) dan heb ik die van haar ook meteen bij me
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 23:21:18 #258
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_25048754
Githa you're a great mama woman kon me je bezorgdheid nog herinneren van in de Z&G en je gaat er geweldig mee om

Zoë heeft vandaag de APK stempel weer gekregen, mijn kleine meisje is bijna 10 kg 9735 72 cm lang . Erg trots vandaag op mijn bolleke ze liet ff zien dat ze kon draaien en liet ook is even merken de cb-verpleegkundige niet leuk te vinden . Dan gaat ze grommen, het is geen gehoor ze gaat nu brood eten vanaf maandag en ze zag er goed uit
  † In Memoriam † zaterdag 12 februari 2005 @ 06:23:14 #259
81992 Githa
pi_25052600
Ik heb een identiteitskaart .... geen idee of Jordy nu een eigen kaart kan krijgen of dat ik aan een paspoort zal moeten want bijschrijven op een Id kan geloof ik niet

Jordy is trouwens geweldig in het immiteren van stevie wonder als hij op je schouder ligt duwt hij zichzelf helemaal omhoog en zwaait dan met zijn hoofdje van links naar rechts ..... echt net Stevie wonder

Rottdog, hoe heb je Zoe dat geleerd .....grommen? of ligt dat aan de naam "rottdog"
  zaterdag 12 februari 2005 @ 09:09:53 #260
24188 Belana
kloon van belana
pi_25052814
Jolie een tand? heb ik daar overheen gelezen? Gefeli meid

Rottdog, wat wordt je meissie al groot!!

Ik ga binnenkort maar even informeren naar het bijschrijven of eigen paspoort vanwege onze reis naar Canada.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 12 februari 2005 @ 10:10:13 #261
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25053074
Jah hij is nog nauwelijks met het blote oog zichtbaar maar het is er 1, een heel klein wit streepje!

Zoë, ook al zo'n lekker bolletje. Heb je al spierballen Rottdog
  zaterdag 12 februari 2005 @ 10:23:27 #262
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_25053166
De Verenigde Staten eist een eigen paspoort van de kinderen. Ik weet niet zeker of die maatregel nu al in is gegaan, want Nederland had wat uitstel gekregen, maar in ieder geval dit jaar gaat dat van kracht worden.

Wij hebben niet direct plannen om naar de VS te gaan, maar we hebben er wel vrienden wonen. Om die reden gaan we voor Job maar een eigen paspoort aanvragen.

Oh, en om ook maar even ontopic te blijven; Jolie, gefeliciteerd met je eerste tandje!! Heeft ze er last van gehad, Luchtbel?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 12 februari 2005 @ 12:31:00 #263
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25054801
Ze heeft er niet echt last van gehad geloof ik. Ze was al niet lekker maar dat gaat nu ze die puffer heeft ook een stuk beter. Ze had helemaal geen rode wangen, rare poep of iets, het was er ineens

Hebben jullie ook van die rare kinderen die gek zijn op regen op de regenhoes van de kinderwagen? Hoe harder hoe beter, hoe meer wind des te opgewonder raakt Jolie. Waar ik loopt te vloeken in de regen zit Jolie met in iedere hand een voet heel hard baaaaaaaaaabaaaaaaaaabaababababa te zingen
pi_25055270
Ja, Dylan pakt altijd de regenhoes vast en trekt hem naar zich toe, waardoor hij dus alsnog nat wordt En ik maar de hele tijd dat ding goed doen!
pi_25055346
Ik denk trouwens dat het wel normaal is, want Piet (van bix) is/was er ook helemaal gek van
  zaterdag 12 februari 2005 @ 13:08:56 #266
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25055416
Oh als Piet het doet Dylan vind ik niet echt een maatstaaf
  FOK!fossiel zaterdag 12 februari 2005 @ 13:12:31 #267
2628 Karin
pi_25055476
Geniet er nog maar even van hoor. Bram was ook helemaal gek van de regenhoes, vond het fantastisch!! Maar als ik hem nu over de kinderwagen doe loop ik met een gillende sirene over straat En het maakt niet uit of ik het gewoon straal negeer en nog een uurtje doorloop, die sirene blijft gaan.
pi_25055484
Jolie gefeliciteerd met je tand
De regenhoes weet ik niet, Djulian heeft er nog niet onder gezeten Djen had het wel die vond dat ook heerlijk, toen ze een maand of 8 was heb ik hem er af gehaald en dat vond ze nog leuker, de wind voelen de regendruppels voelen. Dan liep ik chagie achter de wagen en miep zat te lachen en te gieren. Overigens vind ze regen nu nog niet echt erg hoor!
pi_25055609
Myrthe vindt die hoes maar niets, die wil alles kunnen zien zonder zo'n regenhoes over haar heen. Als het hard regent kan ik hem nu wel gebruiken zonder dat ze huilt maar een paar maanden geleden vond ze dat echt vreselijk.
  zaterdag 12 februari 2005 @ 13:24:27 #270
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25055649
Ja Karin, ik moest aan je denken vanmorgen! En aan Bram natuurlijk. Had het al es gelezen en was opgelucht hiehie. Ben allang blij hoor
pi_25055810
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 13:12 schreef Karin het volgende:
Geniet er nog maar even van hoor. Bram was ook helemaal gek van de regenhoes, vond het fantastisch!! Maar als ik hem nu over de kinderwagen doe loop ik met een gillende sirene over straat En het maakt niet uit of ik het gewoon straal negeer en nog een uurtje doorloop, die sirene blijft gaan.
Dat lijkt me hier in Amsterdam wel handig. Gaan al die suffe figuren die de stoep blokkeren eens opzij

Morris maakt het geloof ik niet uit of er nou wel of geen regenhoes overzit. Hij vindt allebei prima.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_25056238
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 13:08 schreef Luchtbel het volgende:
Oh als Piet het doet Dylan vind ik niet echt een maatstaaf
pi_25056402
trouwens even een "update" Ik vertelde een tijdje geleden toch dat Giulia zo last van reflux had, en dat ze echt de hele dag door huilde.. reflux icm stress is ook niet goed

Goed nieuws: stress is weg.. en in plaats van de hele dag huilen, lacht ze alleen nog maar de hele dag! Ze heeft nog wel last van het spugen, maar het doet haar niet meer pijn, zoals eerst.

Het is op de dit moment de makkelijkste baby die ik me had kunnen voorstellen. Onvoorstelbaar wat een geluk elk lachje me geeft! [emosmile]
Ze slaapt elke nacht heel erg goed door (meestal van 21:00 tot 9:00, en soms zelfs van 19.30 af )

Dus voor alle wanhopige moeders out there: Hang in there, het komt goed.. !
Na alle slapenloze nachten, en wanhopige momenten komt het moment dat jij en je kindje allebei helemaal rustig en gelukkig worden!

en Jolie Een tandje! Je word met de dag stoerder! Krijg je ook al baby-koekjes nu je een echte tand hebt??
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
  zaterdag 12 februari 2005 @ 14:38:20 #274
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_25056633
Hallo allemaal
Wat gebeurt er veel zeg! Nieuwe lieve kleine beebjes, beebjes die bijna jarig zijn, tandjes die doorkomen, beebjes die gaan staan.......Isa

Glenn wordt morgen 7 maanden en wat gaat het nu ineens hard zeg!
Meneer trekt zich ook al via de box en zijn bedje omhoog dus die hebben we met ingang van vandaag maar een stuk lager gezet.
Hij babbelt 5 kwartier in een uur (goh, van wie zou hij dat nu hebben!) en is al in het bezit van 3 tandjes en mamma mag niet voelen hoe het met de 4e gaat, want dan gaan de kaakjes op elkaar!

Alleen het eten gaat niet helemaal zoals het moet gaan, hij eet (en drinkt) minder dan de voorgeschreven hoeveelheden op een dag, maar hij groeit er goed op en we gaan tussendoor gewoon wegen en meten bij het CB. Ook het kauwen heeft hij nog niet helemaal door en hij verkiest de potjes boven het culinaire meesterwerk van zijn moeder.......want daar zitten nog geen stukjes in

Maar over het algemeen is het hier gewoonweg genieten
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  zaterdag 12 februari 2005 @ 14:46:00 #275
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_25056733
Oke gister hier gewenst dat mijn meissie wel wakker mocht worden, nou heb het geweten alleen het was om 3 uur vannacht lag net een uur te slapen Spelen tot vanochtend 6 uur spoken en ben me nu toch brak, ga het maar niet weer wensen

Spierballen echt wel

Jolie heeft een tandje

Dat grommen heb echt geen idee misschien heeft ze het wel van onze hond overgenomen

Bubblebabe wat lekker zeg

en nu is ze weer weg uit logeren
pi_25056885
Rottdog, in de nieuwe Ouders van Nu staat een foto van een Zoë, is dat jouw Zoë?
Ze lijkt er wel op, maar volgens mij klopt de woonplaats niet...
pi_25057458
Giulia en Glenn, leuk weer eens wat over jullie te lezen
En fijn dat alles goed gaat ook
  zaterdag 12 februari 2005 @ 16:56:08 #278
103793 kozakken
Living the life
pi_25058496
Jonne gromt ook. Maar dan meer van plezier dan van ellende of boosheid.
En wanneer hij opa ziet begint hij helemaal te uh-uh-hu-hu en en woest met z'n armen en benen te bewegen.
en luisteren doet íe ook niet echt meer.
-modus streng aan-
ikke:Jonne, nee!
Jonne: smerige grijns en doet toch..
ikke: Jonne, neehee!! (boos kijken)
Jonne: nog een smeriger grijns en doet nogmaals
ikke: Jonne, MAG NIET!! (bestraffende vingerwijzing)
Jonne: grijns, grijns - GRIJP
ikke: en nu is het afgelopen (til hem op en leg hem ergens anders neer)
Jonne: pruillip en huilhuil
-strenge modus beetje uit-
  zaterdag 12 februari 2005 @ 19:29:25 #279
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_25060652
wat gebeurt er hier veel met alle babytjes zeg, ik geloof nooit dat ik dat allemaal kan bijbenen

Githa ik krijg ook helemaal de kriebels door me lijf als ik eraan denk wat ze gaan doen maybe met Jordy en zn vingertjes brrr, maaaaaaar t komt vast allemaal goed
en Stevie wonder imitatie herken ik wel ja, deed maxim int begin ook heel leuk. nu is hij al aardig vast in zijn nekje, ik hoef hem bijna niet tegen te houden

Jolie een tandje wat goehoeddd

Zoë wat ben je al groot meid en maandag eerste boterhammetje je doet t lekke rhoor

guilia wat goed dat je geen last meer hebt van reflux en wat fijn dat je zoveel lacht daar is je mama wel blij mee

Glenne 7 maanden alweer, time flies zeg .... en wat goed dat je jezelf al omhoog kan trekken, maar goed dat je bedje en zo omlaag kan

en grom kindjes wat leuk

ben ik nu aardig bij,
pi_25060795
Maxim spam
Kom maar op Martineke! Verhalen mogen hier, foto's in het fototopic.
Ik ben benieuwd, is 'ie al veel veranderd? Gaat het allemaal lekker?
  zaterdag 12 februari 2005 @ 22:02:04 #281
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_25063174
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 13:51 schreef Githa het volgende:
Dutchie dat zijn ook de leukste foto's ik hou ook niet zo van die portret foto's
enne Tex, ik ben nu wel benieuwd naar zijn eerste pasfoto heb je hem ergens gepost ????

Vandaag dus met Jordy naar het ziekenhuis geweest.
Jemig, ik moet zeker een uur eerder vertrekken als normaal want ik werd overal staande gehouden door mensen die zich even willen vergapen aan onze kleine vent ... de sociale vaardigheden worden zo zeker wel getraind
De kinderarts was een hele leuke vriendelijke man, die Jordy heeft doorverwezen naar de plastisch chirurg waar zijn extra vingertjes worden afgebonden of gesneden, afhankelijk van de chirurg. De kinderarts zag het scheiden van de middel/ringvinger ook wel positief in alleen is de vraag wanneer ze dit willen doen. De voetjes van Jordy worden pas bij klachten bekeken aangezien de kans erg groot is dat hij er helemaal geen last van ondervind..... zodra dit is mag hij door naar de orthopeet.
De eerste afspraak bleek pas ergens achter in maart te kunnen maar gelukkig was de kinderarts zo vriendelijk om even naar de chirurg te bellen met de vraag of het niet wat eerder kan. Nu mag hij volgende week vrijdag al of er dan al gelijk iets wordt ondernomen weet ik niet, wie weet kijken ze eerst alleen maar dan is het balletje iig aan het rollen.
Jordy is verder nog even goed onderzocht en alles zag er prima uit.

Dat afsnijden van de vingertjes klinkt voor mij veel enger als het afbinden ben benieuwd hoe ze dat willen gaan doen. Ik zal me vrijdag eens goed laten informeren.

Verder gaat het gewoon geweldig met hem en is hij nog steeds super tevreden
Heb de pasfoto nog niet gepost, moet hem eerst nog inscannen. Zal kijken of ik daar van de week eens tijd voor heb Ik moest hem trouwens met één hand onder z'n kont omhoog houden, en met mijn andere hand in zn nekje zn hoofd omhoog houden Was best vermoeiend, en je ziet dus nog net mijn vingers in zijn nekje, hoop dat ze daar niet moeilijk over gaan doen...

Wat fijn dat Jordy al zo gauw terecht kan. Maar ik krijg ook een beetje de rillingen als ik lees wat ze misschien gaan doen. Hopelijk valt het allemaal mee
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 12 februari 2005 @ 22:04:04 #282
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_25063198
Grappig trouwens om te zien dat alle babietjes van rond een half jaar opeens met sprongetjes vooruit gaan! Kruipen, staan, tandjes, zwaaien.. Gaat lekker
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_25063696
Djulian is vandaag een half jaar!!! Jemig wat vliegt de tijd. En net toen ik zijn huiltje hoorde had ik zoiets van hey wat klinkt dat groot. Het kleine is er van af Toen we vandaag bij P_iglet kwamen ging meneer zelf rechtop zitten in de autostoel terwijl die in slaap stand stond Mijn ventje word groot en stoer
We hadden vorige week alle rekeningen van de voeding van Djulian in gediend samen met het advies van de arts. Gaat vanmorgen de bel, postbode met een pakje, op het pakje staat Djulian zijn naam. Dus niet vermoedend opent Rick dat doosje en zitten er 2 blikken nutramigen 2 in en dat op de dag dat hij een half jaar is Wij denken dus dat het van de verzekering is want er zat een briefje bij dat het telefonisch besteld was en als je een andere verzekering had dat je het dan moest doorgeven. Dus de tijd dat we de dure voeding moeten betalen is over
pi_25069460
Djulian, nog van harte gefeliciteerd met je halve verjaardag

Het gaat echt zo waanzinnig hard allemaal. En idd, rond de 6 maanden kunnen ze ineens een heleboel dingen maar het leukste vind ik het brabbelen, lachen en reactie op papa en mama
  † In Memoriam † zondag 13 februari 2005 @ 10:43:26 #285
81992 Githa
pi_25069492
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 22:02 schreef texelonia het volgende:

[..]

Heb de pasfoto nog niet gepost, moet hem eerst nog inscannen. Zal kijken of ik daar van de week eens tijd voor heb Ik moest hem trouwens met één hand onder z'n kont omhoog houden, en met mijn andere hand in zn nekje zn hoofd omhoog houden Was best vermoeiend, en je ziet dus nog net mijn vingers in zijn nekje, hoop dat ze daar niet moeilijk over gaan doen...

Wat fijn dat Jordy al zo gauw terecht kan. Maar ik krijg ook een beetje de rillingen als ik lees wat ze misschien gaan doen. Hopelijk valt het allemaal mee
Als ze over die vingers nog moeilijk gaan doen moet je ze is vragen het voor te doen. Lijkt me wel lachwekkend hoor zo'n babysmoeltje op een pasfoto

Djulian gefeliciteerd met je halfjaardag en Anitra wat goed dat de verzekering de voeding nu gaat betalen .... super mooi cadeau toch .....
  zondag 13 februari 2005 @ 11:52:08 #286
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_25070153
Djulian, ook nog van harte met je halfjaardag!

Juist vandaag, precies op 7 maanden, kauwt Glenn zijn eerste halve Bambix koekje weg

Ow, en goed dat ik hier de hele 'paspoortenaffaire' lees; dat herinnert mij eraan dat ik Glenn ook wil laten bijschrijven in mijn paspoort (ik ben Italiaanse) Dus de hele handel moet opgestuurd worden naar het Italiaans consulaat in Amsterdam. We gaan 30 april op vakantie, ik hoop dat ik nog op tijd ben.
pi_25070538
Ik neem aan dat jullie dan naar Italie gaan EW?
Wij gaan half Mei naar Italie en ik ben heeeeel erg benieuwd hoe het met Morris zal gaan. Best spannend maar ik zie er ook enorm naar uit.
  zondag 13 februari 2005 @ 13:23:33 #288
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_25071475
Ik heb nu trouwens een paar keer samen met Noah gedouched, en dat gaat best goed! In het begin vond ie het niet zo heel leuk, maar ook niet zo erg dat ie ging huilen ofzow. Ik dacht een kwestie van wennen, want dat moest ie aan het badje/tummytub ook. Maar gisteren heb ik de straal nog iets zachter gezet (stond al zacht, maar niet zacht genoeg blijkbaar) en toen vond ie het hartstikke leuk Ging helemaal lachen enzow en kijken waar dat water nou vandaan kwam
En het scheelt veel tijd, dus ik ga het zeker vaker doen. Bedankt voor de tips dus!

Noah is nu voor de 2e keer een weekendje logeren bij mijn ouders, en ik moet zeggen dat ik steeds gehechter aan hem raak. Het is aan de ene kant wel lekker dat je even wat rust en afleiding hebt enzow, maar ik ben wel blij als we hem vanavond weer mogen ophalen
©Dumbo
  † In Memoriam † zondag 13 februari 2005 @ 13:25:44 #289
43556 miss_dynastie
pi_25071499
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 22:28 schreef Anitra het volgende:
Djulian is vandaag een half jaar!!!
Echt? Doe eens een foto van Djulian toen en Djulian nu als je zin en tijd hebt natuurlijk
quote:
Dus de tijd dat we de dure voeding moeten betalen is over
He, wat fijn
Hoop dat jullie de centjes ook snel terug krijgen!!
  zondag 13 februari 2005 @ 13:27:05 #290
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_25071513
Het wordt een combi trip Italië/Frankrijk. We gaan heel veel kilometers maken dus ik hoop dat Glenn autorijden net zo leuk blijft vinden als dat hij dat nu doet. Tegen die tijd kom ik nog wel om handige 'hoe-hou-ik-mijn-kind-honderden-kilometers-zoet' tips.

En jaaaaaa, vakantie, daar zie ik enorm naar uit! (Zou dat te maken hebben met de enorm drukke zomerperiode van afgelopen jaar)
  zondag 13 februari 2005 @ 13:39:09 #291
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_25071681
Leuk he Tex dat (onder)zoekende hoofdje onder de douche. Is hier ook nog steeds een hit.
En ik ken het gevoel hoor. Heerlijk dat je wat tijd voor jezelf hebt als je kindje uit logeren is bij je ouders, maar aan dat lege bedje 's ochtends kan ik maar niet wennen. Ik sta dan al het liefst om 7 uur 's ochtends bij mijn ouders voor de deur om hem weer op te pikken.....
pi_25072146
quote:
Op zondag 13 februari 2005 13:27 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Het wordt een combi trip Italië/Frankrijk. We gaan heel veel kilometers maken dus ik hoop dat Glenn autorijden net zo leuk blijft vinden als dat hij dat nu doet. Tegen die tijd kom ik nog wel om handige 'hoe-hou-ik-mijn-kind-honderden-kilometers-zoet' tips.
Zulke tips kan ik tegen die tijd ook wel gebruiken
pi_25073522
Ik heb nu een creme gevonden die echt geweldig helpt tegen een super super super droge huid. En allerlei andere uitslag. Locobase Repair. Verkrijgbaar bij de apotheek. Sommige verkopen ze, bij andere op bestelling. Erg duur (11 nog wat voor 50 ml, je hebt ook 30 en 100 ml) Maar Janneke heeft een megadroge huid en dit is t eerste wat echt goed werkt. Voorheen was ik weg van de balneum, maar dat hielp nog niet afdoende.
Dus hebben jullie ukkies erg droge plekjes of vreselijke luieruitslag. Probeer hem eens.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_25074917
aha, want die locobase werd mij afgeraden omdat het zooo duur was, vaseline was net zo goed niet dus...ik haal ook de locoabase in huis dan! nu ben ik ook wel tevrden over de uiercreme en uierzalf....
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_25075110
En als creme tegen luieruitslag kan ik van harte die van Weleda aanbevelen, Calendula ofzo zit erin. Binnen twee dagen waren de billetjes die echt helemaal kapot waren weer gaaf en dat zijn ze nog steeds We zijn ook gestopt met die luierdoekjes, want daar gingen de billetjes ook kapot van. Ik gebruik nu gewoon wc papier waar ik een beetje baby-olie op doe. Dat heb ik in zo'n pompflesje gedaan, lekker makkelijk. En nog een stuk goedkoper ook
  zondag 13 februari 2005 @ 20:15:49 #296
33014 Cavemania
Niet mokken, lekker fokken....
pi_25075159
Ff vraagje, wanneer kunnen baby's eigenlijk redelijk goed zien, ik weet dat ze eerst alleen licht en donker zien. Ik heb de laatste paar dagen het idee dat Dominique me aan kijkt als ik haar de fles geef. Ligt ze altijd zo schattig naar me te kijken met die lieve blauwe oogjes... Ze is nu bijna 3 weken oud
Vergeet niet, je bent uniek, net als iedereen...
  zondag 13 februari 2005 @ 20:19:28 #297
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25075220
He Tex wat fijn zeg! Die handigheid heb je vast ook zo te pakken.
pi_25075319
Catoot ik zou hem zeker aanschaffen.
Die Weleda, de olie vind ik heerlijk, maar die creme's, dat wolvet wat erin zit vind ik zo vet glibberig.
Janneke kan ook niet goed tegen de natte doekjes. die gebruik ik alleen nog voor echte gore poepbroeken
Anders gebruik ik fleecelapjes (bij zeeman fleece denkentje van nog geen 3 euro kopen en daar meer als 25 lapjes uit knippen) Die gooi ik in een natte doekjes doos en besprenkel ik met een mengseltje van olie water en een paar druppeltjes wasgel. Heerlijk!

En nu stop ik weer met mijn geitewollensokkentips hoor
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 13 februari 2005 @ 20:56:07 #299
62233 Jelief
ikke lief!
pi_25075714
Van weleda heb je calendulan in twee versies, zalf en creme. De ene (ik dacht de zalf) is met wolvet, dus dikker en vetter.De andere is veel zachter en minder vet, smeert ook wat beter uit.
(ff een tip van een calendula(n) fan) Ook arniflor is handig om in huis te hebben als je hummel de eerste stapjes gaat zetten, het werkt als een tierelier tegen blauwe plekken en bulten (wel elk uur insmeren dan!) en nee ik heb geen aandelen weleda!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_25075787
Het heet wolwas en t zit in zowel de creme als de zalf.
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')