abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 februari 2005 @ 12:12:06 #151
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_25004535
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 11:51 schreef mineo39-76 het volgende:
Ja, nu weten we het wel BansheeGirl
Waarom dat Girl erachter ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 9 februari 2005 @ 12:23:02 #152
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_25004704
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 12:06 schreef Monus het volgende:

[..]

Na onomstotelijk bewijs te hebben geleverd (zie eerdere tropics) dat homos AIDS hebben verspeid, en dat blijkt ook uit het feit dat AIDS de eerste jaren ALLEEN bij homos voorkwam, zit ik tewachten onomstotelijk bewijs dat ze het niet zijn.

Aangezien de onderzoek van de homo dieren bij een homo is gedaan, en door geen enkele bekende bioloog word ondersteund, is het niet eens nodig om bewijs televeren dat bij de meenste dieren geen homosexueliteit voorkomt. Het is aan de homos de taak om met bewijs tekomen, fotos van de 450 dieren waar twee manelijke of vrouwelijke dieren sex met elkaar hebben voldoet wel. Of had de bioloog toevallig geen camera bij zich.

En wees niet bang hoor,... fotos waar dieren sex met elkaar hebben wind me niet op.

Als een onderzoek naar homos positief is dan is het gelijk bewijs, als een onderzoek naar homos negatief is dan zijn het gelijk leugens en ben je een homofoob en een fundi.
Bewijzen dat de eerste jaren alleen bij homo's voorkwam, kan eigenlijk niet, want dan zou er geen enkele hetero met aids moeten zijn geweest. En dat kun je niet nagaan, want dan zou je elk mens op aarde op dat moment moeten testen. Dus vergeet meteen dat onomstotelijke maar (want je kan dus niet zeggen dat uitsluitend homo's eerst aids hadden - dus, volgens jouw redenatie, blijkt niet dat homo's aids hebben verspreid).
Maar wat ik nu wil vragen, is: Is dat de enige reden voor jouw hekel aan homo's? Dat je denkt dat aids hun schuld is? (want dat had zich zonder homo's ook wel verspreid. Dat ontkennen is nogal naief)
  woensdag 9 februari 2005 @ 12:28:53 #153
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_25004805
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 12:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat soort dingen doen ze standard, iedereen die iets nadelig over homos zegt maken ze uit voor homo, het idiote is dat ze denken dat ze met dat ook nog eens orgineel zijn.
  woensdag 9 februari 2005 @ 12:29:55 #154
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_25004825
@ BansheeBoy: Waarom reageer jij trouwens niet of nauwelijks op mijn posts?
pi_25004882
quote:

[..]

Ik ontwijk graag de vragen van de users.
En nog steeds geeft hij geen antwoord, op al de vragen van de users.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_25004928
@ BansheeBoy: Of op de mijne?
pi_25005141
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 11:44 schreef BansheeBoy het volgende:

Wij mensen moet eens leren dat we het lichaam moeten gebruiken op de manier zoals het bedoelt is

In dat geval is de enige logische conclusie dat mensen een beetje naakt in de schaduw van een boom aan hun ballen (indien aanwezig) dienen te krabben.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_25005230
quote:

[..]

Na onomstotelijk bewijs te hebben geleverd (zie eerdere tropics) dat homos AIDS hebben verspeid, en dat blijkt ook uit het feit dat AIDS de eerste jaren ALLEEN bij homos voorkwam, zit ik tewachten onomstotelijk bewijs dat ze het niet zijn.
Punt 1: Ik heb geen onomstotelijk bewijs van jou gezien, alleen maar bijzonder selectief informatie uit sites halen. Punt 2:
quote:
Bron: http://hivinsite.ucsf.edu/InSite?page=pr-02-10&doc=2098.3cce

The earliest and most compelling evidence of HIV infection is that of an adult male who lived in what is now the Democratic Republic of Congo. Dr. David Ho and Dr. Tuofu Zhu of the Aaron Diamond AIDS Research Center in New York City and Andre Nahmias of Emory University in Atlanta, Georgia recently succeeded in isolating the virus from a plasma sample taken from the man in 1959. Researchers believe that the ancestor of this strain may date to the 1940s or 50s and was introduced into humans a decade or more earlier.
Er staat in bovenstaande niets over enige homoseksualiteit.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  woensdag 9 februari 2005 @ 13:03:49 #159
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_25005291
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 12:23 schreef Blood_Money het volgende:

[..]

Bewijzen dat de eerste jaren alleen bij homo's voorkwam, kan eigenlijk niet, want dan zou er geen enkele hetero met aids moeten zijn geweest. En dat kun je niet nagaan, want dan zou je elk mens op aarde op dat moment moeten testen. Dus vergeet meteen dat onomstotelijke maar (want je kan dus niet zeggen dat uitsluitend homo's eerst aids hadden - dus, volgens jouw redenatie, blijkt niet dat homo's aids hebben verspreid).
Dat klopt ook, geen enkele hetero met AIDS. Dat was de eerste jaren geheel een homo aangelegenheid.
quote:
Maar wat ik nu wil vragen, is: Is dat de enige reden voor jouw hekel aan homo's? Dat je denkt dat aids hun schuld is? (want dat had zich zonder homo's ook wel verspreid. Dat ontkennen is nogal naief)
Over het algemeen vind ik de nederlandse en amerikaanse homos grote huilbakken, met weinig respect voor anders denkenden, en een egoistische inslag. AIDS heeft daar weinig mee temaken, hooguit de egoistische inslag.

Met de spaanse homos heb ik b.v. geen problemen. Die mensen hebben over het algemeen een heel andere mentaliteit. De meenste mannelijke vrienden die ik hier heb in spanje zijn toevallig homo.
quote:
Aangezien de onderzoek van de homo dieren bij een homo is gedaan, en door geen enkele bekende bioloog word ondersteund, is het niet eens nodig om bewijs televeren dat bij de meenste dieren geen homosexueliteit voorkomt. Het is aan de homos de taak om met bewijs tekomen, fotos van de 450 dieren waar twee manelijke of vrouwelijke dieren sex met elkaar hebben voldoet wel. Of had de bioloog toevallig geen camera bij zich.
Hiervan zal ik graag wat bewijs van willen zien...
  woensdag 9 februari 2005 @ 13:06:59 #160
13462 BansheeBoy
pi_25005333
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 12:29 schreef Blood_Money het volgende:
@ BansheeBoy: Waarom reageer jij trouwens niet of nauwelijks op mijn posts?
Dan is het waarschijnlijk te inhoudelijk en moet je het als een compliment opvatten omdat ik er niks tegen in te brengen heb

Geintje, het is me eerlijk gezegd niet opgevallen dat ik je posts zou negeren ofzo

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 9 februari 2005 @ 13:08:36 #161
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25005349
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:03 schreef Monus het volgende:

Over het algemeen vind ik de nederlandse en amerikaanse homos grote huilbakken, met weinig respect voor anders denkenden, en een egoistische inslag. AIDS heeft daar weinig mee temaken, hooguit de egoistische inslag.
pi_25005353
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 12:12 schreef BansheeBoy het volgende:

Omdat je "zeikt" (zeurt) als een wijf...
Je hoeft niet tig keer te herhalen dat anaal vies is, dat wisten we na de 2e keer ook wel...

En hoe kom je er trouwens bij dat 95% van de homoseksuelen aan anaal doen?
Ik denk dat dat percentage eerder rond de 50 ligt, misschien zelfs lager.
Heb je een bron
  woensdag 9 februari 2005 @ 13:10:34 #163
13462 BansheeBoy
pi_25005388
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:08 schreef mineo39-76 het volgende:

En hoe kom je er trouwens bij dat 95% van de homoseksuelen aan anaal doen?
Ik denk dat dat percentage eerder rond de 50 ligt, misschien zelfs lager.
Heb je een bron
Was gewoon een schatting

pi_25005493
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:03 schreef Monus het

Over het algemeen vind ik de [b]nederlandse en amerikaanse homos
grote huilbakken, met weinig respect voor anders denkenden, en een egoistische inslag. AIDS heeft daar weinig mee temaken, hooguit de egoistische inslag.
Waar slaat dat nu weer op?
quote:
Met de spaanse homos heb ik b.v. geen problemen. Die mensen hebben over het algemeen een heel andere mentaliteit. De meenste mannelijke vrienden die ik hier heb in spanje zijn toevallig homo.
Mja, ik woon al 5 jaar in Spanje, en ze hebben hier inderdaad een heel andere mentaliteit dan jij.

Spijtig dat die Spaanse homo vrienden van jou niet kunnen zien wat jij hier allemaal uitkraamt, die vriendschap zou vlug teneinde zijn.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  woensdag 9 februari 2005 @ 13:20:01 #165
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25005527
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:03 schreef Monus het volgende:

[..]

Dat klopt ook, geen enkele hetero met AIDS. Dat was de eerste jaren geheel een homo aangelegenheid.
[..]

[..]

Hiervan zal ik graag wat bewijs van willen zien...
hahahahahahahahahahahahahaah

wat een lachertje

als het compleet een homoaangelegenheid is, hoe kan dan nu meer dan 95% van de aidsbesmettingen hetero zijn? homo's doen het nauwelijks met hetero's, laat staan hetero's met homoseksuelen.... daarvoor zijn het toch homoseksuelen, die groep die jij zo anders ziet

jezus, ben je gek in de kop ofzo!? De enige verspreiders van AIDS die duidelijk zichtbaar zijn, zijn de mensen die zonder condoom of moedwillig het virus overbrengen en dat zijn nog altijd percentueel gezien ontiegelijk veel hetero's in vergelijking met een aantal homo's....

Ik heb ooit hier al es wat krantenberichtjes gepost, maar zoals elke achterlijke imbeciel met geen grijntje levenservaring en kennis en een hoop oogklep heb jij dat vast ook genegeerd, want ja, het pas niet in jouw straatje.

je bent een huilbak, en eentje zonder hersenen ook!
put
your
clothes
on!
  woensdag 9 februari 2005 @ 13:29:14 #166
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_25005630
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:20 schreef Jerruh het volgende:

[..]

hahahahahahahahahahahahahaah

wat een lachertje

als het compleet een homoaangelegenheid is, hoe kan dan nu meer dan 95% van de aidsbesmettingen hetero zijn? homo's doen het nauwelijks met hetero's, laat staan hetero's met homoseksuelen.... daarvoor zijn het toch homoseksuelen, die groep die jij zo anders ziet

jezus, ben je gek in de kop ofzo!? De enige verspreiders van AIDS die duidelijk zichtbaar zijn, zijn de mensen die zonder condoom of moedwillig het virus overbrengen en dat zijn nog altijd percentueel gezien ontiegelijk veel hetero's in vergelijking met een aantal homo's....

Ik heb ooit hier al es wat krantenberichtjes gepost, maar zoals elke achterlijke imbeciel met geen grijntje levenservaring en kennis en een hoop oogklep heb jij dat vast ook genegeerd, want ja, het pas niet in jouw straatje.

je bent een huilbak, en eentje zonder hersenen ook!
Is het niet beter om de kater van de carnaval eerst uit teslapen, het biergehalte is hier duidelijk een beetje tehoog.
  woensdag 9 februari 2005 @ 13:40:16 #167
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25005814
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:29 schreef Monus het volgende:

[..]

Is het niet beter om de kater van de carnaval eerst uit teslapen, het biergehalte is hier duidelijk een beetje tehoog.
kijk, en met dit soort opmerkingen hoef je dus niet aan te komen kakken, oetlul, want daarmee heb je iig al bij mij de kous afgedaan. Serieus, als ik de dingen zou zeggen tegen mensen in mijn omgeving die jij hier hebt gepost, zou ik OF opnieuw naar school zijn teruggestuurd om eens goed te leren waar dingen vandaan komen OF ze zouden mij per direct naar een kliniek sturen om te laten zien WAT AIDS is en hoe het is verspreid en waar het vandaan komt, want iemand die met zo'n overtuiging zulke nonsens durft te verspreiden valt bij mij en 99,9% van de bevolking onder zwakzinnig tot oogklepsukkels...

soit.
put
your
clothes
on!
  woensdag 9 februari 2005 @ 13:42:39 #168
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_25005859
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:18 schreef andromeda1968 het volgende:

Spijtig dat die Spaanse homo vrienden van jou niet kunnen zien wat jij hier allemaal uitkraamt, die vriendschap zou vlug teneinde zijn.
Ik denk eerder dat ze niet meer bijkomen van het lachen als ze dit allemaal kunnen lezen.
  woensdag 9 februari 2005 @ 13:50:34 #169
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_25005966
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:40 schreef Jerruh het volgende:

[..]

kijk, en met dit soort opmerkingen hoef je dus niet aan te komen kakken, oetlul, want daarmee heb je iig al bij mij de kous afgedaan. Serieus, als ik de dingen zou zeggen tegen mensen in mijn omgeving die jij hier hebt gepost, zou ik OF opnieuw naar school zijn teruggestuurd om eens goed te leren waar dingen vandaan komen OF ze zouden mij per direct naar een kliniek sturen om te laten zien WAT AIDS is en hoe het is verspreid en waar het vandaan komt, want iemand die met zo'n overtuiging zulke nonsens durft te verspreiden valt bij mij en 99,9% van de bevolking onder zwakzinnig tot oogklepsukkels...

soit.
Als ik jou was zal ik de geschiedenis kennis een beetje bijschaven.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)ijden/bb.20021126.rm
  woensdag 9 februari 2005 @ 13:53:55 #170
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_25006011
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 12:58 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Punt 1: Ik heb geen onomstotelijk bewijs van jou gezien, alleen maar bijzonder selectief informatie uit sites halen.
tuurlijk bijzonder selectiefe informatie:
quote:
Er staat in bovenstaande niets over enige homoseksualiteit.
En nog minder over verspeiding, of denk je dat de heftige symptomen van AIDS meer dan 20 jaar ongemerkt blijft.
pi_25006021
quote:
Na onomstotelijk bewijs te hebben geleverd (zie eerdere tropics) dat homos AIDS hebben verspeid, en dat blijkt ook uit het feit dat AIDS de eerste jaren ALLEEN bij homos voorkwam, zit ik te wachten onomstotelijk bewijs dat ze het niet zijn.
Je blijft langs de andere mensen in dit topic heenpraten. Al eerder is aangegeven dat HIV (en dat is nog niet automatisch AIDS, overigens) zich eerst onder homo's verspreidde, maar dat heeft met dit hele topic niets te maken. Dit verhaal gaat over DNA en staat volkomen los van welke ziektes er onder mensen voorkomen.
quote:
Ik neem mijn opmerkingen over gebrekkig Nederlands terug. Jij bent van oorsprong Engelstalig. Je redt je vrij aardig in het Nederlands, voor een Engelstalige. Compliment daarvoor. Nu nog iets ZINNIGS leren zeggen. Da's helaas een heel ander verhaal. Als een onderzoek door een homo wordt uitgevoerd, erken jij het al niet meer. Tegelijk roep je homo's op om met andere bewijzen te komen, die je daarna dan wel weer niet zult erkennen, omdat ze van een homo afkomstig zijn. Zo kunnen we wel eeuwig doorgaan.
quote:
Als een onderzoek naar homos positief is dan is het gelijk bewijs, als een onderzoek naar homos negatief is dan zijn het gelijk leugens en ben je een homofoob en een fundi.
Waar zijn dan die wetenschappelijk onderbouwde onderzoeken waaruit blijkt dat homoseksualiteit in de natuur absoluut niet voorkomt? Jij wordt geen homofoob genoemd omdat je conclusies van onderzoeken in twijfel trekt, maar vanwege andere uitlatingen die je doet. Het opsluiten van homo's in ziekenhuizen bijvoorbeeld. Lijkt me toch vrij objectief als homofobie te betitelen.

Als er onderzoeken zijn die homoseksualiteit wetenschappelijk verklaren, dan zoek je per definitie een smoesje om het te kunnen wegwimpelen en ondertussen kom je met je eigen 'waarheid' op de proppen die op geen enkele manier te onderbouwen valt. En ik heb het over het verschijnsel homoseksualiteit an sich, niet over vraagstukken als HIV, want daar gaat het hier niet over.
  woensdag 9 februari 2005 @ 13:56:20 #172
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25006037
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:50 schreef Monus het volgende:

[..]

Als ik jou was zal ik de geschiedenis kennis een beetje bijschaven.
waarom zou ik, ik weet genoeg feiten die waar zijn en die niet uit een dom brein zijn ontsproten.

je mist al iets wat op de basisschool bij biologie wordt verteld. Dus ergens is hetfout gegaan he...
put
your
clothes
on!
pi_25006077
Monus.... - iemand die z'n vrienden in een ziekenhuis wil opsluiten. Nuff said.
  woensdag 9 februari 2005 @ 13:59:26 #174
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_25006084
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:53 schreef Monus het volgende:

En nog minder over verspeiding, of denk je dat de heftige symptomen van AIDS meer dan 20 jaar ongemerkt blijft.
Mij zijn geen symptomen van AIDS bekend, daar het niet AIDS is waar men uiteindelijk ziek van wordt.
  woensdag 9 februari 2005 @ 14:10:20 #175
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_25006276
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:54 schreef dVTB het volgende:

Ik neem mijn opmerkingen over gebrekkig Nederlands terug. Jij bent van oorsprong Engelstalig. Je redt je vrij aardig in het Nederlands, voor een Engelstalige. Compliment daarvoor. Nu nog iets ZINNIGS leren zeggen. Da's helaas een heel ander verhaal. Als een onderzoek door een homo wordt uitgevoerd, erken jij het al niet meer. Tegelijk roep je homo's op om met andere bewijzen te komen, die je daarna dan wel weer niet zult erkennen, omdat ze van een homo afkomstig zijn. Zo kunnen we wel eeuwig doorgaan.
[..]

Waar zijn dan die wetenschappelijk onderbouwde onderzoeken waaruit blijkt dat homoseksualiteit in de natuur absoluut niet voorkomt? Jij wordt geen homofoob genoemd omdat je conclusies van onderzoeken in twijfel trekt, maar vanwege andere uitlatingen die je doet. Het opsluiten van homo's in ziekenhuizen bijvoorbeeld. Lijkt me toch vrij objectief als homofobie te betitelen.
Ik vraag gewoon om bewijs, wat is daar zo vreemd aan, alle goede onderzoekers komen met bewijs, en elke bioloog heeft een camera om het gedrag van de dieren vast te leggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')