abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 9 februari 2005 @ 14:56:47 #201
81992 Githa
pi_25006851
ik meld me ook weer even.

Dat valt nog niet mee om alles te blijven volgen want het liefst kijk ik de hele dag naar mijn knulletje

Hij is alweer 1 week en 1 dag .....waar blijft de tijd zeg
Vandaag is de Vk voor het laatst geweest, de kraamzorg is voorbij en de huisarts is ook langs geweest dus vanaf nu moeten we het officieel alleen doen.
Heerlijk! want eerlijk gezegd had ik het wel een beetje gehad met alle goed bedoelde zorgen van de kraamzorg "ga even liggen", "eet je wel genoeg" of "kom maar, doe ik wel even" enz. enz.

Vrijdag hebben we een afspraak bij de kinderarts en dan gaan ze hem nog eens grondig nakijken want soms gaat een zesde vinger gepaard met andere syndrooms en dat willen ze natuurlijk uitsluiten.
Volgens de huisarts gaan ze vrijdag ook gelijk het zesde vingertje afbinden en wat ze met de voetjes doen kon hij zo niet vertellen, even afwachten dus.
Verder is hij voor alle test geslaagd

Het blijkt dat onze Jordy een heel tevreden mannetje is dat weinig huilt en makkelijk te troosten is wanneer hij dit wel doet ik ben helemaal trots en zooooooooooooo verliefd
  woensdag 9 februari 2005 @ 15:02:14 #202
103793 kozakken
Living the life
pi_25006917
Leuk hoor Githa. Fijn dat het allemaal zo goed gaat.
Ben wel heel benieuwd hoe ze dat gaan doen met Jordys teentjes en vingertjes.
Maar goed, eerst maar eens even lekker zonder kraamverzorgster genieten.
pi_25008758
Githa lekker dat alles goed gaat!!!!
ben benieuwd hoe het gaat met jordy zijn teentjes dan.
geniet lekker van elkaar!!!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 9 februari 2005 @ 19:11:32 #204
95752 crew  Chell
Kluns
pi_25009960
Je went best snel aan zo'n zesde vingertje he Githa?

Ik kan me dat in ieder geval nog goed herinneren van toen bij mijn broertje. Ik wist voordat ik ging kijken dat hij elf vingertjes had i.p.v. 10 en vond dat zoooo'n eng idee. Maar toen ik er eenmaal was zag ik alleen maar dat lieve mooie kleine mannetje
Toen het vingertje eenmaal verwijderd was, moesten we er zelfs behoorlijk aan wennen dat het er niet meer was (het werd pas na een paar maanden verwijderd).

En dat lieve kleine mannetje is nu inmiddels alweer een kerngezond stoer bijdehand voetballend jochie van 10, die zich nog steeds lekker niet te oud voelt om met zijn grote zus te knuffelen
  † In Memoriam † woensdag 9 februari 2005 @ 20:25:57 #205
81992 Githa
pi_25011083
idd yoni Ik zie het al bijna niet meer.
Reacties uit mijn omgeving zijn gelukkig ook allemaal erg lief en open. Ik heb liever dat mensen gewoon vragen wat het is als dat ze er vreemd naar kijken en mompelen zodra je je kont omdraait.
Mijn nichtje van 5 vondt het helemaal geweldig dat Jordy 12 vingers heeft " WAUW ! zei ze, Jordy wordt veel slimmer want Jordy kan tot 12 tellen"

Zoals de huisarst het zei worden de vingers vrijdag direct afgebonden omdat het echt gewoon een heel klein loos vingertje is, dat zal bij j ebroertje misschien anders zijn geweest
  Jubileum moderator woensdag 9 februari 2005 @ 20:28:01 #206
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25011122
Dat klinkt heel pijnlijk Githa, dat afbinden maar dat zal wel meevallen denk ik?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 9 februari 2005 @ 20:30:46 #207
81992 Githa
pi_25011178
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:28 schreef Lois het volgende:
Dat klinkt heel pijnlijk Githa, dat afbinden maar dat zal wel meevallen denk ik?
Zoals ze mij vertelde voelt hij daar niks van ..... je kunt het vergelijken met het afbinden van de navelstreng, in die extra vingertjes zitten ook geen zenuwen enzo en het zit maar op een heel klein stukje vast aan de hand, het zit dus al vrij los.
Als het pijn zou doen blijven ze er mooi van af hoor
  woensdag 9 februari 2005 @ 20:39:48 #208
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25011368
Ben blij dat het op die manier kan maar toch lijkt het me eng...
als ze dat dan afbinden dan valt het eraf ik vind dat toch heeel iets anders als een navelstreng eigenlijk...snap je wat ik bedoel?
pi_25013043
Sugar? Ff geheel offtopic maar ben jij bij de weerter carnavals optocht geweest? Wonen jullie in Weert? (Zag een foto van jullie 3 op je website). Ik herkende de kroeg op de achtergrond Mijn vriendje woont in Weert maar helaas heb ik de optocht gemist ivm de eerste verjaardag van ons nichtje!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2005 22:09:39 ]
pi_25013380
welkom githa
ben ook benieuwd hoe en wat met de extra vinger
en goed te lezen dat het goed gaat met de kleine geniet maar lekker hoor

Ow wat goed Leon zo zwaaien en handjes uitsteken naar Mama&Papa
je zult wel enorm trots zijn op je mannetje he duchtie

En Lucas ook al handjes uitsteken goed hoor
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 10 februari 2005 @ 00:19:59 #211
95752 crew  Chell
Kluns
pi_25015950
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:25 schreef Githa het volgende:
idd yoni Ik zie het al bijna niet meer.
Reacties uit mijn omgeving zijn gelukkig ook allemaal erg lief en open. Ik heb liever dat mensen gewoon vragen wat het is als dat ze er vreemd naar kijken en mompelen zodra je je kont omdraait.
Mijn nichtje van 5 vondt het helemaal geweldig dat Jordy 12 vingers heeft " WAUW ! zei ze, Jordy wordt veel slimmer want Jordy kan tot 12 tellen"

Zoals de huisarst het zei worden de vingers vrijdag direct afgebonden omdat het echt gewoon een heel klein loos vingertje is, dat zal bij j ebroertje misschien anders zijn geweest
Klopt, bij mijn broertje zat er in ieder geval een flink bloedvat in en ook zenuwen denk ik. Het bengelde wel heel loos losjes aan zijn pink ter hoogte van het middelste kootje, dus verder was het wel echt een loos vingertje (best schattig eigenlijk ook..heel klein ieniemienie met een nageltje...).
pi_25018295
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 14:56 schreef Githa het volgende:
Vrijdag hebben we een afspraak bij de kinderarts en dan gaan ze hem nog eens grondig nakijken want soms gaat een zesde vinger gepaard met andere syndrooms en dat willen ze natuurlijk uitsluiten.
Volgens de huisarts gaan ze vrijdag ook gelijk het zesde vingertje afbinden en wat ze met de voetjes doen kon hij zo niet vertellen, even afwachten dus.
Verder is hij voor alle test geslaagd
Ehh, mis ik iets ??

Heeft 'ie een vingertje en teentje teveel aan elke hand en voet ??
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  † In Memoriam † donderdag 10 februari 2005 @ 07:42:34 #213
81992 Githa
pi_25018464
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 06:06 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Ehh, mis ik iets ??

Heeft 'ie een vingertje en teentje teveel aan elke hand en voet ??
yep, Jordy heeft een extra vingertje aan de zijkant van zijn handje en de middelvinger en ringvinger zijn nog verbonden met een vlies, zo ook aan zijn voetjes.
Was wel even schrikken bij zijn geboorte ookal hadden we op de screening al het vermoeden. Het is allemaal net wat meer en erger als we dachten. Maar we zijn er nu al zo aan gewend, het past gewoon bij ons kereltje en het zal stiekem ook wel wennen zijn straks zonder extra vingertje.

enne babyfeet het lijkt mij ook een beetje eng hoor maar probeer toch vast te houden dat de artsen mij verzekeren dat hij er niks van voelt.... hoe het precies gaat en hoe het eruit zal zien wie weet tapen ze het in?????.....
  donderdag 10 februari 2005 @ 07:58:20 #214
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25018530
Heaven7, we wonen in Eindhoven, vriend komt uit Weert, vandaar!

Githa, super dat het zo goed gaat en sterkte met het hele verhaal rond zijn extra vingertjes en teentjes! Lijkt me lastig, maar je klinkt er wel relaxed over! Mooi toch?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † donderdag 10 februari 2005 @ 08:03:06 #215
81992 Githa
pi_25018554
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 07:58 schreef Sugar het volgende:
Heaven7, we wonen in Eindhoven, vriend komt uit Weert, vandaar!

Githa, super dat het zo goed gaat en sterkte met het hele verhaal rond zijn extra vingertjes en teentjes! Lijkt me lastig, maar je klinkt er wel relaxed over! Mooi toch?
kan er beter zo relaxed mogelijk over doen toch een mama in de stress is ook niet alles
pi_25018904
Wat leuk Sugar! Ik zal Maria eens in het echt komen bewonderen, ik zit dus regelmatig bij jullie in de buurt
  donderdag 10 februari 2005 @ 09:23:53 #217
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25019078
Githa, ik zat ook met de vraag "doet dat geen pijn". Maar dat heb je al beantwoord. Zoals je het ook uitlegt toont wel dat jullie het geaccepteerd hebben en geloven in een goede afloop.
Dat klinkt dramatischer dan ik het bedoel, maar weet het even niet anders te zeggen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_25019139
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:30 schreef Githa het volgende:

Zoals ze mij vertelde voelt hij daar niks van ..... je kunt het vergelijken met het afbinden van de navelstreng, in die extra vingertjes zitten ook geen zenuwen enzo en het zit maar op een heel klein stukje vast aan de hand, het zit dus al vrij los.
Als het pijn zou doen blijven ze er mooi van af hoor
Ik heb het laatst dus bij een kindje gezien op het CB. Die had ook een afgebonden extra vingertje en volgens zijn ouders had hij nergens last van
Als ze hem pijn doen, gewoon er op meppen Githa
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 10 februari 2005 @ 15:02:04 #219
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_25023953
Fijn dat het zo goed met jullie gaat Githa (en die reactie van je nichtje vind ik echt geweldig!)!

Kunnen jullie kindjes trouwens ook zo ontzettend goed zingen? Kai is de laatste tijd helemaal gek van allerlei liedjes (vooral de hele truttige zoals "in de maneschijn") en brult ze allemaal in zijn eigen taal mee
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_25024022
Yep dat ken ik ook M@x lief is dat he

Hier Thijs gister om 20.00 uur laatste voeding hem in bedje gelegd en vanmorgen om 6.30 had meneertje pas weer honger was even raar wakker worden
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_25024087
Die van mij heeft hele gesprekken met speelgoedrups en beer. Volgens mij wordt een grote kletsmajoor
Als ik ga zingen moet hij alleen maar lachen. Zou goed mogelijk kunnen zijn dat hij mij uitlacht. Z'n vader is helemaal erg, die zingt zulke bizarre teksten dat ik er bijna in blijf.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 12:46:25 #222
45621 Suzanna
Mama van...
pi_25038565
Kinderen van een vriendin van mij kunnen heel goed zingen! Echt leuk om mee te maken (4 1/2 jaar, en dan 'op toon' zingen van liedjes van K3). Ben wel heel benieuwd hoe mijn meisje gaat zingen, omdat ik er wel heel erg van houd (en het ook vaak doe voor haar) maar mijn man niet echt ...

Githa: heel veel succes met deze eerste tijd met je kindje!! Ik hoop dat het goed blijft gaan, zeker met de vingertjes van Jordy. Je klinkt in ieder geval heel erg positief ook al is het natuurlijk wel een schok geweest.

Over mij:
Met mijn Noa'tje gaat het best goed de laatste tijd. Ik ben begonnen met wat meer regelmaat in de dag te brengen, en tot nu toe gaat dat goed! Als ze moe is gaat ze naar bed overdag, en als ze wakker wordt krijgt ze gelijk lekker drinken. Daarna verschonen, lekker knuffelen en 'praten' (nu met mama én papa, want mijn man is een weekje thuis , dan nog lekker een kwartiertje in de box en meestal wordt ze dan moe en begint even een beetje te huilen. En dan gaat ze lekker naar bed.
Overdag begin ik niet aan inbakeren, is ook niet nodig eigenlijk voor zo'n klein slaapje van een paar uur. 's Nachts doe ik het wel, want dan slaapt ze dieper en langer, anders wordt ze nóg om de drie uur wakker.
Ik merk wel dat ik met 'uitgaan', dus overdag ergens anders heen gaan met haar, wel problemen kan ondervinden. Het ritme is dan weg, omdat waar ik dan heen ga het te druk is, óf een andere omgeving. Dus dat probeer ik zoveel mogelijk te beperken (maar ja, helemaal voorkómen kun je het niet...).
Oh ja, misschien wel de belangrijkste verandering: Noa slaapt nu in haar eigen kamertje. Tot nu toe sliep ze bij ons in de huiskamer en dat was gewoon TE rommelig en te druk voor haar. Ze kwam heel erg moeilijk in slaap en nu heeft ze dus wel een stuk meer rust. Ik vind het wel jammer hoor...ze was altijd zo lekker dichtbij om even te gaan kijken, maar dat was juist niet echt handig voor haar rust denk ik.

Maar het gaat dus wel een stuk beter! Alleen het inbakeren hielp niet echt bij ons, maar het feit dat we haar gewoon in bed stoppen als ze moe is, is het belangrijkste. Als dat te lang duurt is ze óververmoeid (heel snel al) en dan wordt ze heel druk en gaan die armpjes op en neer. Eigenlijk lijkt ze dan over de slaap heen te zijn of krijgt ze teveel indrukken om lekker moe en slaperig te worden.

Overigens zal ik dit heel wat langer moeten volhouden om echt te kunnen zeggen: 'het werkt' natuurlijk. Maar voor dit moment gaat het in ieder geval goed, en wat komt dat komt!

Bedankt nogmaals voor jullie advies, en ik snap wel dat ik een 'klein' probleem heb gehad (ik hoorde iets over mensen die in dit topic komen 'zeuren' en hoop niet dat ik zo overkwam) maar voor ons was het een best GROOT probleem omdat we alledrie niet goed sliepen en gewoon niet wisten WAT te doen. En in oververmoeidheid is het moeilijk om objectief te oordelen en nuchter tot beslissingen te komen!

vrijdag 11 februari 2005 @ 13:08:58 #223
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25038971
Texelonia, het is mij ook gelukt hoor Léon netjes op de pasfoto te krijgen! (even uit het "hoe gaat het nu met de nieuwe moeders"topic). Léon is natuurlijk iets verder dan Noa, dus hij kon wel rechtop blijven zitten. Maar de fotograaf had dit varkentje vaker gewassen; Léon zat gewoon bij mij op schoot, terwijl ik mijn voeten op een kistje rustte. Zo keek hij recht in de lens, maar mij zag je niet. Daarna heeft hij de foto nog iets bewerkt (had de stukjes banaan op zijn wang niet gezien ) en Léon staat er echt geweldig op! Mocht zelfs lachend, dacht dat niet mocht.
Hij probeerde me nog een vergroting te verkopen, maar ik hou niet van dat soort statiepotretten. Moet gewoon lekker spontaan zijn, dat zijn de leukste foto's om te vergroten.
pi_25039181
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 13:08 schreef dutchie het volgende:
Hij probeerde me nog een vergroting te verkopen, maar ik hou niet van dat soort statiepotretten. Moet gewoon lekker spontaan zijn, dat zijn de leukste foto's om te vergroten.
Noem je dat leuk ?? Dus niet . . .

* ThunderChild herinnert zich een foto waarop 'ie bedolven is onder de neefjes en nichtjes en waar je maar één paar schoenen van TC zag. Uiteraard moest die weer uitvergroot worden . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_25039188
Suzanna het ouderschap valt ook niet mee er komt ineens zo veel op je af, je moet idd een beetje aan elkaar wennen en kijken hoe het allemaal gaat lopen.
Op een gegeven moment vind je vanzelf een oplossing.
En over een paar wekenmaanden zul je merken dat het steeds makkelijker gaat, je gaat dingen herkennen als ze bepaalde dingen doet (het huilen onderscheiden) enz enz

Geniet maar zoveel mogelijk van je kleine meid
  vrijdag 11 februari 2005 @ 13:28:23 #226
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25039314
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 13:20 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Noem je dat leuk ?? Dus niet . . .

* ThunderChild herinnert zich een foto waarop 'ie bedolven is onder de neefjes en nichtjes en waar je maar één paar schoenen van TC zag. Uiteraard moest die weer uitvergroot worden . . .
Omdat die juist zo lekker spontáán was natuurlijk!!!
  † In Memoriam † vrijdag 11 februari 2005 @ 13:51:29 #227
81992 Githa
pi_25039663
Dutchie dat zijn ook de leukste foto's ik hou ook niet zo van die portret foto's
enne Tex, ik ben nu wel benieuwd naar zijn eerste pasfoto heb je hem ergens gepost ????

Vandaag dus met Jordy naar het ziekenhuis geweest.
Jemig, ik moet zeker een uur eerder vertrekken als normaal want ik werd overal staande gehouden door mensen die zich even willen vergapen aan onze kleine vent ... de sociale vaardigheden worden zo zeker wel getraind
De kinderarts was een hele leuke vriendelijke man, die Jordy heeft doorverwezen naar de plastisch chirurg waar zijn extra vingertjes worden afgebonden of gesneden, afhankelijk van de chirurg. De kinderarts zag het scheiden van de middel/ringvinger ook wel positief in alleen is de vraag wanneer ze dit willen doen. De voetjes van Jordy worden pas bij klachten bekeken aangezien de kans erg groot is dat hij er helemaal geen last van ondervind..... zodra dit is mag hij door naar de orthopeet.
De eerste afspraak bleek pas ergens achter in maart te kunnen maar gelukkig was de kinderarts zo vriendelijk om even naar de chirurg te bellen met de vraag of het niet wat eerder kan. Nu mag hij volgende week vrijdag al of er dan al gelijk iets wordt ondernomen weet ik niet, wie weet kijken ze eerst alleen maar dan is het balletje iig aan het rollen.
Jordy is verder nog even goed onderzocht en alles zag er prima uit.

Dat afsnijden van de vingertjes klinkt voor mij veel enger als het afbinden ben benieuwd hoe ze dat willen gaan doen. Ik zal me vrijdag eens goed laten informeren.

Verder gaat het gewoon geweldig met hem en is hij nog steeds super tevreden
  vrijdag 11 februari 2005 @ 14:56:24 #228
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25040814
Githa, ik kan het niet helpen dat ik toch de kriebels krijg bij wat je vertelt. Ik vind het zo knap dat jullie er zo rustig onder blijven. Maar ik denk ook niet, dat je hier alles van jezelf laat zien uit zelfbescherming.
pi_25040924
Githa ik wil ook even zeggen dat ik het super van jullie vind hoe jullie ermee omgaan.
pi_25040967
Haai, daems, ben weer bijgelezen...hier gaat alles prima: Danielle doet tegenwoordig van alles...nee schudden emt haarhoofd, dansen en shaken 'met ritme' , zit op haar knietjes en kletst Dus gaat hier fantastisch.

Mama is zelf een beetje droevig vanwege een dooie kater....is helaas maar 8 jaar oud mogen worden.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  vrijdag 11 februari 2005 @ 15:07:21 #231
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25041016
Ach Catootje
Daan is alweer bijna een jaar hè? Man, wat gaat dat hard!
Ik vind het ook zo'n leuke tijd hè: 21 februari onsSaskia, 22 februari ikzelf en 23 februari kleine grote Daniëlle.
pi_25041075
heeeeeeeeeeeeeejjjj ik zie nu pas Anne staan, oooeeee bixje van harte meidje!
DANYEL EN THIJS
pi_25041119
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 15:07 schreef dutchie het volgende:
Ach Catootje
Daan is alweer bijna een jaar hè? Man, wat gaat dat hard!
Ik vind het ook zo'n leuke tijd hè: 21 februari onsSaskia, 22 februari ikzelf en 23 februari kleine grote Daniëlle.
Tnx, jaaa het is een heeeeeeeeeeeeel erg leuke leeftijd, Danielle kan ook steeds beter aangeven wat ze wil in spel bijvoorbeeld. Vin dik erg handig....! We hebben een feestblok zie ik: maandag Saskia, dinsdag jij en dan woensdag mijn Dee. Even eenv raag: wat geef ik nu aan Deetje voor haar verjaardag wb taartachtig? Stukkie cake?
DANYEL EN THIJS
pi_25041429
toot, je doet veel kindertjes een plezier met iets waar ze een beetje in kunnen wroeten. wij hebben isa een kwark/slagroomtaart gegeven waar ze met haar handjes in mocht en dat vond ze echt geweldig. Levert ook erg leuke foto's op.
mooi he, alles
pi_25041499
Catootje
Heerlijk zoals je Daantje omschrijft Het is zo'n leuke tijd nu.
Taart ideetjes heb ik niet, mij moeder had een taart besteld toen en volgens mij vinden de kinderen alles lekker op die leeftijd
pi_25041656
Slagroomtaart met 1 kaarsje geeft toch wel een schattig effect
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 februari 2005 @ 16:21:18 #237
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_25042052
Vriendjelief belde net... Hij had Isa in de box gezet, stond ze ineens rechtop aan de reling . Gebeurt natuurlijk net als mama werken is

Toch de box en het bedje maar iets lager gaan zetten denk ik.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_25042193
Sjeen, waarom gaan die dingen zo snel?
Wel knap van Isa.

Gelukkig zijn jongetjes trager dan meisjes (hoopt deze moeder ) .
  vrijdag 11 februari 2005 @ 17:43:01 #239
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25043413
Ik heb van Jolie een pasfoto toen ze nog geen 3 maanden was.
Hand onder het shirtje doen aan de voorkant en je kan ze makkelijk recht houden.

Suzanna ik ben blij voor je dat het beter gaat. Slapen in drukke ruimtes betekent vaak ook niet dat ze echt in slaap vallen maar zichzelf afsluiten voor de indrukken en dan in slaap vallen. Dan slapen we zelf ook niet echt lekker he. Succes hoor.

Isa wat knap van je! Je wordt al zo groot vind ik zo. Catootje wij waren laatst op een eerste verjaardag waar ook veel andere kinderen kwamen als visite en daar hadden ze een taart gemaakt van middelgrote soesjes. Gewoon gestapeld zeg maar. De jarige kreeg er ook 1 en die ging helemaal op!

Jolie heeft een tandje, of eigenlijk een stukje tand 1 miniscuul klein wit stukje
pi_25044716
Jolie een tandje! Wow, het gaat echt te hard allemaal
Heeft ze er last van Luchtbel? Hopelijk niet...

Als wij op vakantie gaan heeft Morris natuurlijk ook een paspoort nodig. Denk ik. Of is bijschrijven in je eigen paspoort beter. Kortom, wie hier heeft er verstand van? Tips zijn welkom.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 19:00:26 #241
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_25044767
Jolie een tandje wat leuk...

Wij hebben Kyllian bij vriend in de paspoort bij laten schrijven
moest toen ook gebeuren omdat we op vakantie gingen
hoe duur dat is weet ik niet maar isveel goedkoper dan een paspoort
pi_25045374
Wat goed van Isa!

Jolie, gefeliciteerd.

Waar wil je naar toe Snoopy? Voor sommige landen heb je een visum nodig, en dan is het handig als je kind een eigen paspoort heeft. Ook als je graag 'los' van elkaar op vakantie wilt, of in een noodgeval onafhankelijk terugkeert (bijv ongeluk op wintersportvakantie) is het handig als Morris met allebei mee terug kan en niet aan een van jullie paspoorten gebonden is. Maar bij noodgevallen is er vast wel een noodoplossing als hij bij de verkeerde staat bijgeschreven.. en een eigen paspoort is duurder he?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 11 februari 2005 @ 19:38:23 #243
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_25045426
Isa heeft haar eigen ID-kaart. Wij wonen vlakbij de belgische en duitse grens en broer van vriendjelief woont in België. Als ze dan uit gaat logeren, hoeven we niet moeilijk te doen met paspoorten en zo...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 11 februari 2005 @ 19:44:39 #244
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_25045518
saskia staat bij ons allebei in het paspoort. Mocht er met de een wat gebeuren en bijv. in ziekenhuis liggen (of erger: overlijden) dan kan de ander tenminste zonder problemen met Saskia reizen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator vrijdag 11 februari 2005 @ 19:46:14 #245
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25045547
Hee dat is ook handig ET ik wist niet dat dat kon. Om diezelfde reden hebben wij voor Eva een ID kaart, zo schattig met een pasfotootje van toen ze 9 maanden was.
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 11 februari 2005 @ 20:03:43 #246
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25045831
Leuk, wij gaan binnenkort denk ik ook pasfoto's laten maken dan!

Jolie!
Isa!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_25046074
Wij gaan naar Italië dus op zich is een eigen paspoort niet nodig denk ik.
Is in allebei de paspoorten vermelden uiteindelijk niet even duur als een eigen paspoort?
Dank voor de tips

Een pasfoto moet sowieso gemaakt worden, dat wordt nog wat
  vrijdag 11 februari 2005 @ 20:25:31 #248
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_25046158
Ik heb laatst ook pasfoto's van Kai laten maken. Hij werd gewoon in een wipstoeltje gezet waar ze een effen handdoek overheen hadden gelegd zodat je het stoeltje niet ziet. De foto-dame heeft het zelfs voor elkaar gekregen om hem lachend op de foto te krijgen. Nu loop ik dus met een foto van een kleine roodharige smurf met een heel stout lachje rond in mijn portomonnee
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 11 februari 2005 @ 21:01:35 #249
24188 Belana
kloon van belana
pi_25046872
wij moeten dat ook gaan doen, we gaan in augustus naar Canada. Moet je baby dan een eigen id-kaart?
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator vrijdag 11 februari 2005 @ 21:03:45 #250
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_25046909
Naar Canada kan je niet met een ID kaart, dan moet je dus een paspoort. Liam kan dan een eigen paspoort of bij jullie op het paspoort.
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')