abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24941539

Made by Gfree.)

Ze zijn blauw. Ze zijn jong. Ze zijn aantrekkelijk. En ze zijn er voor jou. De mods:

Knut, Dirkh, Tessje, Croupouque.)

Dit was het vorige deel:
[Feedback] Je dagelijkse supercalifragilisticexpialidosis.

Offtopic posts worden verwijderd.

Funny links, pics & clips
pi_24941558
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 19:20 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Conflict wordt teveel gedoogd.
Hij maakt heus wel eens leuke grappen. Maar om daar nou special een nieuw topic voor te openen dat meteen vol wordt gebaggerd door anderen, is toch teveel van het goede.
En jullie hebben volgens mij al een soort van regel met hem dat hij maar 1 topic mag openen per keer, maar daar houdt hij zich volgens mij ook niet aan.
En tuurlijk, het hoeven allemaal geen potentiële TTT's of Croupouqueske topics te zijn, maar een beetje niveau zal wel fijn zijn.
En als je tegenwoordig boven in de Active Topics-lijst van Onzin kijkt, zie je daar allemaal reeksen en slowchat-topics. !
Ik ben het met het eerste eens. Net even gekeken, hij heeft vandaag drie baggertopics geopend, die we alledrie open hebben gelaten, terwijl we andere bagger sloten. Dus daar kunnen we wat aan doen. Echter denk ik dat Conflict niet de de oorzaak is, ik geloof zeer zeker dat de nieuwe lichting baggeraars een hoop verzieken door ook in andere topics te gaan kutten. Een strenger toezicht daarop zal wat dat betreft beter zijn. Point taken.

Voor de rest kan ik niet echt met je mee gaan. De reeksen die er nu zijn, hebben hun bestaansrecht wel bewezen.
Slowchat, een logisch gevolg van de reeksen, zolang dat binnen die reeksen blijft, is er imo niks aan de hand. Er moet ook ruimte blijven om een béétje te slowchatten.
pi_24941566
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 19:24 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Ik stel TO-bans voor. Zou wel handig zijn bij bepaalde 'users'. Een TO-ban voor een maand in ONZ ofzo en dan kijken hoe het daarna gaat.
[..]

's Nachts ben ik hier niet te vinden, maar ik bedoel ook dat lopende topics worden omgezet in slowchat. Wanneer 2 baggerkneusjes elkaar in een topic tegenkomen (hoe mooi het topic ook is) wordt het al snel verneukt en zijn de rapen gaar.
[..]

De al bestaande reeksen. Zie mijn vorige reactie. Ze staan altijd bovenaan in ONZ terwijl de wat leuker topics ergens in het midden bungelen.
Ik ben het hier helemaal mee eens!

alleen..... Werden er niet al topic open bans uitgedeeld. Ik kan me een tijd herrineren dat er med bericht stond dat die zouden worden uitgedeeld, zijn ze daar nu vanaf geweken ofzo?

In punt 2 moet ik je ook gelijk geven. Vaak zijn er nachtelijke slowchatters die elkaar 's middags in een topic tegenkomen en dan het topic verneuken.

Het lijkt alsof de meeste users met het usernummer boven de 100.000 helemaal geen creatievitiet hebben, of helemaal geen inspiratie
De wandelende spelvaut
  zaterdag 5 februari 2005 @ 19:40:47 #4
113380 demediadoodt
Neen, het is geen taalfout.
pi_24941589
In plaats van te zeuren dat het zo kut is, zou je ook een leuk topic kunnen openen
Of niet, kan ook, mij maakt het niets uit eigenlijk.
Er staat GEEN spelfout in mijn gebruikersnaam, het was een bewuste keuze, en ik sta er nog steeds volledig achter enzo.
R@b: "Ik voel me inderdaad superieur aan het volk wat uit de riolen van Allah omhoogborrelt"
pi_24941616
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 19:39 schreef muurjunky het volgende:

[..]

alleen..... Werden er niet al topic open bans uitgedeeld. Ik kan me een tijd herrineren dat er med bericht stond dat die zouden worden uitgedeeld, zijn ze daar nu vanaf geweken ofzo?

In punt 2 moet ik je ook gelijk geven. Vaak zijn er nachtelijke slowchatters die elkaar 's middags in een topic tegenkomen en dan het topic verneuken.

Het lijkt alsof de meeste users met het usernummer boven de 100.000 helemaal geen creatievitiet hebben, of helemaal geen inspiratie
wuahahah roept iemand met een usernummer net onder de 100000
zwarte scheids bananen op het veld, bij een duitse scheids gooi je toch ook geen fietsen?
  Moderator zaterdag 5 februari 2005 @ 19:42:29 #6
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_24941618
tja het zijn idd allemaal reeksen of foute parodieën erop ! Deel 1 , wat voorafging !

spammerdiedoodaaa

en ohja terugvind post !
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zaterdag 5 februari 2005 @ 19:43:01 #7
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24941629
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 19:39 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ik ben het met het eerste eens. Net even gekeken, hij heeft vandaag drie baggertopics geopend, die we alledrie open hebben gelaten, terwijl we andere bagger sloten. Dus daar kunnen we wat aan doen. Echter denk ik dat Conflict niet de de oorzaak is, ik geloof zeer zeker dat de nieuwe lichting baggeraars een hoop verzieken door ook in andere topics te gaan kutten. Een strenger toezicht daarop zal wat dat betreft beter zijn. Point taken.

Voor de rest kan ik niet echt met je mee gaan. De reeksen die er nu zijn, hebben hun bestaansrecht wel bewezen.
Slowchat, een logisch gevolg van de reeksen, zolang dat binnen die reeksen blijft, is er imo niks aan de hand. Er moet ook ruimte blijven om een béétje te slowchatten.
True, er zijn een hoop nieuwe baggeraars bij die ONZ verzieken.
Etui bijvoorbeeld.

Oké, de bestaande reeksen (Enschede, HOMO, Gijsjes) doen idd niet echt iets verkeerd.
Maar je ziet tegenwoordig steeds meer zelf opgezette reeksen waarin alle baggeraars bij elkaar komen en lullen over bier en weet ik veel wat.
Slowchat dan in de bestaande reeksen ofzo (als ze dat normaal kunnen doen) maar loop niet bestaande topics te verneuken met je gebagger.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_24941644
zwarte scheids bananen op het veld, bij een duitse scheids gooi je toch ook geen fietsen?
pi_24941648
Heey, een nieuw FB topic
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  zaterdag 5 februari 2005 @ 19:44:27 #10
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_24941658
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 19:40 schreef demediadoodt het volgende:
In plaats van te zeuren dat het zo kut is, zou je ook een leuk topic kunnen openen [afbeelding]
Of niet, kan ook, mij maakt het niets uit eigenlijk.
Dat wordt ook van alle kanten geprobeerd hoor
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_24941688
quote:

[..]

TO bans worden nog wel eens uitgedeeld. Al komen afkoel bans en normale bans vaker voor.
TO bans hebben namelijk als nadeel dat je het tweede punt versterkt. Namelijk dat de baggerraars in andere topics elkaar op gaan zoeken. Permbans worden er naar mijn weten niet zo snel uitgedeeld in dit soort gevallen.
Je moet namelijk iemand ook de kans geven om weer normaal te kunnen posten. Iedereen heeft wel eens de neiging om te baggeren etc.

Verder denk ik dat de echte nachtelijke SC-ers zich redelijk netjes gedragen overdag, meestal zitten ze dan in GC.
pi_24941691
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 19:20 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Conflict wordt teveel gedoogd.
Hij maakt heus wel eens leuke grappen. Maar om daar nou special een nieuw topic voor te openen dat meteen vol wordt gebaggerd door anderen, is toch teveel van het goede.
En jullie hebben volgens mij al een soort van regel met hem dat hij maar 1 topic mag openen per keer, maar daar houdt hij zich volgens mij ook niet aan.
Ik vind dat Conflict een beetje overdrijft en misbruikt maakt van zijn 'privilege', ja. En dat hele punt staat wat mij betreft ook ter discussie, we hebben het er onderling alleen nog niet over gehad. Ik weet niet wat de anderen daar van denken. Wie weet praat ik nu wat voor mijn beurt, maar dat boeit me niet echt.
quote:
En tuurlijk, het hoeven allemaal geen potentiële TTT's of Croupouqueske topics te zijn, maar een beetje niveau zal wel fijn zijn.
Daar moet je users voor hebben die daartoe in staat zijn, en daar zijn er op dit moment maar weinig van. Vind ik dan. Beter gezegd; ze laten het niet zien.
quote:
En als je tegenwoordig boven in de Active Topics-lijst van Onzin kijkt, zie je daar allemaal reeksen en slowchat-topics. !
Dat is al zo oud als de baard van Methusalem. En die heeft een hele oude baard, geloof mij maar. Die topics horen inmiddels bij ONZ, en daarnaast is slowchat niet eens zo'n probleem. De nachtslowchat gaat trouwens heel langzaam dood, voorspel ik. Of misschien is dat een stiekeme hoop.

Alleen je tweede punt heeft écht betrekking op de 'leukheid' van ONZ, en ik denk dat wij als mods aan dat punt heel weinig kunnen doen, behalve af en toe meeposten. Doe als ik, noem het een dipje, en alles sal reg kom.
pi_24941709
quote:
Ik zeg niet dat het goede topics waren, alleen dat was uit mijn bagger tijd en daarbij heb ik heel weinig topcis geopent
De wandelende spelvaut
pi_24941771
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 19:47 schreef muurjunky het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het goede topics waren, alleen dat was uit mijn bagger tijd en daarbij heb ik heel weinig topcis geopent
en dan wel op andere users zeuren terwijl het bij jou geen haar beter is schaam je
pi_24941773
quote:

[..]
niet mee eens mijn filmnamen topic is TTT dus das niet waar
  zaterdag 5 februari 2005 @ 21:28:50 #16
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_24943349
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 19:47 schreef muurjunky het volgende:

[..]
uit mijn bagger tijd
quote:
quote:
heb ik heel weinig topcis geopent
pi_24943405
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 21:28 schreef Ruis het volgende:

[..]

[..]

[..]

Alsof jij geen baggertijd gekend hebt
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  zaterdag 5 februari 2005 @ 21:44:54 #18
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_24943598
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 21:31 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Alsof jij geen baggertijd gekend hebt
wat zit jij te burner2000-en

gewoon te matig
pi_24944962
laat me met rust.
pi_24945452
nice job C.
Feel free to ignore my comments.
  zondag 6 februari 2005 @ 02:54:32 #21
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24947945
Ik mis Inso
Maar onzin vind ik nog steeds even ok als vroeger
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zondag 6 februari 2005 @ 03:05:17 #22
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_24948013
Onzin is OK. Nostalgische huilies!

Mn onzin, wat doe je?
pi_24948056
ze pesten me

ik wens ik wens..

[ Bericht 20% gewijzigd door Janetje op 06-02-2005 03:16:54 ]
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_24949336
quote:
Op zondag 6 februari 2005 03:10 schreef Janetje het volgende:
ze pesten me

ik wens ik wens..
Nu niet meer.
  zondag 6 februari 2005 @ 13:54:17 #25
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24952450
Interessant, discussie over ONZ. De oude garde laat zich gewoon nauwelijks meer zien en daardoor is het niveau ietwat veranderd. Al moet ik overigens wel zeggen dat er soms nog best toffe topics worden geopend, maar vaak niet tot hun recht komen omdat men nog te lam is om leuk mee te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')