Ben ook al eens samen met Dominique onder de douche geweest, ze vond het heerlijk lekker bij papa op de arm en onder het warme water. Vandaag samen in bad geweest, dat was ook een suc6, ze genieten er echt van als ze met papa of mama in bad of onder de douche kunnen heb ik het idee.quote:Op zondag 6 februari 2005 13:42 schreef Luchtbel het volgende:
Tex, als je geen zeep gebruikt laat je hem echt niet glippen in de douche hoor! Douchen is fijn en handig vind ik. Wij gingen op dag 6 geloof ik voor het eerst samen douchen.
en hete kraan in douchehokje laten lopen die de boel verwarmd, snel met de kleine onder de douche, in het miniscule douchehokje na het douche de kleine gelijk warm in een handdoek rollen en hup richting de kachel en daar verder aankleden ? Die douchehokkies zijn zo warm door stoom enzo (ik denk nml dat de situatie douche bij ons ongeveer gelijk is en ander zo als we het hiervoor hadden en het levert hier niet echt een probleem op, bahlve een goede 'organisatie')quote:Op maandag 7 februari 2005 09:16 schreef Suzanna het volgende:
Maar ik denk dat we het maar bij badderen moeten houden...(helaas) tot we een nieuw huis hebben met verwarmde badkamer en meer ruimte (wat we nu hebben is een douchehokje).
Balen zeg. Jolie: beterschapquote:Op maandag 7 februari 2005 00:06 schreef Luchtbel het volgende:
Ze is trouwens weer ziekdikke snot draden, slijm uit d'r keel, slijm in d'r poep zo zielig. Gelukkig slaapt ze wel lekker nu.
Jaja, zeggen ze allemaal . . .quote:Op maandag 7 februari 2005 16:14 schreef phluphy het volgende:
Update: Danyel groeit als kool, wij worden er van verdacht hem stiekum Pokon te geven.
Doen we niet, echt niet hoor![]()
Zijn jullie dan niet bang voor éénzijdige stimulatie ??quote:Hij wordt met de dag beweeglijker, en op sommige heldere momenten wil hij je zelfs nog wel eens aankijken. We proberen nu via 'video hometraining' (gedrag vastleggen om te kunnen analyseren) erachter te komen voor welke contact-prikkels hij het meest ontvankelijk is, zodat we dit kunnen stimuleren.
Ik twijfelde tussen daar of hier idd, omdat ze daar regelmatig postte hoe het met haar ging.quote:Op maandag 7 februari 2005 16:14 schreef phluphy het volgende:
Hey BE, die vraag wilde ik ook net gaan stellen in het moederstopic. Ik weet nog wel dat Tan een tijd geleden steeds mega druk was en zich lichamelijk niet helemaal toppie voelde.
Het zou zeker fijn zijn eens wat van haar te horen !!
Idd niet zo fijn dat het met medicijnen moet, maar wel lekker dat het wel kan, dat hij zich nu weer prima voelt. Ben benieuwd of jullie wat opvangen van de video hometraining.quote:Update: Danyel groeit als kool, wij worden er van verdacht hem stiekum Pokon te geven.
Doen we niet, echt niet hoor![]()
Hij kreeg de laatste tijd weer wat meer huiluurtjes, huilen zonder reden en niet meer kunnen stoppen. Sinds vrijdag krijgt hij een hogere frequentie en dosering van Luminal en hij voelt zich weer kiplekker. Niet zo fijn dat hij hiervoor afhankelijk is van medicijnen, maar ja, het zij zo.
Hij wordt met de dag beweeglijker, en op sommige heldere momenten wil hij je zelfs nog wel eens aankijken. We proberen nu via 'video hometraining' (gedrag vastleggen om te kunnen analyseren) erachter te komen voor welke contact-prikkels hij het meest ontvankelijk is, zodat we dit kunnen stimuleren.
quote:Op maandag 7 februari 2005 16:23 schreef ThunderChild het volgende: Zijn jullie dan niet bang voor éénzijdige stimulatie ??
Gelukkig maar.quote:Op maandag 7 februari 2005 17:55 schreef Luchtbel het volgende:
Snoop dat ruisje komt door die infectie, dus het gaat ook weer weg.
Luchtbel riep me net, ik zal even uitleggen waarom ik niet meer zoveel kom.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:55 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij heb ik Tan al heel lang niet meer gezien hier?
Hoe is het met je?
Weet iemand anders dat misschien?
Nog niet, maar ze schemeren wel door het tandvlees heen onder. De puntjes van de hoektandjes zijn net door het tandvlees heenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 08:09 schreef Luchtbel het volgende:
Sjeen heeft ze al tandjes? Benieuwd benieuwd....
Voor de lavalamp gaan zitten als die puffer op dat smoeltje moet blijkt een briljante oplossing te zijn. Helaas moet ik d'r dus wel overvallen als ze afgeleid is maar goed dan heb je ook wat
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:33 schreef Rottdog het volgende:
20.00 fles 210 met 3 grote eetlepels Nutrix (3 standen speen stand III )
Moeten toevallig vrijdag naar het Cb en ga eens aankaarten of de middag fles mag vervangen door brood, voor de rest gewoon water madammeke blieft geen diksap, roosvicee of ranja ook geen ander drinken aangelegd met water.
Lucas slobbert de flessen voeding met johannesbroodpitmeel of rijstebloem ook binnen een paar minuten naar binnen met de 3-standen speen op Iquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:44 schreef snoopy het volgende:
[..]
Als ik Morris de fles geef met rijstebloem en de papspeen op I zet heeft hij het al binnen 2 minuten op
![]()
Wat ik bedoelde was of je niet bang bent je totale omgangspatroon in alles omver te gooien. Dat je in bepaalde situaties overdreven gaat reageren (om (misschien) een reactie bij Danyel uit te lokken) terwijl dat niet nodig is . . .quote:Op maandag 7 februari 2005 17:21 schreef phluphy het volgende:
Het filmen gebeurt tijdens contact momenten. Dus er wordt gekeken naar inter-actie.
Is dat wat je bedoelde? Ik begreep je vraag misschien niet goed.![]()
Zien, zien!!!!!quote:Op woensdag 9 februari 2005 07:55 schreef dutchie het volgende:
Luchtbel, Jolie was eerder, maar Léon zwaait ook sinds gister.
Heel hard ook.Alsof zijn arm eraf zwaait.
Je kan het goed maken door alsnog een foto te posten als je eraan denktquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:48 schreef dutchie het volgende:
Ikkeuh... ben vergeten een foto te maken.![]()
quote:Alleen, het mannetje en ik zijn allebei links. En Léon zwaait rechts en gebruikt voornamelijk zijn rechterarm/hand. Nu eist het mannetje een dna-test.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |