Dat is zeker zo, maar die GS500 durde ik ook vol open te trekken dus ik ben al wat gewendquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:29 schreef MewBie het volgende:
Ach rijden op dat ding zul je vast wel kunnen, maar ik denk dat je ff vergeet dat deze ietsie zwaarder is als je les motor, ga eerst maar is een half jaar schadevrij normaal rond sjeezen voordat je dat soort dingen gaat doen.
jij hebt toch geen helm nodig, gewoon je waterhoofd zwart verven en met je rotte tanden een big smile geven tijdens het rijden.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Een helm heb ik wel jah, nog uit mijn scootertijd
Het maakt eigenlijk niet echt uit wanneer je rijdt, zolang het maar niet een oneven dag in een oneven week is waarop het regent. Het beste kun je alleen rijden wanneer de temperatuur boven het vriespunt ligt, aangezien het 3 graden was begrijp ik niet waarom je wiel een stapje opzij deed.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Nog een vraag, wat voor weer is het beste om dit te doen
Vorig weekend leek me wel okay, zonnetje scheen namelijk en de wegens waren het mooi droog, het was alleen 3 graden maar dat maakt toch niet zoveel uit? Ik merkte alleen wel dat als ik de bocht uitkwam zeg maar en ik gaf gas dat mijn achterwiel soms opzij leek te gaan, hoe kan dit?
En nog iets, als ik nu zeg maar vol accelereer dan word je helemaal naar achteren getrokken maar hoe koppel je dan eigenlijk
Hmmm je kan toch gewoon met je voeten remmenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:37 schreef Youssef het volgende:
Je voorrem moet je trouwens nooit gebruiken, veel te gevaarlijk. Die heb ik dan ook losgedraait zodat ik hem niet per ongeluk in knijp als ik rem voor het stoplicht. Hou je ook meteen een hand vrij voor als moet remmen en zwaaien naar een scooter tegelijk.
Dat moet je trouwens nooit vergeten, altijd zwaaien naar scooters.
moet je vooral doen, lekker stunten op een motor als je net je rijbewijs hebtquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou jaaaaaa zeg!
Damn, je begint met motorrijden terwijl je er niet eens wat over weet. Dat is geen kawasaki R6 maar een Suzuki CBR 600quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Ah kijk, deze reacties daar heb ik tenminste iets aan
Thanks!
Maar over zo'n Kawasaki R6 die je daar post Hicham, zijn die niet mega-zwaar in de omgangIk zou denk ik toch eerder zo'n Goldwing kopen nadat ik een beetje ervaring heb opgedaan op mijn R1
Dat is natuurlijk het echte werk zo'n Supersport Goldwing. 1500cc he?
![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hmmm je kan toch gewoon met je voeten remmenDaar zijn toch die soort slidertjes op je motorlaarzen voor.... maar die heb ik niet dus hoe rem ik dan?
Maar dat is toch om het ruitje hoger en lager te zetten?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:42 schreef Youssef het volgende:
[..]Je achterrem zit aan je linkerhandvat, net als bij brommers. Met je voeten remmen doe je helemaal niet op een motor. Maargoed, zo een R1 is natuurlijk wel een beginnersfietsje, als ik jou was zou ik hem idd inruilen.
![]()
Zoals youssef al zei is het geen Kawasaki R6 maar een Suzuki CBR 600. Het is niet erg dat je het niet weet, ik ben zelf ook ooit zo begonnen hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar over zo'n Kawasaki R6 die je daar post Hicham, zijn die niet mega-zwaar in de omgangIk zou denk ik toch eerder zo'n Goldwing kopen nadat ik een beetje ervaring heb opgedaan op mijn R1
Dat is natuurlijk het echte werk zo'n Supersport Goldwing. 1500cc he?
![]()
Nooit twijfelen na je aankoop, maar in dit geval zou ik wel een Goldwing nemen, wel een rode want die gaan harder, die zwarte gaan vaak maar 80 decibel. Met zoveel kuipen heb je ook minder kans gewond te raken bij een ongeluk.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maar dat is toch om het ruitje hoger en lager te zetten?Dat vertelde ze mij...
Had ik dan toch beter de Goldwing kunnen kopenIk ga twijfelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |