Geen last van spam, heel af en toe iets dat in de spambox terechtkomt.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:58 schreef grunge-metal het volgende:
Zo even weer een flinke schop.
Ik heb de laatste tijd heel veel last van spam, echt niet meer normaal. Als ik 's ochtends m'n mail check zitten er zo'n 30 spam mailtjes in m'n gewone inbox.
En sommige mailtjes van mensen ontvang ik gewoon niet?!
Meer mensen dit probleem? Het kan mischien ook zijn dat ik zoveel spam krijg omdat ik een paar andere e-mail adressen (een paar van m'n eigen domein) naar m'n Gmail heb doorgestuurd, dat zou ik dan nog even moeten opzoeken...
Edit: Net ontving ik een mailtje die vrijdag al verstuurd is.
Dat kan sowiezo niet aangezien je maar 10 mb kan versturen(ok je kunt het je laten mailen door iemand die wel meer mag versturen)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:43 schreef Steve.Porter het volgende:
wat doe je nu met 1 gb aan mail ruimte, elkaar films mailen enzo?
Binnen paar maanden had ik mn gb al volquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:43 schreef Steve.Porter het volgende:
wat doe je nu met 1 gb aan mail ruimte, elkaar films mailen enzo?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Binnen paar maanden had ik mn gb al vol
Ik haat opruimen!
Ik had daarna wel weer 200MB vrij. Maar veel lager kom ik echt niet
Voor gmail loste ik dat anders op.
Het werkt niet helemaal perfect, Zo mis ik een optie om adressen te selecteren uit adressenboek.
Zo mis ik het aanmaken van Mail groepen.
En ik mis Folders,
Helemaal mee eens, echt jammer van ze!quote:Zo mis ik een optie om adressen te selecteren uit adressenboek.
En ik mis Folders,
je mist folders??quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Binnen paar maanden had ik mn gb al vol
Ik haat opruimen!
Ik had daarna wel weer 200MB vrij. Maar veel lager kom ik echt niet
Voor gmail loste ik dat anders op.
Het werkt niet helemaal perfect, Zo mis ik een optie om adressen te selecteren uit adressenboek.
En ik mis Folders,
Heb ik ook een mailtje van ontvangen. Was toch wel effe slikken, maar snel gevolgd door de delete-knopquote:Op maandag 16 mei 2005 19:23 schreef deedeetee het volgende:
Ik trof daarnet 16 mailtjes aan waarvan een deel in 't duits ik snap er niks van want ik kan prima duits lezen maar ik kende de afzenders niet en heb ze vroijk gedeleted !!
Ik heb net mijn andere account gecheked en daar stond niks vreemds op, alleen mijn dee.deeteeaccount levert regelmatig spam en andere rare zaken op.![]()
Sinds 1 april alquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:15 schreef El.Wulfo het volgende:
enne t zijn nu onderhand al 2201 mb...
You are currently using 180 MB (8%) of your 2202 MB.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:15 schreef El.Wulfo het volgende:
enne t zijn nu onderhand al 2201 mb...
nietes, vanaf toen is het wel steeds meer gaan worden, maar het is pas sinds gistere ofzow 2201, en nu al weer zelfs 2202quote:
slimmer is het om als spam te reporteren, komt he took niet in je trash, en met een beetje geluk krijg j ena een aantal keren het niet meer in je inbox maar gewoon in je spamfolderquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:23 schreef MrLazy het volgende:
[..]
Heb ik ook een mailtje van ontvangen. Was toch wel effe slikken, maar snel gevolgd door de delete-knop![]()
nieuw adres makenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:58 schreef TeleluvR het volgende:
mailgroep
.quote:That's right! You omit the leading < at the beginning of the first address and the trailing > at the end of the last address.
als je er minder dan 100 wil heb ik er wel een paarquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:34 schreef Rtificial het volgende:
iemand een invite voor mij? of een paar?
Het systeem is iid heel goedquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat kan sowiezo niet aangezien je maar 10 mb kan versturen(ok je kunt het je laten mailen door iemand die wel meer mag versturen)
Maar het is gewoon handig je hoeft nooit maar dan ook nooit wat weg te gooien je kunt alles zo terugvinden en het hele systeem van mailen is gewoon meestelijk goed vind ik.
Bij mij wordt het ook weer steeds opnieuw aangevuldquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:37 schreef coz het volgende:
ik heb begin deze week op een account 30 invites naar mezelf gestuurd
.... heb er nu weer 50 ... help
https://gmail.google.com/gmail/a-dcfd6e8ee0-131f39b760-7fab4c1d95quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:48 schreef coz het volgende:
maar ik ga geen 50 berichten openen en stuk voor stuk de linkjes eruit halen![]()
laat ook maarquote:
Je had er toch 560? Gewoon posten joh!quote:
Maar hoe kom ik bij die linken uit zodat ik ze hier kan kopiëren???quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:37 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Je had er toch 560? Gewoon posten joh!
Ik krijg weinig tot geen spam binnen ook niet na zoveel invites.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:00 schreef MiSs-TaKe het volgende:
[..]
Maar hoe kom ik bij die linken uit zodat ik ze hier kan kopiëren???
daarnaast kan iedereen die een link van mij gebruikt het email adres zien wat ik heb aangemaakt....is dat niet een beetje spam gevoelig...560 mensen die mijn emailadres zien haha?
Die 1 (of inmiddels 2.2) GB is ook niet datgene wat GMail goed maakt. Het is meer de interface, die gewoon sneller werkt dan welke andere webmailer dan ook. Ik ken mensen die een eigen mailserver hebben met theoretisch onbeperkte mailboxgrootte, en die gebruiken GMail bijvoorbeeld voor het bijhouden van mailing lists, omdat het gewoon heel praktisch werkt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:51 schreef Steve.Porter het volgende:
hm oke, cool.. hoewel ik zelf wel meer dan genoeg heb aan mijn 25 mb hotmail accountje
dat ontdekte ik dus ookquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:03 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Ik krijg weinig tot geen spam binnen ook niet na zoveel invites.
Ik had nu wel een voordeel van die invites. Gewoon heel snel na elkaar jezelf inviten en ik kreeg de invites in 1 mail binnen. Die inhoud kopieer je gewoon even naar bijvoorbeeld kladblok en haal je de echte links cq. invites eruit. Maar 560 zijn er wel erg veel.![]()
zoek eff bij de help sdtaat vast wel ergens een bug report iets kan je vast ook iedeeen naar toesturen..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:39 schreef JortK het volgende:
Waar kan ik ideeen aandragen voor Gmail... ben namelijk wat puntjes tegengekomen die wel beter zouden kunnen
Betwijfel of dit van Google afkomstig is eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:47 schreef sop het volgende:
Iemand de nieuwste gmail al gezien?!?!?!
http://gmail.nl/
Ik zit er aan te denken om maar eens een mailtje richting google te sturen. Beetje te goedkoop dit (en dan bedoel niet de prijzen van hun 'gratis' diensten).
duh!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:52 schreef JortK het volgende:
[..]
Betwijfel of dit van Google afkomstig is eerlijk gezegd![]()
Ik mag hopen van niet. Als Google GMail geregistreerd heeft als handelsmerk kunnen ze er nog eerder geld mee verliezen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Domein kunnen ze wel voor een hoop centjes verkopen denk ik
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:12 schreef coz het volgende:
en idd je eigen mailadres en dan voordat ie de pagina gerefreshed heeft weer op zenden drukken
dan krijg je ze alle 50 in een gesprek binnen![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:33 schreef the_jasper het volgende:
eerhm je kan je toch gewoon aanmelden
was iets met mail list ofzo
check www.gmail.com
Op zich wel, als ie nu eens geen "OK" klik nodig zou hebben bij elke boot om het gesave'de password te bevestigenquote:Op zondag 5 juni 2005 16:53 schreef JortK het volgende:
Die gmail notifier is anders ook erg handig vind ik
Is het zo moeilijk een pagina terug te bladeren en dan 1 van de 1000 invites te kiezen die er staan?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:00 schreef marc1982 het volgende:
kan iemand mij een gmail invite sturen? ik wil ook een gmail account:(
ikwileengmailaccount@gmail.com
Bij mij logt die automatisch in na elke boot zonder op een bevestigingsscherm te moeten klikken. Maar het staat toch nog niet helemaal op punt. Soms durft hij het bij mij nog wel is te vragen om te bevestigen.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:18 schreef stefimke het volgende:
[..]
Op zich wel, als ie nu eens geen "OK" klik nodig zou hebben bij elke boot om het gesave'de password te bevestigen![]()
Blijkbaar heb je er al een, of niet dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:00 schreef marc1982 het volgende:
http://gmail.google.com/gmail werkt bij mij op school, want de rest is geblokkeerdquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:49 schreef Nokia3310 het volgende:
Iemand enig idee hoe je op een andere manier gmail inkomt? Op mijn werk kan ik er niet inkomen, krijg wel het algemene scherm maar daarna een witte pagina. Wil graag mijn mail checken, óók op mijn werk
Probeer het eens via https://gmail.google.com/gmailquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:49 schreef Nokia3310 het volgende:
Iemand enig idee hoe je op een andere manier gmail inkomt? Op mijn werk kan ik er niet inkomen, krijg wel het algemene scherm maar daarna een witte pagina. Wil graag mijn mail checken, óók op mijn werk
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:00 schreef marc1982 het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:00 schreef WaSTeiL het volgende:
Is het zo moeilijk een pagina terug te bladeren en dan 1 van de 1000 invites te kiezen die er staan?![]()
daar zou ik ook zo in kunnen trappenquote:
neequote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb nog 347 Gmail invites, iemand interesse?
Gmail is nog wel cool, want je hebt 2GB opslagquote:Op zondag 12 juni 2005 15:29 schreef Hammet het volgende:
vroegah was je stoer want je kon 5 invites verloten aan vrienden
nu is gmail niet cool meer, niemand wil die tering invites nog hebben,
Dat zie ik anders... Heb momenteel dik 600 mb bezet. Waarmee? Ik bewaar alle mail, je weet nooit waarvoor het handig is. Bovendien gebruik ik het veel voor foto's en die bewaar ik ook allemaal online, als backup...quote:Op zondag 12 juni 2005 15:59 schreef Hammet het volgende:
true, maar ik ken niet veel mensen die er op zitten te wachten. Veel mensen hebben namelijk Hotmail met 250 MB (gratis). Die extra 1,75 GB is niet echt nuttig.
Ik hoop voor altijd, zou wel shit zijn wanneer we er in de toekomst voor moeten dokken.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:50 schreef JortK het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang Gmail het vol kan gaan houden om deze service gratis te houden
zal ook wel voor altijd zijn, er is zoveel concurrentie..dan gaat iedereen naar een provider waar het nog wel gratis is, maar waar je wat minder ruimte hebtquote:Op zondag 26 juni 2005 21:26 schreef www.marjol3in.com het volgende:
[..]
Ik hoop voor altijd, zou wel shit zijn wanneer we er in de toekomst voor moeten dokken.
daarbij heeft google behalve voor de reclame nog nergens geld voor gevraagd , voor zover ik weet en kan herinneren.. en reclame maken vie sponsored links en google ads is natuurlijk geen verplichtingquote:Op zondag 26 juni 2005 22:15 schreef crossover het volgende:
[..]
zal ook wel voor altijd zijn, er is zoveel concurrentie..dan gaat iedereen naar een provider waar het nog wel gratis is, maar waar je wat minder ruimte hebt
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:14 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Wel ff je mailadres in de mail verwerken.
Ik heb ook wel eens problemen met vertraging op gmail waarom ik heb echt geen idee.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:18 schreef Aventura het volgende:
Meer mensen problemen met Gmail i.c.m. Chello?
De mail die ik met Outlook (dus via de Chello -server) verstuur naar gmail-adressen, komt de laatste tijd met uren vertraging aan, soms zit er een hele dag tussen..Waar kan dat aan liggen.
Helaas hebben wij onze diensten onder deze domeinnaam noodgedwongen moeten staken.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:47 schreef sop het volgende:
Iemand de nieuwste gmail al gezien?!?!?!
http://gmail.nl/
Ik zit er aan te denken om maar eens een mailtje richting google te sturen. Beetje te goedkoop dit (en dan bedoel niet de prijzen van hun 'gratis' diensten).
Nee, die zijn allemaal op, overal!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:18 schreef PPL het volgende:
Toevallig nog iemand een invite liggen ?
Gmail ondersteunt nu uitzichzelf POP3, dus dat is niet meer nodig gok ik..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:27 schreef boertie het volgende:
Heeft iemand dat programma nog om gmail via pop3 te laten lopen? De link in de OP is dood
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:18 schreef PPL het volgende:
Toevallig nog iemand een invite liggen ?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, die zijn allemaal op, overal!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |