Van jou staat in ieder geval vast dat je meer kijkt naar iemands avatar om daar eens lekker over te zeiken, en dat je met irrelevant geblaat een topic probeert te verzieken, dan dat je een inhoudelijke bijdrage levert. Je bent gewoon een frust. En donder nou maar op naar je meehuilers.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:46 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Jep, en jij bent de enige normale hier....
gaat er nog steeds geen lampje branden bij je?
Je zou de 1e puber zijn waarvoor ik m'n mond zou houden.....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:02 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Van jou staat in ieder geval vast dat je meer kijkt naar iemands avatar om daar eens lekker over te zeiken, en dat je met irrelevant geblaat een topic probeert te verzieken, dan dat je een inhoudelijke bijdrage levert. Je bent gewoon een frust. En donder nou maar op naar je meehuilers.
En alleen al daarmee geef je gewoon aan een vooringenomen zak te zijn + ik ben bepaald geen puber meer.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:18 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Je zou de 1e puber zijn waarvoor ik m'n mond zou houden.....
Dus wel...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:29 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
En alleen al daarmee geef je gewoon aan een vooringenomen zak te zijn + ik ben bepaald geen puber meer.
Top! Doen we! Jouw beurt!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:39 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Laten we het even over Avatars en onderschriften hebben..............
Denk aan je bloeddruk, anders ploft die paal in je broek dadelijk nogquote:Verder trek je conclusies zonder ook maar iets te weten. Nee, ik krijg geen harde van ontplofte en afgefikte flitspalen, en als je de moeite neemt om het één en ander te lezen, dan kom je vanzelf tegen dat ik niet bepaald achter dat soort acties sta. Geeft niet hoor, je bent de zoveelste die merkqwaardige blaat verkondigt.
Waar staat dat mensen trots zijn op vandalisme? Waar staat dat de maker van deze foto überhaupt iets met het opblazen van de paal te majken heeft. Kortom, een volledig nutteloze tendentieuze opmerking, kennelijk om een bepaald bash-sfeertje op te roepen, hetgeen wordt bevestigd met:quote:Op maandag 7 februari 2005 11:10 schreef Herr.Flick het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat mensen trots kunnen zijn op vandalisme....
Zal best dat het verhaal erachter je niet kan interesseren, wie gebruikt volgens jou een slap excuus? Heb je het over mij? of heb het over de fotograaf? Kortom, wederom een nutteloze sfeerverziekende opmerking die kant noch wal raakt.quote:En het hele verhaal erachter kan me ook niet intereseren omdat het alleen maar een slap excuus is.
En daar gaan we weer, punt 1, het is volkomen off-topic, punt 2, nergens wordt een bepaald gedrag goedgepraat. Wederom gericht op het trollerig verzieken van een topic, gewoon al vanwege de woordkeus.quote:Is het nu zo moeilijk als je hard wilt rijden om gewoon naar de nurnburgring te rijden,of naar DLD autobaan?Waarom moet asociaal rijgedrag "goedgepraat" worden met slappe praatjes?
Leuk voor je, doet het hier terzake? Absoluut niet.quote:Ook ik rij wel eens te hard,niet met m'n auto,vind er geen drol aan,maar met de motor is het vet fun,autobaan rijden in DLD word dan ook met grote regelmaat gedaan,de gemiddelde weg in NL leent zich er toch niet voor.
Ik nodig je uit om in dit topic aan te wijzen waar er wordt gesproken over "zeiken over een overtreding" anders dan in de beroemde tuftuf-club bash-postings. Waar dan? Of kreeg je een waas voor je ogen.quote:En als je dan gepakt word,zeur niet en betaal gewoon,je weet gewoon dat je fout bezig bent,dus accepteer ook gewoon de consequenties.
Doet het terzake? Gaat het over affikken van flitspalen? Heeft het ook maar enig raakvlak met dit topic? Misschien in jouw fantasie, maar ik zie dat anders.quote:Je hebt immers je rijbewijs gehaald onder bepaalde voorwaarden(zie theorieboek),en daar heb je je maar aan te houden,net als aan elk "contract" dat je tekent.,doe je dat niet,accepteer dan ook de consequenties ervan.
Dat moet je zeggen tegen mensen die echt volledig afhankelijk zijn van hun auto........... Ik denk niet dat ze het met je eens zijn.quote:Auto rijden is immers geen verplichting,maar een vrijheid waarvan je kunt genieten....
Zoals je had kunnen lezen(wat je vast wel weer niet gedaan hebt),staan in de 1e pagina van je topic 2 toejuichingen voor het vernielen van zo'n paal(Metro2005 en Martijn_77).Zoals je ook (vast niet) gelezen hebt,heb ik op mijn reactie niets van jou gewazel gequote.Mijn verhaal was dus eerder gericht tegen de mensen in dit topic die het mooi vinden dat die dingen vernield worden,dit commentaar van mij werd meteen onderbouwd zodat anderen hierop konden reageren....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:47 schreef speedfreak1 het volgende:
Ik heb die posting van jou er maar even bijgepakt.
[..]
Waar staat dat mensen trots zijn op vandalisme? Waar staat dat de maker van deze foto überhaupt iets met het opblazen van de paal te majken heeft. Kortom, een volledig nutteloze tendentieuze opmerking, kennelijk om een bepaald bash-sfeertje op te roepen, hetgeen wordt bevestigd met:
[..]
Zal best dat het verhaal erachter je niet kan interesseren, wie gebruikt volgens jou een slap excuus? Heb je het over mij? of heb het over de fotograaf? Kortom, wederom een nutteloze sfeerverziekende opmerking die kant noch wal raakt.
[..]
En daar gaan we weer, punt 1, het is volkomen off-topic, punt 2, nergens wordt een bepaald gedrag goedgepraat. Wederom gericht op het trollerig verzieken van een topic, gewoon al vanwege de woordkeus.
[..]
Leuk voor je, doet het hier terzake? Absoluut niet.
[..]
Ik nodig je uit om in dit topic aan te wijzen waar er wordt gesproken over "zeiken over een overtreding" anders dan in de beroemde tuftuf-club bash-postings. Waar dan? Of kreeg je een waas voor je ogen.
[..]
Doet het terzake? Gaat het over affikken van flitspalen? Heeft het ook maar enig raakvlak met dit topic? Misschien in jouw fantasie, maar ik zie dat anders.
[..]
Dat moet je zeggen tegen mensen die echt volledig afhankelijk zijn van hun auto........... Ik denk niet dat ze het met je eens zijn.
Gesnapt dat ik deze bijdrage van jouw niet zo kon waarderen? Maar je moet vooral door blijven zeuren hoor.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:33 schreef LostFormat het volgende:
Gast, je titel insinueert al voldoende. Ga nou niet heel het topic die je OP proberen goed te lullen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |