je moet ze toch ergens kwijt???quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:30 schreef MajesticZ het volgende:
vraag me af waarom iedereen nog de moeite neemt om die invites te posten... Er is een overschot :S
Jup.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:07 schreef Thomper het volgende:
Zijn er meer waarbij Gmail wat hapert nu? Sloom, en server errors hier.
Jaquote:Op zondag 27 februari 2005 18:20 schreef Ichi het volgende:
gee mail is een beetje uit de lucht niet ?
www.gmail.com
Hij is nu weer lekker snelquote:Op zondag 27 februari 2005 17:45 schreef mvdlubbe het volgende:
Whaha. Heb ik eindelijk Gmail, werkt het voor geen meter.
De gemiddelde snelheid (voor mij) zakt nu snel onder die van hotmail.
Je weet dat elke Gmail gebruiker een inbox krijgt van 1GB. Nu is er een tooltje die van die Gmail inbox een soort opslagplaats maakt. Deze kun je dan benaderen net zoals je hardeschijf in je computer. Zo heb je goedkoop opslagruimte via de gratis mailbox van Gmail.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:28 schreef stijgende_ster het volgende:
Ehh.. wat is een drive? En waarom zou iemand hier invites verzamelen? Ik heb gewoon 1 account, maar daarbij wel 50 invites, stel dat ik die naar mezelf zou sturen, dan had ik eindeloos invites. Dus of: het is onwaarschijnlijk dat ze dat doen, of ik snap niet wat je bedoelt (wat overigens goed mogelijk is)
maar vergeet niet: om ze vol te krijgen moet je nog altijd 50 gig uploaden danquote:Op maandag 28 februari 2005 23:34 schreef DIMENSION82 het volgende:
[..]
Je weet dat elke Gmail gebruiker een inbox krijgt van 1GB. Nu is er een tooltje die van die Gmail inbox een soort opslagplaats maakt. Deze kun je dan benaderen net zoals je hardeschijf in je computer. Zo heb je goedkoop opslagruimte via de gratis mailbox van Gmail.
Stel dat je 50 Gmail adressen hebt, dan kun je met dat tooltje een harddisk creeren van 50GB.
Ik heb dus het vermoeden dat er mensen in dit topic komen, die zoiets proberen.
Was maar een voorbeeld, die 50GB. In ieder geval is het hier toch de bedoeling dat de invites die mensen hulpvol hier neerzetten bedoeld worden om te mailen. Niet om pikgraag allemaal op te maken voor hun warez..quote:Op maandag 28 februari 2005 23:35 schreef Jump het volgende:
[..]
maar vergeet niet: om ze vol te krijgen moet je nog altijd 50 gig uploaden dan
Schijnbaar is de enige oplossing de voertaal van je browser te zetten op Engels, volgens Google...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:24 schreef Faithz het volgende:
Weet niet of het hier mag maar dat hoor ik dan wel..
Vandaag was mijn gmail ineens in het nederlands...
En ik heb nu bijna overal gekeken maar ik kan het niet terugzetten naar engels![]()
Iemand?
Dat is wel vaker. Als je .exe bestanden wel kunt versturen, is er een grote kans dat de ontvanger het niet ontvangt.quote:Op zondag 6 maart 2005 18:44 schreef Me_Wesley het volgende:
Hmm het enige wat ik wel jammer vind, is dat je geen .exe's kunt versturen. En ik ontdek net dat .mdb bestanden ook niet gaan. Enige oplossing is dubbelzippen met een password...
Ik kan wel mail checken, alleen de Gmail notifier werkt niet meer sinds gisteren.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 09:40 schreef grunge-metal het volgende:
Werkt Gmai bij jullie ook niet? Hier ligt het al een dag plat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |