Ik ken dat en dan maakt me de tegenstander nog niet zoveel uit eigenlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:58 schreef ASSpirine het volgende:
das eiglijk nog veel, maar monaco is geen spraakmakende tegenstander
ach, ik wil er gewoon bij zijn
Die gaan echt wel op.quote:er zijn nog zo'n 3.000 kaartjes te koop voor PSV - Monaco
k hou mn hart vastquote:Op woensdag 16 februari 2005 19:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die gaan echt wel op.
Ik ben nu al benieuwd naar de prijzen voor de volgende ronde, hopelijk komen we die te weten
Ik ben bang dat ze dan nog duurder worden dan nu. Maar laten we eerst hopen dat ze die volgende ronde halen, voordat we over de prijzen beginnen.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze dan nog duurder worden dan nu. Maar laten we eerst hopen dat ze die volgende ronde halen, voordat we over de prijzen beginnen.
Ik hoop dat ze niet al te duur gaan worden, want ik wil eigenlijk ook wel weer eens een keer naar een Europacupwedstrijd van PSV.
Ik ben tot 2 jaar geleden ook bij bijna iedere EC-wedstrijd geweest (vanaf 1997). Maar ja op dit moment is 30 tot 36 euro voor een voetbalwedstrijd voor mij persoonlijk te duur.quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]ga al jaren elke europacup thuis wedstrijd
volgens mij is iedereen opzoek naar dat Chinese talentquote:16/2/2005 - Westerhof: maximaal vier jaar voorzitter van PSV
(Van onze verslaggever RvN)
PSV-voorzitter Rob Westerhof laat in een interview met het tijdschrift Carp (waaruit Nu.nl gisteren al quotete) weten niet te lang voorzitter te willen zijn van PSV. Hij vind dat Van Raaij en Van den Herik te sterk het boegbeeld zijn geworden van een club. "Een club moet in mijn ogen van iedereen zijn en daarom moet je een baan als deze niet te lang doen. Ik wil dit minimaal drie en maximaal vier jaar doen."
Sportief hoeven fans overigens niet te vrezen voor spelers die puur voor het commerciële gehaald worden onder de nieuwe voorzitter. "We blijven ook zoeken naar een goede Chinese speler, maar er is er nog geen van ons niveau" aldus de PSV-voorzitter.
Je kan beter je SCC opzeggen en alleen nog naar Ajax, Feyenoord en de EC wedstrijden gaan.quote:Ik ben tot 2 jaar geleden ook bij bijna iedere EC-wedstrijd geweest (vanaf 1997). Maar ja op dit moment is 30 tot 36 euro voor een voetbalwedstrijd voor mij persoonlijk te duur.
door wie wordt er eigenlijk bepaald wie er namens de HCE komen?quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:34 schreef rubbereend het volgende:
leuuk trouwens om Vogel en Beasley vanavond tussen al die sterren te zien lopen, Park heb k nie gezien
Vogel's schoonvader is omgekomen bij de tsunamiramp, dat zal de reden geweest zijn dat hij is uitgenodigd. Van de anderen zou ik het niet kunnen zeggen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
door wie wordt er eigenlijk bepaald wie er namens de HCE komen?
Sowieso zouden de spelers die UEFA Cup spelen niet mee kunnen doen, dat zit er te dicht op. Dan blijft psv over, jammer dat er geen Nederlander mee mocht doen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Van Bronckhorst was erbij...quote:Op donderdag 17 februari 2005 08:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Sowieso zouden de spelers die UEFA Cup spelen niet mee kunnen doen, dat zit er te dicht op. Dan blijft psv over, jammer dat er geen Nederlander mee mocht doen.
Dat Park en Beasley meededen lijkt me meer vanwege hun herkomst dan vanwege hun kwaliteiten.quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer dan waar ja. Geldt natuurlijk ook voor Vogel, die Cha etc.quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:55 schreef gras het volgende:
[..]
Dat Park en Beasley meededen lijkt me meer vanwege hun herkomst dan vanwege hun kwaliteiten.
er liep ook nog een Thai tussen en één of andere Ronaldinhoquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer dan waar ja. Geldt natuurlijk ook voor Vogel, die Cha etc.
Wie?quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er liep ook nog een Thai tussen en één of andere Ronaldinho
Van Bommel toch ook niet?quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:34 schreef Zapper het volgende:
John de Jong is er niet bij tegen NEC.
Even het nieuwsbericht hieroverquote:Op donderdag 17 februari 2005 18:34 schreef Zapper het volgende:
John de Jong is er niet bij tegen NEC.
Dan zal denk ik Lucius wel spelen, anders Ooijer op het middenveld en iemand anders rechtsback.'quote:John de Jong hoopt op AS Monaco
17 februari 2005 16:15
John de Jong is niet op tijd hersteld van de enkelblessure die hij maandag tijdens de training heeft opgelopen. De middenvelder mist daardoor in ieder geval de competitiewedstrijd tegen N.E.C. komende zaterdagavond.
De Jong sprak zelf de hoop uit er tegen AS Monaco weer bij te kunnen zijn. "Het gaat gelukkig al een stuk beter. Ik heb mijn enkel verzwikt, de eerste dagen was hij erg dik maar dat is nu al een stuk minder. Ik hoop er in de Champions League-wedstrijd tegen AS Monaco weer bij te kunnen zijn", aldus De Jong.
PSV mist zaterdag tegen de club uit Nijmegen ook de geschorste Mark van Bommel. Doelman Gomes verscheen vandaag weer gewoon op het trainingsveld. De Braziliaanse ‘goallie’ raakt dinsdag licht geblesseerd aan zijn knie.
Ja, ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:00 schreef rubbereend het volgende:k word een beetje moe van Nistelrooij
quote:Ruud reveals devotion to Man Utd
Manchester United striker Ruud van Nistelrooy has stated he wants to spend the rest of his career at Old Trafford.
The 28-year-old Dutchman, who is due to return from injury against Everton on Saturday, said: "I don't see why I shouldn't end my playing days here.
"The size of this club is incomprehensible. I feel at home in a place with such strong traditions.
"When Bobby Charlton welcomed me to the club and said 'glad you're finally here, son', I got goose bumps."
That was almost four years ago but Van Nistelrooy has vivid memories of his £19m move from PSV Eindhoven.
He has since scored 122 goals for United, with 36 of them coming in 37 European appearances - and he remains hungry for more.
He added: "I try to do the maximum for every match. I work hard, I train hard and I prepare myself in detail for every game.
"I do everything to create the perfect circumstances to perform as well as possible.
"I have that same drive every time. Giving less then 100% is not really an option for me."
Als het goed is, is John de Jong tegen NEC ook weer fit. Ik zou liever met hem op het middenveld beginnen en dan Farfán of Beasley offeren voor Park.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Gooi er maar een kilo zout bij mensen, bij dergelijke berichten.
En liever geen Ooijer op het middenveld morgen please. Ik zou zeggen:
Gomes
Ooijer - Alex - Bouma - Lee
Park - Vogel - Cocu
Farfán - Vennegoor - Beasley
De Jong is niet fit, meldt psv.nl.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als het goed is, is John de Jong tegen NEC ook weer fit. Ik zou liever met hem op het middenveld beginnen en dan Farfán of Beasley offeren voor Park.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Gooi er maar een kilo zout bij mensen, bij dergelijke berichten.
En liever geen Ooijer op het middenveld morgen please. Ik zou zeggen:
Gomes
Ooijer - Alex - Bouma - Lee
Park - Vogel - Cocu
Farfán - Vennegoor - Beasley
Helemaal mee eens, ik denk dat hij de laatste 10 min mee gaat voetballen.....quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:19 schreef pascalheister het volgende:
en robert mag ook wel een keer aan spelen komen
Ik denk wel eerder eigenlijk, zo rond de 60ste minuut, zeker als dan de wedstrijd in principe al beslist is in het voordeel van PSV. Dan kan Vennegoor (of een andere aanvaller) gespaard worden voor dinsdag.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik denk dat hij de laatste 10 min mee gaat voetballen.....
Afgaand op de geschiedenis van wedstrijden tussen PSV en NEC zal dat het probleem neit worden: PSV - NEC > 28 x gespeeld > 25x winst PSV > 3x gelijkspelquote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk wel eerder eigenlijk, zo rond de 60ste minuut, zeker als dan de wedstrijd in principe al beslist is in het voordeel van PSV. Dan kan Vennegoor (of een andere aanvaller) gespaard worden voor dinsdag.
oke okequote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:24 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Afgaand op de geschiedenis van wedstrijden tussen PSV en NEC zal dat het probleem neit worden: PSV - NEC > 28 x gespeeld > 25x winst PSV > 3x gelijkspel
Die Robert kan er dus na 30 minuten in
hehe das wel een leuk idee. wedden we dan om de minuut waarin Robert invalt, of de minuut waarin PSV z'n derde maakt?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke okemoeten er volgens mij wel eerst 3 inliggen..... ik denk toch 10 min
we maken een pool
dan zullen we het wel zien
Dat Robert invalt, ik blijf NEC namelijk zien als een lastige tegenstanderquote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:29 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hehe das wel een leuk idee. wedden we dan om de minuut waarin Robert invalt, of de minuut waarin PSV z'n derde maakt?
hehe dat zal wel tof zijn, maar als ik de geluiden van Guus hoor... dan verwacht ik dat niet, hij brengt hem langzaam in het team.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:45 schreef Spideyman het volgende:
Zul je zien dat ie straks in de basiself start
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Laatste ontmoetingen thuis uit seizoen 1995 - 1996 1 - 0 0 - 5 seizoen 1996 - 1997 4 - 1 1 - 4 seizoen 1997 - 1998 2 - 1 0 - 4 seizoen 1998 - 1999 2 - 0 2 - 2 seizoen 1999 - 2000 2 - 0 2 - 1 seizoen 2000 - 2001 0 - 0 2 - 4 seizoen 2001 - 2002 3 - 1 0 - 4 seizoen 2002 - 2003 2 - 1 0 - 5 seizoen 2003 - 2004 3 - 0 2 - 3 seizoen 2004 - 2005 - 0 - 3 |
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:52 schreef Bos81 het volgende:
Appelsientje: 80e
Spideyman: 66e
-Vaduz-: 72e
Bos81: 60e
Dylan Dog: 61e
Djekko: 78e
DiegoArmandoMaradona: 75e
VoreG:67e
Pyth: 62e
_Administr8or_: 58e
Asspirine: 68e
We spelen toch voor de eer, of ...?
Of degene die er het dichtste bij zit krijgt zijn naam in de TT van het volgende PSV-topic?quote:
De boefjes....quote:EINDHOVEN - De politie heeft vrijdagavond in de binnenstad van Eindhoven 28 supporters van NEC aangehouden. De groep zocht de confrontatie met aanhangers van PSV en was uit op relletjes, meldde een woordvoerder. Zaterdagavond spelen PSV en NEC in Eindhoven tegen elkaar.
De arrestanten in de leeftijd van 18 tot 35 jaar zitten vast op het politiebureau. Een van de supporters bedreigde een politieman, een ander had een kleine hoeveelheid hasj en cocaïne in zijn bezit.
Goed plan, ik zie het al voor mequote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:56 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Of degene die er het dichtste bij zit krijgt zijn naam in de TT van het volgende PSV-topic?
Ik zat erop te wachtenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goed plan, ik zie het al voor me
67ste minuut : Robert voor Vennegoor
Resultaat:
Het officiële PSV-Topic # 66- VoreG, PSV-fan for life
![]()
Maar alle gekheid op een stokje. Laten dus maar doen wat jij zegt of we laten hem.haar de nieuwe titel verzinnen. Maar dan vind ik wel dat, mocht het een supporter van een ander club zijn, hij/zij zo sportief is om dit niet uit de titel te laten blijken.
anders zet jij ff je naam in de lijstquote:
ik ben niet de man van de lijstenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
anders zet jij ff je naam in de lijst![]()
bij de Nos is er altijd een afwijking van een kwartier toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:22 schreef ASSpirine het volgende:
we kijken wel via teletekst hé
Niet een wedstrijdverslag van PSV ofzo, want af en toe kan er een verschil zijn
Naam in de TT is voor mij goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |