quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:38 schreef Koenz0r het volgende:
Die poll is ook zo leuk..
Hebben jullie illegale software op jullie pc staan:
Ja 2 %
Nee 98 %
Riiight
Of ze zijn nu afgevoerd en in een dwangbuis gegooitquote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:07 schreef Pracissor het volgende:
Die 2% die op JA heeft gestemd zitten nu vast op een geheim hoofdkwartier van de BIG
Jawel, eerst gaf hij ook ff een PHP error... maar na een refresh, deed hij het weer.quote:
Bij mij doet 'ie het toch wel hoor.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:40 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Iedereen met illegale software wordt vast geweerd.
Ja gvd hoe moet ik Peter R nou vertellen dat mijn criminele buurjongentje wel eens een illegaal spelletje heeft gedownload, als de site + forum plat liggen???quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:32 schreef Koenz0r het volgende:
Wie heeft B.I.G nu weer gehacked ?!
www.bigweb.nl
Zelfs het forum is down
Ik heb op ja gestemd netquote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:38 schreef Koenz0r het volgende:
Die poll is ook zo leuk..
Hebben jullie illegale software op jullie pc staan:
Ja 2 %
Nee 98 %
Riiight
Ja ik ben ook schuldigquote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:24 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
[..]
Ja gvd hoe moet ik Peter R nou vertellen dat mijn criminele buurjongentje wel eens een illegaal spelletje heeft gedownload, als de site + forum plat liggen???![]()
bedoel je je onderschriftquote:Op maandag 14 februari 2005 23:39 schreef Cosworth het volgende:
Ik vind dat wel zo'n nerdsite.
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:55 schreef HTT-Thalan het volgende:
Op zich ben ik het best mee eens dat een hoop kleine(re) bedrijven het echt hard nodig hebben. Er zijn dan ook een hoop spellen waar ik wel netjes voor betaal of betaald heb, bv painkiller, warcraft en half life.
Er werd me onlangs door een collega een gehackte WOW aangeboden waarmee ik op 20 unieke gehackte servers kan spelen speciaal voor dit doel, zonder abokosten dus.
Ik heb het niet gedaan. Simpelweg omdat ik het spel machtig mooi vind en alleen maar respect voor blizzard heb.
Als ik het spel echter toch nooit gekocht zou hebben omdat het niks voor mij is, dan heb ik er geen moeite mee om het eens "gratis" uit te proberen.
Geef jij maar eens precies aan waar in dit stukje ik niet de waarheid heb gesprokenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:23 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
je zou het bijna gaan geloven hé
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 02:18 schreef Kiwi-Doos het volgende:
zo weak... zie je peter R binnenkort lanpartys binnenvallen![]()
*kuch*, halflife 2 *kuch*quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:55 schreef HTT-Thalan het volgende:
Als ik het spel echter toch nooit gekocht zou hebben omdat het niks voor mij is, dan heb ik er geen moeite mee om het eens "gratis" uit te proberen.
owja, doet me eraan denken dat ik fifa2002 t/m 2005 moet kopen, soldier of fortune, doom3, etc. Ach dat komt welquote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:55 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dat is de uitzondering die de regel bevestigt, die moet ik binnenkort nog gaan kopen.
Fifa: Nog nooit aangeraakt, voetbal zuigt.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:01 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
owja, doet me eraan denken dat ik fifa2002 t/m 2005 moet kopen, soldier of fortune, doom3, etc. Ach dat komt wel
Nu je het zegt Fifa 98 WK moet ik ook nog kopenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 13:01 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
owja, doet me eraan denken dat ik fifa2002 t/m 2005 moet kopen, soldier of fortune, doom3, etc. Ach dat komt wel
BIG Stickers bestellenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:06 schreef Vyo het volgende:
ik heb die stikkers bestelddie flikkers hebben ze alleen nog niet opgestuurd
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:44 schreef Zeuxis het volgende:
ff serieuze vraag...
Ik heb altijd begrepen dat downloaden niet strafbaar is, maar uploaden [verspreiden] wel.
klopt dit?
Kun je dit met argumenten onderbouwen?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:41 schreef Stiffmaster het volgende: Net als jij wil B.I.G. dat iedereen kan blijven genieten van handige, geavanceerde, leuke en spannende games en software.
sidder beef rilquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |