abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2005 @ 15:55:50 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24972310
Volgens mij heb ik Tan al heel lang niet meer gezien hier?
Hoe is het met je?
Weet iemand anders dat misschien?
  maandag 7 februari 2005 @ 16:14:32 #127
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24972550
Hey BE, die vraag wilde ik ook net gaan stellen in het moederstopic. Ik weet nog wel dat Tan een tijd geleden steeds mega druk was en zich lichamelijk niet helemaal toppie voelde.
Het zou zeker fijn zijn eens wat van haar te horen !!

Wat een boel zieke kindjes weer
Komop kiddo's, even snel beter worden a.u.b.

Update: Danyel groeit als kool, wij worden er van verdacht hem stiekum Pokon te geven.
Doen we niet, echt niet hoor
Hij kreeg de laatste tijd weer wat meer huiluurtjes, huilen zonder reden en niet meer kunnen stoppen. Sinds vrijdag krijgt hij een hogere frequentie en dosering van Luminal en hij voelt zich weer kiplekker. Niet zo fijn dat hij hiervoor afhankelijk is van medicijnen, maar ja, het zij zo.
Hij wordt met de dag beweeglijker, en op sommige heldere momenten wil hij je zelfs nog wel eens aankijken. We proberen nu via 'video hometraining' (gedrag vastleggen om te kunnen analyseren) erachter te komen voor welke contact-prikkels hij het meest ontvankelijk is, zodat we dit kunnen stimuleren.
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 7 februari 2005 @ 16:23:08 #128
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_24972658
quote:
Op maandag 7 februari 2005 16:14 schreef phluphy het volgende:
Update: Danyel groeit als kool, wij worden er van verdacht hem stiekum Pokon te geven.
Jaja, zeggen ze allemaal . . .
quote:
Hij wordt met de dag beweeglijker, en op sommige heldere momenten wil hij je zelfs nog wel eens aankijken. We proberen nu via 'video hometraining' (gedrag vastleggen om te kunnen analyseren) erachter te komen voor welke contact-prikkels hij het meest ontvankelijk is, zodat we dit kunnen stimuleren.
Zijn jullie dan niet bang voor éénzijdige stimulatie ??
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  maandag 7 februari 2005 @ 16:23:46 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24972664
quote:
Op maandag 7 februari 2005 16:14 schreef phluphy het volgende:
Hey BE, die vraag wilde ik ook net gaan stellen in het moederstopic. Ik weet nog wel dat Tan een tijd geleden steeds mega druk was en zich lichamelijk niet helemaal toppie voelde.
Het zou zeker fijn zijn eens wat van haar te horen !!
Ik twijfelde tussen daar of hier idd, omdat ze daar regelmatig postte hoe het met haar ging.
quote:
Hij kreeg de laatste tijd weer wat meer huiluurtjes, huilen zonder reden en niet meer kunnen stoppen. Sinds vrijdag krijgt hij een hogere frequentie en dosering van Luminal en hij voelt zich weer kiplekker. Niet zo fijn dat hij hiervoor afhankelijk is van medicijnen, maar ja, het zij zo.
Idd niet zo fijn dat het met medicijnen moet, maar wel lekker dat het wel kan, dat hij zich nu weer prima voelt. Ben benieuwd of jullie wat opvangen van de video hometraining.
pi_24972797
Fijn om ook weer van jou te horen Phluph Enne, dat je hem geen Pokon geeft gelooft natuurlijk helemaal niemand hier hè!

Luchtbel, hoe is het met Jolie gegaan vandaag?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 7 februari 2005 @ 17:21:34 #131
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24973363
quote:
Op maandag 7 februari 2005 16:23 schreef ThunderChild het volgende: Zijn jullie dan niet bang voor éénzijdige stimulatie ??

Het filmen gebeurt tijdens contact momenten. Dus er wordt gekeken naar inter-actie.
Is dat wat je bedoelde? Ik begreep je vraag misschien niet goed.
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 7 februari 2005 @ 17:22:28 #132
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24973376
Oh ja, bijna vergeten: Morris, gefeliciteerd met je halve verjaardag
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 7 februari 2005 @ 17:30:59 #133
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24973512
Met Tan gaat het naar mijn weten wel redelijk hoor. Ze is geloof ik wel erg druk en is niet meer zo bezig met Fok. Op d'r weblog is ze nog steeds te volgen.

Fluf hoop dat er wat uitkomt.

Jolie heeft een virale infectie aan d'r longetjes en een puffer gekregen, heel erg zielig, ze is er helemaal bang van. D'r longen zijn niet schoon en ze heeft het dus benauwd. Maar kon gelukkig nog wel een beetje lachen maar het was eerst echt tranen met tuiten. Zo zielig. De verwarming is nog steeds stuk nu komt er voor half 8 vanavond iemand. Jolie is even bij de oppas, lekker bijkomen in een badje zo lief m'n huisgenootje haalt d'r straks op want ik kan niet weg want die verwarmingsman moet nog komen. Zo hoeft ze maar zo kort mogelijk in een koud huis te zijn. Er vanuitgaande dat het ding nu gemaakt wordt.
pi_24973697
Dus dat ruisje komt door die infectie?
Hopelijk helpt het puffertje en is ze er snel weer vanaf.
Sterkte in de kou

Phluph
  maandag 7 februari 2005 @ 17:52:55 #135
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24973895
Arme Jolie Snel beter worden en weer plezier maken !

Luchtbel, als het niet lukt met de verwarming, komen jullie dan hier logeren?
Het is hier lekker warm en behaaglijk.
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 7 februari 2005 @ 17:55:52 #136
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24973950
Jah hoor met m'n transformeermachine zend ik ons zo even van ons naar jullie

Snoop dat ruisje komt door die infectie, dus het gaat ook weer weg.
pi_24974152
Jolie en Luchtbel voor jou puffers bij die kleintjes is zo kl*te!!!
pi_24974270
quote:
Op maandag 7 februari 2005 17:55 schreef Luchtbel het volgende:
Snoop dat ruisje komt door die infectie, dus het gaat ook weer weg.
Gelukkig maar.
  maandag 7 februari 2005 @ 18:42:03 #139
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_24974659
Jordy en Dominique wat hebben jullie lekkere koppies! Dat hebben jullie mooi gebrouwen Githa en Cavemania! gefeli!

ik zie tot mijn grote schrik dat ik dus helemaal Ladybos' meissie helemaal gemist heb. ik schaam me rot.
..en laat gaan...
  maandag 7 februari 2005 @ 18:48:05 #140
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_24974745
ik vond het ook wel spannend met douchen, maar Neelix hield haar vast en ze vond het heerlijk. Net als Djulian ging Ela de straal echt opzoeken. Echt schoon maak je haar toch met een doekje op het aankleedkussen enzo, het badderen is toch meer voor de relaxedheid...

En Noah, nog niet helemaal gaan staan hoor, voor je het weet moeten mama en papa alles in huis loop-proof maken!
..en laat gaan...
  maandag 7 februari 2005 @ 19:36:01 #141
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_24975420
quote:
Op maandag 7 februari 2005 15:55 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij heb ik Tan al heel lang niet meer gezien hier?
Hoe is het met je?
Weet iemand anders dat misschien?
Luchtbel riep me net, ik zal even uitleggen waarom ik niet meer zoveel kom.

Voornaamste reden is de drukte en mijn gezondheid dat nogal lijdt onder de drukte. Telkens als het weer beter gaat dan doe ik weer mee en dan krijg ik binnen 24 uur een klap terug. Gister bijvoorbeeld een lekker dagje uit geweest, maar veel gesjouwd en vandaag ben ik weer kapot, hyperventileren enz.

Ik besteedde veel te veel tijd aan internet, en kreeg daardoor te weinig tijd voor de andere dingen en dat vergde ook teveel, om het rustiger aan te doen heb ik dus een streep gezet door een aantal dingen.

Ik merk dat als ik nu eens kijk op FoK dat ik niets meer te zeggen heb. Ik kijk hier wel af en toe nog hoor, maar reageren dus niet meer.
Alles gaat verder goed hoor, zal straks wel een spammetje gooien in het foto topic

Verder hou ik mijn log en die van de kids wel bij, dus daar kan mijn wel en wee gevolgd worden voor de geïnteresseerden (zie sig)
  maandag 7 februari 2005 @ 19:42:47 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24975499
Fijn iets van je te horen Tan!
Je zei toen idd al dat het je allemaal te veel werd. En idd moet je dan prioriteiten stellen.

Gek is dat trouwens he, dat je, als je een tijdje niet meer actief mee post je de feeling heel snel kwijt raakt? Dat heb ik wel, na een vakantie of zo, dan moet ik echt even inkomen...

Anyway! Blijf lekker rustig aan doen!
  maandag 7 februari 2005 @ 19:56:37 #143
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24975679
Heee Tan, leuk dat je ff komt buurten Pittig he zo`n groot gezin

BE dat heb ik idd ook. Maar ik post de laatste tijd ook steeds minder, combi van druk thuis zijn en een beetje zat van het gezeverzeik hier. Ben die negativiteit echt behoorlijk beu, sommige mensen maken echt overal een drama van. Iedereens goed recht hoor, maar ik heb niet zo veel zin meer om te reageren. Oh ja en hiermee bedoel ik absoluut niet de mensen die werkelijk iets te klagen hebben Aan de lezer de taak om objectief te beoordelen of jij zo`n zeikerd bent of niet
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  maandag 7 februari 2005 @ 20:02:41 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24975761
Gevaarlijk om te zeggen, maar ik ben het wel een beetje met je eens Loena... Soms lijkt het wel een sub-sectie van klaagbaak. Ik zie heel weinig vrolijke babbelverhalen over dingetjes die gedaan worden met de kindjes meer, gek is dat... Maar dat valt me dus echt op...
Ze staan er nog wel, maar de klaagposts voeren soms zo de boventoon dat het lastig is de leuke dingen eruit te halen...

Jammer vind ik dat, want de leuke dingen zijn nou juist ook zo leuk om te lezen.
  Jubileum moderator maandag 7 februari 2005 @ 20:09:18 #145
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24975844
Loena en BE mag ik dit even meenemen naar het modtopic? ik wil hier wel graag op inhaken maar niet hier.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Licht Ontvlambaar maandag 7 februari 2005 @ 21:12:21 #146
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_24976889
In het kader van 'de maatschappij dat ben jij'

Isa is gisteren meegeweest naar de carnavalsoptocht, we hadden haar een heel lief roze neusje gemaakt. Na een poosje ging dat wel irriteren, haar niet hoor, maar ons... We keken ons scheel op dat roze stipje Dus heeft vriendjelief het er maar afgewassen.

Vandaag had ik erwtjes met kip en rijst gemaakt, dat werd met smaak ontvangen Er staan nu dus nog acht porties in de vriezer, voor later. En morgen haar lievelingkostje, wortelenstamppot, ook weer een grotere hoeveelheid, waarvan een boel de vriezer ingaat. Het is wel een stuk grover dan de 6-maandenpotjes, maar ze begint nu echt te kauwen, dus da's geen probleem. Ze eet sowieso goed en als ze op schoot zit tijdens het eten, moet ik mijn bord veilig stellen. Ze jat zo vanalles ervanaf.

Ik ben zooooooo trots op ons meisje , hebben jullie dat gevoel ook? Zal iedere mama/papa wel hebben denk ik.

Knuffels
Sjeen
Alweer bijna 7 maanden mama van Isa
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_24977099
Sjeen dat komt me heel bekend voor
  maandag 7 februari 2005 @ 21:26:56 #148
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24977204
Tan leuk dat je ff lang kwam
zat ook wel op je log te loeren

Luchtbel in elk geval een prettig idee dat het ruisje niet van het hartje kwam

Fijn dat Danyel zo goed op de voeding reageerd dat er geen pokon aan te pas hoeft te komen

Voor alle zieke kindjes
  maandag 7 februari 2005 @ 21:28:01 #149
103793 kozakken
Living the life
pi_24977219
Dat Isa alweer 7 maanden is!! Wow zeg.
En LB, sneu voor Jolie hoor! (en jou) Fijn dat je in ieder geval weet waardoor het nu komt.
En fluf.... gewoon even een

Vandaag heeft Jonne tussen alle gesnotter en het spelen voor 'Piet Piraat' (vanwege zijn snotoogje) echt 'met de pot meegegeten'. Aardappelen, witlof en een stukje gehakbal van mama. Dat het hem nou echt smaakte.... Maar dat wijten we maar gewoon aan z'n ziektegedoe.
Hij begint al te uh-uhen op het moment dat hij bestek langs ziet komen!

Tot zover knuffelkont-kozakken die u met een verlaat voor haar nachtrust voor zolang onze man het toelaat
  maandag 7 februari 2005 @ 21:31:25 #150
61800 Rottdog
May all your dreams come true
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')