quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:57 schreef Wup het volgende:
ONM heeft ernstig behoefte aan een bitch
maar dan wel een overtuigende met wat acteerkwaliteiten
Al moet ik zeggen dat Simone volgens mij steeds beter wordquote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:00 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
inderdaad om het drama van een Simone Cobben maar gauw in een verdwijnhoekje te laten verdwijnen.....
belachelijk eigenlijk dat zoiets in ONM nooit voor komt. Maar of ik Renee en Marjolijn naakt wil zien??quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
BTW: Tanja Jess is naakt gesignaleerd in het GTST topic;)
naakt niet nee, ik moet wel zeggen dat dit meest preutse relatie is die Mevr Couwenberg heeft.....quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
belachelijk eigenlijk dat zoiets in ONM nooit voor komt. Maar of ik Renee en Marjolijn naakt wil zien??![]()
Ik verbaasde me al over een tonnie en tara die naakt achter het douchescherm te zien waren
quote:Pauline van Rhenen .... Aafke Reitsema Couwenberg Zwart Lansink Ligthart (1993-2004)
Nog een buitenechtelijke dochter van Ed?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:07 schreef haagse_elfje het volgende:
Die zoenen dat zijn zoenen die je aan je zus geeft
Hoeveel kinderen heeft die nu dan 4 tochquote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Nog een buitenechtelijke dochter van Ed?![]()
Deze mooie dame is in het echt ook een bitch!!!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:42 schreef Wup het volgende:
ik moet even kwijt dat ik Chris vandaag wel erg sterk vond.....
jammer dat de scenes zo langdradig waren
Kyra-Romeo weten we nou wel... beetje vlotter afhandelen graag....
en een kotssmiley voor Renee-Marjolein, wat zat Renee nou toch voor glibberig drilding te eten....
de cliff was niet zo fraai gespeeld
ik vind Bettina als kwijlende oma sowieso niet zoeen succes, met Boriesje was ze leuker
ow en ik hoop dat deze dame kan acteren
[afbeelding]
Die andere nieuwe aanwinst: Janna Fassaert... (RTL Boulevard, VR. 11-02-2005)
ik heb even een heel klein stukje van Bitches gekeken op
website van BNN
maar ik heb de idee dat ze daar een heel raar stemmetje opzet....tenminste dat hoop ik dan maar....
slaat ze cameramannen knock-out?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:31 schreef Brandon19 het volgende:
Deze mooie dame is in het echt ook een bitch!!!
ja da's wat ik laatst bedoelde met over de top.... maar kreeg ook de indruk dat dat de bedoeling wasquote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:42 schreef Wup het volgende:
ow en ik hoop dat deze dame kan acteren
[afbeelding]
Die andere nieuwe aanwinst: Janna Fassaert... (RTL Boulevard, VR. 11-02-2005)
ik heb even een heel klein stukje van Bitches gekeken op
website van BNN
maar ik heb de idee dat ze daar een heel raar stemmetje opzet....tenminste dat hoop ik dan maar....
ach ja, dat was ongeveer de enige klus die ze in de twee jaar na onm kon krijgen... beetje sneuquote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:15 schreef Wup het volgende:
mini-cadeautje voor Babette ~ [0.25 min; 1.2 Mb] ~
leuk filmjequote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:54 schreef babette21 het volgende:
laat ik ook maar weer 's een filmpje tentoonstellen:
[[url=http://www.clubs.nl/ClubsData/212894/incoming/archief01.jpg]afbeelding][/url]
ONM 1996: Pim een beetje dronken, Julia mogelijk ook....
en is dat niet Danny Rook tussen de figuranten? [2MB, 1.11 min]
zapte er ook toevallig langs, had deze nog niet gezienquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:00 schreef haagse_elfje het volgende:
Net een paar ONM bloopers op laat ze maar lachen met Marit van Bohemen.....
ik ga nog de 14e hier in Voorburgquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
zapte er ook toevallig langs, had deze nog niet gezien
ps. nog naar Claudia geweest?!
Ja, Claire moest een vals certificaat hebben, omdat op het originele exemplaar "suspensé par fraude" was gestempeld.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:11 schreef babette21 het volgende:
het hele verhaal zegt me niks meer, weet alleen [van horen zeggen?] dat Olaf door Claire
was ingehuurd om cijfertjes te veranderen [tegen welke tegenprestatie?!]
waarom was dat eigenlijk? had dat met haar gesjoemel in Parijs te maken?!
ja dat weet ik nog, dat ze fraude had gepleegt en dat recht moest zien te zettenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, Claire moest een vals certificaat hebben, omdat op het originele exemplaar "suspensé par fraude" was gestempeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |