Luchtbel wat fijn dat je zo een oplossing gevonden hebt, waarbij alle partijen tevreden zijn
![]()
veel s6 zo met zijn 3tjes, het zal dan ook wel wennen zijn als Jolie straks op haar eigen kamertje gaat slapen
![]()
Over die tafel, die kun je idd overschilderen hoor, Primer is een spuitbus (of het in een blik ook zit geen idee) die je nadat je die tafel ontvet zou hebben mee inspuit, daarna eventjes opschuren en daarna kun je je eigen kleurtje eroverheen zetten.
Neva wat lekker dat jullie in Paris naar U2 gaan geniet er maar lekker van
Lios jullie ook veel plezier
HIer vandaag een stunt....
We gingen winkelen moesten nog wat spulletjes hebben, komen we in de speelgoedwinkel geef ik Mar even de tas die doordat hij al lange tijd aan mijn pols hangt begint te snijden, we lopen door naar de volgende winkel, halen de spulltjes die we nodig hebben, en we gaan er wat drinken, maar doordat het er druk is, laten we de wagen aan de zijkant staan, ondertussen gaat mar drinken en iets lekker halen, terwijl ik Thijs uit de wagen haal en ga zitten.
Daarna rijden we door naar de supermarkt waar ik snel even de boodschappen voor het weekend ga halen, kom terug de auto in
Mar helemaal geirriteerd.... Terneuzen is een k*t stad het kost je giga veel en je hebt er niets aan... ik sta hem stomverbaasd aan te kijken, was hij de tas die ik aan hem gegeven had vergeten mee te nemen, en daar zaten dingen in die hij best wel nodig had, we keken op de klok en het was iets voor 5en dus toch nog even geprobeerd om de winkel te halen voordat hij dicht ging, wwe waren te laat maar het personeel was er nog en ook die hadden idd de tas gezien, gelukkig was de bedrijfsleider er nog en kreeg Mar de tas nog mee en er was helemaal niets uit
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...