abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25143764
ik ga de stikkers ook bestellen plak ik daarna op me raam of op de deur en dan zal big denken dat ik een eerlijke burger ben zonder illigale spullen op me computer

en de 100 gig aan films en muziek is allemaal legaal, allemaal voor eigen gebruik. Behalvde de copien die ik geef aan me vrienden, das ook legaal want ik verkoop ze niet
  vrijdag 18 februari 2005 @ 13:44:22 #52
102184 Zeuxis
What the fok!!!
pi_25144291
ff serieuze vraag...

Ik heb altijd begrepen dat downloaden niet strafbaar is, maar uploaden [verspreiden] wel.
klopt dit?
erg beleefd allemaal :r
pi_25144427
wanneer is iets uploaden? Music op je HDD zetten is in principe ook uploaden.
pi_25144614
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 13:44 schreef Zeuxis het volgende:

ff serieuze vraag...

Ik heb altijd begrepen dat downloaden niet strafbaar is, maar uploaden [verspreiden] wel.
klopt dit?
pi_25145066
En van internet de covers downloaden voor in de doosjes....net echt
bla bla bla......
pi_25145153
'B.I.G. staat voor Ban Illegale Games & Software. Het B.I.G. team bestaat uit online en offline detectives. Zij binden de strijd aan met illegale producten. Niet door gebruikers te straffen, maar door voor te lichten. Net als jij wil B.I.G. dat iedereen kan blijven genieten van handige, geavanceerde, leuke en spannende games en software.

B.I.G. leden kun je overal tegenkomen: bij jou op school tijdens een voorlichting, op je favoriete internetforum, op TV, maar ook op evenementen. Zichtbaar én onzichtbaar.'

Shit ze zitten ook op Fok....
bla bla bla......
pi_25145199
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 14:41 schreef Stiffmaster het volgende: Net als jij wil B.I.G. dat iedereen kan blijven genieten van handige, geavanceerde, leuke en spannende games en software.
Kun je dit met argumenten onderbouwen?
pi_25145265
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 14:41 schreef Stiffmaster het volgende:
Shit ze zitten ook op Fok....
Ik ben bang .
pi_25145628
BRON: http://www.bigweb.nl/
cursivering door mij aangebracht
Wat zijn de voordelen van legale games & software?

* Ze zijn beter voor je gameconsole of pc
* Je weet zeker dat ze compleet zijn (bij downloaden niet dan?)
* Je weet zeker dat je geen virussen en/of spyware in huis haalt (lekker boeie)
* Je hebt garantie (duh, je betaald ervoor)
* Je weet zeker dat alles werkt zoals bijv. de online levels (o,o,o, kwestie van de goeie meuk leechen)
* Je hebt recht op de laatste updates en patches (internet geeft je dat recht ook)
* Je krijgt er een uitgebreide beschrijving bij ( top)
* Je steunt de locale economie, bijvoorbeeld de Nederlandse kleine gamebouwers en de winkel waar je wat koopt (welke nederlandse gamebouwer?)
* De inkomsten die producenten halen uit verkoop, worden gestopt in verdere ontwikkeling van een game of computerprogramma. Als producenten geen inkomsten hebben, komt er misschien geen vervolg op je favoriete game. Of geen nieuwe versie van een programma dat je dagelijks gebruikt ( daarom werkt firfox en openoffice ook 10 x beter dan die Microsoft zooi hè )
* Je steunt niet alleen megacomputerbedrijven in Amerika, maar juist ook kleine Nederlandse bedrijfjes (zoals o.a. ontwikkelaars), die afhankelijk zijn van verkoopcijfers. ( geef me 1 naam van een nederlands bedrijf waarvan ik illegale software heb....)

Waarom bedenken ze nu allemaal van die achterlijke argumenten, dit slaat echt nergens op. Het enige argument is dat het misschien diefstal is. Alle andere zijn onzin.
pi_25146608
onion network en steamen maar
  vrijdag 18 februari 2005 @ 16:43:47 #61
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_25146843
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 14:50 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Ik ben bang .
sidder beef ril
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
pi_25146954
bibber reef chil
  vrijdag 18 februari 2005 @ 17:46:36 #63
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_25147803
forum doetet bij mij niet
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')