Ik ben het met het eerste eens. Net even gekeken, hij heeft vandaag drie baggertopics geopend, die we alledrie open hebben gelaten, terwijl we andere bagger sloten. Dus daar kunnen we wat aan doen. Echter denk ik dat Conflict niet de de oorzaak is, ik geloof zeer zeker dat de nieuwe lichting baggeraars een hoop verzieken door ook in andere topics te gaan kutten. Een strenger toezicht daarop zal wat dat betreft beter zijn. Point taken.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Conflict wordt teveel gedoogd.
Hij maakt heus wel eens leuke grappen. Maar om daar nou special een nieuw topic voor te openen dat meteen vol wordt gebaggerd door anderen, is toch teveel van het goede.
En jullie hebben volgens mij al een soort van regel met hem dat hij maar 1 topic mag openen per keer, maar daar houdt hij zich volgens mij ook niet aan.
En tuurlijk, het hoeven allemaal geen potentiële TTT's of Croupouqueske topics te zijn, maar een beetje niveau zal wel fijn zijn.
En als je tegenwoordig boven in de Active Topics-lijst van Onzin kijkt, zie je daar allemaal reeksen en slowchat-topics.!
Ik ben het hier helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik stel TO-bans voor. Zou wel handig zijn bij bepaalde 'users'. Een TO-ban voor een maand in ONZ ofzo en dan kijken hoe het daarna gaat.
[..]
's Nachts ben ik hier niet te vinden, maar ik bedoel ook dat lopende topics worden omgezet in slowchat. Wanneer 2 baggerkneusjes elkaar in een topic tegenkomen (hoe mooi het topic ook is) wordt het al snel verneukt en zijn de rapen gaar.
[..]
De al bestaande reeksen. Zie mijn vorige reactie. Ze staan altijd bovenaan in ONZ terwijl de wat leuker topics ergens in het midden bungelen.
wuahahah roept iemand met een usernummer net onder de 100000quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:39 schreef muurjunky het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens!
alleen..... Werden er niet al topic open bans uitgedeeld. Ik kan me een tijd herrineren dat er med bericht stond dat die zouden worden uitgedeeld, zijn ze daar nu vanaf geweken ofzo?
In punt 2 moet ik je ook gelijk geven. Vaak zijn er nachtelijke slowchatters die elkaar 's middags in een topic tegenkomen en dan het topic verneuken.![]()
Het lijkt alsof de meeste users met het usernummer boven de 100.000 helemaal geen creatievitiet hebben, of helemaal geen inspiratie
True, er zijn een hoop nieuwe baggeraars bij die ONZ verzieken.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben het met het eerste eens. Net even gekeken, hij heeft vandaag drie baggertopics geopend, die we alledrie open hebben gelaten, terwijl we andere bagger sloten. Dus daar kunnen we wat aan doen. Echter denk ik dat Conflict niet de de oorzaak is, ik geloof zeer zeker dat de nieuwe lichting baggeraars een hoop verzieken door ook in andere topics te gaan kutten. Een strenger toezicht daarop zal wat dat betreft beter zijn. Point taken.
Voor de rest kan ik niet echt met je mee gaan. De reeksen die er nu zijn, hebben hun bestaansrecht wel bewezen.
Slowchat, een logisch gevolg van de reeksen, zolang dat binnen die reeksen blijft, is er imo niks aan de hand. Er moet ook ruimte blijven om een béétje te slowchatten.
Dat wordt ook van alle kanten geprobeerd hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:40 schreef demediadoodt het volgende:
In plaats van te zeuren dat het zo kut is, zou je ook een leuk topic kunnen openen [afbeelding]
Of niet, kan ook, mij maakt het niets uit eigenlijk.
TO bans worden nog wel eens uitgedeeld. Al komen afkoel bans en normale bans vaker voor.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:39 schreef muurjunky het volgende:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens!
alleen..... Werden er niet al topic open bans uitgedeeld. Ik kan me een tijd herrineren dat er med bericht stond dat die zouden worden uitgedeeld, zijn ze daar nu vanaf geweken ofzo?
In punt 2 moet ik je ook gelijk geven. Vaak zijn er nachtelijke slowchatters die elkaar 's middags in een topic tegenkomen en dan het topic verneuken.![]()
Het lijkt alsof de meeste users met het usernummer boven de 100.000 helemaal geen creatievitiet hebben, of helemaal geen inspiratie
Ik vind dat Conflict een beetje overdrijft en misbruikt maakt van zijn 'privilege', ja. En dat hele punt staat wat mij betreft ook ter discussie, we hebben het er onderling alleen nog niet over gehad. Ik weet niet wat de anderen daar van denken. Wie weet praat ik nu wat voor mijn beurt, maar dat boeit me niet echt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Conflict wordt teveel gedoogd.
Hij maakt heus wel eens leuke grappen. Maar om daar nou special een nieuw topic voor te openen dat meteen vol wordt gebaggerd door anderen, is toch teveel van het goede.
En jullie hebben volgens mij al een soort van regel met hem dat hij maar 1 topic mag openen per keer, maar daar houdt hij zich volgens mij ook niet aan.
Daar moet je users voor hebben die daartoe in staat zijn, en daar zijn er op dit moment maar weinig van. Vind ik dan. Beter gezegd; ze laten het niet zien.quote:En tuurlijk, het hoeven allemaal geen potentiële TTT's of Croupouqueske topics te zijn, maar een beetje niveau zal wel fijn zijn.
Dat is al zo oud als de baard van Methusalem. En die heeft een hele oude baard, geloof mij maar. Die topics horen inmiddels bij ONZ, en daarnaast is slowchat niet eens zo'n probleem. De nachtslowchat gaat trouwens heel langzaam dood, voorspel ik. Of misschien is dat een stiekeme hoop.quote:En als je tegenwoordig boven in de Active Topics-lijst van Onzin kijkt, zie je daar allemaal reeksen en slowchat-topics.!
Ik zeg niet dat het goede topics waren, alleen dat was uit mijn bagger tijd en daarbij heb ik heel weinig topcis geopentquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:43 schreef tommy4487 het volgende:
http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=&member=muurjunky&order=relevance
nee dit waren geweldige topics
en dan wel op andere users zeuren terwijl het bij jou geen haar beter is schaam jequote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:47 schreef muurjunky het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het goede topics waren, alleen dat was uit mijn bagger tijd en daarbij heb ik heel weinig topcis geopent
niet mee eens mijn filmnamen topic is TTT dus das niet waarquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:39 schreef muurjunky het volgende:
[..]
quote:
quote:Geregistreerd op: woensdag 16 juni 2004 @ 22:07
quote:heb ik heel weinig topcis geopent
wat zit jij te burner2000-enquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:31 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Alsof jij geen baggertijd gekend hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |