Bijna, dacht te kunnen beginnen moet ik eerst nog een patch van 40MB downloaden.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:47 schreef Migwi het volgende:
Heeft iemand nu al naar de servers kunnen kijken?
Ik heb boeken die dunner zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:48 schreef Nyarlathotep het volgende:
Wow! Die dikke handleiding!
Lekker doorlezen op mn werk vanmiddag.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb boeken die dunner zijn.
Fake CC of originele?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:57 schreef Timmai het volgende:
i'm in
ennuh welke server zitten we dan?
fake CC idd.. ik zie wel hoe het loslooptquote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:59 schreef Migwi het volgende:
[..]
Fake CC of originele?
Fake CC staat mij dus echt niet aan![]()
Niet klagen, is goed leeswerk.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:55 schreef Nyarlathotep het volgende:
[..]
Ja ik ook
Maar ik bedoel, voor een handleiding van een game is ie wel erg uitgebreid.
Veel plezier op Ravencrest dan.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:01 schreef kipknots het volgende:
Je kunt me trouwens ook op de lijst zetten. Naraya, Tauren Shaman met leatherworking/skinning. Ik zit al wel in een guild, maar die komt ook op de eerste pvp server met een H te zitten.
Ja idd, met een High population wil ik er niet opquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:03 schreef Migwi het volgende:
[..]
Veel plezier op Ravencrest dan.
Die is al goed vol
Kunnen we niet beter een andere kiezen?
Er is geen PvP met lowquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:04 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ja idd, met een High population wil ik er niet op
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:10 schreef Max_Dark het volgende:
Jaah en ik druk op Invoeren en als bij toverslag komt er iemand met een rode jas en die duwt 1 Warcraft exemplaar naar binnen.
En voor Migwi: We hebben het hier wel over de Night Elf versie natuurlijk.
Okay, Bloodscalp it is then, geen zin om nog langer te wachtenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:08 schreef Timmai het volgende:
We kunnen ook gewoon Bloodscalp ingaan, daar zitten toch ook veel Nederlanders?
Bij de normale editie onder cd3quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:13 schreef OreO het volgende:
dit klinkt nog wel lomp maar waar zit die key o_O
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:14 schreef Timmai het volgende:
Oke voor iedereen die nog op zn exemplaar wacht:
Bloodscalp is de server
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |