me too! de komende 12 maanden geen enkel kwaad woord over Claudia!quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:11 schreef tong80 het volgende:
Ik moest er niks van hebben
Maar ze heeft deze week m'n hart gestolen
ze is super en nog lesbisch ook....eindelijk geen echt onbereikbare vrouw....quote:
en ze heeft deze week echt topwerk verricht, maar dat heb je waarschijnlijk gemist. anders zou je niet zo reageren.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sorry dat ik het feestje verpest, maar iemand moet het doen. Ze is een domme melkmuil, die totaal ongrappig is.
what the f**k maakt het uit dat ze lesbisch is? ze heeft deze week topradio gemaakt, dat is what's count!quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:45 schreef komrad het volgende:
ik vind haar wel oke, maar dat ze lesbisch is verbaasd me niet echt, foto van haar vriendin mss?
Ach jee, het meisje heeft op sapjes geleefd en had wat minder rust. Nou, big deal.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:45 schreef evert het volgende:
[..]
en ze heeft deze week echt topwerk verricht, maar dat heb je waarschijnlijk gemist. anders zou je niet zo reageren.
heb ik gezegd dat het iets uitmaakt? volgens mij niet. Ik wil alleen wel zien wat ze voor een vriendin heeft, mag tochquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:46 schreef evert het volgende:
[..]
what the f**k maakt het uit dat ze lesbisch is? ze heeft deze week topradio gemaakt, dat is what's count!
en heeft samen met haar collega's veel geld voor 'de hel op aarde' ingezameld. en wat heb jij gedaan?quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ach jee, het meisje heeft op sapjes geleefd en had wat minder rust. Nou, big deal.![]()
![]()
Nee, sorry, vind het nog steeds een stomme trut.![]()
![]()
tuurlijk mag dat. maar ik mis 'de waardering' voor de topweek die ze mede heeft gerealiseerd.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:48 schreef komrad het volgende:
[..]
heb ik gezegd dat het iets uitmaakt? volgens mij niet. Ik wil alleen wel zien wat ze voor een vriendin heeft, mag toch
Ik heb naar u2 op radio 538 geluisterd. So fokking what?quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:50 schreef evert het volgende:
[..]
en heeft samen met haar collega's veel geld voor 'de hel op aarde' ingezameld. en wat heb jij gedaan?
ik denk toch echt dat iedereen zelf mag weten hoeveel waardering hij of zij daarvoor heeft.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:51 schreef evert het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat. maar ik mis 'de waardering' voor de topweek die ze mede heeft gerealiseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |