kapotte drijverstang, gat in zuiger, beschadigde krukas.quote:
technische fout opgetreden!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
u vraagt wij draaien,
baan voor luc
en je kan gewoon op volgende klikken als deze niets voor je is
quote:
Technische fout opgetreden
Klik op de knop Terug om naar de vorige pagina te gaan of op de knop Verder om naar de homepage te gaan.
Damn hier deed ie het wel, zal wel cookie zijn,quote:
ligt een llein stukje boven Meppel aan de A32 (=Drenthe)quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Damn hier deed ie het wel, zal wel cookie zijn,
had iets in nijeveen gevonden, millieu adviseur voor 40 uur,
nijeveen klinkt gronings
dan had je hem neem ik aan zelf ook al gevonden ?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:58 schreef ZX9R het volgende:
[..]
ligt een llein stukje boven Meppel aan de A32 (=Drenthe)
jep.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan had je hem neem ik aan zelf ook al gevonden ?
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
als je die baan heb. dan hoef je de ZX9R niet meer te verkopen kan je daar mooi mee naar je werk,
Zou wel een optie zijn maar die verdamper past niet meer tussen de airbox en de carbs!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gewoon een gastank achterop.
![]()
![]()
[afbeelding]
En geen extra wegenbelasting bij motorfietsen.![]()
Als Riet die brief even mailt zet ik jou naam er wel op via Photoshop.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:40 schreef ZX9R het volgende:
Wrom is het dan gratis?
is dat hetzelfde uittreksel als normaal?
Dan doe ik dat de volgende keer ook namelijk. Zeg ik gewoon dat het voor defensiedoeleinden is.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:34 schreef ZX9R het volgende:
Zou wel een optie zijn maar die verdamper past niet meer tussen de airbox en de carbs!
helaas
Ja dan is het bij de meeste gemeentes gratis, ik moest wel mn sollicitatie formulier van de KLu meenemenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:40 schreef ZX9R het volgende:
Wrom is het dan gratis?
is dat hetzelfde uittreksel als normaal?
Dan doe ik dat de volgende keer ook namelijk. Zeg ik gewoon dat het voor defensiedoeleinden is.
Hier kost het geloof ik 6,- dus zoveel schiet je er niet mee op.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Zometeen ff naar het Stadskantor om een uittreksel van het bevolkingsregister te halen voor militaire doeleinden (Dan is het gratis)
En toen heb je zeker in je dromen de rit van je leven gemaakt op mijn K1100LTquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Vannacht fucking vaag gedroomd
Didiot zijn BMW K1100LT stond op 1 of andere manier hier thuis en hij belde mij op of dat ik er effe een flink stuk mee wou rijden i.v.m. lang stilstaan vd motor
wel even je zadel schoonmaken nu,quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:01 schreef Didiot het volgende:
[..]
En toen heb je zeker in je dromen de rit van je leven gemaakt op mijn K1100LT![]()
![]()
Misschien heeft hij het licht gezien en wil'em kopen ..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:01 schreef Didiot het volgende:
En toen heb je zeker in je dromen de rit van je leven gemaakt op mijn K1100LT![]()
![]()
660 cc 1 pitter.....................quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat is het ?
een 250, of een 600 ? of een 700 ?
Het is als ik het goed zie een omgebouwde Yamaha SRX660 (o.i.d.)quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat is het ?
een 250, of een 600 ? of een 700 ?
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het licht gezien en wil'em kopen ..
Monsterkuipje en andere uitlaat, niet echt omgebouwt.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:08 schreef Didiot het volgende:
Het is als ik het goed zie een omgebouwde Yamaha SRX660 (o.i.d.)
een exc450 is toch zo'n 4takter met '2takt eigenschappen'? heel plat zuigertje, 15k+ rpm, veel onderhoud etc.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:09 schreef Patrick281 het volgende:
Luc, ik zit ook nog niet bij de perfecte werkgever, maar inkomensbehoud is toch wel weer belangrijk weet ik nu weer.
Blijft altijd jammer als de liefde eenzijdig afgebroken wordt door een reorganisatie.
Ik mis mijn oude functie, de lease bak en de contacten in het wereldje.
Maar mijn tijd komt wel weer, evenals die van jou.
Youp!![]()
Ik was een EXC450 op het spoor uit 2003, met 900 kilometer en mooie velgjes met wegbandjes.
Die was ook slechts ¤ 3.500,00..............
Iets te lang gewacht met beslissen, vond het toch wel een boel geld om zo te lenen.![]()
Nee mocht niet van mn ouders omdat ik nog geen vol vermogen magquote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:01 schreef Didiot het volgende:
[..]
![]()
112 kilo, wedstrijdmachine op kenteken.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:45 schreef Youp het volgende:
een exc450 is toch zo'n 4takter met '2takt eigenschappen'? heel plat zuigertje, 15k+ rpm, veel onderhoud etc.
niks voor mij iigveel te ingewikkeld allemaal
Laat iemand inderdaad maar hier een gestaafde verklaring afleggen dat het geluid legaal is, dan maak ik mij ook niet meer zo druk....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:56 schreef Youp het volgende:
oh en Pepijn ik heb op MF nog een leuk topicje geopend wat jou ook wel zal boeien vrees ik![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/88275/1
Ben houdt het anders prima uit in die grotten van Afghanistan.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:45 schreef Rietvaerder het volgende:
De Luchtmacht kan ik wel op mn buik schrijven vanwege mijn medische achtergrond (elke 3 weken aan het infuus). Dat vormt een te grote belemmering als je bijv. wordt uitgezonden naar Afghanistan, de omstadigheden zijn daar gewoon te primitief en de middelen zijn er daar ook niet.
quote:Er belde net namelijk een dokter van het IKS Amsterdam (keuring KLu) nav mijn vraag.
Dus![]()
![]()
Ik neem aan dat er ook gewoon civiele banen zijn bij het leger waar minder strenge eisen worden gesteld aan medische achtergrondquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, je komt als militair binnen dus je moet ten alle tijden uitzendbaar kunnen zijn.....
en iedere 40 uur nieuwe zuiger en iedere 5 minuten kleppen stellen etcquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:03 schreef Patrick281 het volgende:
112 kilo, wedstrijdmachine op kenteken.Om de 500 kilometer de olie verversen... maar geen olie hoeven mengen.
Maar ja komt niet weer.![]()
[..]
iddquote:Laat iemand inderdaad maar hier een gestaafde verklaring afleggen dat het geluid legaal is, dan maak ik mij ook niet meer zo druk....
Yup... maar daar zijn geen vacatures voor at the moment....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:56 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er ook gewoon civiele banen zijn bij het leger waar minder strenge eisen worden gesteld aan medische achtergrond
Ach een CR500 gaat ook niet vrijuit in het onderhoud.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:00 schreef Youp het volgende:
en iedere 40 uur nieuwe zuiger en iedere 5 minuten kleppen stellen etc
Volgens Didiot val ik wel duidelijk onder de 97 Db toch?quote:iddmaar volgensmij mag je niet meer als 97 db ofzo.. en daar kom ik toch vččččččr overheen (en jij natuurlijk ook
) mn 60cc yammie DTtje maakte al 102,8 Db.... en dat is echt NIKS in vergelijking met mn CR
![]()
Was er al over gestruikeld maar volgens mij kunnen de beste mods beter niet aan tekstuele uitleg beginnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Lars,
hier een linkje speciaal voor jou,
kan je lekker meekletsen over relativiteitstheorie
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:05 schreef Didiot het volgende:
Ik heb de eerste pimp spullen al in het vizier voor volgend jaar:
Bikini-fairing:
[afbeelding]
Alhoewel dat nog onzeker is. Als ik niet te veel last heb van vechten tegen de wind op snelheid dan komt er ook niet zo'n ding op. Maar dit is tot nu toe wel een van de mooiste die ik heb gezien voor de SV
Hugger:
[afbeelding]
Echt veel mooier dan degene die Suzuki zelf levert. Komt er zeker op volgend jaar
![]()
Luchthappers:
[afbeelding]
Geeft de motor een beetje pimp gehalte, alhoewel het wel een twijvelgevalletje is. Nog niet zeker of zoiets er op komt
En dan nog stalen remleidingen in het blauw en de Laser Duotech blerpijp
En dat komt er opzekers op
Die luchthappers verstoren volgend mij de lijn van het frame, en dat vind ik toch wel errug niet mooiquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Allemaal mooi, al zou ik inderdaad de luchthappers nog wel even op een andere foto willen zien van wat verderaf.
![]()
redelijk vaak oliewissel ok... en iedere 100 uur een nieuwe zuiger... maar omdat het 2takt is is dit zoooo simpel en het is ook nog nieteens zo duurquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach een CR500 gaat ook niet vrijuit in het onderhoud.
[..]
Volgens Didiot val ik wel duidelijk onder de 97 Db toch?![]()
deze 2 zien er erg cool uit,quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:05 schreef Didiot het volgende:
Ik heb de eerste pimp spullen al in het vizier voor volgend jaar:
Bikini-fairing:
Alhoewel dat nog onzeker is. Als ik niet te veel last heb van vechten tegen de wind op snelheid dan komt er ook niet zo'n ding op. Maar dit is tot nu toe wel een van de mooiste die ik heb gezien voor de SV
Hugger:
Echt veel mooier dan degene die Suzuki zelf levert. Komt er zeker op volgend jaar
![]()
Luchthappers:
[afbeelding]
Geeft de motor een beetje pimp gehalte, alhoewel het wel een twijvelgevalletje is. Nog niet zeker of zoiets er op komt
En dan nog stalen remleidingen in het blauw en de Laser Duotech blerpijp
En dat komt er opzekers op
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:53 schreef Patrick281 het volgende:Lief ding is het toch .. die cr..
is ook nergens voor nodig!! de CR is en blijft koningquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:50 schreef Didiot het volgende:
[..]
Dat begon ik wel te denken toen ik achter 'm reed. Kon m'n eigen motor niet eens horen
En ga ik dus niet rijdenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:09 schreef Youp het volgende:
ja en...??
slijt harder van de klappen die ie krijgt dan van het zandquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de ketting.... slijt die niet megasnel in dat zand?Het ideale schuurmiddel...
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Kettingspray verdrijft geen zand ofzo hoor
In de motorcross wordt er volgens mij een dunnere, meer vloeibare en minder plakkerige kettingsmeermiddel gebruiktquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Kettingspray verdrijft geen zand ofzo hoor
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]Almachtige Riet
het is bijna 4 uur dus we moeten opschieten met rellen![]()
Zou wel stoer zijn. Dan is/gaat bijna iedereen aan een andere fiets hierquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
nog 1 nachtje slapen en dan rijden op naked Kawasjakie
zit er sterk over te denken om mijn VFR in te ruilen, want rijd er steeds veel te hard mee
en wil niet Koos spee sponsor worden![]()
dan krijg je een echt Rietvaerder response natuurlijk,quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy,
Kan jij de Almighty Riet eens iets vertellen over de Michelin Pilot Powers? En dan met name over de levensduur
Ik weet dat ze erg goed plakken.... en het schijnt dat de levensduur ook wel ok is. Maar denk je dat je er de 8000km mee kan halen op een 25kw fiets? In juli ga ik dus ook naar Italie.. dus veel snelweg km's, niet dat ze dan snel vierkant zijn.
hey Blinde almachtige rietquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:57 schreef Rietvaerder het volgende:
En dat kan jij natuurlijk beoordelen
MAW ze slijten te hard voor het gebruik onder een sporttour?
ik heb een oogje op een Z1000quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:49 schreef Didiot het volgende:
[..]
Zou wel stoer zijn. Dan is/gaat bijna iedereen aan een andere fiets hier
Didiot: BMW K1100LT -> Suzuki SV650N
Romius: Honda VTR SP1 -> Suzuki GSX-R 750
Rietvaerder: Suzuki GSF600N -> Suzuki GSF600S
Mercy_symbol: Honda VFR750 -> ?
RB: Yamaha Fazer600 -> ?
Patrick281: BMW R1100S -> ?
ZX9R: Kawasaki ZX9R -> ?
Hmmm, lijkt er toch verdacht op dat bijna iedereen hier een nieuwe fiets heeft wanneer het weer wat warmer en zonniger wordt
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb een oogje op een Z1000en dan een oranje
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan krijg je een echt Rietvaerder response natuurlijk,
heb jij niet nodig
maar toen was je te beroerd om jou mening toe te lichten,quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep en heb die mening nog steeds
Maar proberen magMaar is misschien zonde van je geld als je ze niet 100% benut, dan kun je beter voor een band gaan die bij je rijstijl hoort en die dan lager meegaat, zo bedoelde ik het
Dat heeft een hoge stijve lul gehaltequote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb een oogje op een Z1000en dan een oranje
![]()
quote:_______________
Kneedown is voor mietjes!
Stuurkarakter veranderd ten allertijde met een andere type band. En hoe meer grip, hoe meer je er automatisch uit gaat halen. Enne, ik denk dat er maar weinig zijn die daadwerkelijk rullen op de wangen van hun banden rijden met een gemiddelde sport/toerband...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
maar toen was je te beroerd om jou mening toe te lichten, [afbeelding]
het enige waar je mee kwam was dat ik hem niet nodig had,
op VFR forum zijn ze lyrisch over de pilot power [afbeelding]
en het schijnt dat je als vrouw er ook nat van wordtquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:19 schreef Didiot het volgende:
[..]
Dat heeft een hoge stijve lul gehalte![]()
![]()
Nee, ik ga het niet aan Raus vragenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en het schijnt dat je als vrouw er ook nat van wordt![]()
![]()
![]()
godverallejezusteringtiet!!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:20 schreef Patrick281 het volgende:
Die crossers op de Maasvlakte waar we tijdens de decembermeet stonden te kijken liepen gewoon met een bijna 100% droge ketting dacht ik.. was helemaal niets te zien van smeermiddel.
Gewoon iedere keer goed schoonmaken, dat zand helpt niet echt met smeren.
(Veel) kettingspray maakt het juist extra kleverig.
Verder ff druk hier, dus short reply.![]()
ps: Youp, neem je wel je tractiecontrole mee.
ik heb het vorig jaar 1x gehad met die BT56, was bloedheet en het ging wel erg hard met 2 man erop, kom ik thuis zat er een strook van 2CM breed allemaal vervellingen op de band,quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:23 schreef Didiot het volgende:
[..]
Stuurkarakter veranderd ten allertijde met een andere type band. En hoe meer grip, hoe meer je er automatisch uit gaat halen. Enne, ik denk dat er maar weinig zijn die daadwerkelijk rullen op de wangen van hun banden rijden met een gemiddelde sport/toerband...
Gewoon lekker uitproberen. Je komt er vanzelf achter of het bevalt of niet
Morgen weten we hetquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:25 schreef Didiot het volgende:
[..]
Nee, ik ga het niet aan Raus vragen
![]()
![]()
Hoe kom je daar nu bij..... ik had wel rulletjes op de wangen van mijn BT020/10. Maar dat is helemaal niet moeilijk, dat was al na een paar rondjes op t klaverblad.... als het maar warm genoeg isquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:23 schreef Didiot het volgende:
Enne, ik denk dat er maar weinig zijn die daadwerkelijk rullen op de wangen van hun banden rijden met een gemiddelde sport/toerband..
Om eerlijk te zijn, ik vind het echt een spuuglelijk dingquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:33 schreef Patrick281 het volgende:
>>>>>>>>>>>>>>>>> Mercy! <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Daarom zeg ik ook, er zijn er maar weinigquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij..... ik had wel rulletjes op de wangen van mijn BT020/10. Maar dat is helemaal niet moeilijk, dat was al na een paar rondjes op t klaverblad.... als het maar warm genoeg is
Om eerlijk te zijn, vind ik dat wel een bloedje geil dingquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Patrick ! <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Dat heb ik al eens helemaal uitgelegd hier en daarna ge-edit omdat er toch niemand op reageerdequote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:14 schreef Youssef het volgende:
Maareeuh, waarom moet je aan het infuus Riet?![]()
Weinig, maar dat ligt ook aan je rijstijl. Als je een R1 hebt met Diablo's of Power's en je hebt hem helemaal opgewarmd, je band zet nog een stapje opzij, de rullen hangen eraan EN de schaamranden zijn eraf dan heb je wel alles uit je band gehaald jaquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:39 schreef Didiot het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, er zijn er maar weinig
Niet iedereen gaat tot het uiterste van het kunnen van een band
En misschien kan je met een Road net zo hard een bocht door als met een Power met reserves, maar zeg nou eerlijk, hoeveel mensen halen nou echt alles uit hun band?
mooi..!quote:
fap fap fapper de fap!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:46 schreef Romius het volgende:
Zo, hier ook de beloofde foto's![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je nog een anaaloog modem hebt, pech![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:46 schreef Romius het volgende:
Zo, hier ook de beloofde foto's![]()
Als je nog een anaaloog modem hebt, pech![]()
![]()
Omdat het een Suzuki is?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Hierbij is Romius degene met de kickste motor
Slijmbalquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Ook, maar ook omdat het een Gixxer 750 2005 is?quote:
Demper heb ik alquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare Romius, wanneer komt er een Titanium Yoshi onderDit is geen porum natuurlijk....
(Ik heb geen geld dus ik kan geen andere demper kopen, jij hebt geld zat zo te zien)
Deze hoort onder een Gixxer
[afbeelding]
Ja sommige mannen hebben van achter én van voor spek.... en staan meestal vooraan met hun grote bek.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach hebben sommige vrouwen ook last van dus. Is tegenwoordig ook op te lossen
Thanksquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:20 schreef ondeugend het volgende:
Ziet er stoer uit Romius !
Alleen die uitlaat ziet er een beetje als een log buitenboord aanhangsel uit... maar dat is vast op te lossen.
Sterker nog het is al opgelost zie ik.
Voel je je aangesproken?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja sommige mannen hebben van achter én van voor spek.... en staan meestal vooraan met hun grote bek.![]()
Zeer zekerquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:25 schreef Romius het volgende:
ik weet eigenlijk niet of die Yoshi korter is.
Nou, fijn toch als je er misschien bijna vanaf bentquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Infuus
Maar er is nu dus hoop dat ik er overheen groei
.............................quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Want het is een Yoshi en geen uberlange standaarddemper?
Het word nu wel irritant telkens dat Almachtige gemiepZeg je dat elke keer als ik iets weet dat jij niet weet ofzo.. jaloers sekreet
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja sommige mannen hebben van achter én van voor spek.... en staan meestal vooraan met hun grote bek.![]()
10?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Klopt, maar niet helemaal uniekEr zijn ook ongeveer maar 10 mensen in NL die dat hebben
Maar ik ben geen mongoolquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:26 schreef Rietvaerder het volgende:
@Mercy
Way to go zeiksnor
Dus ik mag niet eggen dat een Yoshimura demper korter is dan een standaard demperMoet ik dan gelijk met bronnen en feiten komen ofzo...
Iedereen mongool weet toch dat een standaarddemper anno 2005 ongelovelijk groot isEn dus een vervangingsdemper korter/kleiner..
Ok en snap je deze post zelf welquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne Jezus moest er ook aan wennen hoor![]()
Ik denk dat het een beetje te maken heeft met depenisvanjezus? Maar misschien dat ik dat verkeerd interpreteerquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ok en snap je deze post zelf welIk niet namelijk.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
Tis een beetje later maar eindelijk heeft Riet genoeg inspiratie hoor![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:30 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje te maken heeft met depenisvanjezus? Maar misschien dat ik dat verkeerd interpreteer
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Je hoeft echt niet alles op alles te zetten hoor om mij maar te laten rellen met je... want heb hier dus echt geen zin in.
quote:
Hmmm, ergens in/rond Beverwijk schijn je een mooi reltereintje te hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:10 schreef hicham het volgende:
Misschien moeten we ergens een relmeet houden
Kunnen jullie het uitvechten zonder moderators
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:48 schreef Tjabbo het volgende:
Mensen houden we het hier wel weer vriendelijk, ook al is het vrijdag
Ga je motor es aanduwenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:10 schreef hicham het volgende:
Misschien moeten we ergens een relmeet houden
Kunnen jullie het uitvechten zonder moderators
Nee, is een motor-accuquote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Oei, zo snelAls dat maar goed gaat..... is toch niet een auto-accu he ?
Haha ik zou er in de showroom toch aan voorbijlopen hoor, maar gelukkig doen smaken verschillen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn motor staat al 6-7 weken stil, van de week de accu opgeladen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:21 schreef hicham het volgende:
Nee, is een motor-accuMaar op de accu zelf staat dat met 0.9 A ongeveer 10 ~ 15 uur laden is en met 4 A een uur. Hij zit nu op 3 A te laden (kan ik niet zelf instellen, dat doet ie zelf)
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:16 schreef Rietvaerder het volgende:
We hadden zondag de digitale videocamera van een vriend geleend en flink gefilmd ermee, hier wat captures uit de film (250mb)
![]()
[afbeelding]
Ja, ik weet dat mn lichtje kapot WAS
[afbeelding]
Dit stukje moeten Hicham en Youssef herkennen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik neem aan dat deze de originele demper is, andere foto is toch niet mooi dus niet geuploadquote:Uit de mail:
Ik heb nog 2 foto's bijgevoegd. Ene foto is met Micron vervangingsdemper en de andere met de originele uitlaat.
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Nog een leuk detail Didiot:
In die droom van gister zat ik zelfs nog te kloten met die radio in je BMW![]()
Volgens mij heeft de kopkuip een andere kleur als dat de zijkuip heeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 08:33 schreef Youssef het volgende:
Klinkt als een stelletje zeikers die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Als een motor helemaal overgespoten is en gerestyled is dan zijn de tekenen daarvan echt wel te zienquote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:52 schreef Patrick281 het volgende:
Dus dat zou allemaal slechte voortekenen zijn ... affijn hij liet hem staan.
Hij zocht wel precies dit model en had het geld op zak ..![]()
Hoe vaak heb je al gehoord dat je koplamp het niet helemaal doet?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:16 schreef Rietvaerder het volgende:
We hadden zondag de digitale videocamera van een vriend geleend en flink gefilmd ermee, hier wat captures uit de film (250mb)
![]()
[afbeelding]
Ja, ik weet dat mn lichtje kapot WAS
[afbeelding]
Dit stukje moeten Hicham en Youssef herkennen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij liet dat dingetje zien op de tank, was best wel duidelijk maar mij was het dus nooit opgevallen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:57 schreef Didiot het volgende:
Klinkt als een stelletje zeikers die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Als een motor helemaal overgespoten is en gerestyled is dan zijn de tekenen daarvan echt wel te zien
En een tank zit bij sommige fabrikanten niet helemaal strak in de lak (net zoals bij auto's onder de motorkap). Klinkt als, jammer maar helaas, pech voor die lui...
Als ze het perfect willen hebben, moeten ze gewoon een nieuwe kopen...
Hij is 4 jaar oud, maar model kleuren 2004 zei iemand op motor-forum ook al.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:56 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
Had jij hem zelf nieuw gekocht of tweedehands
quote:
Wasda? LEDquote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:40 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb nog halogeentjes in de aanbieding van de CR.
En op louis.de verkopen ze ook nog andere foute goodie's voor de Bandit.
Edit: tot model 1999.
[afbeelding]
quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]Dat weet ik... vraag alleen of dat achterlicht een LED achterlicht is
Vind de mijne mooier
Nee.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Die server staat toch bij jou thuis
Wat heb jij toch met die 25KW regelquote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey Youssef,
als je een groot aantal 23KW motoren wil bekijken in 1x moet je morgen naar de motorbeurs in Den Bosch gaan, ik heb er echt veel gezien. en zijn ook nog redelijk afgestemd op jouw budget vermoed ik,
prijzen lagen gemiddeld tussen de 2000 en de 4000 euro's
Sowiezo leuk om rond te kijken daar als aankomend motorrijder.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey Youssef,
als je een groot aantal 23KW motoren wil bekijken in 1x moet je morgen naar de motorbeurs in Den Bosch gaan, ik heb er echt veel gezien. en zijn ook nog redelijk afgestemd op jouw budget vermoed ik,
prijzen lagen gemiddeld tussen de 2000 en de 4000 euro's
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Die horen er toch ook op ?
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:23 schreef Youssef het volgende:
http://www.marktplaats.nl/markt/contact/Reisgenoten/6565.htm
Raus, Faithz, ondeugend??
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:17 schreef Youssef het volgende:Ik ga morgen in de Meern (naast Utrecht) een zxr400 bekijken eerst, als ik zin heb rij ik nog wel die richting op
Nou enquote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
en wie hoort er dan op een Bandit?
Ik ken alleen beginners met zo'n ding.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nou enBen ik toch
Jij bent niet oud.
Toch?
Fokking nothing.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus wat is er raar aan dat ik op een Bandit rijd
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:45 schreef Makster het volgende:
Hoooiii
Alles goed met iedereen? Zoals al eerder gepost ben ik nog vollop aan het klussen in mijn huissie, ik ga 99% zeker volgende week over dus dan kan ik hopelijk weer wat meer Inetten
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:45 schreef Makster het volgende:
HEeft die turk nou nog geen kawa gekocht![]()
![]()
Verder dan de volgende instructies ben ik nog niet gekomen:quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hi, alles goed.
![]()
Maar als je over gaat in je huissie moet je vriendin straks veel aandacht hebben hoor.![]()
Of heb je haar al goed geinstrueerd dat je de aandacht tussen haar en ons moet verdelen?
quote:
ik ben er ook bang voorquote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat vrouwtje van jou gaat dat niet pikken Mark
Ik type weereens als een zakstrontquote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Je Duitse vriend?En wat is nou weer een ZX0? Dat gaat vast heel hard
quote:We have 671 registered users
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests
Most users ever online was 15 on 13:01 24-12-2004
Registered Users: None
Doe dan eens beginnen !!!quote:
Jij mag raden.quote:Op zondag 13 februari 2005 00:55 schreef Rietvaerder het volgende:
War slaat dat PLoingggggg nu op dan
Wat zeg je ?quote:Op zondag 13 februari 2005 00:55 schreef Rietvaerder het volgende:
War slaat dat PLoingggggg nu op dan
Losspringend knoopje?quote:
Onder de 20 jaar gaat iedereen toch naar koffieshops en MacDonald?quote:Op zondag 13 februari 2005 08:03 schreef Youssef het volgende:
WTFIk klaar met krant en rammelende buik, terwijl ik zo weg wil motor bekijken
![]()
Staat er geeneens een broodje klaar in hotel mamma![]()
Dat wordt ontslag.
Niet ondeugend dan.....quote:Op zondag 13 februari 2005 11:01 schreef Patrick281 het volgende:
Of iemand die ploiing ineens "oogverblindend" voor je neus staat.![]()
quote:Op zondag 13 februari 2005 11:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
als ik een weiland met schapen zie denk ik ook alleen maar aan shoarma hoor![]()
opeten die wollige dingen![]()
Dit weer moet ECHT SNEL stoppen, hier is dus niks aan. Ik wou dat het april wasquote:Op zondag 13 februari 2005 11:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Knuffelen ..
![]()
![]()
Hadden jullie zelf die proefrit gecanceld gisteren?
Het was best wel lekker weer om te rijden.
Volgende week zou ik wel mee kunnen, tenzij er iemand voor de Beemer komt kijken.
Die man van de SRX wil snel komen, of het zaterdag wordt weet ik nog niet.![]()
Ja was s'ochtends al heel slecht weer dus ik heb het verplaats naar volgende week.quote:Op zondag 13 februari 2005 11:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Knuffelen ..
![]()
![]()
Hadden jullie zelf die proefrit gecanceld gisteren?
Het was best wel lekker weer om te rijden.
Volgende week zou ik wel mee kunnen, tenzij er iemand voor de Beemer komt kijken.
Die man van de SRX wil snel komen, of het zaterdag wordt weet ik nog niet.![]()
Z1000quote:Op zondag 13 februari 2005 12:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja was s'ochtends al heel slecht weer dus ik heb het verplaats naar volgende week.
ik zag op de motorbeurs bij de stand van Arie Molenaar een zeer aantrekkelijke aanbieding van een Z1000, was al onder de 10000 euro nieuw,en hij had een schitterende oranje Z staan
Arie had ook veel SV'tjes staan,opgeleukt met Akra demper, bikini topje e.d
en als je volgende week mee wil testen ben je natuurlijk van harte welkom,
Er staat maar 12k op de teller, of ik moet vermoeden dat er 112.000 op staat of dat ie teruggedraaid is weet ik niet. Hij zag er iig wel netjes uit, maar een beetje liefhebbers motor ziet er na tig jaar ook nog steeds blinkend uit.quote:Op zondag 13 februari 2005 12:02 schreef Rietvaerder het volgende:
@ZoefZoef
Ben je net wezen kijken?
De keerring is idd lek als je een oliefilm op de vorkpoten ziet jaEn dat stuur vind ik ook erg vaag klinken..... zitten er op de tank geen sporen van een stuur dat de tank geknuffeld heeft?
Ik zou m laten staan.... ja ik weet het, ik ben extreem wantrouwend met 2e hands fietsen en geheel terecht... er staat zooooooveel schroot tussen
Ik wou dat het zaterdag 19 februari wasquote:Op zondag 13 februari 2005 11:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dit weer moet ECHT SNEL stoppen, hier is dus niks aan. Ik wou dat het april was![]()
![]()
![]()
![]()
Ben volgend jaar van plan om rondom Hyperpro te nemenquote:Op zondag 13 februari 2005 12:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Denk het niet
Want je moet er eerst WP's in stoppen en een full Yoshimura systeem
Ik ben eigenlijk idd uitgegaan van een YES dit is hem motor.quote:Op zondag 13 februari 2005 12:12 schreef Rietvaerder het volgende:Maar je kan de motor wel checken op crash-sporen. Check de radiateur bijv eens op deuken of wat dan ook. Als de voorpoot, remklauwen en schijven erg mooi zijn vergelijken met de rest van de motor kan je ook gaan denken, alhoewel dat met die km-stand moeilijk te bepalen is... aan de andere kant is het al een oudere motor, dus.
je had gewoon naar de beurs moeten gaan had je nu al een mooie ZX6R gehad MET garantiequote:Op zondag 13 februari 2005 11:59 schreef Youssef het volgende:
ZXR400 verhaal
quote:Op zondag 13 februari 2005 12:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je had gewoon naar de beurs moeten gaan had je nu al een mooie ZX6R gehad MET garantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Youssef <***@gmail.com> Sun, Feb 13, 2005 at 12:23PM
To: info@rietvaerder.nl
Hoi Rietvaerder,
Ik heb je topic gelezen op Fok over kneedownen. Ik kan je wel leren
kneedownen dus als je serieus interesse hebt moet je me mailen. Per
uur reken ik ongeveer 130 euro, maar als je het goed doet krijg je
uiteindelijk een diploma en een certificaat van me erbij.
quote:Hoi Youssef
Ik heb geen geld meer want ik heb net een ongeluk gehad met mijn R1, die
is total loss en ik was niet verzekerd. Ik moet nu dus alles gaan
betalen maar waarschijnlijk koop ik wel gewoon een Golf GTI
Komt in orde ;-)
quote:Op zondag 13 februari 2005 12:30 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
Ik las niet echt veel goed over de beus op MF, dus ik heb maar overgeslagen
Maak me niet aan het twijfelen
Ook door slecht weer zou niet alles open zijn etc. Wel dikke files gezien naar de autoRAI onderweg, klootjesvolk
gisteren door die harde wind werd er een gedeelte op lastvan de politie gesloten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
maar vandaag hebben ze alles gewoon open, wind schijnt veel minder te zijn,
en ik raadde het alleen maar aan omdat ik best veel 25KW brommers heb gezien daar, en dat het toch een moeilijke zaak is om een goede en eerlijke te vinden, en bij een motorzaak kan je nog terug vallen op bepaalde rechten of garantie,![]()
Kost wel wat denk ikquote:Hier vindt u informatie over de eerste motor-
specialisten in Nederland die zorgvuldig
geselecteerde topoccasions verkopen met een
unieke garantie van 24 Maanden (2 jaar!)
Dat maakt de aanschaf van een motorfiets
"met de kop eraf" nog aantrekkelijker:
De zekerheid van een nieuwe, maar wel voor
een veel lagere prijs!
Ik ben ook te lang voor de S. Daar zit ik voor geen meter opquote:Op zondag 13 februari 2005 12:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Kijk eens aan
Ik heb hier een test liggen van de 2004 of 2005 SV650S Yoshimura editie..... ding schijnt serieus als een scheermes te sturen (volledig WP + Yoshimura)Ik ben er alleen te lang voor
Ja, best leuk ja ...quote:Op zondag 13 februari 2005 13:25 schreef Rietvaerder het volgende:
GS500F is anders best leuk
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |