Sex is wat anders dan stimuleren.quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat los staat van het feit dat deze vrouwtjesdieren seks met elkaar hebben, om zo de ovulatie te stimuleren en bevrucht te raken.
Lesbische seks ten behoeve van de voortplanting dus!
Dus wikipedia is niet voldoende voor jou????quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:57 schreef Monus het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom er geen beeld matriaal tevinden is.
Heeft hij alleen zijn boek, geen beeld matriaal?
Zwets niet. Bij een ander de genitalia 'stimuleren' is seks.quote:
"quote:Vraag me wel af waarom er geen beeld matriaal tevinden is.
Heeft hij alleen zijn boek, geen beeld matriaal?
Precies!quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:57 schreef Saleheim het volgende:
[..]
Dit draadje ging over DNA en homo's. Dat heeft niets met Aids te maken. Dus wat was nou eigenlijk het punt dat je al die tijd probeert te maken?
Laten we het erop houden dat hij zijn avatar meer dan waar maakt.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:07 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Precies!
Drie topic's verder en nog steeds geen antwoord, wat een hopeloos geval....
Hey, thnx for the tip dudequote:Op woensdag 9 februari 2005 20:55 schreef mineo39-76 het volgende:
[TIP]![]()
Morgenavond, dondedag 10 februari 2005 komt er een documentaire over HIV/AIDS bij de VPRO op Nederland 3.
De docu heet: "The Origins of AIDS" en duurt 50 minuten.
Het programma begint om 23.40 uur en duurt tot 0.30 uur.
Wat een vernedering voor die cucarachas.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:56 schreef Saleheim het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat hij zijn avatar meer dan waar maakt.![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:18 schreef Amando het volgende:
Ik kom ook eens wat lullen!
Hoe kun je een keuze nou genezen ?quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:18 schreef Amando het volgende:
Is er al iets bekend over een homo-geneeskuur?
Wil je soms nog meer competitie en rivaliteit van mannetjes die het op jouw broedkipje voorzien hebben? en heb je werkelijk behoefte aan nog meer ruimte gebrek, woning tekort en milieu vervuiling dankzij nóg meer zich als konijnen voortplantende hetero's???quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:18 schreef Amando het volgende:
Is er al iets bekend over een homo-geneeskuur?
hoe kun je iets aangeboren nou een keuze noemen? je lijkt bush welquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe kun je een keuze nou genezen ?
dat vind ik een beetje zwart-wit hoe je dat steltquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:27 schreef MasterPeace het volgende:
[..]
Wil je soms nog meer competitie en rivaliteit van mannetjes die het op jouw broedkipje voorzien hebben? en heb je werkelijk behoefte aan nog meer ruimte gebrek, woning tekort en milieu vervuiling dankzij nóg meer zich als konijnen voortplantende hetero's???
Psies, anders was er ook wel een geneesmiddel tegen zoiets onnatuurlijks als het geloof in een god.quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik. Althans: ik zei dat je van oorsprong Engelssprekend bent. Dat leid ik af uit jouw manier van schrijven. Voordat je dit als een soort 'aanval' op jou ziet: dat is NIET mijn intentie en zo moet je het dus ook maar niet opvatten. Ik zal uitleggen waarom ik denk dat je van oorsprong Engelssprekend bent, in de hoop dat dit niet gelijk weer door een moderator wordt gewist. Het is hier namelijk even relevant.quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:34 schreef Monus het volgende:
Geloof niet alles wat je leest. Heb ook geen idee waar ze het vandaan halen.
¡Viva España, coño! is geloof ik geen engels, en ik heb nooit gezegt dat ik van england kwam.
Dat klopt. Omdat homo's doorgaans meer wisselende seksuele contacten hebben en omdat ze toen uit onwetendheid onveilige seks hadden. En? Je hebt nu TIG keer hetzelfde beweerd en je komt verder niet met bronnen die jouw gelijk bewijzen. Ik geloof dat het verder niet zo veel zin meer heeft om nog verder te discussiëren.quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:34 schreef Monus het volgende:
Ik beweer alleen dat het de homos waren die AIDS hebben verspreid. Dat het allang geen homo aangelegenheid meer is dat weet bijna iedereen. Dat weet ik al vanaf het eerste AIDS spotje dat de overheid uitzond. Net als met SARS duikt het virus ergens op, kan het ergens tot bloei komen omdat het daar op dat moment de juiste omgeving is om zich te ontwikkelen.
Ik vond het eerder sarcastisch hoe ik dat stelde, maar misschien moet ik voortaan speciaal voor jou achter elke zin een aparte verklaring erbij zetten dat ik die zin sarcastisch bedoelde? maar ja, je gaat ook nog steeds heel gortdroog serieus in op het getroll van BansheeBoy, wel heel selectief is het dan weer dat je niet ingaat op de reactie van Amando waarop ik reageerde, dat verbaasd me dan weer enigzins...quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:29 schreef Prego het volgende:
[..]
dat vind ik een beetje zwart-wit hoe je dat stelt
Homoseksualiteit is géén keuze; het is geen optie... en het is m.i. zeker ook geen "ziekte". De liefde tussen homoseksuele partners is even oprecht als de liefde tussen heteroseksuele partners.quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoewel ik van oorsprong een nederlander ben, ben ik al 15 jaar nauwelijks met de nederlandse taal in aanraking geweest. In al die tijd heb ik alleen engels en spaans geproken en geschreven. De nederlandse taal ben ik dus helemaal vergeten, en zelf waneer ik mijn ouders bezoek kost het me moeite om nederlands te spreken. Op dit moment zit ik weer in het zuiden van spanje (al weer 4 jaar nu). Voor die tijd heb ik op verschillende plekken gezeten en meenstal gewerkt als kok (laaste vijf jaar op het internet).quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:39 schreef dVTB het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik. Althans: ik zei dat je van oorsprong Engelssprekend bent. Dat leid ik af uit jouw manier van schrijven. Voordat je dit als een soort 'aanval' op jou ziet: dat is NIET mijn intentie en zo moet je het dus ook maar niet opvatten. Ik zal uitleggen waarom ik denk dat je van oorsprong Engelssprekend bent, in de hoop dat dit niet gelijk weer door een moderator wordt gewist. Het is hier namelijk even relevant.
1. Je gaat voortdurend de fout in met de combinatie van onderwerp en werkwoordsvorm. Incongruentie of discongruentie, heet dat. Voorbeeld: "omdat men in Afrika aapjes eten", "De junkies in nederland heeft van het begin al meegewerkt..."
2. Je gebruikt regelmatig termen die letterlijk uit het Engels naar het Nederlands zijn vertaald: "voor vele jaren zelf" (for many years, even) en "aangezien de onderzoek van de homo dieren bij een homo is gedaan" (done by a gay man) en "Hier kunnen we inderdaad over een soort of homosexuality praten" (sort of, ipv soort van) of zelfs letterlijk Engelse woorden als "standard"
3. "Over het algemeen vind ik de nederlandse en amerikaanse homos grote huilbakken" - Hoe weet je dat zo goed, over die Amerikaanse homo's?
Goed, niet dat het verder zo heel relevant is, maar dat, gecombineerd met hetgeen ik eerder over je Nederlands zei, gaf mij de indruk dat je van oorsprong Engelssprekend bent. Dan is dat bij deze ook weer duidelijk.
Zou je denken? Karakter is overigens niet van buitenaf..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:23 schreef Re het volgende:
[..]
het zal gedeeltelijk genetisch bepaald zijn maar voornamelijk blootstelling van buitenaf (opvoeding, karakter, ervaringen)
Nou ja, bedankt voor je toelichtingquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:55 schreef Monus het volgende:
Hoewel ik van oorsprong een nederlander ben, ben ik al 15 jaar nauwelijks met de nederlandse taal in aanraking geweest. In al die tijd heb ik alleen engels en spaans geproken en geschreven. De nederlandse taal ben ik dus helemaal vergeten, en zelf waneer ik mijn ouders bezoek kost het me moeite om nederlands te spreken. Op dit moment zit ik weer in het zuiden van spanje (al weer 4 jaar nu). Voor die tijd heb ik op verschillende plekken gezeten en meenstal gewerkt als kok (laaste vijf jaar op het internet).
Als vreemde in een ander land ga je meenstal eerst met andere vreemden om, vandaar dat ik ook met veel amerikanen, engelsen, en duitsers in aanraking ben geweest (vandaar amerikaanse homo's).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |