quote:Op maandag 18 juli 2005 15:14 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Wel ff je mailadres in de mail verwerken.
Ik heb ook wel eens problemen met vertraging op gmail waarom ik heb echt geen idee.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:18 schreef Aventura het volgende:
Meer mensen problemen met Gmail i.c.m. Chello?
De mail die ik met Outlook (dus via de Chello -server) verstuur naar gmail-adressen, komt de laatste tijd met uren vertraging aan, soms zit er een hele dag tussen..Waar kan dat aan liggen.
Helaas hebben wij onze diensten onder deze domeinnaam noodgedwongen moeten staken.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:47 schreef sop het volgende:
Iemand de nieuwste gmail al gezien?!?!?!
http://gmail.nl/
Ik zit er aan te denken om maar eens een mailtje richting google te sturen. Beetje te goedkoop dit (en dan bedoel niet de prijzen van hun 'gratis' diensten).
Nee, die zijn allemaal op, overal!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:18 schreef PPL het volgende:
Toevallig nog iemand een invite liggen ?
Gmail ondersteunt nu uitzichzelf POP3, dus dat is niet meer nodig gok ik..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:27 schreef boertie het volgende:
Heeft iemand dat programma nog om gmail via pop3 te laten lopen? De link in de OP is dood
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:18 schreef PPL het volgende:
Toevallig nog iemand een invite liggen ?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, die zijn allemaal op, overal!![]()
Ik stuurde ze vroeger naar isnoop.com/gmail ofzo, maar die is nu gesloten dankzij google. Maar ik heb er 100 staan in de kastquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:30 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb PPL al een invite gestuurd jij toevallig óók ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |