Dat is nog eens een leuk weetjequote:Op woensdag 9 februari 2005 14:50 schreef -Angel- het volgende:
Spreekt u veelvuldig de woorden "weet je" uit, om daarmee bijvoorbeeld elke zin af te sluiten?
Zo ja, sla onmiddelijk uw eigen tanden uit uw mond. Hierna zullen uw geliefde naasten u bedanken. Eindelijk kunnen ze genieten van de stilte en niet van u op de zenuwen werkende Nederlands.
Helaas, voordat ik hier op kon reageren was het topic al gesloten. Maar voor jouw zal ik de situatie nog even verhelderen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:24 schreef Renesite het volgende:
Weetje, hoe gaat het met jou nu eigenlijk? Nog last van die meneer die voor je boerderij staat in de polder waar de bank toch op de hoek staat?
Het is uw en niet u in bovenstaande zin, weet je.quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:50 schreef -Angel- het volgende:
Eindelijk kunnen ze genieten van de stilte en niet van uw op de zenuwen werkende Nederlands.
Nee ik weet het niet???quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:30 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Je weet toch?
reneetje? hupsakeetje? een engelse fleetje?quote:Op zondag 6 maart 2005 01:42 schreef djenneke het volgende:
theetje? beetje? reetje... sneetje
een kip die het weet?quote:Op maandag 7 maart 2005 11:05 schreef RealKnuckles het volgende:
Je WeeT ToKkKk.
Nog iets meer hints en ik trace je.. dan heb ik je adres.. weetje.quote:Op woensdag 9 februari 2005 16:02 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Helaas, voordat ik hier op kon reageren was het topic al gesloten. Maar voor jouw zal ik de situatie nog even verhelderen.
Zoals je al weet, ben ik van beroep boer. Echter uit ervaring is gebleken dat ik niet in staat ben om elke dag brood op de plank te krijgen door slechts alleen dit beroep uit te oefenen. Daarom run ik in de zomer een camping, gelegen midden in de natuur, waar bezoekers nog kunnen genieten van de mystiek van het plattelandsleven.
Omdat er zeer veel bezoekers komen en het dichtsbijzijnde dorp gelegen is op zo'n 25 km afstand , heb ik in de schuur naast mijn huis een self-banking toestel ondergebracht. Daarmee ben ik dus een officiëel self-banking filiaal.
Verder nog fictieve reizen in de planning trouwens? Never-Never Land schijnt erg mooi te zijn rond deze tijd van het jaar.quote:Op woensdag 9 februari 2005 16:02 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Helaas, voordat ik hier op kon reageren was het topic al gesloten. Maar voor jouw zal ik de situatie nog even verhelderen.
Zoals je al weet, ben ik van beroep boer. Echter uit ervaring is gebleken dat ik niet in staat ben om elke dag brood op de plank te krijgen door slechts alleen dit beroep uit te oefenen. Daarom run ik in de zomer een camping, gelegen midden in de natuur, waar bezoekers nog kunnen genieten van de mystiek van het plattelandsleven.
Omdat er zeer veel bezoekers komen en het dichtsbijzijnde dorp gelegen is op zo'n 25 km afstand , heb ik in de schuur naast mijn huis een self-banking toestel ondergebracht. Daarmee ben ik dus een officiëel self-banking filiaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |