1 | Fok! name | In-game name | Class | Profession 1/2 |
1 | ALLIANCE |
1 2 3 4 5 | DjNivek | Recca | Warlock | Tailoring/Enchanting Rahl | Sunar | Paladin | Mining/Blacksmithing Hidden_Horror | Earyk | Mage | Tailoring/Enchanting Timmai | Timmai | Warlock | Mining/Blacksmithing TheGhunter | Karomir | Mage | Tailoring/Enchanting |
1 2 3 4 5 | Max_Dark | Silwyth | Priest | Skinning/Tailoring Migwi | Cyndane | Hunter | Skinning/Leatherworking Gamedemon | Gamedemon | Druid | Skinning/Leatherworking Medivh | Gwydion | Rogue | Tailoring/Enchanting HomerJ | Egil | Hunter | Werkloos |
1 2 3 4 | Chevalric | Daenal |Paladin | Blacksmithing/Enchanting Black-Hole | Skooma | Paladin | Mining/Blacksmithing Shinoda | Dolgan | Rogue | Leatherworking/Enchanting Aymia | Aymia | Priest | Herbalism/Alchemy |
1 2 3 4 | Legolas G. | Omentuva | Mage | Tailoring/? wc-eend | Oompa | Warrior | Mining/Blacksmithing Slomy | Slomy | Warlock | ?/? Bar_rel | ??? | Mage | Enchanting/? |
1 | HORDE |
1 | Dex090 | Scandalicius | Warlock | Tailoring/ ? |
1 2 | Tedkees | Nerric | Warlock | ?/? Maanvis | ??? | Warlock | Tailoring & Engineering |
1 | Ferdii | Xearathos | Shaman | Skinning/Leatherworking |
1 | Leshy | Nyxlath | Warrior | Mining/Blacksmithing |
Damn... dan moet ik mensen gaan buggen om m'n account aan te makenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:25 schreef kipknots het volgende:
Ik heb net geprobeerd met behulp van de timecard optie te registreren. Dit kan NIET! Je kan alleen met een creditcard registreren totdat de timecards in de winkel liggen.
Behoorlijk klote van Blizzard dan, aangezien ze het daar nooit over gehad hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:25 schreef kipknots het volgende:
Ik heb net geprobeerd met behulp van de timecard optie te registreren. Dit kan NIET! Je kan alleen met een creditcard registreren totdat de timecards in de winkel liggen.
Ik denk dat een belletje met blizzard NL niks uit haalt? Je kan 't proberenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:29 schreef DjNivek het volgende:
Dat is wel balen. Zou het mogelijk zijn een fake CC ding op te geven en welke mogelijkheden zijn er anders nog meer?
Wat zo een belletje dan uit moeten halen? Alleen maar om te klagen?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:30 schreef Tedkees het volgende:
[..]
Ik denk dat een belletje met blizzard NL niks uit haalt? Je kan 't proberen
Geen idee. Ik denk niet dat ze je persoonlijk zullen matsen en je account activeren. Ik denk dat er maar 2 opties zijn:quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:32 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Wat zo een belletje dan uit moeten halen? Alleen maar om te klagen?
@Leshy: Voeg je zo wel toe
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:32 schreef DjNivek het volgende:
@Leshy: Voeg je zo wel toe (done)
Welke naam ga je ingame dan gebruiken, misschien wel handig om dat ook te wetenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:40 schreef Maanvis het volgende:
Ik sta er nog niet![]()
![]()
Tevens TVP, en irritatie vanwege de screenshots..
Scalare als Undead warlock met tailoring en engineering!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:43 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Welke naam ga je ingame dan gebruiken, misschien wel handig om dat ook te weten
(same question to bar_rel)
-alvast toegevoegd met ???'s
Ja dat is mogelijk, je kan alleen niet met beide tegelijk inloggen met 1 accountquote:Op vrijdag 11 februari 2005 07:06 schreef R_o_N het volgende:
Ik sta ook nog niet in de OP ( en verkapte TVP )
Seolram - Dwarf Hunter - Skinning / Leatherworking
Hmmm me broertje maar even lief aankijken... weten jullie trouwens of het mogelijk is om het spel op 2 verschillende computers te instaleren en dan de ene keer op de een en de andere keer op de ander te spelen ???
Grtz
Ok gaaf, dan kan ik als ik in het weekend ( zoals deze ) bij mijn schoonouders ben gewoon doorspelenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 07:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja dat is mogelijk, je kan alleen niet met beide tegelijk inloggen met 1 account
OMG, niet DSquote:DS bestaat nog steeds. Sterker nog, ik speelde met een paar mensen van DS in de beta, en ben zelfs voor DS uitgenodigd voor retail. Maar ik ga gewoon op de Fok! server spelen, zeker omdat er nog wel twee guilds zijn waar ik mogelijk deel van wil uit gaan maken.
En SC > HoE & DS
Je eertse mmorpg?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:24 schreef Slomy het volgende:
Je schijnt je nu te kunnen reggen (zei iemand net op Gamers.nl).
Je zou ook een CC nodig hebben, waar ik nu enorm van baal omdat ik deze niet heb en geen zin heb om weken te gaan zitten wachten tot Blizzard zijn zaakjes op orde heeft.
Nergens staat vermeld dat een CC verplicht is. Erg onproffesioneel van Blizzard.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 07:50 schreef Strolie75 het volgende:
Zoooooooooooooo, Patch alvast binnen gehaald.![]()
De eerste met een H als eerste letter tochquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:38 schreef Tain het volgende:
Op welke server gaat men nu zitten?
De eerste PVP server met een H ja, en als er geen is met een H dan met een I enzovoorts enzovoortsquote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:39 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
De eerste met een H als eerste letter toch
Hé, da's toevallg! Ik ga ook naar Ravencrest. Kom ik je daar tegen !quote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:37 schreef Frost-Lyx het volgende:
op welke servers zitten we allemaal ?
Crazycows gaan naar bloodscalp
niet dat ik in crazycows zit :p
Ik en mijn guild naar Ravencrest \o/
Briljant filmpje.quote:
Hier doet ie gewoon normaal hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 08:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En de europese WoW site is behoorlijk aan het kloten.
Hier ook, maar ja, ik heb nog geen gamequote:
that's the question..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:18 schreef Migwi het volgende:
[..]
En zoals al gevraagd werd, PayPal, werkt dat nou wel of niet??????
Ik zit in meppel op schoolquote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:47 schreef Manfredje het volgende:
Ik heb hem![]()
Zojuist bij de frs gehaalt in Meppel, was er een paar minuten voor openingstijd en ik was niet eens de eerste die hem kocht daar vandaag. Ze verwachten voor de middag al uitverkocht te zijn. Dus voor degene die niet gereserveerd hebben, ik zou niet tot vanavond wachten om hem te halen, frs meppel zal niet de enige winkel zijn die voor de middag uitverkocht is.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:44 schreef Killjoy het volgende:
verheug verheug verheug
Was ik maar alvast klaar op mijn werk
volgende vraag..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:29 schreef populous het volgende:
dan ben ik bang dat je de_lul bent, volgens mij werkt het alleen met een creditcard of een timecard..
Ik vind de extra's altijd wel leuk, pet interessert me niet veel, grappig maar meer niet. Maar Art-bookquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:01 schreef Migwi het volgende:
Weet ik wel Tain, maar ja, 20 euro (of was 't 25?) meer en alleen omdat ik dan een speciale pet krijg?
Nou, nee, bedankt.
(Die andere extra's interesseren me geen ruk)
En 't was ook niet zo serieus bedoeld hoor. Doosje gaat toch bij de anderen op de stapel en daar kijk ik niet meer naar om
Maar ik ga eens installeren en updaten en dan, mja, zie ik wel wanneer ik kan spelen................
het schijnt dat je ook een nep-nummer kan gebruiken, maar weet niet of je daar later nog voor geband wordquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:15 schreef Ferdii het volgende:
mja dat probleem heb ik ook, me ouders hebben een CC maar die zijn allebei werken, en dan kan ik dus pas na half 6 spelen
valt er niet bij CC gewoon wat cijfertjes in te typen?
Daar heb je kans op, ze kunnen je ip natrekken, cc nummer testen, of het wel van jou is, en na 6 maanden een forse boete verw8enquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:17 schreef Rahl het volgende:
[..]
het schijnt dat je ook een nep-nummer kan gebruiken, maar weet niet of je daar later nog voor geband word
In eerste instantie werkt het, volgens wat mensen op IRC. Meteen daarna gewoon je billing info veranderen naar prepaid card ofzoquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:18 schreef WoWFanboy het volgende:
[..]
Daar heb je kans op, ze kunnen je ip natrekken, cc nummer testen, of het wel van jou is, en na 6 maanden een forse boete verw8en![]()
ik ga denk maar daarop gokken danquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:17 schreef Rahl het volgende:
[..]
het schijnt dat je ook een nep-nummer kan gebruiken, maar weet niet of je daar later nog voor geband word
Tauren Hunter denk ik ieder geval, maar ook een alliance charquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:07 schreef Migwi het volgende:
Hmm, als die map nou een beetje groot zou zijn zou 't wel leuk zijn ja, kan ik die in de mand van de hond leggen![]()
EDIT:
Je zit toch wel bij mij op de servers straks he?
Neem aan dat je Orc kiest?
jij gaat op 2 verschillende sercvers spelen ofzow?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Tauren Hunter denk ik ieder geval, maar ook een alliance char
Nee hoor, je kan gewoon meerdere chars van alliance en horde op 1 server hebben, dat kon tijdens de beta ook gewoonquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:23 schreef Ferdii het volgende:
[..]
jij gaat op 2 verschillende sercvers spelen ofzow?![]()
je kan toch maar 1 kant kiezen de horde of de alliance (op 1 server dan)
Nee hoor, kan gewoon op 1 server.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:23 schreef Ferdii het volgende:
[..]
jij gaat op 2 verschillende sercvers spelen ofzow?![]()
je kan toch maar 1 kant kiezen de horde of de alliance (op 1 server dan)
Ieuw... Als je nou nog de Night Elf cover had, ok...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:28 schreef WoWFanboy het volgende:
Heb em, heerlijk geile Orc Cover, *komt klaar*
That's too much info for mequote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:28 schreef WoWFanboy het volgende:
Heb em, heerlijk geile Orc Cover, *komt klaar*
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:31 schreef Manfredje het volgende:
Ik zie bij het creeren van een account dat ik ook de optie Pre-paid Game Card kan kiezen.
Er is dus nog hoop voor jullie niet CC bezitters.
Hier ookquote:
De 25e zijn ze beschikbaar bij bol.com iig.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik zit in dat scherm dat Manfredje bedoelt, maar je moet een Game-code invoeren. Een code die op de gamecard staat. En die heb ik dus niet, en niemand, want dat komt pas op 4 maart uit ofzo.
Valse hoop dus.
Bijna, dacht te kunnen beginnen moet ik eerst nog een patch van 40MB downloaden.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:47 schreef Migwi het volgende:
Heeft iemand nu al naar de servers kunnen kijken?
Ik heb boeken die dunner zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:48 schreef Nyarlathotep het volgende:
Wow! Die dikke handleiding!
Lekker doorlezen op mn werk vanmiddag.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb boeken die dunner zijn.
Fake CC of originele?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:57 schreef Timmai het volgende:
i'm in
ennuh welke server zitten we dan?
fake CC idd.. ik zie wel hoe het loslooptquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:59 schreef Migwi het volgende:
[..]
Fake CC of originele?
Fake CC staat mij dus echt niet aan![]()
Niet klagen, is goed leeswerk.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:55 schreef Nyarlathotep het volgende:
[..]
Ja ik ook
Maar ik bedoel, voor een handleiding van een game is ie wel erg uitgebreid.
Veel plezier op Ravencrest dan.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:01 schreef kipknots het volgende:
Je kunt me trouwens ook op de lijst zetten. Naraya, Tauren Shaman met leatherworking/skinning. Ik zit al wel in een guild, maar die komt ook op de eerste pvp server met een H te zitten.
Ja idd, met een High population wil ik er niet opquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:03 schreef Migwi het volgende:
[..]
Veel plezier op Ravencrest dan.
Die is al goed vol
Kunnen we niet beter een andere kiezen?
Er is geen PvP met lowquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:04 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ja idd, met een High population wil ik er niet op
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:10 schreef Max_Dark het volgende:
Jaah en ik druk op Invoeren en als bij toverslag komt er iemand met een rode jas en die duwt 1 Warcraft exemplaar naar binnen.
En voor Migwi: We hebben het hier wel over de Night Elf versie natuurlijk.
Okay, Bloodscalp it is then, geen zin om nog langer te wachtenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:08 schreef Timmai het volgende:
We kunnen ook gewoon Bloodscalp ingaan, daar zitten toch ook veel Nederlanders?
Bij de normale editie onder cd3quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:13 schreef OreO het volgende:
dit klinkt nog wel lomp maar waar zit die key o_O
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:14 schreef Timmai het volgende:
Oke voor iedereen die nog op zn exemplaar wacht:
Bloodscalp is de server
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:17 schreef Ferdii het volgende:
GVD dis echt een naaistreek, me broer had vooraf betaal en de mijne via rembours, de postbode komt nu alleen aanzetten met die van me broer en niet die vna mij![]()
![]()
Wil ik ook wel even weten...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Waar moet je je manier van betalen aanpassen?
En daar ben ik het dus eigenlijk wel mee eens.quote:1. Free month: a farce? | 8/30/2004 4:55:53 PM PDT
Blizzard states on the package of the WoW:CE that a free month is included, also if I may quote the frontpage of www.wow-europe.com/en the news concerning the payment methods (feb. 08):
--------------------------------------------------------------------------------
Q u o t e:
At the end of the one-month free subscription period, which is included with the retail version of the game, players will be able to continue playing using a variety of payment methods.
--------------------------------------------------------------------------------
That suggests, that you will actually be able to play the game for one month without having to enter any payment information. In fact though, you - assuming you don't own a credit card - have to buy a prepaid card in order to attain the free month. Which obviously is at the moment not possible as the prepaid cards are not yet being delivered. So Blizzard is creating the impression, that when I buy the game I will actually be able to play it, that is what the advertisments suggest, what the text on the package says and basically that is what I was expecting. The only way to realize, that, in order to be able to play the game, you in fact need a credit card or have to wait a month, is to buy the game only to find out you won't be able to create an account.
I didn't expect that of Blizzard, as I only had positive experience with Blizzards support so far. I am awaiting an official statement on this issue and the problem to be solved as soon as possible.
a very disappointed customer
PS.: As I don't even have the possibility to post this myself a friend of mine was so kind to do this using his account. I really appreciate your help, thank you.
Niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Waar kan je je betaalmethode aanpassen?(Herhaalde vraag, maar ik wil het snel weten.)
Je eerste maand gratis krijg je pas nadat je een gamecard hebt gekocht en het nummer hebt ingevuld.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:39 schreef NITR0 het volgende:
Ik snap het nu eventjes niet meer. Heb je nou WEL of NIET een CC nodig om te kunnen spelen?
Je kan toch de eerste maand gratis spelen als je het spel hebt gekocht en daarna zo'n pre paid kaart halen?
quote:
Yepquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:46 schreef NITR0 het volgende:
om die 1e maand gratis te krijgen en dus vandaag nog te laten ingaan heb ik dus een CC nummer nodig ?
Ik heb de CC van mijn oom gebruikt... Maar ik wil niet dat hij er voor opdraait, dus ik wil het aanpassen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:41 schreef Migwi het volgende:
[..]
Niet?
![]()
Wordt je dadelijk gebanned voor 't ogeven van valse informatie![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:45 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb de Collecter's edition meegekregen voor 45 euro. Sommige verkopers zijn zo dom
Nope, postbode schiet op!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:14 schreef DeX090 het volgende:
Is er iemand die van bol besteld heeft en z'n spel al wel binnen heeft?
Hoe laat heb jij de post normaal?quote:
heb je er al 1 gevonden die het doet.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:17 schreef RAND het volgende:
Ik heb een oplossing voor mensen zonder CC !!!!
Pak een Visa
Expire is 2008 en de security code's zijn bij visa de laatste 3 cijfers van CC nummer..
Succes met registreren en FoK! Blizzard omdat ze CC nummers willen zien!
Wisselt nogal. Tussen elf en twee meestal.quote:
Leg even uit hoe je dat gedaan hebt, wanneer ik op die link klik krijg ik een wazige website.quote:
Dan hoop ik maar dat ze vandaag met een oplossing komen, ik wil gvd spelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:39 schreef vim-fuego het volgende:
Heb net iemand van Blizzard billing aan de telefoon....ze proberen het vandaag of anders voor maandag op te lossen zodat iedereen die de game gekocht heeft, dus ook de mensen zonder CC kunnen gaan spelen met hun gratis maand.......maar ik blijf het een naaistreek vinden op deze manier.
Zo moeilijk moet dat toch niet zijn? Maak 1 pre paid card code, geef die vrij voor iedereen en zorg ervoor dat daar niets mee betaald kan worden. Of haal gewoon heel die billing info stap er uitquote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:39 schreef vim-fuego het volgende:
Heb net iemand van Blizzard billing aan de telefoon....ze proberen het vandaag of anders voor maandag op te lossen zodat iedereen die de game gekocht heeft, dus ook de mensen zonder CC kunnen gaan spelen met hun gratis maand.......maar ik blijf het een naaistreek vinden op deze manier.
Volgens mij zitten ze allemaal in Bloodscalpquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:16 schreef engessa het volgende:
Ik heb hem ook. Zie jullie allemaal op de eerste PVP-server die met een H begint. Dun Morgoth is the place to be!
Ja, ik heb em binnenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:14 schreef DeX090 het volgende:
Is er iemand die van bol besteld heeft en z'n spel al wel binnen heeft?
Iedereen zal te vinden zijn op Bloodscalpquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:16 schreef engessa het volgende:
Ik heb hem ook. Zie jullie allemaal op de eerste PVP-server die met een H begint. Dun Morgoth is the place to be!
Niet, of je moet fake CC gegevens gebruiken en daar kunnen gevolgen aan zitten.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe kun je je account nu maken zonder CC nummer?
ja het is erg druk, en iedereen doet dezelfde quests. dus veel mensen bij elkaar=lagquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:21 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Iedereen zal te vinden zijn op Bloodscalp![]()
Zo te lezen op andere forums is het nogal druk, dus erg veel lag, ik zie het vanavond wel.
Rechts klikken op NPC's met een uitroepteken boven hun hoofd en je krijgt questsquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:33 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit nu ook op Blooscalp....geeeeeeeeeen idee wat ik moet doen!
Ben maar wolven aan het slachten.![]()
Het is te voorspellen dat dit de eerste paar dagen gebeurt. Iedereen heeft het spel net binnen en begint natuurlijk gelijk te spelen, en dan zitten alle spelers ook nog eens in dezelfde gebieden. Zodra de spelers zich een beetje verspreiden over het spel zal het een stuk beter moeten worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:56 schreef RAND het volgende:
Wat een ongelovelijke tegenvaller zeg!!
Wat een NON prestratie van Blizzard!! 2 weken een Beta spelen zo smooth als het maar zijn kon. Bijna geen lag. 200.000 man tergelijk online enzo.. Nu met de release draait het bagger en is het haast niet te spelen!
Grrrrrr
Je betaalt (ja, ook je eerste maand, reken maar dat dat verrekend is met de prijs van de game) voor een bepaald service niveau. Als dat niet gehaald wordt mag je zeurenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:14 schreef Medivh het volgende:
mensen hebben ook altijd wat te zeiken he
wheheheheehehehehehequote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:38 schreef Broodjevlees het volgende:
en mij dan ook nog uitschelden voor slow poke!!!!
lijers van blizzad
Je kan gewoon zo spelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:18 schreef Da_Koen het volgende:
Ik heb meegedaan aan de final beta en heb die dus nog op mijn computer staan. Moet ik nu het spel weer opnieuw installeren of kan ik gewoon met die beta versie spelen? Ik hoop het iig, want het installeren van de beta was hier een ellende(de installatie bleef vaak hangen)....
Volgens mij kan dat ja. Pin me er niet op vast, ik ben nog niet ingelogdquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:18 schreef Da_Koen het volgende:
Ik heb meegedaan aan de final beta en heb die dus nog op mijn computer staan. Moet ik nu het spel weer opnieuw installeren of kan ik gewoon met die beta versie spelen? Ik hoop het iig, want het installeren van de beta was hier een ellende(de installatie bleef vaak hangen)....
Kan je fijn laten staan, alleen even patch 1.2.3. (UK) er overheen zetten en je bent klaar. (Ik zie wel nog steeds Final Beta in m'n WoW-client staanquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:18 schreef Da_Koen het volgende:
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Waar is het mogelijk om je betaalmethode te wisselen?????????????????????!?!!?!?!!!!
Sorry hoor, maar weet iemand dat?
quote:To change your subscription method, please follow these steps:
Go to your account administration page at: http://www.worldofwarcraft.com/account
Choose to cancel your current subscription.
Once your current subscription expires, you can then choose whichever new subscription (and payment method) you would like to use in the future.
Mja post is wel is traag hier, daarom hoop ik dus ook dat hij vandaag nog komtquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:39 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb mijn WOW regular via bol al binnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |