dubbele ontkenning, dus je hebt wél problemen gehad!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:10 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen niks geen problemen gehad met Gmail!
Ok, ik geef het toe...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:30 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
dubbele ontkenning, dus je hebt wél problemen gehad!
reg bestanden omdat je al snel gewoonop OK drukt zonder te lezen. En dan zijn er al gegevens in het register toegevoegd.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:42 schreef gokker het volgende:
Gmail kan tegenwoordig zelfs geen exe bestanden meer ontvangen.![]()
Exe, bat, com, pif, scr bestanden laten blokkeren kan ik me nog voorstellen.
Maar de reden waarom ze reg, mdf-bestanden blokkeren, ontgaat me totaal.![]()
Ja, het moet mdb zijn, stomme fout van mij.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:45 schreef Jump het volgende:
[..]
reg bestanden omdat je al snel gewoonop OK drukt zonder te lezen. En dan zijn er al gegevens in het register toegevoegd.
mdf ken ik niet
MDB-bestanden kunnen dezelfde effecten hebben als exe's en reg's, als ze worden uitgevoerd, wellicht daarom...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:53 schreef gokker het volgende:
[..]
Ja, het moet mdb zijn, stomme fout van mij.
zo ken ik het wel, maar niet als extensiequote:
Heb jij het dan over de MS access bestanden?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
MDB-bestanden kunnen dezelfde effecten hebben als exe's en reg's, als ze worden uitgevoerd, wellicht daarom...
Wss niet, aangezien Gmail ook de bestanden in de zip file kan scannen. Dus als daar een .exe file staat, stopt ie... Een oplossing was idd ook om een wachtwoord op de zipfile te zetten. Maar dan lijkt mij het omvormen van de extensie eenvoudiger (als het tenminste maar 1 bestand is)quote:
Wellicht, maar die mogelijk is er en dat risico zullen ze niet willen nemen. Net als dat een exe niet per definitie gevaarlijk is, enkel als er troep in is verwerkt!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:07 schreef gokker het volgende:
[..]
Heb jij het dan over de MS access bestanden?
Als je het daar over hebt, dan zijn ze alleen gevaarlijk als er een macro in verwerkt is.
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:26 schreef yvonne het volgende:
Is er ergens een abuse adres van gmail?
Dit wat je nodig hebt?quote:If you have received a fradulent or harassing message, please contact us at gmail-abuse@google.com and include the following information:
1. The header from the spam or spoofed message that you received. (To get the header from a message in Gmail, open the message, click 'More options,' then click 'Show original.’ Copy everything from the 'Delivered-To:' until the 'References:' line. To get headers from other webmail or email clients, please refer to this page: http://www.spamcop.com/help_with_headers/)
2. The entire content of the message.
If you believe that your account has been compromised, please include the following information when you contact us:
1. Your Gmail username.
2. The URL listed in your Gmail invitation.
3. The name (real name and/or Gmail username) of the person who invited you.
4. The date you created your Gmail account.
5. The date you suspect your account was compromised.
6. The first and last name you entered when creating your account.
7. The secondary email address you provided when creating your account (if any).
8. The date when you last changed your password and/or secret question, and your current password and secret question.
9. Your Internet Service Provider (ISP), if you have one
10. Any additional information that pertains to your case.
Daarnaast zag ik dat mijn beschikbare ruimte al verhoogd was:quote:Vrijdag, 1 april 2005 - Gmail-gebruikers zien hun opslagruimte binnenkort verdubbelen van 1 tot 2 GB. De maximale grootte van bijlagen blijft ongewijzigd.
Dit zal Google naar verwachting vrijdag aankondigen. Het is precies een jaar geleden dat Gmail werd geïntroduceerd. Het nieuws van toen, een gratis webmaildienst met 1 GB opslagruimte, leek op een 1-aprilgrap, maar bleek serieus te zijn.
"Sinds we Gmail hebben geïntroduceerd, hebben mensen veel ruimte gehad om e-mail te bewaren. Maar een aantal van de zware gebruikers zit al tegen het plafond", vertelt George Harik van Google. "Daarom starten we vrijdag met het verruimen van de mailboxen." Binnen enkele weken of maanden moeten alle mailboxen zijn vergroot.
Vooralsnog zijn er geen plannen om de maximale grootte van bijlagen aan te passen omdat Gmail niet is bedoeld als extra virtuele harde schijf. Nu ligt die grens op 10 MB per bericht.Hoeveel Gmail-gebruikers er na een jaar zijn, wil Harik overigens niet zeggen.
Al tijden wordt er gespeculeerd wanneer de maildienst officieel wordt geïntroduceerd. Nog altijd verkeert Gmail in een testfase. Onlangs is Google ook via de zoekmachine begonnen om internetters uit te nodigen een Gmail-account te openen.
En onder mijn mailbox staat nu dit:quote:G is for growth
Storage is an important part of email, but that doesn't mean you should have to worry about it. To celebrate our one-year birthday, we're giving everyone one more gigabyte. But why stop the party there? Our plan is to continue growing your storage beyond 2GBs by giving you more space as we are able. We know that email will only become more important in people's lives, and we want Gmail to keep up with our users and their needs. From Gmail, you can expect more.
We're not in the plains anymore
Fonts, bullets and highlighting, oh my! Gmail now offers rich text formatting. And over 60 colors of the rainbow. Discover a land of more than just black and white. Learn more
Als je een mailtje verwijdert dan verwijder je ook meteen alles van die 'conversation'. Dus jij stuurt een mail naar iemand, die doet een reply terug, jij doet weer een reply etc. Als je dan het eerste mailtje weggooit gaat de rest van die hele uitwisseling mee.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:27 schreef sweex het volgende:
Ik kots op Gmail
mis ineens 20 emailtjes
Ik verwijder, behalve het spam, eigenlijk nooit mailtjes uit m'n mailboxquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
Als je een mailtje verwijdert dan verwijder je ook meteen alles van die 'conversation'. Dus jij stuurt een mail naar iemand, die doet een reply terug, jij doet weer een reply etc. Als je dan het eerste mailtje weggooit gaat de rest van die hele uitwisseling mee.
Zo heb ik dus een mail weggegooid die ik niet meer nodig had, maar ik had dus WEL de replies willen bewaren. Helaaz.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
Als je een mailtje verwijdert dan verwijder je ook meteen alles van die 'conversation'. Dus jij stuurt een mail naar iemand, die doet een reply terug, jij doet weer een reply etc. Als je dan het eerste mailtje weggooit gaat de rest van die hele uitwisseling mee.
Zo heb ik dus een mail weggegooid die ik niet meer nodig had, maar ik had dus WEL de replies willen bewaren. Helaaz.
Ik heb het vermoeden dat als je er labels aanhangt dat het dan misschien niet zo is (nog niet geprobeerd). Maar ik had idd ook zoiets vanquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:03 schreef coz het volgende:
[..]...vrij belangrijke feature om te onthouden ....
is dit instelbaar ?
Nope.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:51 schreef X-eCuTe het volgende:
kan je via msn nou gelijk naar je mailbox komen door op die link te klikken in msn?
Nee maar je kan wel Gmail notifier gebruiken. Dat installeert een incoontje in je taakbalk die weergeeft wanneer er een nieuwe mail is. (staat bij 'new features' als je inlogt in je gmail geloof ik)quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:51 schreef X-eCuTe het volgende:
kan je via msn nou gelijk naar je mailbox komen door op die link te klikken in msn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |