Betwijfel of dit van Google afkomstig is eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:47 schreef sop het volgende:
Iemand de nieuwste gmail al gezien?!?!?!
http://gmail.nl/
Ik zit er aan te denken om maar eens een mailtje richting google te sturen. Beetje te goedkoop dit (en dan bedoel niet de prijzen van hun 'gratis' diensten).
duh!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:52 schreef JortK het volgende:
[..]
Betwijfel of dit van Google afkomstig is eerlijk gezegd![]()
Ik mag hopen van niet. Als Google GMail geregistreerd heeft als handelsmerk kunnen ze er nog eerder geld mee verliezen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Domein kunnen ze wel voor een hoop centjes verkopen denk ik
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:12 schreef coz het volgende:
en idd je eigen mailadres en dan voordat ie de pagina gerefreshed heeft weer op zenden drukken
dan krijg je ze alle 50 in een gesprek binnen![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:33 schreef the_jasper het volgende:
eerhm je kan je toch gewoon aanmelden
was iets met mail list ofzo
check www.gmail.com
Op zich wel, als ie nu eens geen "OK" klik nodig zou hebben bij elke boot om het gesave'de password te bevestigenquote:Op zondag 5 juni 2005 16:53 schreef JortK het volgende:
Die gmail notifier is anders ook erg handig vind ik
Is het zo moeilijk een pagina terug te bladeren en dan 1 van de 1000 invites te kiezen die er staan?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:00 schreef marc1982 het volgende:
kan iemand mij een gmail invite sturen? ik wil ook een gmail account:(
ikwileengmailaccount@gmail.com
Bij mij logt die automatisch in na elke boot zonder op een bevestigingsscherm te moeten klikken. Maar het staat toch nog niet helemaal op punt. Soms durft hij het bij mij nog wel is te vragen om te bevestigen.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:18 schreef stefimke het volgende:
[..]
Op zich wel, als ie nu eens geen "OK" klik nodig zou hebben bij elke boot om het gesave'de password te bevestigen![]()
Blijkbaar heb je er al een, of niet dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:00 schreef marc1982 het volgende:
http://gmail.google.com/gmail werkt bij mij op school, want de rest is geblokkeerdquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:49 schreef Nokia3310 het volgende:
Iemand enig idee hoe je op een andere manier gmail inkomt? Op mijn werk kan ik er niet inkomen, krijg wel het algemene scherm maar daarna een witte pagina. Wil graag mijn mail checken, óók op mijn werk
Probeer het eens via https://gmail.google.com/gmailquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:49 schreef Nokia3310 het volgende:
Iemand enig idee hoe je op een andere manier gmail inkomt? Op mijn werk kan ik er niet inkomen, krijg wel het algemene scherm maar daarna een witte pagina. Wil graag mijn mail checken, óók op mijn werk
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:00 schreef marc1982 het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:00 schreef WaSTeiL het volgende:
Is het zo moeilijk een pagina terug te bladeren en dan 1 van de 1000 invites te kiezen die er staan?![]()
daar zou ik ook zo in kunnen trappenquote:
neequote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb nog 347 Gmail invites, iemand interesse?
Gmail is nog wel cool, want je hebt 2GB opslagquote:Op zondag 12 juni 2005 15:29 schreef Hammet het volgende:
vroegah was je stoer want je kon 5 invites verloten aan vrienden
nu is gmail niet cool meer, niemand wil die tering invites nog hebben,
Dat zie ik anders... Heb momenteel dik 600 mb bezet. Waarmee? Ik bewaar alle mail, je weet nooit waarvoor het handig is. Bovendien gebruik ik het veel voor foto's en die bewaar ik ook allemaal online, als backup...quote:Op zondag 12 juni 2005 15:59 schreef Hammet het volgende:
true, maar ik ken niet veel mensen die er op zitten te wachten. Veel mensen hebben namelijk Hotmail met 250 MB (gratis). Die extra 1,75 GB is niet echt nuttig.
Ik hoop voor altijd, zou wel shit zijn wanneer we er in de toekomst voor moeten dokken.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:50 schreef JortK het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang Gmail het vol kan gaan houden om deze service gratis te houden
zal ook wel voor altijd zijn, er is zoveel concurrentie..dan gaat iedereen naar een provider waar het nog wel gratis is, maar waar je wat minder ruimte hebtquote:Op zondag 26 juni 2005 21:26 schreef www.marjol3in.com het volgende:
[..]
Ik hoop voor altijd, zou wel shit zijn wanneer we er in de toekomst voor moeten dokken.
daarbij heeft google behalve voor de reclame nog nergens geld voor gevraagd , voor zover ik weet en kan herinneren.. en reclame maken vie sponsored links en google ads is natuurlijk geen verplichtingquote:Op zondag 26 juni 2005 22:15 schreef crossover het volgende:
[..]
zal ook wel voor altijd zijn, er is zoveel concurrentie..dan gaat iedereen naar een provider waar het nog wel gratis is, maar waar je wat minder ruimte hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |