door wie wordt er eigenlijk bepaald wie er namens de HCE komen?quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:34 schreef rubbereend het volgende:
leuuk trouwens om Vogel en Beasley vanavond tussen al die sterren te zien lopen, Park heb k nie gezien
Vogel's schoonvader is omgekomen bij de tsunamiramp, dat zal de reden geweest zijn dat hij is uitgenodigd. Van de anderen zou ik het niet kunnen zeggen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
door wie wordt er eigenlijk bepaald wie er namens de HCE komen?
Sowieso zouden de spelers die UEFA Cup spelen niet mee kunnen doen, dat zit er te dicht op. Dan blijft psv over, jammer dat er geen Nederlander mee mocht doen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Van Bronckhorst was erbij...quote:Op donderdag 17 februari 2005 08:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Sowieso zouden de spelers die UEFA Cup spelen niet mee kunnen doen, dat zit er te dicht op. Dan blijft psv over, jammer dat er geen Nederlander mee mocht doen.
Dat Park en Beasley meededen lijkt me meer vanwege hun herkomst dan vanwege hun kwaliteiten.quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer dan waar ja. Geldt natuurlijk ook voor Vogel, die Cha etc.quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:55 schreef gras het volgende:
[..]
Dat Park en Beasley meededen lijkt me meer vanwege hun herkomst dan vanwege hun kwaliteiten.
er liep ook nog een Thai tussen en één of andere Ronaldinhoquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer dan waar ja. Geldt natuurlijk ook voor Vogel, die Cha etc.
Wie?quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er liep ook nog een Thai tussen en één of andere Ronaldinho
Van Bommel toch ook niet?quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:34 schreef Zapper het volgende:
John de Jong is er niet bij tegen NEC.
Even het nieuwsbericht hieroverquote:Op donderdag 17 februari 2005 18:34 schreef Zapper het volgende:
John de Jong is er niet bij tegen NEC.
Dan zal denk ik Lucius wel spelen, anders Ooijer op het middenveld en iemand anders rechtsback.'quote:John de Jong hoopt op AS Monaco
17 februari 2005 16:15
John de Jong is niet op tijd hersteld van de enkelblessure die hij maandag tijdens de training heeft opgelopen. De middenvelder mist daardoor in ieder geval de competitiewedstrijd tegen N.E.C. komende zaterdagavond.
De Jong sprak zelf de hoop uit er tegen AS Monaco weer bij te kunnen zijn. "Het gaat gelukkig al een stuk beter. Ik heb mijn enkel verzwikt, de eerste dagen was hij erg dik maar dat is nu al een stuk minder. Ik hoop er in de Champions League-wedstrijd tegen AS Monaco weer bij te kunnen zijn", aldus De Jong.
PSV mist zaterdag tegen de club uit Nijmegen ook de geschorste Mark van Bommel. Doelman Gomes verscheen vandaag weer gewoon op het trainingsveld. De Braziliaanse ‘goallie’ raakt dinsdag licht geblesseerd aan zijn knie.
Ja, ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:00 schreef rubbereend het volgende:k word een beetje moe van Nistelrooij
quote:Ruud reveals devotion to Man Utd
Manchester United striker Ruud van Nistelrooy has stated he wants to spend the rest of his career at Old Trafford.
The 28-year-old Dutchman, who is due to return from injury against Everton on Saturday, said: "I don't see why I shouldn't end my playing days here.
"The size of this club is incomprehensible. I feel at home in a place with such strong traditions.
"When Bobby Charlton welcomed me to the club and said 'glad you're finally here, son', I got goose bumps."
That was almost four years ago but Van Nistelrooy has vivid memories of his £19m move from PSV Eindhoven.
He has since scored 122 goals for United, with 36 of them coming in 37 European appearances - and he remains hungry for more.
He added: "I try to do the maximum for every match. I work hard, I train hard and I prepare myself in detail for every game.
"I do everything to create the perfect circumstances to perform as well as possible.
"I have that same drive every time. Giving less then 100% is not really an option for me."
Als het goed is, is John de Jong tegen NEC ook weer fit. Ik zou liever met hem op het middenveld beginnen en dan Farfán of Beasley offeren voor Park.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Gooi er maar een kilo zout bij mensen, bij dergelijke berichten.
En liever geen Ooijer op het middenveld morgen please. Ik zou zeggen:
Gomes
Ooijer - Alex - Bouma - Lee
Park - Vogel - Cocu
Farfán - Vennegoor - Beasley
De Jong is niet fit, meldt psv.nl.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als het goed is, is John de Jong tegen NEC ook weer fit. Ik zou liever met hem op het middenveld beginnen en dan Farfán of Beasley offeren voor Park.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Gooi er maar een kilo zout bij mensen, bij dergelijke berichten.
En liever geen Ooijer op het middenveld morgen please. Ik zou zeggen:
Gomes
Ooijer - Alex - Bouma - Lee
Park - Vogel - Cocu
Farfán - Vennegoor - Beasley
Helemaal mee eens, ik denk dat hij de laatste 10 min mee gaat voetballen.....quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:19 schreef pascalheister het volgende:
en robert mag ook wel een keer aan spelen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |