Omdat Kippen rechts zijn?quote:Op maandag 28 februari 2005 11:07 schreef Oblivion het volgende:
Deze is ook gevraagd, weet iemand het antwoord?
[..]
Neuh, ikke niet, en bovendien, kip eet je moddergaar, vlees moet van het bot afvallen imho.quote:Op maandag 28 februari 2005 11:19 schreef Isabeau het volgende:
Oblivion, bedanktIk wist niet dat dit topic bestond.
Het is dus een serieuze vraag waar we werkelijk geen idee bij hadden. Ik heb ook nooit verschil geproefd tussen linker of rechterpoot. (wie wel?)
Mooi, doe dat eens uit de doeken. Hoe anders?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:21 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het altijd een avontuur om in Frankrijk rundvlees te kopen, want daar wordt het heel anders gesneden........
Hm.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:33 schreef Oblivion het volgende:
Net als elke goede huisvrouw/man, trippel ik naar een slager of supermarkt, en koop vlees.
Lamsvlees, rundvlees, kippenvlees, kalfsvlees etc etc.
quote:
Ik fluister maar even, omdat mijn associatie met je topictitel blijkbaar nogal off-topic is...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]Moonah..
![]()
Valt tegen he?
Wat weet jij van de technische kant van vlees?
Nope!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:48 schreef Isabeau het volgende:
Jij weet dus ook niet waarom de linkerbil van een kip malser is dan de rechter?
ik werk in een poelierswinkel...en ik had er zelf eigenlijk nog nooit wat van gehoord, tot een paar maanden geleden.. meeste dingen die belangrijk zijn om te weten heeft m'n baas me wel verteld.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:48 schreef Isabeau het volgende:
Jij weet dus ook niet waarom de linkerbil van een kip malser is dan de rechter?
Ja, dit is wel vrij bekend hoor, ook bij slagers. Als je iemand achter de balie tegenkomt die anders beweerd, dan is het een omhoog gevallen bouwvakker!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:42 schreef MaartenGrendel het volgende:
Interessant topic.
Ik heb ooit eens gehoord dat verse biefstuk helemaal niet zo geweldig hoeft te zijn en dat biefstuk het beste op smaak is als deze na het slachten nog een paar weken in de koeling tot rijping is gekomen.
Kan iemand mij vertellen of dit inderdaad waar is, want dan weet ik dat als ik een slager ooit hoor verkondigen dat de biefstuk die hij/zij verkoopt gisteren nog in de wei liep ik beter ergens anders vlees kan kopen.
Ok bedankt, zoiets vermoedde ik al.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:50 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ja, dit is wel vrij bekend hoor, ook bij slagers. Als je iemand achter de balie tegenkomt die anders beweerd, dan is het een omhoog gevallen bouwvakker!
Ja dat zag ik ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 02:17 schreef Pietverdriet het volgende:
weet ik niet, maar dat is die aflevering van KVW over biefstuk toch? Of wacht, er waren er geloof ik twee.
iig staan alle afleveringen op die website als het goed is.
Hey, dank je wel voor je bijdrage! Dus er is inderdaad een reden dat de linkerpoot malser is dan de rechterquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:29 schreef doraantje het volgende:
kippen hebben bij de poten aan de binnenkant aan d'r binnenkant links een kwabje vet zitten, aan de rechterkant hebben ze dit niet. daardoor is de linkerpoot dus malser/lekkerder dan de rechterpoot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |