abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25655650
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:42 schreef jpg97 het volgende:
dat meen je toch niet

[afbeelding]
Nep, maar best mooi
pi_25710022

http://mercury.walagata.com/w/eminaz/ps3.pdf

Claimed to be from a leaked E3 brochure. Originated on the Gamespot forums, via EminaZ & Kurgan on the teamxbox forums (http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=333356).

The PDF looks like this:
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_25710295
Heb ik meteen 1 vraag, gaat sony alleen nog maar draadloze controllers maken? oftewel, waar sluit je de controllers aan op dit ding? Komt nog bij dat dit ding echt te lomp voor woorden is, het lijkt me sterk dat sony dit echt de defnitieve vorm gaat geven.
pi_25710354
Wat een spuuglelijk ding. Ik vond dat neppe design een stuk mooier.
Dit lijkt wel een beamer.
pi_25713786
Voor de mensen die het nog niet door hadden: http://eurogamer.net/article.php?article_id=58405
Behoorlijk fake dus. Blijkt zelfs een gephotoshopte digicam van sony te zijn
Who knew?
  donderdag 24 maart 2005 @ 20:34:17 #81
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_25715394
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:14 schreef washandje het volgende:
Voor de mensen die het nog niet door hadden: http://eurogamer.net/article.php?article_id=58405
Behoorlijk fake dus. Blijkt zelfs een gephotoshopte digicam van sony te zijn

The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
pi_25716902
Zat zelf meer aan deze beamer te denken

Maar ff een nieuw design posten

All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_25717008
Mensen die niet gelijk door hebben dat dit ding nep is zijn niet goed bij hun hoofd... of gewoon goedgelovig.
pi_25717330
quote:
Dit is overigens wèl een interessant stukje info:
quote:
For a start, the use of the phrase "PlayStation 3" on the slide is unusual, since Sony has been carefully avoiding using that phrase in association with its next-generation console, and sources close to the company - including graphics chip manufacturer NVIDIA - have stated that the system will not be called that.
Ben benieuwd hoe 'ie dan wèl gaat heten.
pi_25717725
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 21:46 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dit is overigens wèl een interessant stukje info:
[..]

Ben benieuwd hoe 'ie dan wèl gaat heten.
Eigenlijk zou ik het stom vinden als ze van de naam playstation zouden gaan afwijken, het is een hele sterke en bekende naam geworden
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_25717805
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 21:59 schreef Tain het volgende:
Eigenlijk zou ik het stom vinden als ze van de naam playstation zouden gaan afwijken, het is een hele sterke en bekende naam geworden
Ja, precies. Nou ja... er staat dat hij geen Playstation 3 gaat heten. Waarschijnlijk wordt "Playstation" wel onderdeel van de nieuwe naam. Hetzij in de vorm van "PS", net als bij de PSP. Wordt dit de PSN ofzo...
pi_25718162
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:01 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ja, precies. Nou ja... er staat dat hij geen Playstation 3 gaat heten. Waarschijnlijk wordt "Playstation" wel onderdeel van de nieuwe naam. Hetzij in de vorm van "PS", net als bij de PSP. Wordt dit de PSN ofzo...
Dat zou een stuk verstandigere keus zijn, dan helemaal van de naam afwijken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_25726300
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:01 schreef P-Style het volgende:

[..]

Playstation Xp ofzo
pi_25814548
Dat laatste ontwerp is best okay !
pi_25816167
quote:
Op maandag 28 maart 2005 20:44 schreef Markster het volgende:
Dat laatste ontwerp is best okay !
Achja... ieder z'n eigen mening.
pi_25816925
quote:
Op maandag 28 maart 2005 21:43 schreef P-Style het volgende:

[..]

Achja... ieder z'n eigen mening.
Ik vind hem niet lelijk, het kan natuurlijk mooier

Gaat de ps3 eigen nog steeds die slome memorycards gebruiken ?
pi_25816956
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:12 schreef Markster het volgende:

[..]

Ik vind hem niet lelijk, het kan natuurlijk mooier

er zal denk ik wel een systeem inkomen zodat je je savegames naar iemand anders kan meenemen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_25817269
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:12 schreef Markster het volgende:
Ik ga er nog steeds vanuit dat de PS3 backwards compatible gaat worden. Ken Kutaragi heeft al heel vroeg aangegeven dat hij ernaar streeft om de PS3 compatible te maken met PS2- èn PS-games. Sony heeft dit echter nog nièt bevestigd.

Maargoed... ik ga er even wel vanuit. Ik denk dus dat er één slot komt voor je ouwe PS2 & PS memorycards en dat PS3 games gaan werken met Memory Stick Pro (Duo)'s. Dit zou ook een hele goeie zet zijn voor Sony (en dan bedoel ik even niet specifiek Sony Computer Entertainment) zelf, omdat als er straks net zo veel PS3 bezitters zijn als nu PS2 bezitters dit héél goed zal zijn voor de Memory Stick verkopen (met als gevolg dat klanten weer andere Sony apparaten gaan kopen die Memory Stick compatible zijn, enz...) Dit is ook goed voor de consument omdat Sony niet de enige is die Memory Sticks maakt (Memory Stick Pro is zelfs ontstaan uit een samenwerking tussen Sony en Sandisk). Dit betekent lagere prijzen voor meer geheugen, zéker als je het vergelijkt met die ¤30,- die je nog steeds moet betalen voor Sony's 8MB PS2-memory cards. Bovendien worden Memory Sticks steeds sneller.

Als de PS3 straks Memory Stick Pro Duo's gaat gebruiken, dan zal dit ook in het voordeel zijn van de PSP.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 maart 2005 @ 22:38:34 #94
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25817617
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 16:00 schreef twi het volgende:
Ik denk juist dat dat soort dingen voor fabrikanten mooie accessoires zijn. Ze besparen er kosten op, en voor de mensen die 't wel willen: die leggen er wel geld voor neer.
Die accessoires kon je al kopen van linksys en sitecom.
Een kastje wat heel eenvoudig van elke ethernet poort een WLAN adapter maakt

Verbazend genoeg verkochten ze niet denderend. En we hadden het toch in de markt gezet als uitbreiding voor Xbox of playstation...
pi_25872084
quote:
Sony Delays PS3 Unveiling

March 30, 2005 - Sony Computer Entertainment Japan has revealed that it will not unveil the next generation PlayStation game machine this month. Instead, noting that game makers and other insider parties would have a lot of trouble making a March unveiling schedule, the company has decided to hold the unveiling at a later, currently undisclosed date.

It may seem strange for a company to make an announcement about not announcing something, but SCE has previously gone on record stating that it would properly unveil the PS3 prior to the April 1 start of fiscal year 2005.

SCE stresses that development on the PS3 is not running late. The company is still working to show off the system at this year's Electronics Entertainment Expo, set for May in Los Angeles.
Hè... jammer. Al vond ik maart sowieso al vroeg. Dan maar wachten op de E3.
  donderdag 31 maart 2005 @ 10:43:56 #96
63302 rockstah
New World Disorder
pi_25875693
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Die accessoires kon je al kopen van linksys en sitecom.
Een kastje wat heel eenvoudig van elke ethernet poort een WLAN adapter maakt

Verbazend genoeg verkochten ze niet denderend. En we hadden het toch in de markt gezet als uitbreiding voor Xbox of playstation...
Heb zo'n linksys kastje liggen maar je verbinding word er, afhankelijk van de afstand natuurlijk, té instabiel van. Voor internet maakt een klein schokje af en toe niet uit, maar voor gamen wel. Huidige oplossing? Router vlakbij je xbox leggen, behoud je toch het draadloze idee omdat computers wel gewoon prima functioneren met een draadloze verbinding.

Verder? Draadloze controllers optioneel maar ik vind wel dat sony ze zelf moet gaan verkopen i.p.v. die niet optimale 3d party controllers. Ik heb er ook geen enkel probleem mee om met draad te spelen maar weet nog wel dat het hemels was toen ik nog met een wavebird speelde. Zoveel meer vrijheid en minder irritatie. Het is moeilijk voor te stellen maar als je er eenmaal met een gespeeld hebt wil je niks anders meer.

En ik moet zeggen dat ik me toch zeer achter de oren moet gaan krabben als ik zo naar die specs kijk. Als ik het dus goed begrijp willen ze dat binnen 2 jaar HDTV, Blu-Ray, DTS/Digital en digitale TV volledig geïntegreerd worden in elk huishouden en dat mensen bereid zijn zoveel geld neer te leggen voor een apparaat om mee te gamen? Er is zeker toekomst voor de techniek maar ik zie het niet gebeuren binnen de tijd die ze moeten waarmaken om in de concurrentie te blijven.
En als ik zo naar het concept kijk, waarom zetten ze er dan niet gewoon meteen een harde schijf in?
Dat zou het media center toepassingen mogelijk kunnen maken die ook belangrijk zullen worden in de toekomst. Hoeven ze ook geen PSX meer te maken.

Ik zou sowieso eerst wachten op nieuwe TV technieken als OLED en LCD, en ik zou dat apparaat ook zeker meer toepassingen geven dan alleen maar gamen.
pi_25890299
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 10:43 schreef rockstah het volgende:
En ik moet zeggen dat ik me toch zeer achter de oren moet gaan krabben als ik zo naar die specs kijk. Als ik het dus goed begrijp willen ze dat binnen 2 jaar HDTV, Blu-Ray, DTS/Digital en digitale TV volledig geïntegreerd worden in elk huishouden en dat mensen bereid zijn zoveel geld neer te leggen voor een apparaat om mee te gamen? Er is zeker toekomst voor de techniek maar ik zie het niet gebeuren binnen de tijd die ze moeten waarmaken om in de concurrentie te blijven.
Wat dat betreft mag je Europa best "achterlijk" noemen. In Japan gaat dit geen probleem worden en in de VS ook niet echt. Verder zie ik dit apparaat ook als een middel om HDTV een beetje te pushen, want nu heb je echt zo'n visueuze cirkel wat HDTV in Europa betreft. Houd er ook rekening mee dat je de volgende Playstation op z'n vroegst pas eind 2006 ergens hoeft te verwachten... of misschien wel nòg later in Europa. En duur wordt 'ie sowieso in het begin... maar dat was de PS2 ook en dat heeft 'm niet tegengehouden de meest verkochte console van het moment te worden.
quote:
En als ik zo naar het concept kijk, waarom zetten ze er dan niet gewoon meteen een harde schijf in?
Dat zou het media center toepassingen mogelijk kunnen maken die ook belangrijk zullen worden in de toekomst. Hoeven ze ook geen PSX meer te maken.
Een harde schijf zou zeer interessant zijn, maar ik denk niet dat 'ie er standaard in komt te zitten, denkend aan programmaatjes als HDloader enzo...
quote:
Ik zou sowieso eerst wachten op nieuwe TV technieken als OLED en LCD, en ik zou dat apparaat ook zeker meer toepassingen geven dan alleen maar gamen.
Wachten op nieuwe TV technieken voordat je een "PS3" aanschaft is verstandig... kun je er gelijk uit halen wat erin zit!
pi_25890478
Hey P-style, kom ff naar het centrale ps2 topic en beantwoord me vragen, alwetende
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 maart 2005 @ 21:19:08 #99
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25890967
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 10:43 schreef rockstah het volgende:

[..]

Heb zo'n linksys kastje liggen maar je verbinding word er, afhankelijk van de afstand natuurlijk, té instabiel van. Voor internet maakt een klein schokje af en toe niet uit, maar voor gamen wel. Huidige oplossing? Router vlakbij je xbox leggen, behoud je toch het draadloze idee omdat computers wel gewoon prima functioneren met een draadloze verbinding.
Dat is natuurlijk bullshit. Ook met een draadloze PC kan je prima online gamen, dus ik zie niet in wat het verschil zou zijn met een Playstation of XBOX.

Ik heb wireless gespeeld en het werkt prima.
Uiteraard geldt er net als elke WLAN verbinding dat die wel goed moet zijn. Wanneer die verbinding goed is (en dat is echt niet alleen op een meter afstand) heb je niets meer loss als met bekabelde verbinding
  donderdag 31 maart 2005 @ 23:26:14 #100
63302 rockstah
New World Disorder
pi_25894263
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk bullshit. Ook met een draadloze PC kan je prima online gamen, dus ik zie niet in wat het verschil zou zijn met een Playstation of XBOX.
Ik ook niet, maar toch had ik er last van. En met de PC heb ik dat niet. Maar ik heb verder geen probleem met een draadje zolang het maar niet het hele huis door hoeft te lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')