Dank je!quote:
De wet van Herman:quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:21 schreef qu63 het volgende:
En die quote's??
Ook jij zal het ooit leren waarderenquote:
No Way! Ik ben erg hardleers met het leren waarderen vanquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ook jij zal het ooit leren waarderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Mja er zijn 19 constanten empirisch vastgesteld. Dat we niet weten of dit altijd zo was of wat de oorzaak is doet niks af aan het feit dat het zo is. Het waarom is nu eenmaal niet altijd bekent. Waarom gaf evolutie ons geen ogen in het achterhoofd? Blijft speculeren want je was er niet bij toen het ontstond.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:30 schreef Alicey het volgende:
Weet iemand of er een antwoord op de vraag van rude is, anders dan "dat is gewoon zo" of "dat zien we maar we weten ook niet waarom"?
Het doet niets af van het feit dat het zo is, maar het is jammer dat er geen verklaring voor is. Dat je niet gewoon uiteindelijk constanten kunt gaan strepen omdat ze stiekum toch af te leiden zijn enzo.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:36 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja er zijn 19 constanten empirisch vastgesteld. Dat we niet weten of dit altijd zo was of wat de oorzaak is doet niks af aan het feit dat het zo is. Het waarom is nu eenmaal niet altijd bekent. Waarom gaf evolutie ons geen ogen in het achterhoofd? Blijft speculeren want je was er niet bij toen het ontstond.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:33 schreef Alicey het volgende:Je bent zelf een opgeblazen eland met scheefgetrokken achterpoten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
En een eland is nog wel een edel dier. Toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je bent zelf een opgeblazen eland met scheefgetrokken achterpoten!
Dat waren alleen paarden geloof ik..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
En een eland is nog wel een edel dier. Toch?![]()
Stringtheorie gaat ons allen redden op dat gebied.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:38 schreef Alicey het volgende:
Het doet niets af van het feit dat het zo is, maar het is jammer dat er geen verklaring voor is. Dat je niet gewoon uiteindelijk constanten kunt gaan strepen omdat ze stiekum toch af te leiden zijn enzo.
Zal ff kijken. Misschien verander ik de OP morgen nog (of ik mail je de nieuwe OP)quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:38 schreef Alicey het volgende:
Het doet niets af van het feit dat het zo is, maar het is jammer dat er geen verklaring voor is. Dat je niet gewoon uiteindelijk constanten kunt gaan strepen omdat ze stiekum toch af te leiden zijn enzo.
Worden er nou eik al wat vorderingen mee gemaakt?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Stringtheorie gaat ons allen redden op dat gebied.
Ik geloof in die theorie!
Sgoed, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zal ff kijken. Misschien verander ik de OP morgen nog (of ik mail je de nieuwe OP)
Die lui blijven maar rekenen maar zoals een kerel ooit op tv zei: "Ik blijf doorgaan want ik heb het gevoel dat ik ergens kom, het kan nu zijn of over 50 jaar maar iemand mot het uitrekenen"quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:48 schreef Alicey het volgende:
Worden er nou eik al wat vorderingen mee gemaakt?
Waarom zijn paarden edele dieren? Ik vind een plakje paard best eetbaar, maar een plakje koe doet er niet voor onder imo.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat waren alleen paarden geloof ik..
Hmm.. Er wordt dus niet gewerkt met waarnemingen oid?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Die lui blijven maar rekenen maar zoals een kerel ooit op tv zei: "Ik blijf doorgaan want ik heb het gevoel dat ik ergens kom, het kan nu zijn of over 50 jaar maar iemand mot het uitrekenen"
Hmm ik las in eerste instantie iets heel anders bij "Voor het ene deeltje trilt het zus".quote:Zie verder de werken van Graham green. Het mooie vind ik dat alles uit strings bestaat. Voor het ene deeltje trilt het zus. Voor het andere deeltje zo. Heel elegant.
omdat ze slim (?) zijn en we ze als huisdier hebben gehad en omdat de taal dat beest benen ipv poten heeft gegevenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom zijn paarden edele dieren? Ik vind een plakje paard best eetbaar, maar een plakje koe doet er niet voor onder imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |