Zelfs Kluivert kan het niet slechter doen dan zijn voorgangersquote:Kluivert moet zo snel mogelijk terug naar Ajax. In zijn eigen belang en dat van Ajax.
Of was dat al gezegd?
Kluivert is de laatste Nederlandse spits die redelijk scoorde bij Ajax. Ik hoop dat hij terugkomt naar Ajax, Davids ookquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zelfs Kluivert kan het niet slechter doen dan zijn voorgangers
Doet die weer goed hehequote:Op zondag 20 februari 2005 22:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Scoort hij ook eens een keer
Nikos Machlas scoorde er voor een Ajax-spits ook redelijk op los.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kluivert is de laatste Nederlandse spits die redelijk scoorde bij Ajax. Ik hoop dat hij terugkomt naar Ajax, Davids ook
Inderdaad, maar ondanks alles kun je Nikos middels de statistieken wel als één van de beste Ajax-spitsen sinds mensenheugenis bestempelen.quote:
Vergelijkbaar, denk ik. Was ook eens clubtopscorer dus.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:24 schreef methodmich het volgende:
Nikos liep net als Mido 1 op 2, alleen had Nikos meer wedstrijden. Al vraag ik me af hoe Arveladze ongeveer scoorde, ook niet slecht denk ik.
Waaronder ook een groot aantal invalbeurten.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:58 schreef methodmich het volgende:
Nou, als je dan Kluivert bekijkt bij Ajax, westrtp:
70 duels, 39 goals.
Udinese, niet gek! Dan speelt hij misschien weer Champions League volgend jaar.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat denk je zelf?
Udinese
je bent niet veel gewendquote:Op maandag 21 februari 2005 23:18 schreef tong80 het volgende:
Briljante goal, of was dat al gezegd ?
1 zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op woensdag 23 februari 2005 01:26 schreef pum het volgende:
[..]
Jij kan blijkbaar goals niet goed op waarde schatten. Zo'n mooie kopgoal zie je zelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |