Als z'n teammaats zich dienstbaar opstellen ten opzichte van hem wel ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou zeg, dan zou je toch juist verwachten dat hij met zijn 'zogenaamde' klasse erboven uit moet steken.
In een 433 systeem waarin hij gewend is om te spelen wel ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik dacht dat Patje andere beter laat spelen?
Beperkte spits is hij dan als hij alleen in een 4-3-3 kan spelen ....quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:43 schreef gras het volgende:
[..]
In een 433 systeem waarin hij gewend is om te spelen wel ja.
Dat staat er niet..........quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Beperkte spits is hij dan als hij alleen in een 4-3-3 kan spelen ....
En die zag je ook toen ze eindelijk eens doorhadden hoe hem te gebruiken.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou zeg, dan zou je toch juist verwachten dat hij met zijn 'zogenaamde' klasse erboven uit moet steken.
Maar dat is wel de waarheid.quote:Dat staat er niet..........
Naja, bijna dan.quote:
quote:
Ik haat kluivert niet, maar ben wat realistischer dan de kluivert ophemelers. Hij heeft het op het moment gewoon niet. Bij vlagen zie je iets van wat hij kan, maar om hem daarom eenquote:
Nou ja, ik ken anders weinig spitsen die uitstekend kunnen functioneren in zowel een éénspitsen-systeem als een tweespitsten-systeem.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Beperkte spits is hij dan als hij alleen in een 4-3-3 kan spelen ....
Ik vind hem een goede voetballer en dat is niet omdat ik hem een aardige kerel vind. Hij heeft gewoon kwaliteiten in zich die weinig andere voetballers hebben. Dat hij er weinig mee doet de laatste jaren is natuurlijk een feit . Maar sommige kraken hem bijvoorbaat al af terwijl het in potentie Nederlands beste voetballer is samen met Bergkamp.quote:Op maandag 21 februari 2005 08:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik haat kluivert niet, maar ben wat realistischer dan de kluivert ophemelers. Hij heeft het op het moment gewoon niet. Bij vlagen zie je iets van wat hij kan, maar om hem daarom eensmilie te geven? Nah..
Zelfs Kluivert kan het niet slechter doen dan zijn voorgangersquote:Kluivert moet zo snel mogelijk terug naar Ajax. In zijn eigen belang en dat van Ajax.
Of was dat al gezegd?
Kluivert is de laatste Nederlandse spits die redelijk scoorde bij Ajax. Ik hoop dat hij terugkomt naar Ajax, Davids ookquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zelfs Kluivert kan het niet slechter doen dan zijn voorgangers
Doet die weer goed hehequote:Op zondag 20 februari 2005 22:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Scoort hij ook eens een keer
Nikos Machlas scoorde er voor een Ajax-spits ook redelijk op los.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kluivert is de laatste Nederlandse spits die redelijk scoorde bij Ajax. Ik hoop dat hij terugkomt naar Ajax, Davids ook
Inderdaad, maar ondanks alles kun je Nikos middels de statistieken wel als één van de beste Ajax-spitsen sinds mensenheugenis bestempelen.quote:
Vergelijkbaar, denk ik. Was ook eens clubtopscorer dus.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:24 schreef methodmich het volgende:
Nikos liep net als Mido 1 op 2, alleen had Nikos meer wedstrijden. Al vraag ik me af hoe Arveladze ongeveer scoorde, ook niet slecht denk ik.
Waaronder ook een groot aantal invalbeurten.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:58 schreef methodmich het volgende:
Nou, als je dan Kluivert bekijkt bij Ajax, westrtp:
70 duels, 39 goals.
Udinese, niet gek! Dan speelt hij misschien weer Champions League volgend jaar.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat denk je zelf?
Udinese
je bent niet veel gewendquote:Op maandag 21 februari 2005 23:18 schreef tong80 het volgende:
Briljante goal, of was dat al gezegd ?
1 zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:26 schreef pum het volgende:
[..]
Jij kan blijkbaar goals niet goed op waarde schatten. Zo'n mooie kopgoal zie je zelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |