quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:56 schreef dutchie het volgende:
Githa, ik kan het niet helpen dat ik toch de kriebels krijg bij wat je vertelt. Ik vind het zo knap dat jullie er zo rustig onder blijven.Maar ik denk ook niet, dat je hier alles van jezelf laat zien uit zelfbescherming.
![]()
Dat lijkt me hier in Amsterdam wel handig. Gaan al die suffe figuren die de stoep blokkeren eens opzijquote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:12 schreef Karin het volgende:
Geniet er nog maar even van hoor. Bram was ook helemaal gek van de regenhoes, vond het fantastisch!! Maar als ik hem nu over de kinderwagen doe loop ik met een gillende sirene over straatEn het maakt niet uit of ik het gewoon straal negeer en nog een uurtje doorloop, die sirene blijft gaan.
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:08 schreef Luchtbel het volgende:
Oh als Piet het doetDylan vind ik niet echt een maatstaaf
Heb de pasfoto nog niet gepost, moet hem eerst nog inscannen. Zal kijken of ik daar van de week eens tijd voor hebquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:51 schreef Githa het volgende:
Dutchie dat zijn ook de leukste foto'sik hou ook niet zo van die portret foto's
![]()
enne Tex, ik ben nu wel benieuwd naar zijn eerste pasfotoheb je hem ergens gepost ????
Vandaag dus met Jordy naar het ziekenhuis geweest.
Jemig, ik moet zeker een uur eerder vertrekken als normaal want ik werd overal staande gehouden door mensen die zich even willen vergapen aan onze kleine vent ... de sociale vaardigheden worden zo zeker wel getraind![]()
De kinderarts was een hele leuke vriendelijke man, die Jordy heeft doorverwezen naar de plastisch chirurg waar zijn extra vingertjes worden afgebonden of gesneden, afhankelijk van de chirurg. De kinderarts zag het scheiden van de middel/ringvinger ook wel positief in alleen is de vraag wanneer ze dit willen doen. De voetjes van Jordy worden pas bij klachten bekeken aangezien de kans erg groot is dat hij er helemaal geen last van ondervind..... zodra dit is mag hij door naar de orthopeet.
De eerste afspraak bleek pas ergens achter in maart te kunnenmaar gelukkig was de kinderarts zo vriendelijk om even naar de chirurg te bellen met de vraag of het niet wat eerder kan. Nu mag hij volgende week vrijdag al
of er dan al gelijk iets wordt ondernomen weet ik niet, wie weet kijken ze eerst alleen maar dan is het balletje iig aan het rollen.
Jordy is verder nog even goed onderzocht en alles zag er prima uit.
Dat afsnijden van de vingertjes klinkt voor mij veel enger als het afbindenben benieuwd hoe ze dat willen gaan doen. Ik zal me vrijdag eens goed laten informeren.
Verder gaat het gewoon geweldig met hem en is hij nog steeds super tevreden![]()
Als ze over die vingers nog moeilijk gaan doen moet je ze is vragen het voor te doen. Lijkt me wel lachwekkend hoor zo'n babysmoeltje op een pasfotoquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:02 schreef texelonia het volgende:
[..]
Heb de pasfoto nog niet gepost, moet hem eerst nog inscannen. Zal kijken of ik daar van de week eens tijd voor hebIk moest hem trouwens met één hand onder z'n kont omhoog houden, en met mijn andere hand in zn nekje zn hoofd omhoog houden
Was best vermoeiend, en je ziet dus nog net mijn vingers in zijn nekje, hoop dat ze daar niet moeilijk over gaan doen...
Wat fijn dat Jordy al zo gauw terecht kan. Maar ik krijg ook een beetje de rillingen als ik lees wat ze misschien gaan doen. Hopelijk valt het allemaal mee
Echt? Doe eens een foto van Djulian toen en Djulian nu als je zin en tijd hebt natuurlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:28 schreef Anitra het volgende:
Djulian is vandaag een half jaar!!!
He, wat fijnquote:Dus de tijd dat we de dure voeding moeten betalen is over![]()
![]()
Zulke tips kan ik tegen die tijd ook wel gebruikenquote:Op zondag 13 februari 2005 13:27 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Het wordt een combi trip Italië/Frankrijk. We gaan heel veel kilometers maken dus ik hoop dat Glenn autorijden net zo leuk blijft vinden als dat hij dat nu doet. Tegen die tijd kom ik nog wel om handige 'hoe-hou-ik-mijn-kind-honderden-kilometers-zoet' tips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |