ik wacht nog steeds op mijn cadeau van de vorige vakantie.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:50 schreef dwerg het volgende:
Alleen als ik je mag zoenen en je belooft om een kadootje mee terug te nemen.
Dat is een hele goeie tip, Barb!quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:52 schreef Barb het volgende:
Als ze* denken dat je Duits bent, verdriedubbelen ze de rekening. Altijd dus eerst in het Engels tegen ze gaan lullen dus. Als ze het niet verstaan dan pas in het Duits proberen.
* ze = de gemiddelde Hongaar
Ik denk dat ze zelfs denken dat je van een andere planeet komt.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:57 schreef Tijn het volgende:
Hoewel ik denk dat ze zelfs aan m'n Duits wel horen dat ik geen Duitser ben
Dat hangt natuurlijk volledig van het hoedje van dit jaar af.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelfs denken dat je van een andere planeet komt.
Ik ben hoe dan ook weer van plan 'em kwijt te raken en een lokaal hoedje aan te schaffen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:01 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk volledig van het hoedje van dit jaar af.
Some things never change,quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:24 schreef dwerg het volgende:
Het onderwerp 'cadeau voor Barb' wordt opzichtig vermeden.
JA m'n vriendinquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heb je eigenlijk lekkere wijven, daar in Hongarije?
Ja, daar hebben we niks aan. Of ze moet heel veel gewillige vriendinnen hebben.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:41 schreef BesjeCom het volgende:
[..]
JA m'n vriendin(want die komt / woont in Hongarije (Boedapest))
![]()
Of ze moet het zelf zijn, whehehehehe.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we niks aan. Of ze moet heel veel gewillige vriendinnen hebben.
Ja. Een beetje lief voor de dames.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:00 schreef Insomaniac het volgende:
Brab!!
Jullie moeten wel een cadeautje voor Brab meenemen hoor, heren!.
Als je ons meeneemt wel, IR.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als je de hoeveelheid vrouwen in dit topic ziet moet het helemaal goed komen in boedapest.
Jane, anders gaan we gewoon met alle vrouwen het tegenoverliggende appartement huren en de heren de hele dag jaloers maken door meer Oostblokseks te hebben dan zij.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:44 schreef Jane het volgende:
Eieren bakken gaat lukken!
Maareh... er zit toch wel een werkster bij het appartement inbegrepen?
Dat lijkt me heel gezellig, Audrey.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Jane, anders gaan we gewoon met alle vrouwen het tegenoverliggende appartement huren en de heren de hele dag jaloers maken door meer Oostblokseks te hebben dan zij.
Met als extra bonuspunten voor mezelf voor het uitvinden en gebruiken van het woord "Oostblokseks".
Wat mij betreft krijgt ie een standbeeld hoor.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:51 schreef Jane het volgende:
Arme Mike. Zeg, jullie gaan toch wel een beetje lief voor hem zijn, he?
Het probleem is alleen dat ik het helemaal niet zo heb op Oostblokmannen. Een vriendin van mij daarentegen kan het alleen op Polen of Russen, maar het trekt mij niet zo. En ik heb een beetje een trauma overgehouden aan die ene keer dat ik in Krakau in een hiphopclub als één-van-de-enige-drie-meisjes-daar omsingeld ben door een groep hitsige kale Polen.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel gezellig, Audrey.
Die opeens viool gaan spelen tijdens het neuken. Van die jolige zigeunerliedjes.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:01 schreef Jane het volgende:
Ik heb geen ervaring met Oostblokmannen, maar bij Hongaren denk ik aan mannen met grote zwarte snorren.
Dat is ook het beeld wat ik van de vrouwen daar heb.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:01 schreef Jane het volgende:
bij Hongaren denk ik aan mannen met grote zwarte snorren.
Dan zou ik maar alvast wat extra scheermesjes inslaan, Tijn!quote:Op maandag 16 mei 2005 02:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is ook het beeld wat ik van de vrouwen daar heb.
Misschien kan ik ongemerkt wat Veet aan de rand van hun glas smeren ofzoquote:Op maandag 16 mei 2005 02:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Dan zou ik maar alvast wat extra scheermesjes inslaan, Tijn!
En dat bedoel ik niet op de R&P-manier, he?
Later zullen ze je dankbaar zijn, Tijn.quote:Op maandag 16 mei 2005 02:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien kan ik ongemerkt wat Veet aan de rand van hun glas smeren ofzo
Wow, dat zijn wel de Hongaarse westside homies ofzoquote:Op maandag 16 mei 2005 02:43 schreef Jane het volgende:
Hungary man:
[afbeelding]
Klopt wel ongeveer met het beeld dat ik ervan had.
Wow, een foto in traditionele hongaarse klederdracht, dat klinkt als een opdracht.quote:Op maandag 16 mei 2005 02:43 schreef Jane het volgende:
Hungary man:
[afbeelding]
Klopt wel ongeveer met het beeld dat ik ervan had.
1 supergoede tip: het Frans Lisztplein (Liszt Ferenc in het Hongaars dus) in Pest, echt geweldig om uit te gaan, eten, terasjes pakken etc etc. De champagnebar is ook leuk. Je hebt ook een aardige mega-disco daar, BED heet die, maar daar komt naar mijn smaak nogal wat veel kaalgeschoren geteisem, moet je van houden denk ik.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:21 schreef Liejannuh het volgende:
Stranger, dit is mijn 10.000e post.
En ik wil 'm speciaal aan jou opdragen!
Ik wil trouwens wel wat Boedapest tips hebben, ga er zelf waarschijnlijk in september heen.
Ik heb anders m'n best gedaan!quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hmm, vorig jaar liep het topic beter.
Ja, maar daar heb ik toch niets aan?!quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:38 schreef Dr_Morreau het volgende:
En het wemelt overal waar je ook komt sowieso van de ultra lekkere chicks
Misschien spreekt Boedapest de jeugd van tegenwoordig niet zo zeer aan als Blanes. Alhoewel ik voor jullie topic nog nooit van Blanes gehoord had. Maar ik ben dan ook geen jeugd van tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hmm, vorig jaar liep het topic beter.
Dwerg, zelfs mijn échte ouders kenden Blanes. En mijn vader stemt SGP.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:40 schreef dwerg het volgende:
[..]
Misschien spreekt Boedapest de jeugd van tegenwoordig niet zo zeer aan als Blanes. Alhoewel ik voor jullie topic nog nooit van Blanes gehoord had. Maar ik ben dan ook geen jeugd van tegenwoordig.
90% van alle mannetjes boven de 14 ziet er uit als een oostduitse kogelstootster, vies breed, kaalgeschoren, en heel, heel erg lelijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik toch niets aan?!
Lopen er ook nog lekkere mannen rond? Of zijn het alleen maar zwaar behaarde en besnorde types?
Dus al die chicks gaan op ons afkomen (of hebben ze echt een wansmaak)?quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:45 schreef Dr_Morreau het volgende:
[..]
90% van alle mannetjes boven de 14 ziet er uit als een oostduitse kogelstootster, vies breed, kaalgeschoren, en heel, heel erg lelijk![]()
Terwijl de sletten in Boedapest net zo talrijk zijn en zo niet gewilliger.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:40 schreef dwerg het volgende:
[..]
Misschien spreekt Boedapest de jeugd van tegenwoordig niet zo zeer aan als Blanes. Alhoewel ik voor jullie topic nog nooit van Blanes gehoord had. Maar ik ben dan ook geen jeugd van tegenwoordig.
Ik zal het in m'n achterhoofd houden als ik me echt verveel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:44 schreef Jane het volgende:
Als ik op 'hungary sexy' zoek met google, dan krijg ik ineens wel allemaal plaatjes van naakte mannen. Op zich niet verkeerd natuurlijk, Liejannuh!
-Edit-
Shit, het plaatje wil het niet doen. Nou ja, dan moet je zelf maar even zoeken.
Ben je vaak in Boedapest geweest, Sebbo?quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:48 schreef Seborik het volgende:
[..]
Terwijl de sletten in Boedapest net zo talrijk zijn en zo niet gewilliger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |