nee die hebben een lening bij becamquote:Op woensdag 6 april 2005 22:57 schreef ChillyWilly het volgende:
Is Jamba eigenlijk zo rijk, dat ze al die reclames kunnen financieren?
ik heb die kip (?) nog nooit gezien.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:56 schreef Valeron-Sidhe het volgende:
Gek word je van die Jamba troep. Je ontkomt er ook nergens aan. Op TV niet, op internet niet, nergens niet![]()
GEWELDIG!!!!!quote:
Stuur maar eens een lief smsje naar dat lieve kuikentjequote:Op donderdag 7 april 2005 14:18 schreef Orginial het volgende:
Wat een huilies zijn jullie weg. Dat kuikentje is gewoon zwaar okay en hoe oud zijn jullie nou? Grow up!![]()
Nee, niet voor jou. Huilebalk.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:58 schreef menesis het volgende:
Ga jij nou maar schommelen!
Neemt iemand het eens een keertje op voor dat lieve kuikenjte, krijg je dit soort reacties.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:58 schreef menesis het volgende:
Ga jij nou maar schommelen!
Ga jij eens een schommel ontwerpenquote:Op donderdag 7 april 2005 14:18 schreef Orginial het volgende:
Wat een huilies zijn jullie weg. Dat kuikentje is gewoon zwaar okay en hoe oud zijn jullie nou? Grow up!![]()
Hou jij gewoon je mond, als je hier een beetje gaat zitten afgeven op een kuikentje, heb je echt geen leven. Huiliesquote:Op donderdag 7 april 2005 15:34 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Ga jij eens een schommel ontwerpen![]()
![]()
Hear, Hear!quote:Op donderdag 7 april 2005 15:35 schreef Apekoek het volgende:
geweldig, die kuiken en die kikker zijn zo leuK!
Ga jij maar leren schommelenquote:Op donderdag 7 april 2005 15:28 schreef Djaser het volgende:
[..]
Neemt iemand het eens een keertje op voor dat lieve kuikenjte, krijg je dit soort reacties.
Echt waar ik kots op jullie soort, als maar zeiken op zo'n lief diertje dat zich niet verdedigen kan, en heeft er dan iemand het lef om voor het kuiken op te komen dan reageren jullie het maar op hem af.
Ik schommel graag, nou en? Wat heeft dat überhaupt met deze discussie te maken? Reageer a.u.b. inhoudelijk!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |