abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25090648
quote:
Op maandag 14 februari 2005 17:01 schreef gigant het volgende:
Hoe staat het met de XBOX 2, is daar ook een topic over. Wil de verschillen weleens zien omdat ik zo af en toe wel een spelletje speel

Of een toffe site.
Geen idee... Nou ja, d'r is al wel ièts bekend over de "xbox2", maar Microsoft heeft nog niks officiëels bekend gemaakt. Zodra dat wèl gebeurt verschijnt er vast wel een topic over... of je opent er zelf één

[hype]Reken maar dat er aardig wat verschillen komen tussen de PS3 en "xbox2/360/Xenon" [/hype]
  dinsdag 15 februari 2005 @ 15:30:51 #52
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_25101266
Ik weet nog niet welke beter wordt, de XBOX 2 zal ook wel weer extreem sterk worden.
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
pi_25101685
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 15:30 schreef gigant het volgende:
Ik weet nog niet welke beter wordt.
Dat lijkt me logisch aangezien er over beiden nog bijna niks bekend is
  dinsdag 15 februari 2005 @ 18:09:44 #54
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_25102613
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 16:23 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Dat lijkt me logisch aangezien er over beiden nog bijna niks bekend is
Oh maar ik begreep dat er al veel mensen schreeuwde dat de PS3 veel beter gaat worden.
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
pi_25104072
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 18:09 schreef gigant het volgende:
Oh maar ik begreep dat er al veel mensen schreeuwde dat de PS3 veel beter gaat worden.
Fanboys... Of ze gelijk hebben komen we binnen een jaar of 1,5 achter. Feit is wel dat de PS3 in ieder geval vernieuwendere hardware gaat gebruiken dan de xbox2. De xbox2 zal dit keer geen inspiratieloze PC in een doos worden, zoals de xbox1. Maar de xbox2 zal ook geen speciaal ontwikkelde CPU('s) krijgen, die de PS3 wèl gaat krijgen. Daarbij komt de PS3 later uit dan de xbox2 en dat geeft Sony kans om eventuele verbeteringen door te voeren.
  woensdag 16 februari 2005 @ 07:12:09 #56
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_25108253
Es zien hoe de playstation het doet, met het online gebeuren.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_25112909
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 07:12 schreef gijsje79 het volgende:
Es zien hoe de playstation het doet, met het online gebeuren.
Het online gebeuren bij de PS3 zal vanaf het begin goed geregeld zijn... althans daar streeft Sony naar. De PS2 was als het ware een "testplatvorm" voor online gaming voor Sony. Oké... de ethernet adapter kwam wat laat en ze hadden 'm net zo goed meteen in kunnen bouwen (zoals ze nu wèl gedaan hebben bij de 70000-serie). Verder is het aanbod goéie online spellen nog zeer beperkt, maar daar heeft Sony in principe niet veel mee te maken.

Eigenlijk is het online gebeuren helemaal niet zo slecht bij de PS2 hoor. Oké het is dan niet centraal geregeld zoals bij xbox-live, wat zéker wel een goeie service is (waar je immers voor betaalt). Maar het is ook niet slechter dan bijv. online gamen op de pc. Sony laat het online gedoe volledig aan de developpers over, net zoals dat bij pc-spellen gebeurt. Op de pc heb je óók geen centraal online-gaming-systeem a la xbox-live. Dit heeft als gevolg dat de kwaliteit van de verbinding afhangt van de support van de uitgever van het spel.

Of Sony meer richting de xbox-live kant op gaat bij de PS3 weet ik nog niet. Misschien wel. Misschien dat Sony wereldwijd een stel dedicated servers neerzet met cell-processoren en speciale software voor online PS3 gaming en alle developpers de tools geeft om hiervan gebruik te maken. Dat scheelt de developpers ook weer moeite. Over een tijdje zullen we hier meer over weten!
  woensdag 16 februari 2005 @ 15:08:02 #58
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25113462
Het punt is: een console is geen PC. Je hebt gewoon meer nodig dan afhankelijkheid van de developers om een spel online succesvol te maken. Sony is degene die de faciliteiten moet bieden, wil het succesvol worden. Althans, zo zie ik het. Het gemak wat Xbox Live de consumenten biedt (voor een betaalde service, maar als je slim bent koop je een aanbieding(zoals ik pas, 30 euro voor een game, headset en een jaar Live) en betaal je praktisch niets voor 12 maanden online gamen is gewoon iets wat een must is voor de doelgroep "consolegamers". Maarja, da's min of meer een andere discussie. Maar ik denk dat Sony er goed aan doet om een service a la Live te lanceren rond de komst van de PS3.
pi_25113469
Leuk dat in dit topic iedereen het heeft over de PS3 in vergelijking met Xbox 2... de Revolution telt helemaal niet mee
Who knew?
pi_25113679
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 15:08 schreef twi het volgende:
Het punt is: een console is geen PC. Je hebt gewoon meer nodig dan afhankelijkheid van de developers om een spel online succesvol te maken. Sony is degene die de faciliteiten moet bieden, wil het succesvol worden. Althans, zo zie ik het. Het gemak wat Xbox Live de consumenten biedt (voor een betaalde service, maar als je slim bent koop je een aanbieding(zoals ik pas, 30 euro voor een game, headset en een jaar Live) en betaal je praktisch niets voor 12 maanden online gamen is gewoon iets wat een must is voor de doelgroep "consolegamers". Maarja, da's min of meer een andere discussie. Maar ik denk dat Sony er goed aan doet om een service a la Live te lanceren rond de komst van de PS3.
Dat lijkt mij idd ook het beste, bij het online netwerk van de PS2 moet je voor elke developer weer een profiel aanmaken. Het is iets kleins maar ik wil het maar 1x doen eigenlijk. Dat is op de pc ook wel een nadeel, maar dan heb je een toetsenbord en muis en dan gaan alle gegevens invullen een stuk sneller.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_25115122
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 15:08 schreef twi het volgende:
Ik ben het wel een beetje met je eens. Als Sony dan met een betaalde dienst komt, dan het liefs wel met meer betaalmogelijkheden dan alleen credit card. Toch heb ik wel een vaag vermoeden dat Sony inderdaad een groot netwerk op gaat zetten voor online gaming. Al is het maar omdat IBM van plan is om servers te maken met de cell processor.
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 15:08 schreef washandje het volgende:
Leuk dat in dit topic iedereen het heeft over de PS3 in vergelijking met Xbox 2... de Revolution telt helemaal niet mee
Dat komt waarschijnlijk omdat: Er al aardig wat bekend is over de PS3 dankzij officiële persberichten, er ook wel wàt bekend is over de xbox 2, maar nog helemaal niks bekend is over de Revolution. Als jij de Revolution in deze discussie wilt gooien, ga gerust je gang, er valt op dit moment alleen nog helemaal niks over te zeggen. Aan de andere kant moet er ook niet tevéél over de andere next-gen consoles gepraat worden, want dit is immers een PS3-topic.
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 15:21 schreef Tain het volgende:
Dat lijkt mij idd ook het beste, bij het online netwerk van de PS2 moet je voor elke developer weer een profiel aanmaken. Het is iets kleins maar ik wil het maar 1x doen eigenlijk. Dat is op de pc ook wel een nadeel, maar dan heb je een toetsenbord en muis en dan gaan alle gegevens invullen een stuk sneller.
Goed punt.
pi_25127169
...de vraag is natuurlijk ook of de PS3 naast een ethernetpoort ook een ingebouwde WiFi module krijgt. Dat zou toch wel handig zijn voor mensen die 'm in de woonkamer hebben staan en/of geen zin hebben om kabels te trekken. Verder zou dit ook handig zijn om een verbinding te kunnen maken met de PSP.
  donderdag 17 februari 2005 @ 16:00:36 #63
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25129091
Ik denk juist dat dat soort dingen voor fabrikanten mooie accessoires zijn. Ze besparen er kosten op, en voor de mensen die 't wel willen: die leggen er wel geld voor neer.
pi_25129216
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 16:00 schreef twi het volgende:
Ik denk juist dat dat soort dingen voor fabrikanten mooie accessoires zijn. Ze besparen er kosten op, en voor de mensen die 't wel willen: die leggen er wel geld voor neer.
Misschien, maar de netwerkadapter voor de PS2 was eerst ook een "accesoire"... nu bij de nieuwste versie zit 'ie standaard ingebouwd. Het kan ook zijn dat Sony in een latere PS3 versie WiFi inbouwt, of misschien willen ze eerst kijken wat de concurrentie doet.
pi_25557105
Ik ga ze gewoon alledrie kopen. Inclusief een tv die er mee om kan gaan.
De volgende generatie consoles wordt zooo goed gewoon hahahaha...ehrm.

Wat moet dat eigenlijk voor een tv zijn? Plasma?
pi_25559656
Ik snap trouwens niet dat veel mensen slechte ervaringen hebben met PS2-online. Tot nu toe heb ik zo'n 7 spellen online gegamed en die deden het allemaal prima.
pi_25559695
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 09:25 schreef Kontiki het volgende:
Ik snap trouwens niet dat veel mensen slechte ervaringen hebben met PS2-online. Tot nu toe heb ik zo'n 7 spellen online gegamed en die deden het allemaal prima.
Ligt ook aan de developer, sommige developers hebben hun zaakjes heel goed op orde. Tony Hawk Underground 2 was een ramp om online te spelen, elke keer dat er een user bijkwam of uit het spel ging dan had je een vertraging van een paar seconden
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_25635287
dat idee om de controllers via usb te doen, vind ik een erg goed idee!
hoop dat Sony dit ook leest

ik ben echt heel benieuwd naar de ps3 en wat hij allemaal voor games kan betekenen ..ik hoop alleen dat hij niet té duur wordt
Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
  maandag 21 maart 2005 @ 16:37:05 #69
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25637940
Ik vind dat juist geen goed idee met het oog op online gamen. Krijg je dat er enorm veel lui via USB keyboard en muis gaan zitten gamen, wat degenen die lekker met een controller (die bedoeld zijn voor consoles, i.t.t. keyboards en muizen) willen gamen een groot nadeel oplevert.
  maandag 21 maart 2005 @ 16:40:07 #70
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25638021
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 16:25 schreef P-Style het volgende:

[..]

Misschien, maar de netwerkadapter voor de PS2 was eerst ook een "accesoire"... nu bij de nieuwste versie zit 'ie standaard ingebouwd. Het kan ook zijn dat Sony in een latere PS3 versie WiFi inbouwt, of misschien willen ze eerst kijken wat de concurrentie doet.
Tsja, dat is dan weer een ander uiterste, om een ethernet-poort niet erin te zetten. Qua consoles is tegenwoordig een ethernetpoort een vereiste tot succes met online gaming, en wifi een luxe waarover veel mensen niet over beschikken. Lijkt me dus gewoon slim om wifi een luxe te houden. Mensen die eens willen proberen hoe het over internet gaat, kunnen dat altijd wel met een ethernetkabel doen. Bevalt dat zo goed en willen ze die kabel weg hebben, dan kunnen ze 50-80 euro neerleggen voor een wifi-oplossing, mits er een AP beschikbaar is.
pi_25639483
quote:
Op maandag 21 maart 2005 16:40 schreef twi het volgende:

[..]

Tsja, dat is dan weer een ander uiterste, om een ethernet-poort niet erin te zetten. Qua consoles is tegenwoordig een ethernetpoort een vereiste tot succes met online gaming, en wifi een luxe waarover veel mensen niet over beschikken. Lijkt me dus gewoon slim om wifi een luxe te houden. Mensen die eens willen proberen hoe het over internet gaat, kunnen dat altijd wel met een ethernetkabel doen. Bevalt dat zo goed en willen ze die kabel weg hebben, dan kunnen ze 50-80 euro neerleggen voor een wifi-oplossing, mits er een AP beschikbaar is.
Ik heb heel mooi een kabel dwars door mn hele huis liggen, werkt ook
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  maandag 21 maart 2005 @ 17:46:48 #72
100496 H.Flick
Turn-based
pi_25639743
quote:
Op maandag 21 maart 2005 17:36 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ik heb heel mooi een kabel dwars door mn hele huis liggen, werkt ook
Die van mij is netjes achter de plintjes weg gewerkt! Werkt ook
  maandag 21 maart 2005 @ 18:42:30 #73
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_25641086
dat meen je toch niet

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_25645188
quote:
Op maandag 21 maart 2005 16:37 schreef twi het volgende:
Ik vind dat juist geen goed idee met het oog op online gamen. Krijg je dat er enorm veel lui via USB keyboard en muis gaan zitten gamen, wat degenen die lekker met een controller (die bedoeld zijn voor consoles, i.t.t. keyboards en muizen) willen gamen een groot nadeel oplevert.
Hmmm... slecht voorbeeld. De PS2 heeft nu óók al USB-poorten en er zijn nu al PS2-games die met USB-keyboard en muis te spelen zijn. Bovendien moet de software maar net een keyboard en muis ondersteunen. Als de PS3 straks controllers heeft die USB zijn, betekent dat niet automatisch dat ieder spel ook met een keyboard en muis te spelen zijn.

Als de PS3 straks gewoon alles met USB doet zijn we gelijk van het gelazer af van die verschillende poorten die je nu hebt. USB-poorten zijn fysiek veel kleiner dan de controllerpoorten voor de PS1/PS2-controllers, dus er is plek voor 4 tot misschien wel 8 poorten. Je hebt geen multitap(s) meer nodig en alle standaard PS2-USB-randapparatuur (Eye-toy, Headset, Driving Force Pro, Guncon2, ...) kun je gewoon nog blijven gebruiken! En de PSP natuurlijk. Alleen maar voordelen dus!
quote:
Op maandag 21 maart 2005 16:40 schreef twi het volgende:
Zo'n luxe is WiFi niet meer. De techniek wordt steeds goedkoper en de PSP heeft het ookal standaard ingebouwd. Bovendien is het ook de ideale manier om 2 PS3's straks (ook niet via internet) te linken.
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:42 schreef jpg97 het volgende:
dat meen je toch niet
[afbeelding]
Gelukkig is dat (inmiddels vrij oude) plaatje zo nep als de pest!
pi_25648884

2 controllerpoorts voor backwards campability!!!!

Hmmm...maar is dit echt?

-edit-

Ik heb de eerste pagina van deze special over het hoofd gezien. Stupid me. =')

Eerste pagina:

Ik vind hem wel cool uitzien. Maar het is wel nep... =(

[ Bericht 23% gewijzigd door PandorasBox op 22-03-2005 00:04:03 ]
...and you shall see.
pi_25655650
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:42 schreef jpg97 het volgende:
dat meen je toch niet

[afbeelding]
Nep, maar best mooi
pi_25710022

http://mercury.walagata.com/w/eminaz/ps3.pdf

Claimed to be from a leaked E3 brochure. Originated on the Gamespot forums, via EminaZ & Kurgan on the teamxbox forums (http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=333356).

The PDF looks like this:
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_25710295
Heb ik meteen 1 vraag, gaat sony alleen nog maar draadloze controllers maken? oftewel, waar sluit je de controllers aan op dit ding? Komt nog bij dat dit ding echt te lomp voor woorden is, het lijkt me sterk dat sony dit echt de defnitieve vorm gaat geven.
pi_25710354
Wat een spuuglelijk ding. Ik vond dat neppe design een stuk mooier.
Dit lijkt wel een beamer.
pi_25713786
Voor de mensen die het nog niet door hadden: http://eurogamer.net/article.php?article_id=58405
Behoorlijk fake dus. Blijkt zelfs een gephotoshopte digicam van sony te zijn
Who knew?
  donderdag 24 maart 2005 @ 20:34:17 #81
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_25715394
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:14 schreef washandje het volgende:
Voor de mensen die het nog niet door hadden: http://eurogamer.net/article.php?article_id=58405
Behoorlijk fake dus. Blijkt zelfs een gephotoshopte digicam van sony te zijn

The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
pi_25716902
Zat zelf meer aan deze beamer te denken

Maar ff een nieuw design posten

All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_25717008
Mensen die niet gelijk door hebben dat dit ding nep is zijn niet goed bij hun hoofd... of gewoon goedgelovig.
pi_25717330
quote:
Dit is overigens wèl een interessant stukje info:
quote:
For a start, the use of the phrase "PlayStation 3" on the slide is unusual, since Sony has been carefully avoiding using that phrase in association with its next-generation console, and sources close to the company - including graphics chip manufacturer NVIDIA - have stated that the system will not be called that.
Ben benieuwd hoe 'ie dan wèl gaat heten.
pi_25717725
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 21:46 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dit is overigens wèl een interessant stukje info:
[..]

Ben benieuwd hoe 'ie dan wèl gaat heten.
Eigenlijk zou ik het stom vinden als ze van de naam playstation zouden gaan afwijken, het is een hele sterke en bekende naam geworden
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_25717805
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 21:59 schreef Tain het volgende:
Eigenlijk zou ik het stom vinden als ze van de naam playstation zouden gaan afwijken, het is een hele sterke en bekende naam geworden
Ja, precies. Nou ja... er staat dat hij geen Playstation 3 gaat heten. Waarschijnlijk wordt "Playstation" wel onderdeel van de nieuwe naam. Hetzij in de vorm van "PS", net als bij de PSP. Wordt dit de PSN ofzo...
pi_25718162
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:01 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ja, precies. Nou ja... er staat dat hij geen Playstation 3 gaat heten. Waarschijnlijk wordt "Playstation" wel onderdeel van de nieuwe naam. Hetzij in de vorm van "PS", net als bij de PSP. Wordt dit de PSN ofzo...
Dat zou een stuk verstandigere keus zijn, dan helemaal van de naam afwijken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_25726300
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 22:01 schreef P-Style het volgende:

[..]

Playstation Xp ofzo
pi_25814548
Dat laatste ontwerp is best okay !
pi_25816167
quote:
Op maandag 28 maart 2005 20:44 schreef Markster het volgende:
Dat laatste ontwerp is best okay !
Achja... ieder z'n eigen mening.
pi_25816925
quote:
Op maandag 28 maart 2005 21:43 schreef P-Style het volgende:

[..]

Achja... ieder z'n eigen mening.
Ik vind hem niet lelijk, het kan natuurlijk mooier

Gaat de ps3 eigen nog steeds die slome memorycards gebruiken ?
pi_25816956
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:12 schreef Markster het volgende:

[..]

Ik vind hem niet lelijk, het kan natuurlijk mooier

er zal denk ik wel een systeem inkomen zodat je je savegames naar iemand anders kan meenemen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_25817269
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:12 schreef Markster het volgende:
Ik ga er nog steeds vanuit dat de PS3 backwards compatible gaat worden. Ken Kutaragi heeft al heel vroeg aangegeven dat hij ernaar streeft om de PS3 compatible te maken met PS2- èn PS-games. Sony heeft dit echter nog nièt bevestigd.

Maargoed... ik ga er even wel vanuit. Ik denk dus dat er één slot komt voor je ouwe PS2 & PS memorycards en dat PS3 games gaan werken met Memory Stick Pro (Duo)'s. Dit zou ook een hele goeie zet zijn voor Sony (en dan bedoel ik even niet specifiek Sony Computer Entertainment) zelf, omdat als er straks net zo veel PS3 bezitters zijn als nu PS2 bezitters dit héél goed zal zijn voor de Memory Stick verkopen (met als gevolg dat klanten weer andere Sony apparaten gaan kopen die Memory Stick compatible zijn, enz...) Dit is ook goed voor de consument omdat Sony niet de enige is die Memory Sticks maakt (Memory Stick Pro is zelfs ontstaan uit een samenwerking tussen Sony en Sandisk). Dit betekent lagere prijzen voor meer geheugen, zéker als je het vergelijkt met die ¤30,- die je nog steeds moet betalen voor Sony's 8MB PS2-memory cards. Bovendien worden Memory Sticks steeds sneller.

Als de PS3 straks Memory Stick Pro Duo's gaat gebruiken, dan zal dit ook in het voordeel zijn van de PSP.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 maart 2005 @ 22:38:34 #94
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25817617
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 16:00 schreef twi het volgende:
Die accessoires kon je al kopen van linksys en sitecom.
Een kastje wat heel eenvoudig van elke ethernet poort een WLAN adapter maakt

Verbazend genoeg verkochten ze niet denderend. En we hadden het toch in de markt gezet als uitbreiding voor Xbox of playstation...
pi_25872084
quote:
Sony Delays PS3 Unveiling

March 30, 2005 - Sony Computer Entertainment Japan has revealed that it will not unveil the next generation PlayStation game machine this month. Instead, noting that game makers and other insider parties would have a lot of trouble making a March unveiling schedule, the company has decided to hold the unveiling at a later, currently undisclosed date.

It may seem strange for a company to make an announcement about not announcing something, but SCE has previously gone on record stating that it would properly unveil the PS3 prior to the April 1 start of fiscal year 2005.

SCE stresses that development on the PS3 is not running late. The company is still working to show off the system at this year's Electronics Entertainment Expo, set for May in Los Angeles.
Hè... jammer. Al vond ik maart sowieso al vroeg. Dan maar wachten op de E3.
  donderdag 31 maart 2005 @ 10:43:56 #96
63302 rockstah
New World Disorder
pi_25875693
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Die accessoires kon je al kopen van linksys en sitecom.
Een kastje wat heel eenvoudig van elke ethernet poort een WLAN adapter maakt

Verbazend genoeg verkochten ze niet denderend. En we hadden het toch in de markt gezet als uitbreiding voor Xbox of playstation...
Heb zo'n linksys kastje liggen maar je verbinding word er, afhankelijk van de afstand natuurlijk, té instabiel van. Voor internet maakt een klein schokje af en toe niet uit, maar voor gamen wel. Huidige oplossing? Router vlakbij je xbox leggen, behoud je toch het draadloze idee omdat computers wel gewoon prima functioneren met een draadloze verbinding.

Verder? Draadloze controllers optioneel maar ik vind wel dat sony ze zelf moet gaan verkopen i.p.v. die niet optimale 3d party controllers. Ik heb er ook geen enkel probleem mee om met draad te spelen maar weet nog wel dat het hemels was toen ik nog met een wavebird speelde. Zoveel meer vrijheid en minder irritatie. Het is moeilijk voor te stellen maar als je er eenmaal met een gespeeld hebt wil je niks anders meer.

En ik moet zeggen dat ik me toch zeer achter de oren moet gaan krabben als ik zo naar die specs kijk. Als ik het dus goed begrijp willen ze dat binnen 2 jaar HDTV, Blu-Ray, DTS/Digital en digitale TV volledig geïntegreerd worden in elk huishouden en dat mensen bereid zijn zoveel geld neer te leggen voor een apparaat om mee te gamen? Er is zeker toekomst voor de techniek maar ik zie het niet gebeuren binnen de tijd die ze moeten waarmaken om in de concurrentie te blijven.
En als ik zo naar het concept kijk, waarom zetten ze er dan niet gewoon meteen een harde schijf in?
Dat zou het media center toepassingen mogelijk kunnen maken die ook belangrijk zullen worden in de toekomst. Hoeven ze ook geen PSX meer te maken.

Ik zou sowieso eerst wachten op nieuwe TV technieken als OLED en LCD, en ik zou dat apparaat ook zeker meer toepassingen geven dan alleen maar gamen.
pi_25890299
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 10:43 schreef rockstah het volgende:
En ik moet zeggen dat ik me toch zeer achter de oren moet gaan krabben als ik zo naar die specs kijk. Als ik het dus goed begrijp willen ze dat binnen 2 jaar HDTV, Blu-Ray, DTS/Digital en digitale TV volledig geïntegreerd worden in elk huishouden en dat mensen bereid zijn zoveel geld neer te leggen voor een apparaat om mee te gamen? Er is zeker toekomst voor de techniek maar ik zie het niet gebeuren binnen de tijd die ze moeten waarmaken om in de concurrentie te blijven.
Wat dat betreft mag je Europa best "achterlijk" noemen. In Japan gaat dit geen probleem worden en in de VS ook niet echt. Verder zie ik dit apparaat ook als een middel om HDTV een beetje te pushen, want nu heb je echt zo'n visueuze cirkel wat HDTV in Europa betreft. Houd er ook rekening mee dat je de volgende Playstation op z'n vroegst pas eind 2006 ergens hoeft te verwachten... of misschien wel nòg later in Europa. En duur wordt 'ie sowieso in het begin... maar dat was de PS2 ook en dat heeft 'm niet tegengehouden de meest verkochte console van het moment te worden.
quote:
En als ik zo naar het concept kijk, waarom zetten ze er dan niet gewoon meteen een harde schijf in?
Dat zou het media center toepassingen mogelijk kunnen maken die ook belangrijk zullen worden in de toekomst. Hoeven ze ook geen PSX meer te maken.
Een harde schijf zou zeer interessant zijn, maar ik denk niet dat 'ie er standaard in komt te zitten, denkend aan programmaatjes als HDloader enzo...
quote:
Ik zou sowieso eerst wachten op nieuwe TV technieken als OLED en LCD, en ik zou dat apparaat ook zeker meer toepassingen geven dan alleen maar gamen.
Wachten op nieuwe TV technieken voordat je een "PS3" aanschaft is verstandig... kun je er gelijk uit halen wat erin zit!
pi_25890478
Hey P-style, kom ff naar het centrale ps2 topic en beantwoord me vragen, alwetende
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 maart 2005 @ 21:19:08 #99
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25890967
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 10:43 schreef rockstah het volgende:

[..]

Heb zo'n linksys kastje liggen maar je verbinding word er, afhankelijk van de afstand natuurlijk, té instabiel van. Voor internet maakt een klein schokje af en toe niet uit, maar voor gamen wel. Huidige oplossing? Router vlakbij je xbox leggen, behoud je toch het draadloze idee omdat computers wel gewoon prima functioneren met een draadloze verbinding.
Dat is natuurlijk bullshit. Ook met een draadloze PC kan je prima online gamen, dus ik zie niet in wat het verschil zou zijn met een Playstation of XBOX.

Ik heb wireless gespeeld en het werkt prima.
Uiteraard geldt er net als elke WLAN verbinding dat die wel goed moet zijn. Wanneer die verbinding goed is (en dat is echt niet alleen op een meter afstand) heb je niets meer loss als met bekabelde verbinding
  donderdag 31 maart 2005 @ 23:26:14 #100
63302 rockstah
New World Disorder
pi_25894263
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk bullshit. Ook met een draadloze PC kan je prima online gamen, dus ik zie niet in wat het verschil zou zijn met een Playstation of XBOX.
Ik ook niet, maar toch had ik er last van. En met de PC heb ik dat niet. Maar ik heb verder geen probleem met een draadje zolang het maar niet het hele huis door hoeft te lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')