kapotte drijverstang, gat in zuiger, beschadigde krukas.quote:
technische fout opgetreden!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
u vraagt wij draaien,
baan voor luc
en je kan gewoon op volgende klikken als deze niets voor je is
quote:
Technische fout opgetreden
Klik op de knop Terug om naar de vorige pagina te gaan of op de knop Verder om naar de homepage te gaan.
Damn hier deed ie het wel, zal wel cookie zijn,quote:
ligt een llein stukje boven Meppel aan de A32 (=Drenthe)quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Damn hier deed ie het wel, zal wel cookie zijn,
had iets in nijeveen gevonden, millieu adviseur voor 40 uur,
nijeveen klinkt gronings
dan had je hem neem ik aan zelf ook al gevonden ?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:58 schreef ZX9R het volgende:
[..]
ligt een llein stukje boven Meppel aan de A32 (=Drenthe)
jep.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan had je hem neem ik aan zelf ook al gevonden ?
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
als je die baan heb. dan hoef je de ZX9R niet meer te verkopen kan je daar mooi mee naar je werk,
Zou wel een optie zijn maar die verdamper past niet meer tussen de airbox en de carbs!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gewoon een gastank achterop.
![]()
![]()
[afbeelding]
En geen extra wegenbelasting bij motorfietsen.![]()
Als Riet die brief even mailt zet ik jou naam er wel op via Photoshop.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:40 schreef ZX9R het volgende:
Wrom is het dan gratis?
is dat hetzelfde uittreksel als normaal?
Dan doe ik dat de volgende keer ook namelijk. Zeg ik gewoon dat het voor defensiedoeleinden is.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:34 schreef ZX9R het volgende:
Zou wel een optie zijn maar die verdamper past niet meer tussen de airbox en de carbs!
helaas
Ja dan is het bij de meeste gemeentes gratis, ik moest wel mn sollicitatie formulier van de KLu meenemenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:40 schreef ZX9R het volgende:
Wrom is het dan gratis?
is dat hetzelfde uittreksel als normaal?
Dan doe ik dat de volgende keer ook namelijk. Zeg ik gewoon dat het voor defensiedoeleinden is.
Hier kost het geloof ik 6,- dus zoveel schiet je er niet mee op.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Zometeen ff naar het Stadskantor om een uittreksel van het bevolkingsregister te halen voor militaire doeleinden (Dan is het gratis)
En toen heb je zeker in je dromen de rit van je leven gemaakt op mijn K1100LTquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Vannacht fucking vaag gedroomd
Didiot zijn BMW K1100LT stond op 1 of andere manier hier thuis en hij belde mij op of dat ik er effe een flink stuk mee wou rijden i.v.m. lang stilstaan vd motor
wel even je zadel schoonmaken nu,quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:01 schreef Didiot het volgende:
[..]
En toen heb je zeker in je dromen de rit van je leven gemaakt op mijn K1100LT![]()
![]()
Misschien heeft hij het licht gezien en wil'em kopen ..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:01 schreef Didiot het volgende:
En toen heb je zeker in je dromen de rit van je leven gemaakt op mijn K1100LT![]()
![]()
660 cc 1 pitter.....................quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat is het ?
een 250, of een 600 ? of een 700 ?
Het is als ik het goed zie een omgebouwde Yamaha SRX660 (o.i.d.)quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat is het ?
een 250, of een 600 ? of een 700 ?
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het licht gezien en wil'em kopen ..
Monsterkuipje en andere uitlaat, niet echt omgebouwt.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:08 schreef Didiot het volgende:
Het is als ik het goed zie een omgebouwde Yamaha SRX660 (o.i.d.)
een exc450 is toch zo'n 4takter met '2takt eigenschappen'? heel plat zuigertje, 15k+ rpm, veel onderhoud etc.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:09 schreef Patrick281 het volgende:
Luc, ik zit ook nog niet bij de perfecte werkgever, maar inkomensbehoud is toch wel weer belangrijk weet ik nu weer.
Blijft altijd jammer als de liefde eenzijdig afgebroken wordt door een reorganisatie.
Ik mis mijn oude functie, de lease bak en de contacten in het wereldje.
Maar mijn tijd komt wel weer, evenals die van jou.
Youp!![]()
Ik was een EXC450 op het spoor uit 2003, met 900 kilometer en mooie velgjes met wegbandjes.
Die was ook slechts ¤ 3.500,00..............
Iets te lang gewacht met beslissen, vond het toch wel een boel geld om zo te lenen.![]()
Nee mocht niet van mn ouders omdat ik nog geen vol vermogen magquote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:01 schreef Didiot het volgende:
[..]
![]()
112 kilo, wedstrijdmachine op kenteken.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:45 schreef Youp het volgende:
een exc450 is toch zo'n 4takter met '2takt eigenschappen'? heel plat zuigertje, 15k+ rpm, veel onderhoud etc.
niks voor mij iigveel te ingewikkeld allemaal
Laat iemand inderdaad maar hier een gestaafde verklaring afleggen dat het geluid legaal is, dan maak ik mij ook niet meer zo druk....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:56 schreef Youp het volgende:
oh en Pepijn ik heb op MF nog een leuk topicje geopend wat jou ook wel zal boeien vrees ik![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/88275/1
Ben houdt het anders prima uit in die grotten van Afghanistan.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:45 schreef Rietvaerder het volgende:
De Luchtmacht kan ik wel op mn buik schrijven vanwege mijn medische achtergrond (elke 3 weken aan het infuus). Dat vormt een te grote belemmering als je bijv. wordt uitgezonden naar Afghanistan, de omstadigheden zijn daar gewoon te primitief en de middelen zijn er daar ook niet.
quote:Er belde net namelijk een dokter van het IKS Amsterdam (keuring KLu) nav mijn vraag.
Dus![]()
![]()
Ik neem aan dat er ook gewoon civiele banen zijn bij het leger waar minder strenge eisen worden gesteld aan medische achtergrondquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, je komt als militair binnen dus je moet ten alle tijden uitzendbaar kunnen zijn.....
en iedere 40 uur nieuwe zuiger en iedere 5 minuten kleppen stellen etcquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:03 schreef Patrick281 het volgende:
112 kilo, wedstrijdmachine op kenteken.Om de 500 kilometer de olie verversen... maar geen olie hoeven mengen.
Maar ja komt niet weer.![]()
[..]
iddquote:Laat iemand inderdaad maar hier een gestaafde verklaring afleggen dat het geluid legaal is, dan maak ik mij ook niet meer zo druk....
Yup... maar daar zijn geen vacatures voor at the moment....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:56 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er ook gewoon civiele banen zijn bij het leger waar minder strenge eisen worden gesteld aan medische achtergrond
Ach een CR500 gaat ook niet vrijuit in het onderhoud.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:00 schreef Youp het volgende:
en iedere 40 uur nieuwe zuiger en iedere 5 minuten kleppen stellen etc
Volgens Didiot val ik wel duidelijk onder de 97 Db toch?quote:iddmaar volgensmij mag je niet meer als 97 db ofzo.. en daar kom ik toch vččččččr overheen (en jij natuurlijk ook
) mn 60cc yammie DTtje maakte al 102,8 Db.... en dat is echt NIKS in vergelijking met mn CR
![]()
Was er al over gestruikeld maar volgens mij kunnen de beste mods beter niet aan tekstuele uitleg beginnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Lars,
hier een linkje speciaal voor jou,
kan je lekker meekletsen over relativiteitstheorie
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:05 schreef Didiot het volgende:
Ik heb de eerste pimp spullen al in het vizier voor volgend jaar:
Bikini-fairing:
[afbeelding]
Alhoewel dat nog onzeker is. Als ik niet te veel last heb van vechten tegen de wind op snelheid dan komt er ook niet zo'n ding op. Maar dit is tot nu toe wel een van de mooiste die ik heb gezien voor de SV
Hugger:
[afbeelding]
Echt veel mooier dan degene die Suzuki zelf levert. Komt er zeker op volgend jaar
![]()
Luchthappers:
[afbeelding]
Geeft de motor een beetje pimp gehalte, alhoewel het wel een twijvelgevalletje is. Nog niet zeker of zoiets er op komt
En dan nog stalen remleidingen in het blauw en de Laser Duotech blerpijp
En dat komt er opzekers op
Die luchthappers verstoren volgend mij de lijn van het frame, en dat vind ik toch wel errug niet mooiquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Allemaal mooi, al zou ik inderdaad de luchthappers nog wel even op een andere foto willen zien van wat verderaf.
![]()
redelijk vaak oliewissel ok... en iedere 100 uur een nieuwe zuiger... maar omdat het 2takt is is dit zoooo simpel en het is ook nog nieteens zo duurquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach een CR500 gaat ook niet vrijuit in het onderhoud.
[..]
Volgens Didiot val ik wel duidelijk onder de 97 Db toch?![]()
deze 2 zien er erg cool uit,quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:05 schreef Didiot het volgende:
Ik heb de eerste pimp spullen al in het vizier voor volgend jaar:
Bikini-fairing:
Alhoewel dat nog onzeker is. Als ik niet te veel last heb van vechten tegen de wind op snelheid dan komt er ook niet zo'n ding op. Maar dit is tot nu toe wel een van de mooiste die ik heb gezien voor de SV
Hugger:
Echt veel mooier dan degene die Suzuki zelf levert. Komt er zeker op volgend jaar
![]()
Luchthappers:
[afbeelding]
Geeft de motor een beetje pimp gehalte, alhoewel het wel een twijvelgevalletje is. Nog niet zeker of zoiets er op komt
En dan nog stalen remleidingen in het blauw en de Laser Duotech blerpijp
En dat komt er opzekers op
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:53 schreef Patrick281 het volgende:Lief ding is het toch .. die cr..
is ook nergens voor nodig!! de CR is en blijft koningquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:50 schreef Didiot het volgende:
[..]
Dat begon ik wel te denken toen ik achter 'm reed. Kon m'n eigen motor niet eens horen
En ga ik dus niet rijdenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:09 schreef Youp het volgende:
ja en...??
slijt harder van de klappen die ie krijgt dan van het zandquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de ketting.... slijt die niet megasnel in dat zand?Het ideale schuurmiddel...
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Kettingspray verdrijft geen zand ofzo hoor
In de motorcross wordt er volgens mij een dunnere, meer vloeibare en minder plakkerige kettingsmeermiddel gebruiktquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Kettingspray verdrijft geen zand ofzo hoor
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]Almachtige Riet
het is bijna 4 uur dus we moeten opschieten met rellen![]()
Zou wel stoer zijn. Dan is/gaat bijna iedereen aan een andere fiets hierquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
nog 1 nachtje slapen en dan rijden op naked Kawasjakie
zit er sterk over te denken om mijn VFR in te ruilen, want rijd er steeds veel te hard mee
en wil niet Koos spee sponsor worden![]()
dan krijg je een echt Rietvaerder response natuurlijk,quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy,
Kan jij de Almighty Riet eens iets vertellen over de Michelin Pilot Powers? En dan met name over de levensduur
Ik weet dat ze erg goed plakken.... en het schijnt dat de levensduur ook wel ok is. Maar denk je dat je er de 8000km mee kan halen op een 25kw fiets? In juli ga ik dus ook naar Italie.. dus veel snelweg km's, niet dat ze dan snel vierkant zijn.
hey Blinde almachtige rietquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:57 schreef Rietvaerder het volgende:
En dat kan jij natuurlijk beoordelen
MAW ze slijten te hard voor het gebruik onder een sporttour?
ik heb een oogje op een Z1000quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:49 schreef Didiot het volgende:
[..]
Zou wel stoer zijn. Dan is/gaat bijna iedereen aan een andere fiets hier
Didiot: BMW K1100LT -> Suzuki SV650N
Romius: Honda VTR SP1 -> Suzuki GSX-R 750
Rietvaerder: Suzuki GSF600N -> Suzuki GSF600S
Mercy_symbol: Honda VFR750 -> ?
RB: Yamaha Fazer600 -> ?
Patrick281: BMW R1100S -> ?
ZX9R: Kawasaki ZX9R -> ?
Hmmm, lijkt er toch verdacht op dat bijna iedereen hier een nieuwe fiets heeft wanneer het weer wat warmer en zonniger wordt
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb een oogje op een Z1000en dan een oranje
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan krijg je een echt Rietvaerder response natuurlijk,
heb jij niet nodig
maar toen was je te beroerd om jou mening toe te lichten,quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep en heb die mening nog steeds
Maar proberen magMaar is misschien zonde van je geld als je ze niet 100% benut, dan kun je beter voor een band gaan die bij je rijstijl hoort en die dan lager meegaat, zo bedoelde ik het
Dat heeft een hoge stijve lul gehaltequote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb een oogje op een Z1000en dan een oranje
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |