Ik denk dat ze zelfs denken dat je van een andere planeet komt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:57 schreef Tijn het volgende:
Hoewel ik denk dat ze zelfs aan m'n Duits wel horen dat ik geen Duitser ben
Dat hangt natuurlijk volledig van het hoedje van dit jaar af.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelfs denken dat je van een andere planeet komt.
Ik ben hoe dan ook weer van plan 'em kwijt te raken en een lokaal hoedje aan te schaffen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:01 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk volledig van het hoedje van dit jaar af.
Some things never change,quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:24 schreef dwerg het volgende:
Het onderwerp 'cadeau voor Barb' wordt opzichtig vermeden.
JA m'n vriendinquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heb je eigenlijk lekkere wijven, daar in Hongarije?
Ja, daar hebben we niks aan. Of ze moet heel veel gewillige vriendinnen hebben.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:41 schreef BesjeCom het volgende:
[..]
JA m'n vriendin(want die komt / woont in Hongarije (Boedapest))
![]()
Of ze moet het zelf zijn, whehehehehe.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we niks aan. Of ze moet heel veel gewillige vriendinnen hebben.
Ja. Een beetje lief voor de dames.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:00 schreef Insomaniac het volgende:
Brab!!
Jullie moeten wel een cadeautje voor Brab meenemen hoor, heren!.
Als je ons meeneemt wel, IR.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als je de hoeveelheid vrouwen in dit topic ziet moet het helemaal goed komen in boedapest.
Jane, anders gaan we gewoon met alle vrouwen het tegenoverliggende appartement huren en de heren de hele dag jaloers maken door meer Oostblokseks te hebben dan zij.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:44 schreef Jane het volgende:
Eieren bakken gaat lukken!
Maareh... er zit toch wel een werkster bij het appartement inbegrepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |