quote:Op maandag 14 februari 2005 10:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
weekendje London, jahben ik niet gemist
![]()
?
gelukkig dan maarquote:Op maandag 14 februari 2005 10:47 schreef Patrick281 het volgende:
Ja, we hebben je gemist .. zal wel ergens gepost zijn ook.
ookquote:Dus je had alvast een voorschotje genomen op Valentijn?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 10:37 schreef Patrick281 het volgende:
Ik post mijn woorden in de tegenwoordige tijd .. klopt dus.
![]()
![]()
Volgens mij is dit toch echt verleden tijdquote:Op maandag 14 februari 2005 08:08 schreef Patrick281 het volgende:
Verder is er niemand van de Fok! MC die op de meetings gekomen is die hier met zijn eigen naam post.
Klinkt goed, heb het ook allemaal gezien....quote:Op maandag 14 februari 2005 10:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mijn vriendin en ik zijn geen viseters, dus nee geen F&Cwel genoeg pretzels en bagels
errug lekker
de omschrijvingen in de menukaarten waren ons niet duidelijk...zelfs na enige uitleg nog geen idee wat we bestelden behalve dat het pretzels en bagels waren
wat gedaan? veel te veelthe usuals; oa Big Ben, Madame T, Harrods (dicht op zondag
), Piccadilly Circus (erg gezellige buurt
), China Town (deze week Chinees nieuwjaar), Tower Bridge, London Bridge en veel geshopt
![]()
best prijzig allemaal maar zeer de moeite waard
Je schrijft het goed, postte .. ik schrijf post.quote:Op maandag 14 februari 2005 10:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij is dit toch echt verleden tijdDidiot heeft vroeger toch gemeet toen ie nog met zijn oude nick zat..... dus is er wel iemand die met zijn eigen naam (min of meer) op Fok! postte EN op meets kwam
![]()
Mooi heequote:Op maandag 14 februari 2005 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je schrijft het goed, postte .. ik schrijf post.Tjee wat een spijkers op laag water zeg .. zeker overheidspersoneel.
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
''ja dat moet je eten s morgens uit beleefdheid'', ja mooi niet dus
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2005 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vond de witte bonen in tomatensaus als ontbijt echt verschrikkelijk.... kregen we nog van school te horen ''ja dat moet je eten s morgens uit beleefdheid'', ja mooi niet dus
Haha, ja, volgens de site van Michelin zijn het echte tourbandenquote:Op maandag 14 februari 2005 11:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb ff wat teruggelezen...sinds dec heb ik de Roads eronder zitten (achter) en wat ik lees bevalt me weinig
vorige week een paar dijkjes gereden en toch niet al te sportief gereden en thuisgekomen zag ik de plek van de slijtage op de schaamranden. er was nog wel wat ruimte bij de rand maar erg veel schuiner zal ik niet kunnen gaan met deze band
Toch lief hoorquote:Op maandag 14 februari 2005 11:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben je geschikt voor de KLu.
En wat mij betreft voor de rest ook, maar ja dat heb ik niet voor het zeggen.![]()
Beter ja maar ik denk dat die gastvrouw die wij toen hadden ons een trauma wilde bezorgen aan Engeland.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ons ontbijt: baquette met bacon en ei
ik ga hem maar es in de verkoop zetten...en een afspraak maken bij sabra binnenkortquote:Op maandag 14 februari 2005 11:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha, ja, volgens de site van Michelin zijn het echte tourbanden![]()
Maar wij weten wel beter toch..... ze zijn vergelijkbaar met de 020's maar als ik jou was had ik toch de Sports genomen
wat dan? werd je bij het 1e aanzicht al afgekeurdquote:Op maandag 14 februari 2005 11:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Toch lief hoor
Maar baal dr wel stevig man
quote:Op maandag 14 februari 2005 11:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb ff wat teruggelezen...sinds dec heb ik de Roads eronder zitten (achter) en wat ik lees bevalt me weinig
vorige week een paar dijkjes gereden en toch niet al te sportief gereden en thuisgekomen zag ik de plek van de slijtage op de schaamranden. er was nog wel wat ruimte bij de rand maar erg veel schuiner zal ik niet kunnen gaan met deze band
Nee kom niet door de keuring vanwege 3-wekelijks infuus waar ik aan vast zit.... is al sinds mn 1,5e. Maar ze doen dus moeilijk omdat je zodra je binnenkomt daar ten alle tijden uitzendbaar bent, dus als je bijv in Afghanistan zit zijn daar de middelen er niet voor en ook de omstandigheden zijn daar niet echt optimaalquote:Op maandag 14 februari 2005 11:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat dan? werd je bij het 1e aanzicht al afgekeurd?
iig klote dus
Ambtenaars zijn mierenneukers.quote:
Ja, klote voor je.quote:Maar baal dr wel stevig man
Ik zou niet met Roads Zolder opgaan, na het lezen van de Michelin-site....quote:Op maandag 14 februari 2005 11:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En bandenspanning, en vering staan allemaal goed.
Volgens mij heb je het laatste nooit op je gewicht en gebruik afgesteld.![]()
Maar zo te lezen ben je klaar voor Zolder.![]()
![]()
those were the daysquote:Op maandag 14 februari 2005 11:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Bij mij komen er hierna ook Sports onder
Damn ik krijg ineens heel veel zin in mooi weer en een (mini)meetArgh.. die goede oude tijden
Die ene keer was echt wel mooi met Mark, jij ik en Patrick
Weet je wel, toen we naar Oss wouden, stonden we daar bij die dijk
Ik zonder kappen
Je moet watquote:Op maandag 14 februari 2005 11:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
those were the daysde hele meet was 1 lange dijk
met je plastic zakjes
zekersquote:
is wel logisch idd maar blijft jammer...quote:Op maandag 14 februari 2005 11:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee kom niet door de keuring vanwege 3-wekelijks infuus waar ik aan vast zit.... is al sinds mn 1,5e. Maar ze doen dus moeilijk omdat je zodra je binnenkomt daar ten alle tijden uitzendbaar bent, dus als je bijv in Afghanistan zit zijn daar de middelen er niet voor en ook de omstandigheden zijn daar niet echt optimaalIs ook wat voor te zeggen natuurlijk
Vergis je niet, voor alle functie's moet je volgens mij 2 maanden in gevechtstraining.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou ja, verheugd, het was gewoon een lichtpuntje.... eindelijk weer een beetje hoop.
Nou, valt best mee hoor, als ik dat van dat infuus niet had had ik gewoon een goede kans gemaakt, was ik gaan werken aan mn gewicht en conditie. Dan was mn kans op goedkeuring minimaal 80% want die keuring voor zulke functies zijn niet eens zo streng.....
en als jullie zin hebben gaan we ook een keer hier bij Tiel de dijk op, was een tip van die gast uit dodewaard waar Youssef en ik zijn gaan kijken naar die ZX6R. moet ook een hele mooie route zijn, wat we sowieso kunnen doen is beginnen met de dijk naar Opheusden (ooit es een leip filmpje van gepostquote:Op maandag 14 februari 2005 11:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Je moet watWe gaan ook nog een keer een ander stuk Lekdijk doen als jullie zin hebben..... dat stukje bij Gorinchem waar Mark en ik een keer reden met -32, waar Mark alle kanten op gleed met zijn Kontforce banden
Ja... dat waren/zijn de dagen idd
Maar in rijtesten zie je ze zelfs met nog mindere banden kneedownen, als een aap ernaast hangen enz, enz.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maarre, ook al zijn de vering en spanning optimaal afgesteld...veel schuiner zal ik er niet mee kunnen gaan ben ik bang![]()
dus onderstaand was ook lekker provocerendquote:Op maandag 14 februari 2005 11:34 schreef Patrick281 het volgende:
Maar in rijtesten zie je ze zelfs met nog mindere banden kneedownen, als een aap ernaast hangen enz, enz.
Dat niveau ben jij dus al voorbij?
dat hoor je mij dus echt niet zeggenquote:Maar zo te lezen ben je klaar voor Zolder.![]()
kan allemaal idd, maar daar zal hulp bij nodig hebben vrees ikquote:En je kan je motor toch nog hoger aan de achterkant?
Niet dat je banden een andere marge krijgen, maar wel je grondspeling.
Al zou je die eerder moeten merken, dan de uiterste rand van je band?
okquote:Ik had om 8:30 een mailtje gestuurd naar je werk, maar dan kan je daar morgen mee wakker worden.![]()
zodra het weer het toelaatquote:Op maandag 14 februari 2005 11:32 schreef Rietvaerder het volgende:
SureOveral zin in
Count me inWanneer?
nietquote:
misschien zijn de standaarden van Michelin gewijzigdquote:Toen ik de Roads ging nemen had ik andere informatie gehad, ze waren toen vergelijkbaar met de 020 en in de regen nog iets beter en gingen 20% langer mee zei men...
Nu staat op de Michelin site dat het tourbanden zijnMaar goed, ik heb in de zomer toch aardig geveegd met die Roads en had het idee ze nog lang niet op dr max gereden te hebben. Ze hebben ook geen stapje opzij gezet oid dus het zijn nog best sportieve banden in mijn ogen.......
dat is wel zeker want ik heb thuis nog screendumps dat de Pilot Power als sportband word aangemerkt,quote:Op maandag 14 februari 2005 11:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
misschien zijn de standaarden van Michelin gewijzigd
Hee, een nieuwe Almachtige in ons middenquote:Op maandag 14 februari 2005 11:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik bespeur toch aardig wat tegenstrijdigheden hier over bepaalde banden ten opzichte wat eerder allemaal erover is gepost,
eerst was Pilot power niet geschikt voor toeren e.d.
en was pilot Road de band die je moest hebben,
pilot sport was voor op circuit dus totaal niet intressant,
en nu zie ik ineens dat de Power nog steeds niets is,
en de Road word ook afgeschreven want daar kan je niet schuin genoeg mee,
en dan zie ik een post over dat de Sport nu ineens wel de band is die perfect is voor toeren,
De sport heef een hele lange opwarmtijd en is bedoel voor op circuit,
en dat is algemeen bekend,dus als je jezelf ongelukkig wilt rijden met het nederlandse klimaat moet je een sport nemen en dan gaan toeren opwarmtijd is echt heel lang en onder de 10 graden komt ie amper op temperatuur
![]()
Kijk, als ik weet dat ik met de Powers gewoon de 10.000km haal dan wil ik dat wel eens proberenquote:The Pilot Sport combines the precision of a race tyre with the control of a road tyre. Its remarkable grip and excellent high-speed stability have made it the reference standard for sportbike tyres. Highly effective in the wet, and practical enough for everyday use, the Pilot Sport enables you to get the most out of your sportbike in all conditions.
quote:Op maandag 14 februari 2005 11:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar het is uiteraard zeker danRiet Almachtig
is
Ach gut, kan je het allemaal niet meer bijbenenquote:Op maandag 14 februari 2005 11:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is wel zeker want ik heb thuis nog screendumps dat de Pilot Power als sportband word aangemerkt,
maar het is uiteraard zeker datRiet Almachtig
is want die vond een Power of een Sport niet nodig voor sportief toerwerk maar nu is Sport juist een vereiste om lekker te kunnen rijden,
![]()
Maar een snelle slijtage, zeker met deze temperaturen zou toch ook kunnen duiden op een verkeerde demping/vering.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat hoor je mij dus echt niet zeggenmaar als ik met deze temps op deze manier rijdt met deze banden wil ik niet wachten tot het mooie weer er is en dan erachter komen dat de Sports toch een betere keus waren.
Kawasaki: Babe magnetquote:Op maandag 14 februari 2005 11:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik lag gisteren eens in bed te denken, eigenlijk heeft elk merk wel 1 sterk punt van zichzelf, maar ik kon niet op die van Kawasaki komen
Yamaha: remmen
Suzuki: versnellingsbak
Honda: betrouwbaarheid
Triumph: geluid (3 cil)
Kawasaki:Tell me
Oh nee wacht, ik bedoelde je signaturequote:
Of was je niet Ragonite, wel toch?quote:ZZR600 here I come!
ik rijd al heel veel langer als dat jij kan lopen hoor,quote:Op maandag 14 februari 2005 12:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat zeg ik, OPM rijd ook al weer een tijdjeEn Mercy nog niet zolang vandaar dat ik toen de tijd de Roads aanraadde ipv de Powers bij Mercy... en dat is echt niet om mensen in hokjes te stoppen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |