Kluivert haalt echt nooit meer zijn niveau.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:11 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Goed, en nu je brilletje maar eens afzetten. Als Kluivert gewoon op zijn normale niveau komt, is hij een vaste klant, als san Marco iig niet zo naar de publieke opinie lustert als hij bij Seedorf doet....
Kuyt speelt nu even mee, maar zal in de toekomst nooit tot een vaste waarde uitgroeien; daarvoor zijn de spitsen om hem heen te goed en te jong. (En op het moment dat zij ooit eens stoppen is daar Babel)
en ik ookquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:29 schreef SCH het volgende:
Kluivert is donderdag in Heerenveen, ik ga hem bekijken
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:34 schreef DutchGooner het volgende:
Ik rij wel via Utrecht naar Heerenveen
Ik geloof en hoop 27 maar heb niet mijn eigen kaart gekocht.quote:Welk vak zit jij?
...?quote:
Mooi,niet bij mij in de buurtquote:Ik geloof en hoop 27 maar heb niet mijn eigen kaart gekocht.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
...?
[..]
Mooi,niet bij mij in de buurt
Het grote verschil tussen Kluivert en Kuyt is dat Kuyt het maximale haalt uit zijn mindere talent dan jongens als Kluivert. Kuyt heeft de absolute wil om te winnen, je komt hem overal tegen op het veld, en hij scoort nog eens regelmatig ook. Tevens heeft hij in 1,5 een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt, toen hij kwam bij Feyenoord vond ik hem nooit rijp voor Oranje, maar is nu duidelijk een van de beteren.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:11 schreef aldostuta het volgende:
Als Kluivert gewoon op zijn normale niveau komt, is hij een vaste klant, als san Marco iig niet zo naar de publieke opinie lustert als hij bij Seedorf doet....
Kuyt speelt nu even mee, maar zal in de toekomst nooit tot een vaste waarde uitgroeien; daarvoor zijn de spitsen om hem heen te goed en te jong.
quote:Op maandag 14 februari 2005 10:06 schreef HarigeKerel het volgende:
Zorgt ie nou ook voor dat kind dat ie heeft verwekt bij die serveerster van zijn discotheek?![]()
Over een paar jaar staat hij bij AFC 1 in de spits en speelt hij zich binnen no-time in het Nederlands Amateurelftal.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:03 schreef JaWi het volgende:
Ik vraag me af of hij ooit nog weer bij het Nederlands elftal komt.
Waarschijnlijk niet..helaasvoor hemquote:Op maandag 14 februari 2005 12:03 schreef JaWi het volgende:
Ik vraag me af of hij ooit nog weer bij het Nederlands elftal komt.
Kuijt heeft zich inderdaad goed ontwikkeld, maar hij is bij lange na niet een van de beteren in Oranje. De spitsen die we nu hebben, zijn stuk voor suk minimaal een klasse beter.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:10 schreef Keijs het volgende:
[..]
Het grote verschil tussen Kluivert en Kuyt is dat Kuyt het maximale haalt uit zijn mindere talent dan jongens als Kluivert. Kuyt heeft de absolute wil om te winnen, je komt hem overal tegen op het veld, en hij scoort nog eens regelmatig ook. Tevens heeft hij in 1,5 een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt, toen hij kwam bij Feyenoord vond ik hem nooit rijp voor Oranje, maar is nu duidelijk een van de beteren.
Helaas lijkt het hier wel op ja.quote:Kluivert heeft zo'n talent maar doet daar zo bar weinig mee, ik vrees dat hij langzaam in de vergetelheid zal belanden. Hij heeft blijkbaar niet meer de drive om zich 100% in te zetten, terwijl hij met 28 jaar nu op zijn top zou moeten zijn.
quote:De mentaliteit van Kuyt, met de techniek van Kluivert: dat zou pas een wereldvoetballer zijn..![]()
7?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:56 schreef jojomen4 het volgende:
maar zeker geen Kluivert in de staat waarin die de afgelopen 7 seizoenen verkeerd.
quote:Newcastle have rejected a bid for striker Patrick Kluivert from Spanish side Osasuna, manager Graeme Souness has revealed.
The offer for the 28-year-old, who has scored just eight goals since joining in July, arrived in January.
"Osasuna did come in before the transfer window closed, but we did not want to let him go," said Souness.
"We know what he can do. I'm confident we can get the best from him, hopefully starting in the Uefa Cup on Thursday."
Souness confirmed that Holland star Kluivert would start Thursday's last-32 Uefa Cup tie against Dutch side Heerenveen at the Abe Lenstra Stadium.
"He will be in our starting line-was up and if he needed any incentive to do well, he should be able to turn it on in front of his own folk."
Souness will be desperate for Kluivert to hit top form, after falling out with Craig Bellamy and then loaning the Welshman to Celtic.
Guess again!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:31 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat Patje donderdag op de bank begint...
Aldus Graeme Souness...quote:'We weten wat hij kan en ik ben er nog steeds van overtuigd dat we het beste uit hem kunnen halen. Hopelijk vanaf donderdagavond al in Nederland', verwees de coach naar het aanstaande UEFA-treffen met SC Heerenveen. 'Hij zal in de basis beginnen. En als hij een extra motivatie nodig heeft om goed te spelen, dan hopen we dat het helpt dat hij voor zijn eigen volk voetbalt.'
Nou zeg, dan zou je toch juist verwachten dat hij met zijn 'zogenaamde' klasse erboven uit moet steken.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:07 schreef gras het volgende:
Het is ook wel moeilijk om uit te blinken in zo'n slechte ploeg.
Als z'n teammaats zich dienstbaar opstellen ten opzichte van hem wel ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou zeg, dan zou je toch juist verwachten dat hij met zijn 'zogenaamde' klasse erboven uit moet steken.
In een 433 systeem waarin hij gewend is om te spelen wel ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik dacht dat Patje andere beter laat spelen?
Beperkte spits is hij dan als hij alleen in een 4-3-3 kan spelen ....quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:43 schreef gras het volgende:
[..]
In een 433 systeem waarin hij gewend is om te spelen wel ja.
Dat staat er niet..........quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Beperkte spits is hij dan als hij alleen in een 4-3-3 kan spelen ....
En die zag je ook toen ze eindelijk eens doorhadden hoe hem te gebruiken.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou zeg, dan zou je toch juist verwachten dat hij met zijn 'zogenaamde' klasse erboven uit moet steken.
Maar dat is wel de waarheid.quote:Dat staat er niet..........
Naja, bijna dan.quote:
quote:
Ik haat kluivert niet, maar ben wat realistischer dan de kluivert ophemelers. Hij heeft het op het moment gewoon niet. Bij vlagen zie je iets van wat hij kan, maar om hem daarom eenquote:
Nou ja, ik ken anders weinig spitsen die uitstekend kunnen functioneren in zowel een éénspitsen-systeem als een tweespitsten-systeem.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Beperkte spits is hij dan als hij alleen in een 4-3-3 kan spelen ....
Ik vind hem een goede voetballer en dat is niet omdat ik hem een aardige kerel vind. Hij heeft gewoon kwaliteiten in zich die weinig andere voetballers hebben. Dat hij er weinig mee doet de laatste jaren is natuurlijk een feit . Maar sommige kraken hem bijvoorbaat al af terwijl het in potentie Nederlands beste voetballer is samen met Bergkamp.quote:Op maandag 21 februari 2005 08:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik haat kluivert niet, maar ben wat realistischer dan de kluivert ophemelers. Hij heeft het op het moment gewoon niet. Bij vlagen zie je iets van wat hij kan, maar om hem daarom eensmilie te geven? Nah..
Zelfs Kluivert kan het niet slechter doen dan zijn voorgangersquote:Kluivert moet zo snel mogelijk terug naar Ajax. In zijn eigen belang en dat van Ajax.
Of was dat al gezegd?
Kluivert is de laatste Nederlandse spits die redelijk scoorde bij Ajax. Ik hoop dat hij terugkomt naar Ajax, Davids ookquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zelfs Kluivert kan het niet slechter doen dan zijn voorgangers
Doet die weer goed hehequote:Op zondag 20 februari 2005 22:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Scoort hij ook eens een keer
Nikos Machlas scoorde er voor een Ajax-spits ook redelijk op los.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kluivert is de laatste Nederlandse spits die redelijk scoorde bij Ajax. Ik hoop dat hij terugkomt naar Ajax, Davids ook
Inderdaad, maar ondanks alles kun je Nikos middels de statistieken wel als één van de beste Ajax-spitsen sinds mensenheugenis bestempelen.quote:
Vergelijkbaar, denk ik. Was ook eens clubtopscorer dus.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:24 schreef methodmich het volgende:
Nikos liep net als Mido 1 op 2, alleen had Nikos meer wedstrijden. Al vraag ik me af hoe Arveladze ongeveer scoorde, ook niet slecht denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |