Je weet dat elke Gmail gebruiker een inbox krijgt van 1GB. Nu is er een tooltje die van die Gmail inbox een soort opslagplaats maakt. Deze kun je dan benaderen net zoals je hardeschijf in je computer. Zo heb je goedkoop opslagruimte via de gratis mailbox van Gmail.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:28 schreef stijgende_ster het volgende:
Ehh.. wat is een drive? En waarom zou iemand hier invites verzamelen? Ik heb gewoon 1 account, maar daarbij wel 50 invites, stel dat ik die naar mezelf zou sturen, dan had ik eindeloos invites. Dus of: het is onwaarschijnlijk dat ze dat doen, of ik snap niet wat je bedoelt (wat overigens goed mogelijk is)
maar vergeet niet: om ze vol te krijgen moet je nog altijd 50 gig uploaden danquote:Op maandag 28 februari 2005 23:34 schreef DIMENSION82 het volgende:
[..]
Je weet dat elke Gmail gebruiker een inbox krijgt van 1GB. Nu is er een tooltje die van die Gmail inbox een soort opslagplaats maakt. Deze kun je dan benaderen net zoals je hardeschijf in je computer. Zo heb je goedkoop opslagruimte via de gratis mailbox van Gmail.
Stel dat je 50 Gmail adressen hebt, dan kun je met dat tooltje een harddisk creeren van 50GB.
Ik heb dus het vermoeden dat er mensen in dit topic komen, die zoiets proberen.
Was maar een voorbeeld, die 50GB. In ieder geval is het hier toch de bedoeling dat de invites die mensen hulpvol hier neerzetten bedoeld worden om te mailen. Niet om pikgraag allemaal op te maken voor hun warez..quote:Op maandag 28 februari 2005 23:35 schreef Jump het volgende:
[..]
maar vergeet niet: om ze vol te krijgen moet je nog altijd 50 gig uploaden dan
Schijnbaar is de enige oplossing de voertaal van je browser te zetten op Engels, volgens Google...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:24 schreef Faithz het volgende:
Weet niet of het hier mag maar dat hoor ik dan wel..
Vandaag was mijn gmail ineens in het nederlands...
En ik heb nu bijna overal gekeken maar ik kan het niet terugzetten naar engels![]()
Iemand?
Dat is wel vaker. Als je .exe bestanden wel kunt versturen, is er een grote kans dat de ontvanger het niet ontvangt.quote:Op zondag 6 maart 2005 18:44 schreef Me_Wesley het volgende:
Hmm het enige wat ik wel jammer vind, is dat je geen .exe's kunt versturen. En ik ontdek net dat .mdb bestanden ook niet gaan. Enige oplossing is dubbelzippen met een password...
Ik kan wel mail checken, alleen de Gmail notifier werkt niet meer sinds gisteren.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 09:40 schreef grunge-metal het volgende:
Werkt Gmai bij jullie ook niet? Hier ligt het al een dag plat.
dubbele ontkenning, dus je hebt wél problemen gehad!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:10 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen niks geen problemen gehad met Gmail!
Ok, ik geef het toe...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:30 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
dubbele ontkenning, dus je hebt wél problemen gehad!
reg bestanden omdat je al snel gewoonop OK drukt zonder te lezen. En dan zijn er al gegevens in het register toegevoegd.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:42 schreef gokker het volgende:
Gmail kan tegenwoordig zelfs geen exe bestanden meer ontvangen.![]()
Exe, bat, com, pif, scr bestanden laten blokkeren kan ik me nog voorstellen.
Maar de reden waarom ze reg, mdf-bestanden blokkeren, ontgaat me totaal.![]()
Ja, het moet mdb zijn, stomme fout van mij.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:45 schreef Jump het volgende:
[..]
reg bestanden omdat je al snel gewoonop OK drukt zonder te lezen. En dan zijn er al gegevens in het register toegevoegd.
mdf ken ik niet
MDB-bestanden kunnen dezelfde effecten hebben als exe's en reg's, als ze worden uitgevoerd, wellicht daarom...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:53 schreef gokker het volgende:
[..]
Ja, het moet mdb zijn, stomme fout van mij.
zo ken ik het wel, maar niet als extensiequote:
Heb jij het dan over de MS access bestanden?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
MDB-bestanden kunnen dezelfde effecten hebben als exe's en reg's, als ze worden uitgevoerd, wellicht daarom...
Wss niet, aangezien Gmail ook de bestanden in de zip file kan scannen. Dus als daar een .exe file staat, stopt ie... Een oplossing was idd ook om een wachtwoord op de zipfile te zetten. Maar dan lijkt mij het omvormen van de extensie eenvoudiger (als het tenminste maar 1 bestand is)quote:
Wellicht, maar die mogelijk is er en dat risico zullen ze niet willen nemen. Net als dat een exe niet per definitie gevaarlijk is, enkel als er troep in is verwerkt!quote:Op zondag 20 maart 2005 00:07 schreef gokker het volgende:
[..]
Heb jij het dan over de MS access bestanden?
Als je het daar over hebt, dan zijn ze alleen gevaarlijk als er een macro in verwerkt is.
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:26 schreef yvonne het volgende:
Is er ergens een abuse adres van gmail?
Dit wat je nodig hebt?quote:If you have received a fradulent or harassing message, please contact us at gmail-abuse@google.com and include the following information:
1. The header from the spam or spoofed message that you received. (To get the header from a message in Gmail, open the message, click 'More options,' then click 'Show original.’ Copy everything from the 'Delivered-To:' until the 'References:' line. To get headers from other webmail or email clients, please refer to this page: http://www.spamcop.com/help_with_headers/)
2. The entire content of the message.
If you believe that your account has been compromised, please include the following information when you contact us:
1. Your Gmail username.
2. The URL listed in your Gmail invitation.
3. The name (real name and/or Gmail username) of the person who invited you.
4. The date you created your Gmail account.
5. The date you suspect your account was compromised.
6. The first and last name you entered when creating your account.
7. The secondary email address you provided when creating your account (if any).
8. The date when you last changed your password and/or secret question, and your current password and secret question.
9. Your Internet Service Provider (ISP), if you have one
10. Any additional information that pertains to your case.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |