quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
BMW heeft Sauber gekocht
http://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/4118472.stm
Wat kijk je nou sip?quote:
de teams moeten gestraft worden dus punten afnemen voor het constructeurskampioenschap zou zuiverder zijn dan rijders punten afnemen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:15 schreef vipergts het volgende:
De Fia gaat de 7 michelinteams waarschijnlijk zwaar straffen. Er wordt ze verweten
De teams hebben gefaald bruikbare banden mee te nemen
De teams hebben geweigerd om deel te nemen aan een GP
De teams hebben geweigerd om mert lagere snelheid te rijden iets waar de banden wel tegen bestand waren
De teams hebben door hun optrden het f1 imago zwaar beschadigd
En er wordt ze verweten dat ze de Steward niet op de hoogte hebben gebracht om niet van start te gaan
Vermoedelijk wordt met een torenhoge boete de schade verhaald.
En hopelijk nog 25 punten aftrek voor de teams en de rijders in de kampioenschappen
Ik wil net zeggen; anders word die kutduitser dalijk wéér wereldkampioenquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de teams moeten gestraft worden dus punten afnemen voor het constructeurskampioenschap zou zuiverder zijn dan rijders punten afnemen.
Ik ben nog steeds benieuwd waarom je niet blij wordt van een full bmw teamquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:29 schreef rubbereend het volgende:
de teams moeten gestraft worden dus punten afnemen voor het constructeurskampioenschap zou zuiverder zijn dan rijders punten afnemen.
Ik verwacht er niet veel vanquote:Jordan to test heavily revised car on Thursday
LONDON (Reuters) - Jordan will test a heavily revised car in Barcelona on Thursday that the Formula One team hopes will allow them to challenge Red Bull and Sauber.
"Until we conduct our initial track test at Barcelona on Thursday and Friday, it is hard to say exactly how much of an improvement the new EJ15B will be," said sporting director Adrian Burgess.
"The results are a long study of the problems we have with the current car. We have addressed as many points and issues as we could without designing a completely new car. This is an updated version."
Burgess, who took over as sporting director this month when Trevor Carlin left the team, said the Toyota-powered car should be more efficient than the old one.
"It certainly looks a step closer to the opposition," he said. "If it performs as well as it looks, hopefully we will be looking forward to challenging the Red Bull and Sauber cars and being further ahead of Minardi."
Jordan scored their first points of the season on Sunday in a bizarre six-car U.S. Grand Prix that turned into a fiasco when seven of the 10 teams refused to race because of concerns about their Michelin tyres.
Portugal's Tiago Monteiro finished third and Indian Narain Karthikeyan was fourth.
Nee joh, dat lukt Heidfeld nooit.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:31 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen; anders word die kutduitser dalijk wéér wereldkampioen!
Die bedoelde ik ookquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:25 schreef Kanjer het volgende:
Megagigantduitser Schumi daarentegen......
komt iequote:Op woensdag 22 juni 2005 18:56 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd waarom je niet blij wordt van een full bmw team
Sauber is in 1993 begonnen met steun van Mercedes. Het was dan wel geen directe steun, maar steun in de vorm van Ilmor motoren voor de eerste 2 seizoenen. De welbekende motoren die nu in de McLaren liggen. Dus niet echt een volledig prive-team.quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komt ie:
k vind al die "privé" teams gewoon leuk, de motorleveranciers hebben al zoveel te zeggen, dat dreigen met een eigen raceklasse enzo
Mannen als Jordan waren verademingen in de F1 wereld. Peter Sauber is niet zo'n kleurrijk persoon maar hij ahd wel het lef een renstal te starten
quote:Stoflongen Mika Salo onderzocht
De FIA gaat voormalig Formule 1-coureur Mika Salo onderzoeken.
Diens longen blijken grote hoeveelheden stof te bevatten. Het betreft de resten van carbonfiber, dat afkomstig is van de remmen van de auto's waarin hij heeft gereden.
De FIA maakt zich grote zorgen over de gezindheidsrisico's die de rijders lopen op lange temijn.
"Als ik al zoveel stof in mijn longen heb, hoeveel zal Michael Schumacher dan wel niet hebben?", vraagt Salo zich af.
Dat gevoel heb ik nou ook altijd al gehad.... Maar ja iedereen ontkent het altijd.. Maar ik heb de FIA de laatste jaren al nooit vertrouwd... Ferrari komt altijd overal onderuit... en mag altijd de leuke klusje doen waar ze voordeel aan kunnen hebben.. Regels testen voor volgende jaren enzo..quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:38 schreef MonoSynth het volgende:
Bah. Eerst dwingen ze de teams om niet deel te nemen als de veiligheid van de banden dat niet toelaat (n.a.v. Räikkönen op de Nurburgring), en dan gaan ze gewoon lekker wachten totdat de bom barst en verzinnen ze een straf zodat Schumi weer WK kan wordenRa Ra wel team er een wel hele dikke vinger in de pap heeft bij de FIA
HAHAHAHAhahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:38 schreef MonoSynth het volgende:
Bah. Eerst dwingen ze de teams om niet deel te nemen als de veiligheid van de banden dat niet toelaat (n.a.v. Räikkönen op de Nurburgring), en dan gaan ze gewoon lekker wachten totdat de bom barst en verzinnen ze een straf zodat Schumi weer WK kan wordenRa Ra wel team er een wel hele dikke vinger in de pap heeft bij de FIA
en nu blijkt dat ferrari illegale dingen aan het doen isquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:38 schreef MonoSynth het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |