abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 februari 2005 @ 17:26:42 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24939360
Nu is het zo dat ik eigenlijk toch nooit belde op het werk, maar de baas vindt dat mobiele telefoons niet gewenst zijn omdat hij het gebruik daarvan niet kan controleren. telefoons moeten nu worden ingeleverd bij de receptie en de bewaking voert ook regelmatg controles uit bij het verlaten van het bedrijf, of je toch geen telefoon in de zak had! Als je die wel hebt volgt er een inhouding van 100 euro per overtreding op je loon plus een reprimande en een slechte aantekening op je beoordeling..

We kunnen op het werk alleen maar met een normale telefoon bellen van het werk en dat wordt geregistreerd en bovendien krijg je daar een rekening van elke maand en die is dus echt fors!! De baas zegt dat de prijzen hoog zijn om privé telefoontjes te voorkomen. (je betaalt binnen Belgie bij ons ongeveer 1 euro per minuut) Gebeld worden kan ook niet omdat al die telefoontjes via de receptie binnenkomen en prive gesprekken worden dus niet meer doorgeschakeld , is de nieuwe policy.

Hoe zit dat bij jou op het werk qua mogelijkheden tot telefoneren??
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Donald Duck held zaterdag 5 februari 2005 @ 17:28:22 #2
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_24939392
en een prikklokwc, jeetje man, neem toch ontslag!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_24939429
Nou sjef ik zou ontslag nemen , ik kan prive bellen naar waar ik wil over de hele wereld heen.
heb gewoon mn mobiel ook op zak en mensen kunnen mij ook op mn bureau bellen.

pfff wat een kutbaas heb jij
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_24939552
bij ons word het ook niet gewaardeerd dat je een gsm in je zak hebt zitten, maar ik heb aangegeven dat ik hem bij me draag om wille mijn zoon . dat ik niet bel met dat ding in me baas zijn tijd is vrij logisch en hij hoeft me daar ook niet voor op me donder te geven, maar als mijn zoon onderweg naar school een ongeluk heeft gehad dan wil ik dat wel zo snel mogelijk weten en niet wachten tot me eerste koffiebreak. heb daar dus ook een hartig woordje met mijn huidige werkgever over gesproken. nu is het zo dat mensen met kinderen hun telefoon bij zich mogen dragen maar op de trilstand en als er noodzaak is dat het zo snel mogelijk het gesprek word beieindigd en geen half uur aan dat ding blijven plakken met je oor . goede regeling en niemand hoor je verder nog klagen
pi_24939625
Je gaat mij niet vertellen dat je de gesprekken voor zakelijk gebruik zelf moet betalen En je gaat me ook niet vertellen dat gesprekken met een vaste lijn 1 euro per minuut kosten

Oftewel: lul niet zo slap.

En mocht het echt waar zijn: Moehahahaha wat een ongelooflijke kutbaan heb jij.
Big dick.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 17:44:34 #6
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_24939700
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 17:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
(je betaalt binnen Belgie bij ons ongeveer 1 euro per minuut)
Wat een gelul.

Piekuren ~0,0430 ¤/min.
Daluren ~0,0215 ¤/min
Connectiekost 0,0430 ¤/oproep
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Donald Duck held zaterdag 5 februari 2005 @ 17:45:41 #7
46149 __Saviour__
pi_24939720
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 17:44 schreef static het volgende:

Wat een gelul.
duh, je verwacht toch niet anders van hem
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 5 februari 2005 @ 17:47:26 #8
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24939753
quote:

[..]

Wat een gelul.

Piekuren 0,0430 ¤/min.
Daluren 0,0215 ¤/min
Connectiekost 0,0430 ¤/oproep
de baas REKENT 1 euro per minuut!! Dat is een apart tarief voor de werknemers.

Wij hebben op de telefoons ieder een eigen pincode die je moet invoeren elke keer als je belt, daar wordt dan een rekening voor opgemaakt elke maand. De baas rekent 1 euro per minuut.

Voor zakelijke gesprekken hoef je natuurlijk niet te betalen, daar geldt een andere code voor, maar die worden allemaal gemonitord en wee je gebeente als je een prive gesprek op een zakelijke code voert.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24939927
haahaha, volgens mij is het grote bullshit maar goed, ik heb een gsm van de zaak waarmee ik gewoon mag bellen, als het maar niet de perken uit loopt dat de rekening TE hoog wordt, en daarbij, als jij prive zit te bellen in ZIJN tijd betaald HIJ jou prive tijd, want je werkt op dat moment niet voor hem, dat is hetzelfde als een werkgever geen rokersruimte maakt, moet ie ook zelf weten, hij verplicht toch niemand om te roken?
pi_24939952
quote:
Wat een gelul.
En de rest niet?
pi_24940211
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 17:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

de baas REKENT 1 euro per minuut!! Dat is een apart tarief voor de werknemers.

Wij hebben op de telefoons ieder een eigen pincode die je moet invoeren elke keer als je belt, daar wordt dan een rekening voor opgemaakt elke maand. De baas rekent 1 euro per minuut.

Voor zakelijke gesprekken hoef je natuurlijk niet te betalen, daar geldt een andere code voor, maar die worden allemaal gemonitord en wee je gebeente als je een prive gesprek op een zakelijke code voert.
Hahahahaha, wat een kutbaas heb jij. Alle gesprekken worden gemonitord.. en dat pikken jullie ook echt? Wel es van privacywetgeving gehoord?
Big dick.
pi_24940227
TS werkt zeker als gevange ergens...anders is zijn verhaal zeer onwaarschijnlijk.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_24940230
Erg raar verhaal maar mocht het waar zijn, een telefoon in je broekzak hebben is niet onwettig en ze kunnen je daar geen boete voor geven. En ook 1euro rekenen voor telefoontjes van werknemers mag niet volgens de wet.
-
pi_24940260
Op zich begrijp ik het best zo'n actie. Bij mij op kantoor zijn ook veel mensen die onder werktijd hun privé telefoontjes beantwoorden op hun mobieltje. Bijzonder ergerlijk gedrag
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_24940337
Lekkere werkgever, dit zorgt voor 'n topwerksfeer..
pi_24940342
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 18:16 schreef Stuart het volgende:
Op zich begrijp ik het best zo'n actie. Bij mij op kantoor zijn ook veel mensen die onder werktijd hun privé telefoontjes beantwoorden op hun mobieltje. Bijzonder ergerlijk gedrag
Dat is zo....maar iemand moet toch bereikbaar kunnen zijn bij een noodgeval.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_24940459
dubbel

[ Bericht 98% gewijzigd door Prego op 06-02-2005 19:47:33 ]
pi_24940463
ik snap best waarom...al zou ik het op een andere manier aanpakken.
het is niet nodig om in je baas z'n tijd te gaan zitten smsen en bellen als het gaat om privezaken. net als dat msn verboden is bij veel bedrijven.
en mensen die roepen ik zou ontslag nemen: doe maar! op dat soort mensen zit niemand te wachten in deze tijd dat de banen niet voor het oprapen liggen.
en als je bereikbaar wil zijn in geval van nood moet je er zelf voor zorgen dat je een telefoonnummer achterlaat waarop je dan wel te bereiken bent. tot voor enne paar jaar geleden deden we ook zonder dus ik vind het ene beetje een stom excuus.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 19:12:20 #19
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24941131
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 18:14 schreef splendor het volgende:
Erg raar verhaal maar mocht het waar zijn, een telefoon in je broekzak hebben is niet onwettig en ze kunnen je daar geen boete voor geven. En ook 1euro rekenen voor telefoontjes van werknemers mag niet volgens de wet.
waar kan je dat ergens vinden dan?? Ik vroeg me ook al af dat dat wettig is, maar de baas zegt gewoon dat privé zaken in principe niet in werktijd gedaan moeten worden en dat hij voor die uitzondering best dat hoge tarief mag rekenen. Het is een GUNST dat het uberhaupt kan zegt hij.

Hij mag verder gewoon verbieden dat er mobiele telefoons bij je gedragen worden, dat weet ik, het zijn namelijk HUISregels die een ieder op zijn eigen terrein zelf mag bepalen. (net als een supermarkt je mag verplichten een winkelwagentje, of mandje te nemen)
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 5 februari 2005 @ 19:34:19 #20
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_24941485
En hoe heet dat bedrijf dan? O.P. Lichter en Co.?
weg
  zaterdag 5 februari 2005 @ 21:07:42 #21
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_24942984
shit ik dacht dat ik een *&&^$^% werkgever had maar jij bent helemaal de sjaak.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  zaterdag 5 februari 2005 @ 21:11:00 #22
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_24943029
Je mag op steeds meer plaatsen geen telefoon meer meenemen omdat er een geniaal persoon op het idee kwam om een camera in zo'n ding te knutselen en je bedrijfsprocessen en dergelijke willen de meeste werkgevers om de een of andere reden niet ter beschikking stellen aan de concurrentie.

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_24943201
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 18:13 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Hahahahaha, wat een kutbaas heb jij. Alle gesprekken worden gemonitord.. en dat pikken jullie ook echt? Wel es van privacywetgeving gehoord?
volgens mij snap je het niet helemaal
ze hebben daar een code die je moet intoetsen voor zakelijke of prive gesprekken
bij de zakelijke gesprekken kunnen ze zo af en toe wel eens meeluisteren ( code 1 ??)
bij de prive gesprekken gebeurt dat natuurlijk ( hopelijk ) niet ( code 2 ??) , daar is die 1 euro per min ook voor
ps: ik mag voor bhfh hopen dat ze urgente privegesprekken wel doorgeven via de receptie
pies on joe toe
  zaterdag 5 februari 2005 @ 21:44:30 #24
72820 3st
immer besser
pi_24943593
die bhfh heeft allemaal van die rare fratsen en ik geloof er geen ene snars van! totdat hij het tegendeel op de een of andere manier bewijst kan ie van mij de pot op

[ Bericht 0% gewijzigd door 3st op 05-02-2005 21:45:32 (was woordje vergeten...) ]
A dirty mind is a joy forever
  zaterdag 5 februari 2005 @ 23:42:18 #25
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_24945524
Oh, dus OMDAT ik toevallig een cam op me foon heb zitten zou get niet mogen?
bullshit. ik mag mijn foon gewoon meenemen naar mijn werk of er nu een hele videoinstallatie die alles wegschrijft op een hdd die apart meegezeuld word of niet.
vage werkgever heb je idd.
ik mag dan wel laleen bellen tijdens de pauzes waar ik de afgelopen week werkte maar het ding zelf meenemen en aan hebben staan is geen probleem.
na maandag waar ik dan ergens anders werk mag ik desnoods in de kantine tijdens wetktijd bellen als ik dat wil als het maar niet superlang is.
Heb ng met mijn ex gebeld tijdens het werk en de werkgever zei ook wel dat ik moes stoppen maar verder niks
pi_24945863
Wij mochten wel een telefoon mee, maar dan moest ie uitstaan. Bellen mocht alleen in eigen tijd en dus alleen in de pauzes met je mobiel. Dat je mobiel niet aan mag ok. Maar die rare sancties die je hierboven beschrijft komen me zeer onwaarschijnlijk voor. Fouilleren en zulk soort gekke fratsen alleen om te kijken of je een mobiel bij je had lijken me niet mogen. Je mag mensen niet zomaar fouilleren. Als je werkt op plekken met bedrijfsgevoelige informatie ofzo dan kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar als het puur om privébellen gaat dan is dit echt wel van de zotte.
pi_24945922
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 18:20 schreef wonko het volgende:

[..]

Dat is zo....maar iemand moet toch bereikbaar kunnen zijn bij een noodgeval.
Dat kan toch, je (de mensen voor wie het relevant is op die persoon voor een noodgeval te bellen) weet toch waar de persoon die je perse moet bereiken werkt?
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  zondag 6 februari 2005 @ 00:10:19 #28
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_24945987
Héé BHFH, JIJ moest zo nodig naar Belgie, daar heb je nu eenmaal een Patron die de baas is. SLIKKEN jong, pas je maar aan. Integreren, NepBelg, pet in de hand sorry zeggen tegen de Patron.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_24948958
Vraag me toch af waarom elke BHFH topic richting onzing kruipt..

Nog meer van die onzin posts en ik hou hem dicht...

[ Bericht 29% gewijzigd door Twisted_TpaU op 06-02-2005 15:21:14 ]
'The world is mine'
pi_24957433
Ik vraag me af in welk gesticht BHFH nu weer werkzaam is.
  Donald Duck held zondag 6 februari 2005 @ 19:11:39 #31
46149 __Saviour__
pi_24957756
quote:
Op zondag 6 februari 2005 09:36 schreef Twisted_TpaU het volgende:
Omdat die kerel alleen maar onzin of zeer ongeloofwaardige topics kan maken misschien?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_24957794
quote:
Nog meer van die onzin posts en ik hou hem dicht...
Tyf hem maar direct dicht dan, de topictitel lezende wist ik meteen weer dat het een BHFH onzin topic is. Ban die gast toch een keer man
  zondag 6 februari 2005 @ 19:31:27 #33
64781 bonke
pipo koeie
pi_24958115
vraag me af waarom de meesten een topic van bhfh bij voorbaat al een onzintopic vinden
owkeej zo af en toe slaan zijn topics nergens op maar dit topic valt daar toch wel een beetje buiten vind ik
een topic als dit verzin je niet zomaar dus er moet wel een beetje waarheid inzitten
en btw ik kan het me als baas zijnde best voorstellen dat hij prive foontjes zo min mogelijk in zijn bedrijf wil hebben, en dat ie daarom die vreemde maatregelen heeft getroffen om dat in te dammen
pies on joe toe
pi_24958449
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:13 schreef Youssef het volgende:

[..]

Tyf hem maar direct dicht dan, de topictitel lezende wist ik meteen weer dat het een BHFH onzin topic is. Ban die gast toch een keer man
op grond waarvan??
ok, hij post niet altijd iets zinnigs, maar ik vind dat er in de kern vaak wel een goed punt schuilt
pi_24958558
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:31 schreef bonke het volgende:

een topic als dit verzin je niet zomaar dus er moet wel een beetje waarheid inzitten
en btw ik kan het me als baas zijnde best voorstellen dat hij prive foontjes zo min mogelijk in zijn bedrijf wil hebben, en dat ie daarom die vreemde maatregelen heeft getroffen om dat in te dammen
Dan ken je BHFH nog niet Hij heeft geneog onzintopics over zijn werk geopend. Ga ze zo niet even opzoeken, maar ze zijn er wel degelijk. Volgens mij ging het over schoonmaken op zijn werk, of als ober dienen op een bedrijfsfeestje etc.
  zondag 6 februari 2005 @ 21:45:53 #36
64781 bonke
pipo koeie
pi_24960121
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:57 schreef Youssef het volgende:

[..]

Dan ken je BHFH nog niet Hij heeft geneog onzintopics over zijn werk geopend. Ga ze zo niet even opzoeken, maar ze zijn er wel degelijk. Volgens mij ging het over schoonmaken op zijn werk, of als ober dienen op een bedrijfsfeestje etc.
en wat is hierbij jou punt ??
bhfh heeft het gewoon graag over zijn werk
een ander die spamt de boel vol met ;" hallo hier ben ik " topics
en weer een ander vind het leuk om topics te openen die over auto`s gaan
pies on joe toe
  zondag 6 februari 2005 @ 21:56:59 #37
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24960333
de topics ovevr mijn werk kloppen allemaal!! nix geen onzin!! Ik heb bij mijn huidige werkgerver zwarte piet gespeeld, ober, er komt een prikklok en vwb de telefoon klopt het ook! dus een beetje flauw dat in twijfel te trekken, ik hou er gewoon van erover te kletsen zoals bonke zegt... en verder heb ik het best naar mijn zin, ondanks de rare fratsen van mn baas af en toe.. krijgt best aardig betaald en heb leuk werk en het is best gezellig bij ons.!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24962763
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
........................... nix geen onzin!! ....................
Ik ben blij dat je het zelf toegeeft
GIRO 800800
pi_24969517
"Wie is er nu gek, ik of mijn baas?"
Dat is eigenlijk de vraag waarop bhfh ons wil laten antwoorden. Maar belangrijk is dat antwoord kennelijk niet, want hij zal toch bij deze baas blijven werken want hij vindt het er wel gezellig. Goed zo!
Met het soort eisen als een prikklok en telefoonregels geeft een werkgever gewoon uiting aan een gevoel van machteloosheid. Die is kennelijk niet in staat om op een andere manier zekerheid te krijgen omtrent (of gewoon te vertrouwen op) de werkinzet van zijn werknemers. Of misschien is zijn vertrouwen te vaak geschonden.
Wanneer mijn ex-bazen regeltjes invoerden waarmee ik het echt niet eens was ging ik gewoon met ze praten. Nadere uitleg vragen. Dat schept begrip, en dat werkt twee kanten op.
Verder is het gewoon een kwestie van geven en nemen. Als de regels HARD zijn is de beloning meestal ook wel HOOG.
  maandag 7 februari 2005 @ 16:18:24 #40
545 dop
:copyright: dop
pi_24972599
BHFH hoe zit dat met die code hoeveel man werken daar en hoe lang is z'n code ?
met het beetje geluk heb je altijd prijs , ongeacht wat je intikt

bij ons op de zaak is de geheime code 0
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_24973286
Wat voor werk doe je?
  maandag 7 februari 2005 @ 20:47:26 #42
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24976500
je moet bij ons eerst een 1 bellen voor zakelijk , of een 2 voor prive en daarna een 4 cijferige persoonlijke pincode die de baas aan iedereen heeft uitgereikt in een gesloten envelope. De gesprekken op 1 worden op band opgenomen en afgeluisterd door de baas en de gesprekken op 2 kosten 1 euro per minuut.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24984355
Ik zou wel willen weten welke werkgever dit is zodat ik die als de pest kan mijden als ik hem ooit tegenkom in mijn loopbaan.
live your fears, fear your live
pi_24986114
denk dat jou baas wel wat beters te doen heeft dan zijn eigen personeel af te luisteren, hebben jullie geen ondernemingsraad?
  dinsdag 8 februari 2005 @ 12:04:55 #45
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24986134

Het blijft niet grappig.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 12:05:20 #46
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_24986141
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_24986276
wat voor werk doe je eigenlijk als ik vragen mag!?!??! klinkt beetje als een callcenter!??!
pi_24986336
Eindelijk een baas die het juiste voorbeeld geeft! Werkgever, het woord zegt het al! Er moet gewoon 8 uur per dag gewerkt worden! Ouwehoeren doe je maar thuis!
Snoep verstandig, lik m'n reet!
  dinsdag 8 februari 2005 @ 12:35:09 #49
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24986609
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 12:13 schreef pacandor_ het volgende:
wat voor werk doe je eigenlijk als ik vragen mag!?!??! klinkt beetje als een callcenter!??!
Inderdaad, post maar eens een keer het adres van de website van het bedrijf waar je werkt.

Oh nee, wacht, nu gaat BHFH natuurlijk dit zeggen:
quote:
Het bedrijf waar ik werkzaam ben heeft heel geen internetsite, want de baas vindt dat te duur.

Vent, soms zijn je topics vermakelijk maar de grens tussen grappig en ronduit debiel ben je al ruim gepasseerd.
pi_25004487
Zelf doe ik het op een andere manier.
Op de specificatie staan alle nummers. Nummers die vaak zijn gebeld, zijn vaak prive nummers van thuis, partner gsm etc.

Ik bel die nummers dan ook, en blijkt het nummer niet bij een zakelijk contact uit te komen, dan bereken ik al die nummers door á 75 eurocent per gebelde minuut. Beetje privé zitten bellen terwijl ik loonkosten per uur, 60 minuten betaal.

En betalen zullen ze, want ik houd het in van het loon. Soms zelfs iets meer, zodat ik er zelf iets beter van wordt.
  woensdag 9 februari 2005 @ 15:23:42 #51
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_25007244
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 18:16 schreef Stuart het volgende:
Hoor wie t zegt die de hele dag in de baas zijn tijd loopt te Fokken
Trotse papa van Eden
  donderdag 10 februari 2005 @ 21:39:54 #52
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25028969
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 12:08 schreef _-Xanti-_ het volgende:
Zelf doe ik het op een andere manier.
Op de specificatie staan alle nummers. Nummers die vaak zijn gebeld, zijn vaak prive nummers van thuis, partner gsm etc.

Ik bel die nummers dan ook, en blijkt het nummer niet bij een zakelijk contact uit te komen, dan bereken ik al die nummers door á 75 eurocent per gebelde minuut. Beetje privé zitten bellen terwijl ik loonkosten per uur, 60 minuten betaal.

En betalen zullen ze, want ik houd het in van het loon. Soms zelfs iets meer, zodat ik er zelf iets beter van wordt.
zo heeft de baas dus ook geredeneerd.. Nouja er nog over nadenkend vind ik het niet eens zo gek eigenlijk. De dames van de receptie en de kofffiejuffrouw die waren nvaak aan het bellen en smsen en de baas stoorde dat natuurlijk. Er is nog wel wat gemor, maar ik denk dat er wel mee te leven is eigenlijk. Het blijkt dus dat dit bij meer bedrijven is en och dat afluisteren, ik heb roch niks te verbergen, maja als je een keer moet bellen tikt die euro per minuut wel aan natuurlijk..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 13 februari 2005 @ 12:23:14 #53
114255 puijbroek
waar een wil is...
pi_25070643
Bij ons is het gebruik van gsm/mobiel op kantoor ook verboden, heb het ook nog niet gezien.
Wel mag je als het echt nodig is prive bellen na toestemming van de chef. Een arts of reparatiebedrijf die buiten kantoruren niet bereikbaar is. Prive bellen zonder toestemming en
betrapt worden komt je op een fikse uitbrander te staan en je moet de tijd later inhalen.
De chef zegt "het is hierr geen telefooncentrale" Op den duur wen je aan al die regels.
L.A. Winselen
  zondag 13 februari 2005 @ 14:21:46 #54
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_25072325
Maar om wat voor baan gaat het dan? Noem anders de branche ofzo...
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
  maandag 14 februari 2005 @ 08:47:04 #55
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_25082262
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 17:37 schreef Mach3 het volgende:
bij ons word het ook niet gewaardeerd dat je een gsm in je zak hebt zitten, maar ik heb aangegeven dat ik hem bij me draag om wille mijn zoon . dat ik niet bel met dat ding in me baas zijn tijd is vrij logisch en hij hoeft me daar ook niet voor op me donder te geven, maar als mijn zoon onderweg naar school een ongeluk heeft gehad dan wil ik dat wel zo snel mogelijk weten en niet wachten tot me eerste koffiebreak. heb daar dus ook een hartig woordje met mijn huidige werkgever over gesproken. nu is het zo dat mensen met kinderen hun telefoon bij zich mogen dragen maar op de trilstand en als er noodzaak is dat het zo snel mogelijk het gesprek word beieindigd en geen half uur aan dat ding blijven plakken met je oor . goede regeling en niemand hoor je verder nog klagen
Vind ik ook een beetje raar onderscheid
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_25082283
quote:
nou he
  zondag 20 februari 2005 @ 10:44:03 #57
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_25175839
quote:
Op maandag 7 februari 2005 20:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
je moet bij ons eerst een 1 bellen voor zakelijk , of een 2 voor prive en daarna een 4 cijferige persoonlijke pincode die de baas aan iedereen heeft uitgereikt in een gesloten envelope. De gesprekken op 1 worden op band opgenomen en afgeluisterd door de baas en de gesprekken op 2 kosten 1 euro per minuut.
Kun je niet collect call bellen?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 21 februari 2005 @ 05:32:35 #58
78918 SeLang
Black swans matter
pi_25189658
Maar waarom zou je ook privé moeten bellen onder werktijd ?
Dat doe je maar na het werk.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_25189680
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 12:17 schreef AapNootMies het volgende:
Eindelijk een baas die het juiste voorbeeld geeft! Werkgever, het woord zegt het al! Er moet gewoon 8 uur per dag gewerkt worden! Ouwehoeren doe je maar thuis!
Wel bedrijf werk je? Slaaf & Driver vof
Okuninushi
pi_25189682
quote:
Op maandag 21 februari 2005 05:32 schreef SeLang het volgende:
Maar waarom zou je ook privé moeten bellen onder werktijd ?
Dat doe je maar na het werk.
Als er bijvoorbeeld een noodgeval is. Dus stel daj je vrouw wil bellen om aan te geven dat ze wil bevallen dat is prive maar mag dant niet. Lekker harteloos.
Okuninushi
pi_25189686
BHFH en puijbroek: waar werken jullie en wat voor soort werk doe je?

Ik zou daar geen minuut langer werken. Of ik zou een rechtzaak beginnen. Of ik zou geen hand uitsteken en doen alsof ik heel hard werk, en kijken hoe lang het duurt voor ik ontslagen word. Wel vooraf een andere baan regelen natuurlijk.

Dat die lul van een baas jouw gesprekken monitort, dat pik je toch niet? Dat je er voor moet betalen vind ik al belachelijk genoeg maar dat slaat echt alles. Man, als ik wil dan kan ik komen en gaan wanneer ik wil, dat interesseert niemand iets. Zolang ik mijn werk maar afkrijg. Ik heb collega's die pe dag een uur staan roken, en dan wil je mij vertellen dat als ik jouw baas had dat ik voor 5 minuten bellen moet betalen? Terwijl die lui een uur staan te roken en er bij hen geen loon ingehouden wordt?

Brrr, wat een enge bedrijven. Ben ik even blij met mijn diploma's. Ik zie zoiets niet gebeuren bij hoger opgeleiden, alleen bij lager werk.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  maandag 21 februari 2005 @ 06:15:48 #62
78918 SeLang
Black swans matter
pi_25189687
quote:
Op maandag 21 februari 2005 06:07 schreef Toyotomi het volgende:

[..]

Als er bijvoorbeeld een noodgeval is. Dus stel daj je vrouw wil bellen om aan te geven dat ze wil bevallen dat is prive maar mag dant niet. Lekker harteloos.
Ja en voor dit soort noodgevallen boeit het natuurlijk ook dat het wel € 1,- per minuut kost
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_25189730
Een euro is uitbuiting. En bij zo een bedrijf wil ik niet werken in elk gevl. Wel vindt ik dat prive bellen niet hoort binnen werktijd.
Okuninushi
  maandag 21 februari 2005 @ 08:54:23 #64
545 dop
:copyright: dop
pi_25190172
puijenbroek is een BHFH kloon kijk voor de lol eens in zijn geschiedenis en naar zijn schrijfstijl
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_25190266
Een baas die mij wil controleren zou ik zo weg gaan, prestaties lijken mij voldoende controleerbaar.
pi_25195313
quote:
Op maandag 21 februari 2005 06:14 schreef StefanP het volgende:

Ik zou daar geen minuut langer werken. Of ik zou een rechtzaak beginnen. Of ik zou geen hand uitsteken en doen alsof ik heel hard werk, en kijken hoe lang het duurt voor ik ontslagen word. Wel vooraf een andere baan regelen natuurlijk.

Dat die lul van een baas jouw gesprekken monitort, dat pik je toch niet? Dat je er voor moet betalen vind ik al belachelijk genoeg maar dat slaat echt alles. Man, als ik wil dan kan ik komen en gaan wanneer ik wil, dat interesseert niemand iets. Zolang ik mijn werk maar afkrijg. Ik heb collega's die pe dag een uur staan roken, en dan wil je mij vertellen dat als ik jouw baas had dat ik voor 5 minuten bellen moet betalen? Terwijl die lui een uur staan te roken en er bij hen geen loon ingehouden wordt?

Brrr, wat een enge bedrijven. Ben ik even blij met mijn diploma's. Ik zie zoiets niet gebeuren bij hoger opgeleiden, alleen bij lager werk.
sjemig zeg voor een hoog opgeleide lees je trouwens heel slecht
ik raad je ook aan om de gehele topic eens te lezen en dan nog eens een reply te doen
pies on joe toe
  maandag 21 februari 2005 @ 22:27:04 #67
114255 puijbroek
waar een wil is...
pi_25196410
ben het ook volstrekt niet eens met al die gsm- en telefoonregels op het werk
maar ja ik zit er nou eenmaal mee en een andere baan ligt niet voor het opscheppen.
je wordt van binnenkomst tot weggaan in alles gecontroleerdAlleen op de wc ben je een paar minutjes je zelf. zo gaat dat dikwijls tegenwoordig. Alleen lukt me het af en toe de produktie flink te saboteren. Iets ongemerkt onklaar maken bijv aan de apparatuur.
L.A. Winselen
pi_25196777
quote:
Op maandag 21 februari 2005 20:30 schreef bonke het volgende:

sjemig zeg voor een hoog opgeleide lees je trouwens heel slecht
ik raad je ook aan om de gehele topic eens te lezen en dan nog eens een reply te doen
quote:
Op maandag 21 februari 2005 06:14 schreef StefanP het volgende:
Ik zou daar geen minuut langer werken. Of ik zou een rechtzaak beginnen.
Hij is een hoog opgeleide die een rechtszaak ! ! ! tegen z'n baas zou beginnen, maar het woord niet eens kan spellen

[ Bericht 26% gewijzigd door Notoire_Gek op 21-02-2005 22:55:18 ]
GIRO 800800
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')