Haha, wat een topic zeg!quote:Op zondag 6 februari 2005 11:31 schreef Spindizzy het volgende:
En zorg ervoor dat je niet in Marktplaatssukkels deel 5 terechtkomt
Ik ben er al een paar keer eerder geweest en toen vond ik er niet zoveel aan. Maar vriendje stelde het voor, hij wil graag winkelen!quote:Op zondag 6 februari 2005 12:00 schreef Luchtbel het volgende:
Ja dan moet je echt wat te doen hebben als je daar naar toe gaat
He wat balen Clauwheee! Ik vraag me toch af in hoeverre ze 'recht' heeft op je .nl domein. Hier zijn wel bepaalde regels voor, maar die weet ik niet allemaal.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:28 schreef clauwheee het volgende:
Ja best wel. We hebben nu mailcontact en moet maar ff zien. Ze wil het echt overnemen dus moet ik alles gaan uitzoeken enzo..en ze zal me wel moeten betalen. Pff wel balen hoor, weer een nieuwe naam verzinnen, was net bij iedereen bekend, en ik heb eigenlijk helemaal geen tijd voor dit gedoe.
Zoiets heb ik net ook gelezen op www.sidn.nl. Het is maar de vraag of het afdwingbaar is als ze haar bedrijfsnaam heeft laten registreren. Ze zou het dan af moeten dwingen bij de rechter, en het is niet gegarandeerd dat dit toegewezen wordt.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:51 schreef m@x het volgende:
Clauwhee, ik heb het even nagevraagd bij meneerm@x en hij dacht dat het ongeveer als volgt zat: wanneer die andere dame daadwerkelijk een bedrijf heeft (dus ingeschreven staat bij de kamer van koophandel met die bedrijfsnaam) en het gaat om hetzelfde type produkt en ze kan aantonen dat ze het eerder dan jou heeft opgestart is het over het algemeen zo dat ze het zou kunnen afdwingen. Als jullie allebei niet bij de kamer van koophandel staan ingeschreven als zijnde bedrijven dan kan ze jou nooit dwingen om je site af te staan of je naam te veranderen. Dit is dus zo'n beetje de hoofdregel maar er zijn wel wat haken en ogen in jurisprudentie enzo. Hopelijk heb je er wat aan.
Ik heb hem nog. Mail me maar evenquote:Op zondag 6 februari 2005 20:03 schreef clauwheee het volgende:
ja Jessie, er waren toen meerdere namen maar heb ze niet meer. Rewimo jij misschien nog? Ik kan me herinneren dat jij toen de pol hebt gemaakt...
Geen idee. Ik heb hem meteen in water gelegd ('t is een harde lens) en nu is het afwachten. Hij heeft natuurlijk een week of drie droog gelegen. Ik heb qltel net gebeld, die was natuurlijk stomverbaasdquote:Op maandag 7 februari 2005 08:07 schreef lady-wrb het volgende:
istie nog bruikbaar als reservelens?
Ja, dat moet wel. Hoewel we alles bekeken en uitgeklopt hebben bovenquote:Op maandag 7 februari 2005 08:19 schreef moussy het volgende:
Rewimodie heeft dus op kleding geplakt gezeten
kan dat geen kwaad moussy?quote:Op maandag 7 februari 2005 10:59 schreef moussy het volgende:
Cas heeft net een stempel van een stempelstift opgegeten![]()
Is ie al dood Luchtbel?
Geef dat kind toch eens een fatsoenlijk ontbijt!quote:Op maandag 7 februari 2005 10:59 schreef moussy het volgende:
Cas heeft net een stempel van een stempelstift opgegeten![]()
Volgens mij mocht ik die van Jessie laten zittenquote:Op maandag 7 februari 2005 13:19 schreef lady-wrb het volgende:
hadden we trouwens toevallig geen foto's van jou tegoed?
van jessie misschien wel, maar van mij nietquote:Op maandag 7 februari 2005 14:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij mocht ik die van Jessie laten zitten
Ik heb geen idee,lijkt mij wel, maar hier hebben we toch al zacht water, en een ontkalker op de leiding zitten....voor het aquariumquote:Op maandag 7 februari 2005 14:08 schreef lady-wrb het volgende:
ben benieuwd moussy.
ik wist trouwens niet dat je een afwasmachine ook moet ontkalken.
is dat echt nodig?
gewoon tussen [img] [/img] zettenquote:Op maandag 7 februari 2005 20:20 schreef lady-wrb het volgende:
afbeelding
ik vind dit zo'n geweldige smilie, maar hoe krijg ik hem hier in beeld?
Zo:quote:Op maandag 7 februari 2005 20:20 schreef lady-wrb het volgende:
afbeelding
ik vind dit zo'n geweldige smilie, maar hoe krijg ik hem hier in beeld?
Vind je ?? Hoor het wel vaker, maar voldragen zwangerschappen zijn wel zeldzamer . . .quote:
quote:Op maandag 7 februari 2005 22:42 schreef Rewimo het volgende:
Cavia's zijn leuk! Ik had er ooit een die keihard piepte als de koelkast openging: dan wilde hij een blaadje sla
Heb MSN al ruim een maand niet meer aangehadquote:Op maandag 7 februari 2005 22:41 schreef mallemeid het volgende:
Spindizzy, heb jij toevallig een leuk breipatroon voor een mutserige muts?ben je ook nog wel es online op msn? ik mis je daar!
Die van het broertje van mijn vriend piepte ook als je hem aaide! Echt lief!quote:Op maandag 7 februari 2005 22:42 schreef Rewimo het volgende:
Cavia's zijn leuk! Ik had er ooit een die keihard piepte als de koelkast openging: dan wilde hij een blaadje sla
Nee, ik show de jurk als ik hem gewonnen hebquote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:32 schreef moussy het volgende:
doe eens een url kissa? Ben wel nieuwsgierig naar de jurk![]()
Ik slaap ook ruk, maar dat moet ik in het moeder topic, of zoals een andere user het doen, doe ik het voor deze keer in sub. ik heb pijn aan mn heupen, ontstekingen, maar mag geen pijstillers ivm mn maag Dit was uitleg, geen oproep tot oe en a
En als Geer er is, dan worden die geluidjes zeker overschaduwd door zijn gesnurk . . . ??quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:39 schreef jessie het volgende:
Ik slaap rot omdat ik dan elk geluidje gekraak enz hoor. Ik heb dus ook meestal de hele nacht wakker als Geer werkt, alleen de volgende ochtend kan ik niet meer naar bed![]()
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:42 schreef kissa het volgende:
Het is een aandoenlijke advertentie, ik wilde haar van haar jurk bevrijden, gedragen op het huwelijk van haar zoon![]()
Radio aanlaten is stukken goedkoper en je zou Geer's gesnurk kunnen opnemen en afspelen wanneer 'ie de nacht heeft . . .quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:45 schreef jessie het volgende:
Hahahaha ja dan snurkt hij alle geluidjes weg.
Ik laat nu meestal de tv aan. En t licht op de gang staat altijd aan voor als de kids wakker worden. Meestal word Bo wel wakker als Geer de nacht heeft. Die voelt dat aan. En dan mag ze lekker bij me liggen. En dan slaap ik beter. Dan ben ik ineens niet bang want dan heb ik dat zorggevoel weer. Nou ja klinkt een beetje raar maar zo werkt dat hier![]()
Ok, misschien stuur ik jou de advertentie morg als je belooft hem niet door te sturenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:44 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld![]()
Ik ben ook te goed voor deze wereldquote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:50 schreef kissa het volgende:
[..]
Ok, misschien stuur ik jou de advertentie morg als je belooft hem niet door te sturen![]()
![]()
Ik heb mijn visjes een groot aquarium gekregen, ben ik nu ook een held?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:50 schreef kissa het volgende:
[..]
Ok, misschien stuur ik jou de advertentie morg als je belooft hem niet door te sturen![]()
![]()
Lololololololquote:
je hebt je pc tochquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:50 schreef moussy het volgende:
nou ja, hij doet nu wel gezellig maar als ik de trap op ga, gaat ie me roepenen dan huilen, dus ik ben verbannen tot de benedenverdieping
gna ik gazo na mijn peukje tegen mijn mannetje aankruipenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:53 schreef jessie het volgende:
Bo ligt hier flink te hoesten. Dus wie weet word ze zo wel wakker en kan ze lekker ff bij me kruipen
Cas wil altijd boven op me liggenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:53 schreef jessie het volgende:
Bo ligt hier flink te hoesten. Dus wie weet word ze zo wel wakker en kan ze lekker ff bij me kruipen
jij dus ook?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:13 schreef Rewimo het volgende:
Sterker nog: hij heeft donderdag al vrij![]()
leuk hoor! gefeliciteerd, jullie hebben er lang genoeg op gewacht!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
Was ik nog maar een kind (droom modus aan) dan had ik nu lekker vrij en kon ik buiten spelen (droom modus weer uit)
Jemig wat een luxe zeg. Ik ben volgende week maandag, dinsdag en woensdag vrij ivm de komst van onze nieuwe woonwagen en donderdags ga ik gewoon weer werken en ben ik vervolgens de vrijdag weer vrij. Standaard op woensdag en vrijdag vrij. En as woensdag ga ik mij eens bezig houden met de grote vraag "wat voor lampen moet ik nemen in mijn nieuwe huisje".
Wat lekker joh, binnenkort weer in je eigen huisjequote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
Was ik nog maar een kind (droom modus aan) dan had ik nu lekker vrij en kon ik buiten spelen (droom modus weer uit)
Jemig wat een luxe zeg. Ik ben volgende week maandag, dinsdag en woensdag vrij ivm de komst van onze nieuwe woonwagen en donderdags ga ik gewoon weer werken en ben ik vervolgens de vrijdag weer vrij. Standaard op woensdag en vrijdag vrij. En as woensdag ga ik mij eens bezig houden met de grote vraag "wat voor lampen moet ik nemen in mijn nieuwe huisje".
Vanaf verleden jaar april zitten we al bijj mijn ouders in huis.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
leuk hoor! gefeliciteerd, jullie hebben er lang genoeg op gewacht!
Zat ik net ook al met verbazing naar te kijken jaquote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:22 schreef Faja-Lobi het volgende:
Bestaat er nu ook al een juni vakantie? Dat bestond toen wij op school zaten toch nog niet?![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:17 schreef Rewimo het volgende:
Krokusvakantie noemen ze dat. Is maar lastig dat die kids veel meer vakantie hebben dan wij hoor.
voorjaarsvakantie
11-feb
18-feb
paasvakantie
25-mrt
28-mrt
meivakantie
2-mei
6-mei
junivakantie
13-jun
17-jun
zomervakantie
23-jul
4-sep
oej, herkenbaar, en maar zeuren dat rood met goud niks is. Nu is onze slaapkamer rood met goudquote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
Dat is het zeker maar probeer maar eens te shoppen met iemand die kleurenblind is (mijn man dus) en die zich wel overal mee wilt bemoeien. Gelukkig heb ik wat betreft inrichting de overhand en heeft mijn man gewoon een beetje pech. Ik haal vaak genoeg iets in huis en dan staat het er ineens. En dan vindt hij het ook best.
Sommige vakanties staan vast, andere mogen de scholen zelf indelen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:37 schreef moussy het volgende:
Voorjaarsvakantie: 28-02-2005 t/m 04-03-2005
Pasenweekend: 25- 03-2005 t/m 28-03-2005
Mei/pinkstervakantie: 02-05-2005 t/m 16-05-2005
Zomervakantie: 25-07-2005 t/m 02-09-2005
Ja met die extra vrije dagen waar ze bij ons erg gul in zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Sommige vakanties staan vast, andere mogen de scholen zelf indelen.
Laatste jaren wel, althans hier in de regio. Eigenlijk al jaren dat het grut twee weken met konninginnedag krijgen . . .quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:47 schreef lady-wrb het volgende:
meivakantie 30-4 tot 4-5
dit ziet er wel heel bizar uit.... zouden ze echt de halve maand mei vrijhebben?
Dat is mijn 12de trouwdagquote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:54 schreef lady-wrb het volgende:
sterker nog tc, luca heeft op 29-4 ook nog een atv-dag
Nou al ?? Ze zitten nog op de basisschool en ze hebben nou al atv dagen, de jeugd van tegenwoordig . . .quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:54 schreef lady-wrb het volgende:
sterker nog tc, luca heeft op 29-4 ook nog een atv-dag![]()
Heb ik ook nog gehad, een 3e pinksterdag. Mij werd destijds verteld dat die dag "gereserveerd" was voor ijsvrij of zulk soort (toen had je nog wintersquote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:58 schreef lady-wrb het volgende:
ze hebben hier trouwens derde pinksterdag
schijnt zaans te zijn![]()
hij vind het zoooo lekkerquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:27 schreef Spindizzy het volgende:
Ik vond toch al dat geen enkel kind ooit rooie kool zou hoeven etenOf bieten
Troep is het
Ja? Dus?quote:
Het bevalt hem primaquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:57 schreef Spindizzy het volgende:
Ooooh Jamie! Kijkt helemaal suf van de gelukzaligheid
Die wil d'r niet inquote:
Ik vond hem juist helemaal niet blij kijkenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:57 schreef Spindizzy het volgende:
Ooooh Jamie! Kijkt helemaal suf van de gelukzaligheid
Hij is er toch zelf in gekropenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:09 schreef snoopy het volgende:
Ik vond hem juist helemaal niet blij kijkenMeer zo van: moet dat?
Ik vind het een verschrikkelijke smilie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |