quote:Op zondag 6 februari 2005 19:19 schreef steve2003 het volgende:
ik zoek een nummer van lenny kravitz, het was een hit in de zomer van 2003.... ik weet niet precies meer hoe die gaat, maar in video is hij in een kamer, met zo'n kralengordijn voor de deur, met een vrouw met een donker haar en hele mooie blauwe ogen..... was een heel zwoel nummer....... bedankt alvast
the connells - 74 75 ?quote:Op zondag 6 februari 2005 21:37 schreef speedfreakssj het volgende:
day nummer met op het einde zeg maar seventy four, seventy five.
Dat zingen ze dan en het is best mooi alleen weet niet hoe het heet en van wie het is en zo.
Google niet geloven. da's Q65 met The Live i Lifequote:Op zondag 6 februari 2005 15:20 schreef Vampz het volgende:
lalal ik zoek ook een nummer![]()
Ik hoorde het laatst en er werd dit gezongen; "This is my life of sadness, this is the life I live."
Ja tis wat rock achtig geloof ik....
Ikke!quote:Op zondag 6 februari 2005 23:24 schreef j0rrit het volgende:
Er kwam zojuist een nummer in me op die ik wel even wil downloaden. Weet alleen de titel niet meer?
Het is een beetje exotisch trance nummer met bamboe fluit tussendoor. Redelijk bekend, release: Paar jaar terug.
Wie o wie helpt mij?
Torch van Softcell. (of Marc Almond) Briljant nummer!quote:Op maandag 7 februari 2005 09:20 schreef Djeen het volgende:
Hoi,
kben ook opzoek achter een nummer. Het is denkik ergens uit de jaren 80'tig is
Door vrouw en man gezongen.
Man => she's holding, sheee's moving ?
Vrouw=> tonight / this night it's in your eyes... ?
Ik weet ook nog dat er ergens een trompet in zat. paapapapappaaapaaa
heel catchy
Das van Tina May - You Gotta Have Skinquote:Op maandag 7 februari 2005 10:10 schreef Avani het volgende:
Ik zoek het liedje van die Nivea reclame waarin je allemaal mensen in het zwart/wit ziet. Zo gaat de tekst ongeveer:
skin
all you ever need is skin
skin's the thing that if you got it outside
it helps keep your insides in
it covers your nose
and it's wrapped around your toes
ain't you glad you got skin
Het zit al heel de tijd in m'n hoofd, dus wie kan mij helpen? Alvast bedankt
Dat is nog eens een snel antwoordquote:Op maandag 7 februari 2005 10:17 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Das van Tina May - You Gotta Have Skin
Hier te downloaden: http://www.dove.de/superbird/song/dovesong.zip
Een gokje ditmaal... Richard Cheese? (zijn uitvoering van Last Resort van Papa Roach is briljant!)quote:Op maandag 7 februari 2005 12:36 schreef NRH het volgende:
Ik zoek een artiest!
Vrij recent hoorde ik in de kroeg een Cd van een man die allerlei popnummers in een soort jazzie acoustische stijl naspeelde, erg leuk om naar te luisteren. Hij speelde onder andere She (f*cking) hates me van Puddle of Mud.
Alvast bedankt voor de mensen die me kunnen helpen!
Dat is 'm absoluutquote:Op maandag 7 februari 2005 13:26 schreef Berkery het volgende:
Nick Straker Band - A Walk In The Park
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |