Dit twijfelgeval
Jerney: kwam ik het meest tegen in mijn steekproef kattentopics. Bij deze is zij het Kattenvrouwtje van Fok.
Overige observaties:
Als je een kattentopic opent komen Yvonne & Dr.Crouton vermoedelijk erin posten
er zijn er nog veel meer maar te veel katten maken mij als muis bang. Zo ben ik wel dapper genoeg geweest.
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 23-04-2002 17:45]
Sanshine:Sanne:
NFA-DK:
Blaatschaap:
Barb:
Arcee:Realzm:
Biene:
OllieA:
Honesty:
Mini_rulez:Detlev:
Witste:
Peterpost:
Funnie:
Janhu:Sjaak_de_Kat:
Xhorder:
Nog ergens een loslopende icoonkat op Fok gezien?
quote:Valt wel mee, ik ben geen super-kenner, maar hou wel van katten.
Op woensdag 24 april 2002 00:30 schreef Lurky het volgende:
Ha Crouton, DE kattentopicposter!
Okee, ze nemen wel eens een halfdooie muis of vogeltje naar binnen en poepen de tuin van de buren onder, maar ach...
Userplaatjes met rooie zonnebrillen liggen wat minder goed in de markt.
quote:Ow, is dat een zonnebril!?
Op woensdag 24 april 2002 01:59 schreef Cynix ® het volgende:
Poesjes zijn liev!Userplaatjes met rooie zonnebrillen liggen wat minder goed in de markt.
quote:Gaaf!!! tsja, croutonneke en ik houden wel een klein beetje van katten ja
Op dinsdag 23 april 2002 21:31 schreef Lurky het volgende:
[afbeelding]Goed zo Xhorder, die kitten ontbrak er nog aan.!
Zijn ze nu compleet?Sanshine:[afbeelding]Sanne:[afbeelding]NFA-DK:[afbeelding]Blaatschaap:[afbeelding]Barb:[afbeelding]
Arcee:[afbeelding]Realzm:[afbeelding]Biene:[afbeelding]OllieA:[afbeelding]Honesty:[afbeelding]
Mini_rulez:[afbeelding]Detlev:[afbeelding]Witste:[afbeelding]Peterpost:[afbeelding]Funnie:[afbeelding]
Janhu:[afbeelding]Sjaak_de_Kat:[afbeelding]Xhorder:[afbeelding]Nog ergens een loslopende icoonkat op Fok gezien?
quote:Nope, zijn nog niet compleet
Op dinsdag 23 april 2002 21:31 schreef Lurky het volgende:
[afbeelding]Goed zo Xhorder, die kitten ontbrak er nog aan.!
Zijn ze nu compleet?Sanshine:[afbeelding]Sanne:[afbeelding]NFA-DK:[afbeelding]Blaatschaap:[afbeelding]Barb:[afbeelding]
Arcee:[afbeelding]Realzm:[afbeelding]Biene:[afbeelding]OllieA:[afbeelding]Honesty:[afbeelding]
Mini_rulez:[afbeelding]Detlev:[afbeelding]Witste:[afbeelding]Peterpost:[afbeelding]Funnie:[afbeelding]
Janhu:[afbeelding]Sjaak_de_Kat:[afbeelding]Xhorder:[afbeelding]Nog ergens een loslopende icoonkat op Fok gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |