kom onder de trein, gedrochtquote:Op zondag 6 februari 2005 17:04 schreef thispicture het volgende:
aw dat kuiken is liev ;_;
Schattig hoorquote:
Volgens mij laat dit @$%#%^$#^$%&^#$&^ kuikentje ware aard van bepaalde Fok!kers hier zienquote:
Even naar TMF kijken en je hebt het antwoord zo.quote:
Dan weet ik het maar liever nietquote:Op zondag 6 februari 2005 17:26 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Even naar TMF kijken en je hebt het antwoord zo..
Iets dat niet bestaat kan ook niet klinken.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:27 schreef Marcel1984 het volgende:
als je schoonmoeder
Helemaal mee eens. Kutkinders met die irritante ringtones, schoppen moeten ze ze! Hoorde vandaag iemand die schnappi, schnappi oid als ringtone gebruiktequote:Op zondag 6 februari 2005 17:49 schreef foton het volgende:
Het komt allemaal door die sukkels die zo nodig ringtones willen hebben
Als er niet allemaal van van die kutkinders rond zouden sjouwen die die dingen kopen, zouden ze er ook geen reclame meer voor maken.![]()
mp3quote:Op zondag 6 februari 2005 18:07 schreef ThE_ED het volgende:
Als je gewoon een midi filetje download gebruik je dat toch net zo makkelijk als ringtone
Helemaal gratis!
Nou je het zegt, ze lijken inderdaad wel wat op bananen.quote:
Komt al weer weken op de MTVs hoorquote:Op zondag 6 februari 2005 22:00 schreef paultjuhhh het volgende:hoeveel mensen die reclame alweer gezien hebben whehehe, allemaal the box/ tmf kijkers , waaronder ik
ohquote:Op zondag 6 februari 2005 22:38 schreef foton het volgende:
[..]
Komt al weer weken op de MTVs hoor![]()
(helaas...)
Volgens mij verwens je je zelf nu de dood.quote:Op maandag 7 februari 2005 06:49 schreef kikoooooo het volgende:
sterf gij braun
Dat begint op Fok! ook een beetje een trend te worden, voor huilie spelen. Maar toch zitten er leuke reacties tussen over dit 'kjuute' geval.quote:Op maandag 7 februari 2005 08:19 schreef Djaser het volgende:
Het was gewoon wachten op een nieuw topic over het nieuwste Jamba speeltje
Oh werkelijk, je brengt ze op ideeën.quote:Op maandag 7 februari 2005 08:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nijlpaard, neushoorn, kikker, kuiken......... what's gonna be next? De Jamba schaamluis?
*Wist dit neit* dus ze hebben die kikker gewoon va pixar overgenomen?quote:Op zondag 6 februari 2005 22:21 schreef Faxie het volgende:
Tja ze konden niet aankomen bij Pixar met een geldzak voor hun 'For the Birds' filmpje, zoals ze dat wel bij die kikker dedenIk vind die kuiken namelijk verdacht veel gelijkenis vertonen met die vogels
Dat was sarcastisch.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:58 schreef kikoooooo het volgende:
iedereen die kjoet zegt,dient te sterven
Jamba/Ringtoneking is van hetzelfde bedrijf ja.quote:Op maandag 7 februari 2005 13:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch.![]()
En hoe zit het nou, zijn Jamba en Ringtoneking eenzelfde bedrijf?
Waarvandaan gejat dan?quote:Op maandag 7 februari 2005 13:00 schreef MaxMark het volgende:
Die kuiken is GVD ook al gejat! Ze kunnen echt geen ENKELE reclame maken zonder gejatte ideeën.
En dan heb ik het niet over het 3FM kuiken, dr was ook al eens zo'n filmpje met een zingend kuikentje
Jamba = RingtoneKingquote:Op zondag 6 februari 2005 22:00 schreef XiChico het volgende:
RingtoneKing is het toch ..
In UK heten ze jamster...quote:Op maandag 7 februari 2005 15:52 schreef funmaster het volgende:
[..]
Jamba/Ringtoneking is van hetzelfde bedrijf ja.
Kijk zelf maar:
Jamba.nl
Ringtoneking.nl
Tipje: kijk bij "Administratief contact" naar het e-mail adres. 3x raden wat er achter het @-tje staat.....
Je zusje.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:30 schreef paultjuhhh het volgende:![]()
mn zusje heeft dit als msn plaatje, is ze nog te redden
[afbeelding]
Is iemand die MSN gebruikt ueberhaupt nog wel te redden?quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:30 schreef paultjuhhh het volgende:![]()
mn zusje heeft dit als msn plaatje, is ze nog te redden
[afbeelding]
linux nerd alertquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:06 schreef foton het volgende:
[..]
Is iemand die MSN gebruikt ueberhaupt nog wel te redden?![]()
Hing hing, broaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmm broam brinnnngggggggggg roammmmmmm....quote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:21 schreef westrtp het volgende:
Kuiken is beter dan die andere rot reclame van ze ..
pff..hou op..gare reclamesquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:24 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Hing hing, broaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmm broam brinnnngggggggggg roammmmmmm....
Ik moet altijd denken aan zo`n josti die in zijn gepimpte auto komt voorbij rijden in een veel te grote uitlaat.
http://www.frenzy.com/~jester/racecar.htmlquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:48 schreef Chen het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Nee een krokodil, schnappi 2quote:Op maandag 7 februari 2005 08:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nijlpaard, neushoorn, kikker, kuiken......... what's gonna be next? De Jamba schaamluis?
Ja hoorde ik net ook. Sweety die samen met broertje / zusje Fluffy `Twinkle twinkle little star´ zingt, zittend op een waslijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:03 schreef funmaster het volgende:
Het kuiken heeft nu een vervolg gekregen zag ik vandaag
Ik zie geen prijzen staan, wel andere gave wallpapers. Jammer dat ik geen 10 mobiels heb zodat ik alle wallpapers kan gebruikenquote:
Vetquote:Op maandag 14 maart 2005 23:21 schreef paultjuhhh het volgende:
en vermoord hier sweety
http://www.downloads.de/download_extern.php?id=1024&tabelle=Freizeit&n=0
quote:Op maandag 14 maart 2005 23:21 schreef paultjuhhh het volgende:
z'n broertje
http://www.ballz.de/singleshots/pukey.html
nog zoiets vreselijks irritants.....quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:59 schreef funmaster het volgende:
Ringtoneking heeft nu een een of andere dansende "feestbij"![]()
quote:Op maandag 14 maart 2005 23:21 schreef paultjuhhh het volgende:
het origineel :
http://tvreclames.nl/reclamesDB.pl?file=512
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:07 schreef Djaser het volgende:
Volgens mij zit dit topic vol met gefrustreerde pubers, met z'n allen tegen zo'n lief klein kuikentje. Neem iemand van je eigen grote
Wat is dat nou weer voor een opmerking!quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:04 schreef 123RiK het volgende:
DIE JAMBA BANNER OOK OP FOK.NL
echt, Jamba moet gewoon verboden
al die zwakzinnige vmbo-gsmhoeren
Ja die heb ik dus ookquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:25 schreef __Saviour__ het volgende:
FirEfoX Ole Ole (Y)
* Ruzbeh corigeert.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:25 schreef __Saviour__ het volgende:
FirEfoX Ole Ole (Y)
Jamba fanquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:20 schreef Djaser het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een opmerking!
Ik ben groot fan en hoop binnen twee jaar naar de universiteit te gaan.
Echt waar, mensen zoals jij beoordelen alles wat niet binnen hun smaak valt als voor mongolen
1 april?quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:59 schreef Beach het volgende:
Jamba is sow coool!!!
Ik aanbid ze, ik heb elke ringtone die er maar te krijgen valt.
Die feestbij zit nu lekker in mn aars feest te vieren.
Jamba4life!!!!!!!!1111
Kijk met jouw kan ik praten.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:59 schreef Beach het volgende:
Jamba is sow coool!!!
Ik aanbid ze, ik heb elke ringtone die er maar te krijgen valt.
Die feestbij zit nu lekker in mn aars feest te vieren.
Jamba4life!!!!!!!!1111
Idem, zolang dat pleuris ding op die FP staat kijk ik wel op nu.nl ofzo.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:24 schreef Kamphuys het volgende:
Achterlijke randdebiele kutbanner op de FP, daar ben ik dus voor het laatst geweest![]()
![]()
Dat dénk je.. Maar voor je 't weet duikt 'ie weer op.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:29 schreef Giem het volgende:
JOEPIE klote banner is bij mij eindelijk weg.
Als je zelf kunt bepalen wanneer je het afspeelt, is het nog best melig:quote:Op maandag 4 april 2005 00:04 schreef noutie het volgende:
Hier kun je de volledige versie van de party bee downloaden
http://swdf.smashsworld.com/showthread.php?t=321
huhquote:Op zondag 3 april 2005 19:34 schreef Cerbie het volgende:
Dit is net zo erg
Ik kwam er na een paar minuten pas achter dat de quickreply helemaal rechts staat zo
In dit topic niet, omdat er een gaperd een hele lange layoutverneukende post heeft gepostquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was een goeie tip, heb hem zojuist de nek omgedraaid. Dit ging mij ook écht te ver.quote:Op zondag 3 april 2005 12:04 schreef LoggedIn het volgende:
gewoon ff adserver.webads.nl in je hosts file zetten
nee die hebben een lening bij becamquote:Op woensdag 6 april 2005 22:57 schreef ChillyWilly het volgende:
Is Jamba eigenlijk zo rijk, dat ze al die reclames kunnen financieren?
ik heb die kip (?) nog nooit gezien.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:56 schreef Valeron-Sidhe het volgende:
Gek word je van die Jamba troep. Je ontkomt er ook nergens aan. Op TV niet, op internet niet, nergens niet![]()
GEWELDIG!!!!!quote:
Stuur maar eens een lief smsje naar dat lieve kuikentjequote:Op donderdag 7 april 2005 14:18 schreef Orginial het volgende:
Wat een huilies zijn jullie weg. Dat kuikentje is gewoon zwaar okay en hoe oud zijn jullie nou? Grow up!![]()
Nee, niet voor jou. Huilebalk.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:58 schreef menesis het volgende:
Ga jij nou maar schommelen!
Neemt iemand het eens een keertje op voor dat lieve kuikenjte, krijg je dit soort reacties.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:58 schreef menesis het volgende:
Ga jij nou maar schommelen!
Ga jij eens een schommel ontwerpenquote:Op donderdag 7 april 2005 14:18 schreef Orginial het volgende:
Wat een huilies zijn jullie weg. Dat kuikentje is gewoon zwaar okay en hoe oud zijn jullie nou? Grow up!![]()
Hou jij gewoon je mond, als je hier een beetje gaat zitten afgeven op een kuikentje, heb je echt geen leven. Huiliesquote:Op donderdag 7 april 2005 15:34 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Ga jij eens een schommel ontwerpen![]()
![]()
Hear, Hear!quote:Op donderdag 7 april 2005 15:35 schreef Apekoek het volgende:
geweldig, die kuiken en die kikker zijn zo leuK!
Ga jij maar leren schommelenquote:Op donderdag 7 april 2005 15:28 schreef Djaser het volgende:
[..]
Neemt iemand het eens een keertje op voor dat lieve kuikenjte, krijg je dit soort reacties.
Echt waar ik kots op jullie soort, als maar zeiken op zo'n lief diertje dat zich niet verdedigen kan, en heeft er dan iemand het lef om voor het kuiken op te komen dan reageren jullie het maar op hem af.
Ik schommel graag, nou en? Wat heeft dat überhaupt met deze discussie te maken? Reageer a.u.b. inhoudelijk!quote:
Volgens mij kopen ze gewoon 3d demoreels van beginnende artiesten over. Of ze jatten het echt, omdat die artiest misschien geen echte copyright had, maar dat zou echt te grof zijn!quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:10 schreef madmatt het volgende:
he ligt het nou aan mij of hebben ze hem eindelijk verwijderd van de FP!
JAAAAAAAAAAA onze gebeden zijn beantwoordnu nog dat teringbeest van de buis af zien te keilen en dan kan ik weer rustig slapen....
oh en by the way ik vind het zwaar diep triest dat Jamba dan ook nog de originaliteit mist om zelf zoiets te verzinnen gezien de "kikker" al 2 jaar geleden was verzonnen hier de site: http://www.turboforce3d.com/annoying/ wat dat betreft diep triest als je bij een bedrijf de campagne moet verzinnen en het gewoon moet jatten om leuk te zijn
ow en ze hebben het niet gejatquote:PLEASE NOTE: I am grateful for all the mails you are sending me, but I want you to know that I can´t answer them all. I do my best to reply everyone, but please DO NOT write and ask me to send you soundfiles or special versions of the animation or mobile phone ringtones etc. as I will not do that, nor will I reply any such request.
ik ga ook maar eens een 3d animnatietje makenquote:ANOTHER NOTE:
Because of several mails from concerned people I want to state here that I do have an agreement with the companies Jamba!/Jamster and Zed that allows them to distribute artwork with this character as mobile phone content and use it in their advertising. They have not stolen it from me.
Zie je wel, iedereen denk weer te slecht van Jamba maar het zijn goudeerlijke zakenlieden. De auteur van de kikker zal wel blij zijn met al die promotiequote:
Van BobMobile! Die ringtoneterreur moet ophouden, bestel je een ringtone, zit je gewoon vast aan een abonnement.quote:
Sweety op z'n mooistquote:Op dinsdag 12 juli 2005 03:57 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
"Custum made spray" in Counter Strike:
[afbeelding]
![]()
(Ik heb 'm maar ff verkleind, anders begint het script van fok te zeiken..)
die is heeeel gaafquote:Op maandag 11 juli 2005 22:30 schreef Caithlinn het volgende:
[link] http://www.abearstail.co.uk/video/frog/abearstail.wmv [link/]
Ik heb hem al eerder geplaatst, eindelijk gerechtigheid ofzo.
Ik wist dat er iemand was die hem zou waarderenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |