Wat een gelul.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
(je betaalt binnen Belgie bij ons ongeveer 1 euro per minuut)
duh, je verwacht toch niet anders van hemquote:
de baas REKENT 1 euro per minuut!! Dat is een apart tarief voor de werknemers.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:44 schreef static het volgende:
[..]
Wat een gelul.
Piekuren 0,0430 ¤/min.
Daluren 0,0215 ¤/min
Connectiekost 0,0430 ¤/oproep
Hahahahaha, wat een kutbaas heb jij. Alle gesprekken worden gemonitord.. en dat pikken jullie ook echt? Wel es van privacywetgeving gehoord?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
de baas REKENT 1 euro per minuut!! Dat is een apart tarief voor de werknemers.
Wij hebben op de telefoons ieder een eigen pincode die je moet invoeren elke keer als je belt, daar wordt dan een rekening voor opgemaakt elke maand. De baas rekent 1 euro per minuut.
Voor zakelijke gesprekken hoef je natuurlijk niet te betalen, daar geldt een andere code voor, maar die worden allemaal gemonitord en wee je gebeente als je een prive gesprek op een zakelijke code voert.
Dat is zo....maar iemand moet toch bereikbaar kunnen zijn bij een noodgeval.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:16 schreef Stuart het volgende:
Op zich begrijp ik het best zo'n actie. Bij mij op kantoor zijn ook veel mensen die onder werktijd hun privé telefoontjes beantwoorden op hun mobieltje. Bijzonder ergerlijk gedrag![]()
waar kan je dat ergens vinden dan?? Ik vroeg me ook al af dat dat wettig is, maar de baas zegt gewoon dat privé zaken in principe niet in werktijd gedaan moeten worden en dat hij voor die uitzondering best dat hoge tarief mag rekenen. Het is een GUNST dat het uberhaupt kan zegt hij.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:14 schreef splendor het volgende:
Erg raar verhaal maar mocht het waar zijn, een telefoon in je broekzak hebben is niet onwettig en ze kunnen je daar geen boete voor geven. En ook 1euro rekenen voor telefoontjes van werknemers mag niet volgens de wet.
volgens mij snap je het niet helemaalquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:13 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Hahahahaha, wat een kutbaas heb jij. Alle gesprekken worden gemonitord.. en dat pikken jullie ook echt? Wel es van privacywetgeving gehoord?
Dat kan toch, je (de mensen voor wie het relevant is op die persoon voor een noodgeval te bellen) weet toch waar de persoon die je perse moet bereiken werkt?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:20 schreef wonko het volgende:
[..]
Dat is zo....maar iemand moet toch bereikbaar kunnen zijn bij een noodgeval.
Omdat die kerel alleen maar onzin of zeer ongeloofwaardige topics kan maken misschien?quote:Op zondag 6 februari 2005 09:36 schreef Twisted_TpaU het volgende:
Vraag me toch af waarom elke BHFH topic richting onzing kruipt..
Tyf hem maar direct dicht dan, de topictitel lezende wist ik meteen weer dat het een BHFH onzin topic is. Ban die gast toch een keer manquote:Op zondag 6 februari 2005 09:36 schreef Twisted_TpaU het volgende:
Nog meer van die onzin posts en ik hou hem dicht...
op grond waarvan??quote:Op zondag 6 februari 2005 19:13 schreef Youssef het volgende:
[..]
Tyf hem maar direct dicht dan, de topictitel lezende wist ik meteen weer dat het een BHFH onzin topic is. Ban die gast toch een keer man
Dan ken je BHFH nog nietquote:Op zondag 6 februari 2005 19:31 schreef bonke het volgende:
een topic als dit verzin je niet zomaar dus er moet wel een beetje waarheid inzitten
en btw ik kan het me als baas zijnde best voorstellen dat hij prive foontjes zo min mogelijk in zijn bedrijf wil hebben, en dat ie daarom die vreemde maatregelen heeft getroffen om dat in te dammen
en wat is hierbij jou punt ??quote:Op zondag 6 februari 2005 19:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dan ken je BHFH nog nietHij heeft geneog onzintopics over zijn werk geopend. Ga ze zo niet even opzoeken, maar ze zijn er wel degelijk. Volgens mij ging het over schoonmaken op zijn werk, of als ober dienen op een bedrijfsfeestje etc.
Ik ben blij dat je het zelf toegeeftquote:Op zondag 6 februari 2005 21:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
........................... nix geen onzin!! ....................
Inderdaad, post maar eens een keer het adres van de website van het bedrijf waar je werkt.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:13 schreef pacandor_ het volgende:
wat voor werk doe je eigenlijk als ik vragen mag!?!??! klinkt beetje als een callcenter!??!
quote:Het bedrijf waar ik werkzaam ben heeft heel geen internetsite, want de baas vindt dat te duur.
Hoor wie t zegt die de hele dag in de baas zijn tijd loopt te Fokkenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:16 schreef Stuart het volgende:
Op zich begrijp ik het best zo'n actie. Bij mij op kantoor zijn ook veel mensen die onder werktijd hun privé telefoontjes beantwoorden op hun mobieltje. Bijzonder ergerlijk gedrag![]()
zo heeft de baas dus ook geredeneerd.. Nouja er nog over nadenkend vind ik het niet eens zo gek eigenlijk. De dames van de receptie en de kofffiejuffrouw die waren nvaak aan het bellen en smsen en de baas stoorde dat natuurlijk. Er is nog wel wat gemor, maar ik denk dat er wel mee te leven is eigenlijk. Het blijkt dus dat dit bij meer bedrijven is en och dat afluisteren, ik heb roch niks te verbergen, maja als je een keer moet bellen tikt die euro per minuut wel aan natuurlijk..quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:08 schreef _-Xanti-_ het volgende:
Zelf doe ik het op een andere manier.
Op de specificatie staan alle nummers. Nummers die vaak zijn gebeld, zijn vaak prive nummers van thuis, partner gsm etc.
Ik bel die nummers dan ook, en blijkt het nummer niet bij een zakelijk contact uit te komen, dan bereken ik al die nummers door á 75 eurocent per gebelde minuut. Beetje privé zitten bellen terwijl ik loonkosten per uur, 60 minuten betaal.
En betalen zullen ze, want ik houd het in van het loon. Soms zelfs iets meer, zodat ik er zelf iets beter van wordt.
Vind ik ook een beetje raar onderscheidquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:37 schreef Mach3 het volgende:
bij ons word het ook niet gewaardeerd dat je een gsm in je zak hebt zitten, maar ik heb aangegeven dat ik hem bij me draag om wille mijn zoon . dat ik niet bel met dat ding in me baas zijn tijd is vrij logisch en hij hoeft me daar ook niet voor op me donder te geven, maar als mijn zoon onderweg naar school een ongeluk heeft gehad dan wil ik dat wel zo snel mogelijk weten en niet wachten tot me eerste koffiebreak. heb daar dus ook een hartig woordje met mijn huidige werkgever over gesproken. nu is het zo dat mensen met kinderen hun telefoon bij zich mogen dragen maar op de trilstand en als er noodzaak is dat het zo snel mogelijk het gesprek word beieindigd en geen half uur aan dat ding blijven plakken met je oor . goede regeling en niemand hoor je verder nog klagen
quote:Op zondag 6 februari 2005 09:36 schreef Twisted_TpaU het volgende:
Vraag me toch af waarom elke BHFH topic richting onzing kruipt..
Kun je niet collect call bellen?quote:Op maandag 7 februari 2005 20:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
je moet bij ons eerst een 1 bellen voor zakelijk , of een 2 voor prive en daarna een 4 cijferige persoonlijke pincode die de baas aan iedereen heeft uitgereikt in een gesloten envelope. De gesprekken op 1 worden op band opgenomen en afgeluisterd door de baas en de gesprekken op 2 kosten 1 euro per minuut.
Wel bedrijf werk je? Slaaf & Driver vofquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:17 schreef AapNootMies het volgende:
Eindelijk een baas die het juiste voorbeeld geeft! Werkgever, het woord zegt het al! Er moet gewoon 8 uur per dag gewerkt worden! Ouwehoeren doe je maar thuis!
Als er bijvoorbeeld een noodgeval is. Dus stel daj je vrouw wil bellen om aan te geven dat ze wil bevallen dat is prive maar mag dant niet. Lekker harteloos.quote:Op maandag 21 februari 2005 05:32 schreef SeLang het volgende:
Maar waarom zou je ook privé moeten bellen onder werktijd ?
Dat doe je maar na het werk.
Ja en voor dit soort noodgevallen boeit het natuurlijk ook dat het wel € 1,- per minuut kostquote:Op maandag 21 februari 2005 06:07 schreef Toyotomi het volgende:
[..]
Als er bijvoorbeeld een noodgeval is. Dus stel daj je vrouw wil bellen om aan te geven dat ze wil bevallen dat is prive maar mag dant niet. Lekker harteloos.
sjemig zeg voor eenquote:Op maandag 21 februari 2005 06:14 schreef StefanP het volgende:
BHFH en puijbroek: waar werken jullie en wat voor soort werk doe je?
Ik zou daar geen minuut langer werken. Of ik zou een rechtzaak beginnen. Of ik zou geen hand uitsteken en doen alsof ik heel hard werk, en kijken hoe lang het duurt voor ik ontslagen word. Wel vooraf een andere baan regelen natuurlijk.
Dat die lul van een baas jouw gesprekken monitort, dat pik je toch niet? Dat je er voor moet betalen vind ik al belachelijk genoeg maar dat slaat echt alles. Man, als ik wil dan kan ik komen en gaan wanneer ik wil, dat interesseert niemand iets. Zolang ik mijn werk maar afkrijg. Ik heb collega's die pe dag een uur staan roken, en dan wil je mij vertellen dat als ik jouw baas had dat ik voor 5 minuten bellen moet betalen? Terwijl die lui een uur staan te roken en er bij hen geen loon ingehouden wordt?
Brrr, wat een enge bedrijven. Ben ik even blij met mijn diploma's. Ik zie zoiets niet gebeuren bij hoger opgeleiden, alleen bij lager werk.
quote:Op maandag 21 februari 2005 20:30 schreef bonke het volgende:
sjemig zeg voor eenhoog opgeleide
lees je trouwens heel slecht
ik raad je ook aan om de gehele topic eens te lezen en dan nog eens een reply te doen
Hij is een hoog opgeleide die een rechtszaak ! ! ! tegen z'n baas zou beginnen, maar het woord niet eens kan spellenquote:Op maandag 21 februari 2005 06:14 schreef StefanP het volgende:
BHFH en puijbroek: waar werken jullie en wat voor soort werk doe je?
Ik zou daar geen minuut langer werken. Of ik zou een rechtzaak beginnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |