abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 februari 2005 @ 13:42:48 #102
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24952279
Tex, als je geen zeep gebruikt laat je hem echt niet glippen in de douche hoor! Douchen is fijn en handig vind ik. Wij gingen op dag 6 geloof ik voor het eerst samen douchen.
  zondag 6 februari 2005 @ 13:52:20 #103
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_24952418
Misschien ga ik het toch maar eens proberen dan...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 6 februari 2005 @ 15:48:07 #104
33014 Cavemania
Niet mokken, lekker fokken....
pi_24954256
quote:
Op zondag 6 februari 2005 13:42 schreef Luchtbel het volgende:
Tex, als je geen zeep gebruikt laat je hem echt niet glippen in de douche hoor! Douchen is fijn en handig vind ik. Wij gingen op dag 6 geloof ik voor het eerst samen douchen.
Ben ook al eens samen met Dominique onder de douche geweest, ze vond het heerlijk lekker bij papa op de arm en onder het warme water. Vandaag samen in bad geweest, dat was ook een suc6, ze genieten er echt van als ze met papa of mama in bad of onder de douche kunnen heb ik het idee.
Vergeet niet, je bent uniek, net als iedereen...
pi_24954631
in bad hebben we nog niet geprobeerd hier, moet je namelijk echt met 2tjes thuis zijn om de kleine aan te geven en pakken, maar we gaan het snel es een keertje doen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zondag 6 februari 2005 @ 16:17:27 #106
103793 kozakken
Living the life
pi_24954758
Wij hebben alleen maar een douche. Maar.... met zo'n ding!!
Nou ja.. iets minder chique, maar ooit eens gekocht bij de Dirk vd Broek.

Kan ik lekker rustig met hem onder de douche en breekt hij de boel niet af en ik mijn rug niet.

Ik ben op dag 6 al met Jonne onder de douche geweest. Hij wordt eerder stroef dan glad. En voor de rest heb ik dus nu m'n krukje.
  zondag 6 februari 2005 @ 16:26:49 #107
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24954933
Hahahaha Kozakken, ik heb serieus een plastic tuinstoel overwogen voordat ik deze ingeving kreeg nog chiquer dus

Tex gewoon es proberen als Micha er ook is, dan kun je gewoon even samen doen met aangeven enzo. In het begin douchde ik vaak voor het tweede flesje met haar dan na het afdrogen d'r flesje en dan viel ze wel in slaap. Jolie wou nooit toegeven aan d'r slaap en dit hielp enorm.
pi_24957499
Tex ik durfde het ook nietterwijl ik het met Djen dus wel gedaan had en na adviezen van Luchtbel heb ik het toch geprobeerd en het is zo heerlijk!!!!!! Dat huid op huid contact is echt geweldig!!!!!
Wij doen trouwens sinds kort de beide kids tegelijk Djen staat dan onder de douche en vult het bad en dan komt Djulian dus bij haar staan met bad. 2 vliegen in een klap en het is zo leuk als je die 2 bezig ziet
En tex lekker dat hij nu doorslaapt al een aantal nachten Misschien had hij dat idd ff nodig
  zondag 6 februari 2005 @ 19:55:06 #109
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24958524
douchen en badderen is zo leuk met je beebje wij gaan hier geregeld met Maxim of onder de douche of in het grote bad, echt fijn hoor!
en eerste keer dat Maxim mee onder de douche onder ging was hij 3 dagen oud.
  zondag 6 februari 2005 @ 23:10:50 #110
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24961868
Onze douche is te koud ... (eigenlijk ons hele huis)... dus dat gaat bij ons niet. Dus standaard badje UIT de babykamer NAAR de huiskamer, daar wordt hij neergezet NAAST de slaapkamer, waar op ons bed het aankleedkussen klaarligt etc. Enige manier om het te doen omdat de rest van het huis niet verwarmd is (en moeilijk te verwarmen is).
We kunnen niet wachten om te verhuizen .... (weet iemand nog een huisje in Den Bosch / Boxtel / Oss en omgeving??)
  zondag 6 februari 2005 @ 23:12:11 #111
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24961894
Oh ja, ALS jullie douchen met je kleintje, dan gaat het water niet echt over het hoofdje neem ik aan? Of is dat geen probleem? ik kan me herinneren dat ik als kind het verschrikkelijk vond als er ook maar een druppel water in m'n ogen kwam. En ik vond het eng als de douche op m'n hoofd stond, want dan kon ik verdrinken, dacht ik.
  maandag 7 februari 2005 @ 00:06:01 #112
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24962875
Suzanna als ze zo klein zijn hebben ze daar toch helemaal geen benul van joh. Ze zijn er wel die er niet van houden, ik geloof Leon ook niet maar ik denk niet dat ie bang is dat ie verdrinkt

Maar Jolie gaat dus wel vanaf het begin gewoon met d'r hoofd helemaal onder de straal.

Ze is trouwens weer ziek dikke snot draden, slijm uit d'r keel, slijm in d'r poep zo zielig. Gelukkig slaapt ze wel lekker nu.
pi_24962953
Ik hield Djulian zijn hoofd niet onder de straal, maar meneer ging zelf de straal opzoken met zijn hoofd en vond het lekker. Ze geven hetzelf aan of ze het leuk vinden of niet en ze zijn 9 maanden gewend om in water te zwemmen dus het zou idd geen trauma opleveren
  maandag 7 februari 2005 @ 00:16:00 #114
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24963036
beterschap voor Jolie ziek zijn is niet leuk
pi_24963500
Beterschap Jolie
  maandag 7 februari 2005 @ 09:16:50 #116
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24966091
Haha...ik dacht ook niet echt aan een trauma....was meer om aan te geven dat ik er dus niet van hield...maar ja, ik dacht dus automatisch dat kinderen er dus niet van houden! (hoezo projectie he)
Nu maakt het me overigens niets meer uit hoor ... (dus geen verborgen trauma's bij mij).

Maar ik denk dat we het maar bij badderen moeten houden...(helaas) tot we een nieuw huis hebben met verwarmde badkamer en meer ruimte (wat we nu hebben is een douchehokje).

Beterschap voor Jolie!! Moeilijk hoor, zo'n ziek kindje...
pi_24966370
quote:
Op maandag 7 februari 2005 09:16 schreef Suzanna het volgende:
Maar ik denk dat we het maar bij badderen moeten houden...(helaas) tot we een nieuw huis hebben met verwarmde badkamer en meer ruimte (wat we nu hebben is een douchehokje).
en hete kraan in douchehokje laten lopen die de boel verwarmd, snel met de kleine onder de douche, in het miniscule douchehokje na het douche de kleine gelijk warm in een handdoek rollen en hup richting de kachel en daar verder aankleden ? Die douchehokkies zijn zo warm door stoom enzo (ik denk nml dat de situatie douche bij ons ongeveer gelijk is en ander zo als we het hiervoor hadden en het levert hier niet echt een probleem op, bahlve een goede 'organisatie')
  maandag 7 februari 2005 @ 09:53:37 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24966429
Lijkt me idd wel kunnen zoals Knorretje het beschrijft. Als je gewoon even lekker de kraan opengooit van te voren is het vaak zo warm in die douchehokken.
pi_24966555
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:06 schreef Luchtbel het volgende:
Ze is trouwens weer ziek dikke snot draden, slijm uit d'r keel, slijm in d'r poep zo zielig. Gelukkig slaapt ze wel lekker nu.
Balen zeg. Jolie: beterschap
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 7 februari 2005 @ 11:36:02 #120
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24968138
Jolie, beterschap
Léon is ook alwéér verkouden, of nog steeds. Het is nl. zo kort op elkaar dat je het al gauw door elkaar gaat halen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 7 februari 2005 @ 11:58:19 #121
103793 kozakken
Living the life
pi_24968552
Hier ook een heel ziek mannetje. Al vanaf vrijdag koorst (zo rond de 40,5) en vandaag daarbij ook nog een ontstoken oogje en een heeeel lusteloos mannetje.
Even dokter gebeld en ik kon meteen terecht! (echt: zo van, over een kwartier heb ik nog een plekje. Zou dat lukken? Hoera voor deze assistente)

Uitslag:
virus (5e virus ofzo), ontstoken oog (tja, dat had ik ook gezien), snottersnipverkouden en daar bovenop om het af te maken ook nog rechts een middenoorontsteking.
  maandag 7 februari 2005 @ 12:00:21 #122
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24968595
Beterschap voor Jolie, Léon en Jonne!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24968832
Beterschap voor alle zieken kindertjes

Ik ging ook gewoon onder de douche met Sari toen ze klein was, zij in de tummietub erbij en ik douchen! Ging hartsikke goed
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 7 februari 2005 @ 12:12:19 #124
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24968866
ik heb het vanmorgen gedaan op de Luchtbel ala Jolie manier, douchen goed idee was dat zeg, nu kan ik ook lekker alleen met maxim gaan douchen

en beterschap voor de zieke kindjes
pi_24969186
Beterschap voor alle zieke baby's hier
  maandag 7 februari 2005 @ 15:55:50 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24972310
Volgens mij heb ik Tan al heel lang niet meer gezien hier?
Hoe is het met je?
Weet iemand anders dat misschien?
  maandag 7 februari 2005 @ 16:14:32 #127
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24972550
Hey BE, die vraag wilde ik ook net gaan stellen in het moederstopic. Ik weet nog wel dat Tan een tijd geleden steeds mega druk was en zich lichamelijk niet helemaal toppie voelde.
Het zou zeker fijn zijn eens wat van haar te horen !!

Wat een boel zieke kindjes weer
Komop kiddo's, even snel beter worden a.u.b.

Update: Danyel groeit als kool, wij worden er van verdacht hem stiekum Pokon te geven.
Doen we niet, echt niet hoor
Hij kreeg de laatste tijd weer wat meer huiluurtjes, huilen zonder reden en niet meer kunnen stoppen. Sinds vrijdag krijgt hij een hogere frequentie en dosering van Luminal en hij voelt zich weer kiplekker. Niet zo fijn dat hij hiervoor afhankelijk is van medicijnen, maar ja, het zij zo.
Hij wordt met de dag beweeglijker, en op sommige heldere momenten wil hij je zelfs nog wel eens aankijken. We proberen nu via 'video hometraining' (gedrag vastleggen om te kunnen analyseren) erachter te komen voor welke contact-prikkels hij het meest ontvankelijk is, zodat we dit kunnen stimuleren.
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 7 februari 2005 @ 16:23:08 #128
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_24972658
quote:
Op maandag 7 februari 2005 16:14 schreef phluphy het volgende:
Update: Danyel groeit als kool, wij worden er van verdacht hem stiekum Pokon te geven.
Jaja, zeggen ze allemaal . . .
quote:
Hij wordt met de dag beweeglijker, en op sommige heldere momenten wil hij je zelfs nog wel eens aankijken. We proberen nu via 'video hometraining' (gedrag vastleggen om te kunnen analyseren) erachter te komen voor welke contact-prikkels hij het meest ontvankelijk is, zodat we dit kunnen stimuleren.
Zijn jullie dan niet bang voor éénzijdige stimulatie ??
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  maandag 7 februari 2005 @ 16:23:46 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24972664
quote:
Op maandag 7 februari 2005 16:14 schreef phluphy het volgende:
Hey BE, die vraag wilde ik ook net gaan stellen in het moederstopic. Ik weet nog wel dat Tan een tijd geleden steeds mega druk was en zich lichamelijk niet helemaal toppie voelde.
Het zou zeker fijn zijn eens wat van haar te horen !!
Ik twijfelde tussen daar of hier idd, omdat ze daar regelmatig postte hoe het met haar ging.
quote:
Hij kreeg de laatste tijd weer wat meer huiluurtjes, huilen zonder reden en niet meer kunnen stoppen. Sinds vrijdag krijgt hij een hogere frequentie en dosering van Luminal en hij voelt zich weer kiplekker. Niet zo fijn dat hij hiervoor afhankelijk is van medicijnen, maar ja, het zij zo.
Idd niet zo fijn dat het met medicijnen moet, maar wel lekker dat het wel kan, dat hij zich nu weer prima voelt. Ben benieuwd of jullie wat opvangen van de video hometraining.
pi_24972797
Fijn om ook weer van jou te horen Phluph Enne, dat je hem geen Pokon geeft gelooft natuurlijk helemaal niemand hier hè!

Luchtbel, hoe is het met Jolie gegaan vandaag?
  maandag 7 februari 2005 @ 17:21:34 #131
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24973363
quote:
Op maandag 7 februari 2005 16:23 schreef ThunderChild het volgende: Zijn jullie dan niet bang voor éénzijdige stimulatie ??

Het filmen gebeurt tijdens contact momenten. Dus er wordt gekeken naar inter-actie.
Is dat wat je bedoelde? Ik begreep je vraag misschien niet goed.
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 7 februari 2005 @ 17:22:28 #132
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24973376
Oh ja, bijna vergeten: Morris, gefeliciteerd met je halve verjaardag
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 7 februari 2005 @ 17:30:59 #133
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24973512
Met Tan gaat het naar mijn weten wel redelijk hoor. Ze is geloof ik wel erg druk en is niet meer zo bezig met Fok. Op d'r weblog is ze nog steeds te volgen.

Fluf hoop dat er wat uitkomt.

Jolie heeft een virale infectie aan d'r longetjes en een puffer gekregen, heel erg zielig, ze is er helemaal bang van. D'r longen zijn niet schoon en ze heeft het dus benauwd. Maar kon gelukkig nog wel een beetje lachen maar het was eerst echt tranen met tuiten. Zo zielig. De verwarming is nog steeds stuk nu komt er voor half 8 vanavond iemand. Jolie is even bij de oppas, lekker bijkomen in een badje zo lief m'n huisgenootje haalt d'r straks op want ik kan niet weg want die verwarmingsman moet nog komen. Zo hoeft ze maar zo kort mogelijk in een koud huis te zijn. Er vanuitgaande dat het ding nu gemaakt wordt.
pi_24973697
Dus dat ruisje komt door die infectie?
Hopelijk helpt het puffertje en is ze er snel weer vanaf.
Sterkte in de kou

Phluph
  maandag 7 februari 2005 @ 17:52:55 #135
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24973895
Arme Jolie Snel beter worden en weer plezier maken !

Luchtbel, als het niet lukt met de verwarming, komen jullie dan hier logeren?
Het is hier lekker warm en behaaglijk.
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 7 februari 2005 @ 17:55:52 #136
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24973950
Jah hoor met m'n transformeermachine zend ik ons zo even van ons naar jullie

Snoop dat ruisje komt door die infectie, dus het gaat ook weer weg.
pi_24974152
Jolie en Luchtbel voor jou puffers bij die kleintjes is zo kl*te!!!
pi_24974270
quote:
Op maandag 7 februari 2005 17:55 schreef Luchtbel het volgende:
Snoop dat ruisje komt door die infectie, dus het gaat ook weer weg.
Gelukkig maar.
  maandag 7 februari 2005 @ 18:42:03 #139
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_24974659
Jordy en Dominique wat hebben jullie lekkere koppies! Dat hebben jullie mooi gebrouwen Githa en Cavemania! gefeli!

ik zie tot mijn grote schrik dat ik dus helemaal Ladybos' meissie helemaal gemist heb. ik schaam me rot.
..en laat gaan...
  maandag 7 februari 2005 @ 18:48:05 #140
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_24974745
ik vond het ook wel spannend met douchen, maar Neelix hield haar vast en ze vond het heerlijk. Net als Djulian ging Ela de straal echt opzoeken. Echt schoon maak je haar toch met een doekje op het aankleedkussen enzo, het badderen is toch meer voor de relaxedheid...

En Noah, nog niet helemaal gaan staan hoor, voor je het weet moeten mama en papa alles in huis loop-proof maken!
..en laat gaan...
  maandag 7 februari 2005 @ 19:36:01 #141
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_24975420
quote:
Op maandag 7 februari 2005 15:55 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij heb ik Tan al heel lang niet meer gezien hier?
Hoe is het met je?
Weet iemand anders dat misschien?
Luchtbel riep me net, ik zal even uitleggen waarom ik niet meer zoveel kom.

Voornaamste reden is de drukte en mijn gezondheid dat nogal lijdt onder de drukte. Telkens als het weer beter gaat dan doe ik weer mee en dan krijg ik binnen 24 uur een klap terug. Gister bijvoorbeeld een lekker dagje uit geweest, maar veel gesjouwd en vandaag ben ik weer kapot, hyperventileren enz.

Ik besteedde veel te veel tijd aan internet, en kreeg daardoor te weinig tijd voor de andere dingen en dat vergde ook teveel, om het rustiger aan te doen heb ik dus een streep gezet door een aantal dingen.

Ik merk dat als ik nu eens kijk op FoK dat ik niets meer te zeggen heb. Ik kijk hier wel af en toe nog hoor, maar reageren dus niet meer.
Alles gaat verder goed hoor, zal straks wel een spammetje gooien in het foto topic

Verder hou ik mijn log en die van de kids wel bij, dus daar kan mijn wel en wee gevolgd worden voor de geïnteresseerden (zie sig)
  maandag 7 februari 2005 @ 19:42:47 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24975499
Fijn iets van je te horen Tan!
Je zei toen idd al dat het je allemaal te veel werd. En idd moet je dan prioriteiten stellen.

Gek is dat trouwens he, dat je, als je een tijdje niet meer actief mee post je de feeling heel snel kwijt raakt? Dat heb ik wel, na een vakantie of zo, dan moet ik echt even inkomen...

Anyway! Blijf lekker rustig aan doen!
  maandag 7 februari 2005 @ 19:56:37 #143
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24975679
Heee Tan, leuk dat je ff komt buurten Pittig he zo`n groot gezin

BE dat heb ik idd ook. Maar ik post de laatste tijd ook steeds minder, combi van druk thuis zijn en een beetje zat van het gezeverzeik hier. Ben die negativiteit echt behoorlijk beu, sommige mensen maken echt overal een drama van. Iedereens goed recht hoor, maar ik heb niet zo veel zin meer om te reageren. Oh ja en hiermee bedoel ik absoluut niet de mensen die werkelijk iets te klagen hebben Aan de lezer de taak om objectief te beoordelen of jij zo`n zeikerd bent of niet
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  maandag 7 februari 2005 @ 20:02:41 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24975761
Gevaarlijk om te zeggen, maar ik ben het wel een beetje met je eens Loena... Soms lijkt het wel een sub-sectie van klaagbaak. Ik zie heel weinig vrolijke babbelverhalen over dingetjes die gedaan worden met de kindjes meer, gek is dat... Maar dat valt me dus echt op...
Ze staan er nog wel, maar de klaagposts voeren soms zo de boventoon dat het lastig is de leuke dingen eruit te halen...

Jammer vind ik dat, want de leuke dingen zijn nou juist ook zo leuk om te lezen.
  Jubileum moderator maandag 7 februari 2005 @ 20:09:18 #145
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24975844
Loena en BE mag ik dit even meenemen naar het modtopic? ik wil hier wel graag op inhaken maar niet hier.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Licht Ontvlambaar maandag 7 februari 2005 @ 21:12:21 #146
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_24976889
In het kader van 'de maatschappij dat ben jij'

Isa is gisteren meegeweest naar de carnavalsoptocht, we hadden haar een heel lief roze neusje gemaakt. Na een poosje ging dat wel irriteren, haar niet hoor, maar ons... We keken ons scheel op dat roze stipje Dus heeft vriendjelief het er maar afgewassen.

Vandaag had ik erwtjes met kip en rijst gemaakt, dat werd met smaak ontvangen Er staan nu dus nog acht porties in de vriezer, voor later. En morgen haar lievelingkostje, wortelenstamppot, ook weer een grotere hoeveelheid, waarvan een boel de vriezer ingaat. Het is wel een stuk grover dan de 6-maandenpotjes, maar ze begint nu echt te kauwen, dus da's geen probleem. Ze eet sowieso goed en als ze op schoot zit tijdens het eten, moet ik mijn bord veilig stellen. Ze jat zo vanalles ervanaf.

Ik ben zooooooo trots op ons meisje , hebben jullie dat gevoel ook? Zal iedere mama/papa wel hebben denk ik.

Knuffels
Sjeen
Alweer bijna 7 maanden mama van Isa
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_24977099
Sjeen dat komt me heel bekend voor
  maandag 7 februari 2005 @ 21:26:56 #148
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24977204
Tan leuk dat je ff lang kwam
zat ook wel op je log te loeren

Luchtbel in elk geval een prettig idee dat het ruisje niet van het hartje kwam

Fijn dat Danyel zo goed op de voeding reageerd dat er geen pokon aan te pas hoeft te komen

Voor alle zieke kindjes
  maandag 7 februari 2005 @ 21:28:01 #149
103793 kozakken
Living the life
pi_24977219
Dat Isa alweer 7 maanden is!! Wow zeg.
En LB, sneu voor Jolie hoor! (en jou) Fijn dat je in ieder geval weet waardoor het nu komt.
En fluf.... gewoon even een

Vandaag heeft Jonne tussen alle gesnotter en het spelen voor 'Piet Piraat' (vanwege zijn snotoogje) echt 'met de pot meegegeten'. Aardappelen, witlof en een stukje gehakbal van mama. Dat het hem nou echt smaakte.... Maar dat wijten we maar gewoon aan z'n ziektegedoe.
Hij begint al te uh-uhen op het moment dat hij bestek langs ziet komen!

Tot zover knuffelkont-kozakken die u met een verlaat voor haar nachtrust voor zolang onze man het toelaat
  maandag 7 februari 2005 @ 21:31:25 #150
61800 Rottdog
pi_24977636
Trots ben ik ook hoor...

Vandaag heeft hij weer een hele tijd liggen brabellen zo schattig zo lief
En toen we om boodschappen gingen had ik zijn boekje mee gegeven en die was hij leek het wel echt aan het lezen, heel trots boekje vast houden en blaadjes om willen slaan...
En in de Box is het ook willen spelen met alle speeltje die erin liggen...
Maar nu moet ik even kijken want hij huilt alweer... denk HONGER !!!
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  dinsdag 8 februari 2005 @ 08:09:36 #152
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24983159
Sjeen heeft ze al tandjes? Benieuwd benieuwd....

Voor de lavalamp gaan zitten als die puffer op dat smoeltje moet blijkt een briljante oplossing te zijn. Helaas moet ik d'r dus wel overvallen als ze afgeleid is maar goed dan heb je ook wat
pi_24983413
Nog maar 6 dagen dan staat onze woonwagen er eindelijk. En dan heeft Morgaine haar eigen kamer, wat een heerlijkheid. Ze slaapt nu al 6 maanden bij ons op de kamer en mama vind het hoog tijd dat zij een eigen kamer krijgt. Ze slaapt tegenwoordig heel weinig overdag en 's avonds ligt ze er over het algemeen al zo rond 19.00-20.00 uur in en slaapt dan lekker door tot 's morgens 07.00 uur.

Ik vroeg mij af of er mensen zijn die mij kunnen vertellen hoeveel eten en drinken een kind van 6 maanden mag hebben want er staat niks over dat in het CB boekje. Morgaine krijgt 's morgens een fles die ze bijna nooit leeg drinkt. Dan krijgt ze tussen de middag een bordje pap en tussendoor een fruithap. 's avonds krijgt ze groenten en voor het slapen gaan nog een fles. En tussendoor krijgt ze ook flesjes drinken (diksap met water).
  dinsdag 8 februari 2005 @ 09:05:30 #154
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24983473
Little-A, wat een fijn vooruitzicht!

Wat dat eten betreft; ik hield met 6 maanden ca. 4 flessen van 180 cc water + voeding aan. Léon at hier ca. 600 cc van. Geloof dat 500 cc het minimale is.
Daarnaast een half potje fruit en 's avonds een half potje groente. Bij de potjes wat diksap of iets dergelijks geven, om voldoende vocht te geven. De laatste fles deed ik altijd (ja vroeger, wel 2 maanden geleden ) rijstebloem bij in, daar slapen ze goed van door.
Op het Nutrilon pak staat trouwens dat ze 700 tot 800 cc per dag binnen mogen krijgen.

O ja, TAN!!
Hèhè, had een tijdje geleden al gevraagd hoe het met jullie was. Wel rustig aan blijven doen hè?
pi_24983527
Morgaine krijgt een fles van 210 water + voeding + nutriton, en dan 's morgens en 's avonds (en als ze geen pap wil 's middags een fles). En de ochtend fles drinkt ze nooit leeg (in ieder geval nooit in 1 x. Soms doet ze er lang over maar gaat deze wel leeg. En dan een heel potje fruit (4 maanden potje dan) met een liga en een 1/2 potje groenten (6 maanden potje) 's avonds. Is dat niet te weinig dan als ik zo lees wat Leon at?
  dinsdag 8 februari 2005 @ 09:34:37 #156
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24983775
Genoeg is genoeg toch?

Jolie drinkt 3 flessen van 210 cc, in de ochtend zit er pap in.
S morgens eet ze een stukje fruti en een klein babyrijstwafeltje. S avonds eet ze gewoon warm eten, behalve als ze te moe is dan krijgt ze een fles ipv eten. Ze drinkt een beetje water erbij.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 09:39:03 #157
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24983826
Ik vind het ook lastig om te weten wat Maria nu moet / mag eten. Ze krijgt nog steeds 5 flessen, elk van 180 cc... Verder bijna elke dag een klein hapje (groente of fruit). Daarvan eet ze maar een klein beetje.

Gaven jullie jullie kindjes ook zoiets met ruim 5 maanden?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 8 februari 2005 @ 09:46:23 #158
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24983925
Sugar, Danyel is ook (bijna) 5 maanden en krijgt 5 x 160 cc moedermelk. Hier groeit hij nog steeds gigantisch goed op. Ook wij zitten steeds te dubben hoe we dingen kunnen gaan aanpassen omdat het rete-fijn zou zijn als we naar een 4-voedingen schema zouden kunnen.
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 8 februari 2005 @ 09:50:06 #159
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24983973
Jolie had al gauw maar 4 flessen maar die at wel gauw een bakje fruit leeg.
pi_24984012
Jayden kreeg tot ie de rode hond kreeg wel potjes (en at die als een bootwerker, minimaal 3 op een dag)en een stukkie liga, dat heb ie dus ongeveer 2 weken gedaan en toen werd ie ziek en sindsdien zit ie weer op volledige bv 8maal daags en heel af en toe een extra flesje (90 cc) bv door papa of oma.

Alicia kreeg op deze leeftijd (5mnd dus) 4 maal bv en 1 maal bv met rijstebloem uit de fles voor het slapen gaan.
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 09:53:25 #161
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24984013
wat een natnek phluph, misschien een verre neef van spongebob?
pi_24984280
Ik zit dus ook te dubben welke fles ik zal laten vallen.
Morris zit op 5 flessen van 180 water + 6 scheppen. De laatste is met rijstebloem.
En we doen 's ochtends een fruithapje en 's middags een beetje groente.

Misschien dat ik die van 18.00 uur ga vervangen door groente met wat rijst/aardappel.
En de fles van 23.00 uur iets vervroegen. naar 22.00 uur ofzo.
Nu nog bedenken wanneer deze test ingaat
pi_24984541
Hier zit ik met Thijs met 5 maandjes op

6 soms 7 voedingen maar dat is bv
Hij krijgt niets meer tussendoor, het proeven heb ik laten vallen.

Thijs was vanmorgen de weg kwijt, ik had hem om kwart over 6 bij ons voor de eerste voeding in bed gelegd, ik moest nog wat pakken dus Thijs ziet papa liggen die lekker op zijn zij lag....
Thijs d8 even hee eten !!! en begon aan papa te sabbelen en papa werd er wakker van
Ik lag dubbel van het lachen maar dat viel helaas niet zo in goede aarde bij Thijs die zette gelijk een keel op van IK HEB HONGER !!!
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:34:53 #164
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24984608
Goh, dus die van jullie drinken bijna allemaal netjes hun fles leeg?
Léon laat altijd wat staan, bij een fles van 210 cc + voeding is dit gem. 80 cc.
Hij is echt een lastige drinker volgens mij. Proberen wel van alles uit hoor. Als het laatste beetje niet meer wil, dan laten we hem tegenwoordig uit een beker drinken. Vindt ie machtig interessant. Maar dan nog drinkt ie de fles niet leeg.
Aan de andere kant, ik ben er beslist niet bang voor dat hij te weinig krijgt. Hij groeit aanzienlijk. Volgende week wegen, maar meneer heeft volgens mij weer wat spekkies bijgekweekt.

Hij is nu 8 maanden (ms heeft iemand hier wat aan) en dit is zijn eetschema:
08.00 210 cc + voeding (gem. 80 cc over)
10.00 fruithapje met sapje
12.00 210 cc + voeding met een broodkorstje. Deze voeding heeft hij moeite mee. Laat gauw 100 cc staan. Maar ik vervang die 100 cc dan bijv. door volle yoghurt te geven. Gaat goed.
16.00 210 cc + voeding (weer wat over) en een partje fruit
18.00 groentehap + sap
19.30 210 cc + voeding + bambix (deze drinkt hij vaak wel leeg)

Doordat hij tussendoor wel zo'n 100 cc sap drinkt samen en yoghurt eet, denk ik dat hij voldoende vocht en voeding binnenkrijgt. Ontlasting wisselt van 'pasta' tot smeuïg . Geen harde keutels en zijn luiers zijn ook goed nat, dus zal wel goed zijn.
pi_24984671
Dan nog een vraagje, ik gebruik avent flessen en iedere keer als ik een papje maak (nog drinkbaar) dan wil dat niet door de speen lijkt wel. En ik gebruik een speen maat 4 (6 maanden). Welke fles en maat speen gebruiken jullie hiervoor?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 8 februari 2005 @ 10:50:45 #166
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_24984846
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 08:09 schreef Luchtbel het volgende:
Sjeen heeft ze al tandjes? Benieuwd benieuwd....

Voor de lavalamp gaan zitten als die puffer op dat smoeltje moet blijkt een briljante oplossing te zijn. Helaas moet ik d'r dus wel overvallen als ze afgeleid is maar goed dan heb je ook wat
Nog niet, maar ze schemeren wel door het tandvlees heen onder. De puntjes van de hoektandjes zijn net door het tandvlees heen Ze kauwt wel op alles wat los en vast zit en ze heeft regelmatig één vuurrode wang. Dus het zal allemaal niet al te lang op zich laten wachten, ik denk dat ze voor haar eerste verjaardag wel tandjes heeft
[disclaimer]Behaalde resultaten blablabla... geen garantie voor de toekomst enzo[/disclaimer]

Zo'n lavalamp is mooi he Jolie, alleen die van ons is al zo oud dat de lava úren nodig heeft om op te warmen We moeten eens zo'n nieuwe fles kopen.

Ik heb van de week trouwens mijn slag geslagen op Ebay Voor het luttele bedrag van ¤35 incl. verzendkosten heb ik twee broekjes, een overgooiertje en een jurkje van Oilily, een tuinbroekje en een tshirtje van Kiekeboe gekocht Ben helemaal blij...
pi_24984881
Sugar!
Was jij laatst niet op zoek naar een slaapzakje voor Maria? Eentje waar ze in past met haar beugel.

Ik kwam deze site: www.hetgaiahoekje.nl tegen. Ik weet niet of je 'm al eerder gezien had maar ik zag dat ze daar slaapzakjes hadden (niet écht goedkoop overigens, maar ja) en moest meteen aan je denken..
W ~ H ~ T
  Licht Ontvlambaar dinsdag 8 februari 2005 @ 10:53:30 #168
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_24984889
@ Faja-Lobi
Wij gebruiken hier de driestandenspeen van Avent voor de fles met rijstebloem, maar da's niet echt pap, meer verdikte voeding. Pap kun je beter met een lepeltje geven, zeggen ze...
  dinsdag 8 februari 2005 @ 12:23:41 #169
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24986426
Sjeen, dat zeggen ze inderdaad ja. Heeft te maken dat ze op die manier hun mondspieren beter trainen. Is belangrijk voor het praten straks. Wij geven echter wel pap uit de fles, omdat Léon tegen die tijd te moe is om actief te eten en de pap zo bijna slapend wegtikt.
Daarnaast krijgt hij groente- en fruithap en de yoghurt ook van een lepel, dus wat die motoriek betreft; dat zit wel snor.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 8 februari 2005 @ 12:26:32 #170
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_24986472
Pcies Dutchie, Isa krijgt 'm ook voor het slapen gaan. Die wil dan echt geen lepeltje, alleen maar lekker lurken met de oogies dicht. En wat betreft het eten van een lepeltje, als je kindje met uitgestrekte armen en open mond zit te wachten op de volgende hap, dan zal het toch wel goed zitten he
  dinsdag 8 februari 2005 @ 12:31:46 #171
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24986558
Ja hoor.
leuk je weer actief te zien hier trouwens
  dinsdag 8 februari 2005 @ 12:37:03 #172
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24986646
heb ik jullie al verteld hoe trots ik ben op mijn kleine mannetje??? nee?? doe ik het nu

IK BEN TROTS OP MIJN LIEF KLEIN GROOT MAXIMPJE

vandaag naar cb geweest voor het eerst, meneer doet t prima hoor. hij is nu 57.6 cm (2.6 erbij dus) en weegt maar liefst 5900 gram
bij geboorte was hij 5170, toen was hij afgevallen tot 4920, dus nu bijna 1 kg erbij in 4 weken en 2 dagen tijd meneer krijgt goed te eten dus

en had ik ook al verteld dat hij al gelachen heeft tegen ons, nee he, zo sweet zo verliefd op onze kleine man hijs zo mooi als hij lacht
pi_24986657
Djulian (bijna 6 maanden) krijgt 4 voedingen op een dag
09.00 210cc
12.00 210cc
16.00 210cc
20.00 210cc + rijstebloem
  dinsdag 8 februari 2005 @ 12:39:37 #174
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24986683
Martineke
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:33:57 #175
61800 Rottdog
pi_24987440
Martineke klinkt goed

Zit ook alweer te tobben over dat eten
Zitten nu 7 mnd
08.00 fles 210
10.00 half potje fruit
12.00 fles 210
16.00 fles 210
18.00 heel potje groentje (vaak vers maar makkelijker te melden kwa hoeveelheid)
20.00 fles 210 met 3 grote eetlepels Nutrix (3 standen speen stand III )

Moeten toevallig vrijdag naar het Cb en ga eens aankaarten of de middag fles mag vervangen door brood, voor de rest gewoon water madammeke blieft geen diksap, roosvicee of ranja ook geen ander drinken aangelegd met water.

Verliefdheid op je kind wordt alleen maar erger
pi_24987517
Het eerste lachje is zo onwijs bijzonder, dat vergeet je never niet meer hoor
En je mannetje doet het goed hoor fijn is dat hè kun je ow zo trots op zijn
en verliefdheid is leuk
pi_24989750
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:33 schreef Rottdog het volgende:

20.00 fles 210 met 3 grote eetlepels Nutrix (3 standen speen stand III )

Moeten toevallig vrijdag naar het Cb en ga eens aankaarten of de middag fles mag vervangen door brood, voor de rest gewoon water madammeke blieft geen diksap, roosvicee of ranja ook geen ander drinken aangelegd met water.
Als ik Morris de fles geef met rijstebloem en de papspeen op I zet heeft hij het al binnen 2 minuten op

Lijkt me wel dat ze nu brood mag. Ik heb hier wel een soort schema van het CB waarin staat dat je met 7 maanden bruinbrood en opvolgmelk mag geven.
Ik was eigenlijk ook niet van plan Morris diksap of limonade te geven maar gewoon wel water. Kijken of dat goed gaat.
pi_24992826
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 16:44 schreef snoopy het volgende:

[..]

Als ik Morris de fles geef met rijstebloem en de papspeen op I zet heeft hij het al binnen 2 minuten op
Lucas slobbert de flessen voeding met johannesbroodpitmeel of rijstebloem ook binnen een paar minuten naar binnen met de 3-standen speen op I

Vandaag even een lekker emo-moment gehad. Ik ging Lucas ophalen na m'n werk en hij lag in de box bij m'n moeder. Natuurlijk begon hij te stralen toen hij me zag (dat vind ik al zo geweldig ), maar nu tilde mijn moeder heb uit de box en stak hij ook nog eens meteen een armpje naar me uit (is ook nieuw, dat armpje uitsteken, sinds een paar dagen doet hij dat bijv. om dingen van tafel proberen te pakken En nu vind ik dat nog leuk )
  dinsdag 8 februari 2005 @ 21:48:45 #179
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24993127
ok vraagje hoe doen julie dat s'avonds met beebje?? ligt hij/zij dan op bed of in de box?? over het algemeen ligt Maxim hier in de box, en heel soms in zn bedje. om een uur of 11 gaan we naar boven pyjamaatje aandoen en dan laatste voeding bij ons in bed, dan valt hij ook in slaap en leg ik hem in zijn eigen bedje.
beter lijkt ons dat hij al eerder in zijn bedje ligt en daaraan went, als hij wat groter is zal hij dat toch ook moeten lijkt mij. ik heb alleen geen idee wanneer ik hem in zn bedje moet leggen, hij slaapt meestal als wij eten aan het maken zijn (uur of half 6) tot ruim genomen een uur of 8, dan eten en even wakker zijn en om uur of 10 beetje slapen/beetje eten/beetje rondkijken. zou ik hem dan al op bed moeten leggen voordat we eten gaan maken?? of zo..... ? geen idee gewoon
  Licht Ontvlambaar dinsdag 8 februari 2005 @ 21:59:54 #180
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_24993372
Isa heeft altijd tot de laatste voeding bij ons beneden op het wipstoeltje in een dekentje gelegen. Sinds de laatste voeding om acht uur is, gaat ze meteen naar bedje toe. Heeft helemaal geen problemen hier opgeleverd, is eigenlijk gewoon vanzelf gegaan.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 22:08:20 #181
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24993531
de baby's doen het allemaal goed zo te lezen...
het eerste lachje is bijzonder he...
en armpjes uitsteken is ook leuk nog wel
  dinsdag 8 februari 2005 @ 22:42:34 #182
106680 AnnieBaby
Mama van Stella!
pi_24993727
Goeie vraag, Martineke. Dat vraag ik me namelijk ook af. Stella blijft hier tot 23.30/ 0.00 op, maar ze zal op een gegeven moment toch vroeger haar bedje in moeten. Wanneer begon de rest daar mee? Nu slaapt ze gewoon tussendoor in mijn armen of in de box, maar als ik haar in haar bedje leg wordt ze weer wakker.
pi_24993736
Morris krijgt om 18.00 uur een fles en gaat dan naar bed. Hij slaapt dan tot de fles van 23.00 uur en dan weer tot de volgende ochtend.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 23:06:12 #184
61800 Rottdog
pi_24994216
Zoë gaat tegen acht uur naar bed dan heeft ze de laatste voeding ook achter de "kiezen" . Hadden Zoë ook altijd gewoon in de box totdat wij naar boven vertrokken. Zo gauw als de laatste voeding die van 23.00 uur er af ging toen ging Zoë ook eerder naar bed. Dat verliep eigenlijk heel makkelijk en heeft ook geen moeilijkheden opgeleverd kwa slapen.
pi_24995431
Wij deden Djulian tot voor kort ook in de box laten liggen en toen we hem naar boven deden na zijn laatste fles is ook vrij snel die laatste fles er vanaf gegaan.
pi_24995803
Jayden slaapt nog lekker bij ons en zodra hij door gaat slapen gaat ie naar boven. HIj slaapt nu wisselnd of bij mij in bed of in de wandelwagen, maar mocht ie daar uitgegroeid zijn voor ie doorslaapt dan zetten we een campingbedje op. (wij willen liever de box niet daar voor gebruiken omdat op een gegeven moment het kindje toch doorkrijgt waar het mag spelen of altijd speelt en waar er verwacht wordt geslapen te worden. Mocht Jayden trouwens per ongeluk tijdens het spelen in de box in slaap sukkelen en heb het te laat door, dan laat ik hem overdag wel liggen.)
pi_25001188
quote:
Op maandag 7 februari 2005 17:21 schreef phluphy het volgende:
Het filmen gebeurt tijdens contact momenten. Dus er wordt gekeken naar inter-actie.
Is dat wat je bedoelde? Ik begreep je vraag misschien niet goed.
Wat ik bedoelde was of je niet bang bent je totale omgangspatroon in alles omver te gooien. Dat je in bepaalde situaties overdreven gaat reageren (om (misschien) een reactie bij Danyel uit te lokken) terwijl dat niet nodig is . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  woensdag 9 februari 2005 @ 07:55:06 #188
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25001387
Luchtbel, Jolie was eerder, maar Léon zwaait ook sinds gister.
Heel hard ook. Alsof zijn arm eraf zwaait.
  woensdag 9 februari 2005 @ 08:21:24 #189
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_25001499
Wat goed van Léon!
Jippie!
pi_25001536
Martineke en Annie:
Benthe ligt hier al om 18.00 uur in bed, omdat ze dan gewoon moe is. Soms eerder. Rond 20.00 uur haal ik haar er weer uit Dan kan ze even met haar papa zijn. Tegen 21.30 - 22.00 uur gaat ze mee naar boven en krijgt ze laatste avond voeding. En dan haar bedje weer in. Ja, wij liggen altijd vroeg op bed, omdat mijn vriend altijd vroeg op moet en ik straks ook. Overigens staan we nu ook altijd vroeg op.

Eigenlijk gebeurt dit ongeveer de laatste 10 dagen. Hiervoor lag ze meestal al om 19.00 uur en deed ik de laatste voeding om 23.00 uur in bed.
Ik wil wel weer naar die tijd toe, vooral als ik straks weer ga werken.
Maar goed, ik let nu goed op wat Benthe wil en soms is ze gewoon helemaal kapot om 18.00 uur.
  woensdag 9 februari 2005 @ 08:40:54 #191
24188 Belana
kloon van belana
pi_25001612
Leon
stormy waters...
sailin'
pi_25001862
Ik zwaai ook even terug naar Léon
Leuk lijkt me dat, zo'n zwaaiend kereltje
  † In Memoriam † woensdag 9 februari 2005 @ 09:27:29 #193
43556 miss_dynastie
pi_25001992
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 07:55 schreef dutchie het volgende:
Luchtbel, Jolie was eerder, maar Léon zwaait ook sinds gister.
Heel hard ook. Alsof zijn arm eraf zwaait.
Zien, zien!!!!!
pi_25003560
Léon wat goed!!!!
Is idd wel een foto waard toch?
  woensdag 9 februari 2005 @ 11:06:56 #195
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_25003586
Leon

Mooi he Dutchie, het begin van een echt communicerend mensje is er nu echt!
  woensdag 9 februari 2005 @ 12:48:53 #196
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25005106
Ikkeuh... ben vergeten een foto te maken.
Hij deed het vanmorgen weer in zijn bedje. Wild op en neer zwaaien met zijn arm en af en toe ook echt dat handje erbij wat 'dag' doet.

Alleen, het mannetje en ik zijn allebei links. En Léon zwaait rechts en gebruikt voornamelijk zijn rechterarm/hand. Nu eist het mannetje een dna-test.
  † In Memoriam † woensdag 9 februari 2005 @ 12:53:37 #197
43556 miss_dynastie
pi_25005173
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 12:48 schreef dutchie het volgende:
Ikkeuh... ben vergeten een foto te maken.
Je kan het goed maken door alsnog een foto te posten als je eraan denkt
quote:
Alleen, het mannetje en ik zijn allebei links. En Léon zwaait rechts en gebruikt voornamelijk zijn rechterarm/hand. Nu eist het mannetje een dna-test.
pi_25005195
2x links is toch rechts?
  woensdag 9 februari 2005 @ 13:09:53 #199
61800 Rottdog
pi_25005371
Wuivende kindjes zo liefffffffffffffffffffff
  woensdag 9 februari 2005 @ 13:11:37 #200
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_25005399
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 12:55 schreef Anitra het volgende:
2x links is toch rechts?
Dat zei ik ook! Maar ja..
  † In Memoriam † woensdag 9 februari 2005 @ 14:56:47 #201
81992 Githa
pi_25006851
ik meld me ook weer even.

Dat valt nog niet mee om alles te blijven volgen want het liefst kijk ik de hele dag naar mijn knulletje

Hij is alweer 1 week en 1 dag .....waar blijft de tijd zeg
Vandaag is de Vk voor het laatst geweest, de kraamzorg is voorbij en de huisarts is ook langs geweest dus vanaf nu moeten we het officieel alleen doen.
Heerlijk! want eerlijk gezegd had ik het wel een beetje gehad met alle goed bedoelde zorgen van de kraamzorg "ga even liggen", "eet je wel genoeg" of "kom maar, doe ik wel even" enz. enz.

Vrijdag hebben we een afspraak bij de kinderarts en dan gaan ze hem nog eens grondig nakijken want soms gaat een zesde vinger gepaard met andere syndrooms en dat willen ze natuurlijk uitsluiten.
Volgens de huisarts gaan ze vrijdag ook gelijk het zesde vingertje afbinden en wat ze met de voetjes doen kon hij zo niet vertellen, even afwachten dus.
Verder is hij voor alle test geslaagd

Het blijkt dat onze Jordy een heel tevreden mannetje is dat weinig huilt en makkelijk te troosten is wanneer hij dit wel doet ik ben helemaal trots en zooooooooooooo verliefd
  woensdag 9 februari 2005 @ 15:02:14 #202
103793 kozakken
Living the life
pi_25006917
Leuk hoor Githa. Fijn dat het allemaal zo goed gaat.
Ben wel heel benieuwd hoe ze dat gaan doen met Jordys teentjes en vingertjes.
Maar goed, eerst maar eens even lekker zonder kraamverzorgster genieten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')