abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 februari 2005 @ 15:23:42 #51
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_25007244
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 18:16 schreef Stuart het volgende:
Op zich begrijp ik het best zo'n actie. Bij mij op kantoor zijn ook veel mensen die onder werktijd hun privé telefoontjes beantwoorden op hun mobieltje. Bijzonder ergerlijk gedrag
Hoor wie t zegt die de hele dag in de baas zijn tijd loopt te Fokken
Trotse papa van Eden
  donderdag 10 februari 2005 @ 21:39:54 #52
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25028969
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 12:08 schreef _-Xanti-_ het volgende:
Zelf doe ik het op een andere manier.
Op de specificatie staan alle nummers. Nummers die vaak zijn gebeld, zijn vaak prive nummers van thuis, partner gsm etc.

Ik bel die nummers dan ook, en blijkt het nummer niet bij een zakelijk contact uit te komen, dan bereken ik al die nummers door á 75 eurocent per gebelde minuut. Beetje privé zitten bellen terwijl ik loonkosten per uur, 60 minuten betaal.

En betalen zullen ze, want ik houd het in van het loon. Soms zelfs iets meer, zodat ik er zelf iets beter van wordt.
zo heeft de baas dus ook geredeneerd.. Nouja er nog over nadenkend vind ik het niet eens zo gek eigenlijk. De dames van de receptie en de kofffiejuffrouw die waren nvaak aan het bellen en smsen en de baas stoorde dat natuurlijk. Er is nog wel wat gemor, maar ik denk dat er wel mee te leven is eigenlijk. Het blijkt dus dat dit bij meer bedrijven is en och dat afluisteren, ik heb roch niks te verbergen, maja als je een keer moet bellen tikt die euro per minuut wel aan natuurlijk..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 13 februari 2005 @ 12:23:14 #53
114255 puijbroek
waar een wil is...
pi_25070643
Bij ons is het gebruik van gsm/mobiel op kantoor ook verboden, heb het ook nog niet gezien.
Wel mag je als het echt nodig is prive bellen na toestemming van de chef. Een arts of reparatiebedrijf die buiten kantoruren niet bereikbaar is. Prive bellen zonder toestemming en
betrapt worden komt je op een fikse uitbrander te staan en je moet de tijd later inhalen.
De chef zegt "het is hierr geen telefooncentrale" Op den duur wen je aan al die regels.
L.A. Winselen
  zondag 13 februari 2005 @ 14:21:46 #54
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_25072325
Maar om wat voor baan gaat het dan? Noem anders de branche ofzo...
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
  maandag 14 februari 2005 @ 08:47:04 #55
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_25082262
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 17:37 schreef Mach3 het volgende:
bij ons word het ook niet gewaardeerd dat je een gsm in je zak hebt zitten, maar ik heb aangegeven dat ik hem bij me draag om wille mijn zoon . dat ik niet bel met dat ding in me baas zijn tijd is vrij logisch en hij hoeft me daar ook niet voor op me donder te geven, maar als mijn zoon onderweg naar school een ongeluk heeft gehad dan wil ik dat wel zo snel mogelijk weten en niet wachten tot me eerste koffiebreak. heb daar dus ook een hartig woordje met mijn huidige werkgever over gesproken. nu is het zo dat mensen met kinderen hun telefoon bij zich mogen dragen maar op de trilstand en als er noodzaak is dat het zo snel mogelijk het gesprek word beieindigd en geen half uur aan dat ding blijven plakken met je oor . goede regeling en niemand hoor je verder nog klagen
Vind ik ook een beetje raar onderscheid
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_25082283
quote:
Op zondag 6 februari 2005 09:36 schreef Twisted_TpaU het volgende:
Vraag me toch af waarom elke BHFH topic richting onzing kruipt..
nou he
  zondag 20 februari 2005 @ 10:44:03 #57
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_25175839
quote:
Op maandag 7 februari 2005 20:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
je moet bij ons eerst een 1 bellen voor zakelijk , of een 2 voor prive en daarna een 4 cijferige persoonlijke pincode die de baas aan iedereen heeft uitgereikt in een gesloten envelope. De gesprekken op 1 worden op band opgenomen en afgeluisterd door de baas en de gesprekken op 2 kosten 1 euro per minuut.
Kun je niet collect call bellen?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 21 februari 2005 @ 05:32:35 #58
78918 SeLang
Black swans matter
pi_25189658
Maar waarom zou je ook privé moeten bellen onder werktijd ?
Dat doe je maar na het werk.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_25189680
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 12:17 schreef AapNootMies het volgende:
Eindelijk een baas die het juiste voorbeeld geeft! Werkgever, het woord zegt het al! Er moet gewoon 8 uur per dag gewerkt worden! Ouwehoeren doe je maar thuis!
Wel bedrijf werk je? Slaaf & Driver vof
Okuninushi
pi_25189682
quote:
Op maandag 21 februari 2005 05:32 schreef SeLang het volgende:
Maar waarom zou je ook privé moeten bellen onder werktijd ?
Dat doe je maar na het werk.
Als er bijvoorbeeld een noodgeval is. Dus stel daj je vrouw wil bellen om aan te geven dat ze wil bevallen dat is prive maar mag dant niet. Lekker harteloos.
Okuninushi
pi_25189686
BHFH en puijbroek: waar werken jullie en wat voor soort werk doe je?

Ik zou daar geen minuut langer werken. Of ik zou een rechtzaak beginnen. Of ik zou geen hand uitsteken en doen alsof ik heel hard werk, en kijken hoe lang het duurt voor ik ontslagen word. Wel vooraf een andere baan regelen natuurlijk.

Dat die lul van een baas jouw gesprekken monitort, dat pik je toch niet? Dat je er voor moet betalen vind ik al belachelijk genoeg maar dat slaat echt alles. Man, als ik wil dan kan ik komen en gaan wanneer ik wil, dat interesseert niemand iets. Zolang ik mijn werk maar afkrijg. Ik heb collega's die pe dag een uur staan roken, en dan wil je mij vertellen dat als ik jouw baas had dat ik voor 5 minuten bellen moet betalen? Terwijl die lui een uur staan te roken en er bij hen geen loon ingehouden wordt?

Brrr, wat een enge bedrijven. Ben ik even blij met mijn diploma's. Ik zie zoiets niet gebeuren bij hoger opgeleiden, alleen bij lager werk.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  maandag 21 februari 2005 @ 06:15:48 #62
78918 SeLang
Black swans matter
pi_25189687
quote:
Op maandag 21 februari 2005 06:07 schreef Toyotomi het volgende:

[..]

Als er bijvoorbeeld een noodgeval is. Dus stel daj je vrouw wil bellen om aan te geven dat ze wil bevallen dat is prive maar mag dant niet. Lekker harteloos.
Ja en voor dit soort noodgevallen boeit het natuurlijk ook dat het wel € 1,- per minuut kost
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_25189730
Een euro is uitbuiting. En bij zo een bedrijf wil ik niet werken in elk gevl. Wel vindt ik dat prive bellen niet hoort binnen werktijd.
Okuninushi
  maandag 21 februari 2005 @ 08:54:23 #64
545 dop
:copyright: dop
pi_25190172
puijenbroek is een BHFH kloon kijk voor de lol eens in zijn geschiedenis en naar zijn schrijfstijl
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_25190266
Een baas die mij wil controleren zou ik zo weg gaan, prestaties lijken mij voldoende controleerbaar.
pi_25195313
quote:
Op maandag 21 februari 2005 06:14 schreef StefanP het volgende:

Ik zou daar geen minuut langer werken. Of ik zou een rechtzaak beginnen. Of ik zou geen hand uitsteken en doen alsof ik heel hard werk, en kijken hoe lang het duurt voor ik ontslagen word. Wel vooraf een andere baan regelen natuurlijk.

Dat die lul van een baas jouw gesprekken monitort, dat pik je toch niet? Dat je er voor moet betalen vind ik al belachelijk genoeg maar dat slaat echt alles. Man, als ik wil dan kan ik komen en gaan wanneer ik wil, dat interesseert niemand iets. Zolang ik mijn werk maar afkrijg. Ik heb collega's die pe dag een uur staan roken, en dan wil je mij vertellen dat als ik jouw baas had dat ik voor 5 minuten bellen moet betalen? Terwijl die lui een uur staan te roken en er bij hen geen loon ingehouden wordt?

Brrr, wat een enge bedrijven. Ben ik even blij met mijn diploma's. Ik zie zoiets niet gebeuren bij hoger opgeleiden, alleen bij lager werk.
sjemig zeg voor een hoog opgeleide lees je trouwens heel slecht
ik raad je ook aan om de gehele topic eens te lezen en dan nog eens een reply te doen
pies on joe toe
  maandag 21 februari 2005 @ 22:27:04 #67
114255 puijbroek
waar een wil is...
pi_25196410
ben het ook volstrekt niet eens met al die gsm- en telefoonregels op het werk
maar ja ik zit er nou eenmaal mee en een andere baan ligt niet voor het opscheppen.
je wordt van binnenkomst tot weggaan in alles gecontroleerdAlleen op de wc ben je een paar minutjes je zelf. zo gaat dat dikwijls tegenwoordig. Alleen lukt me het af en toe de produktie flink te saboteren. Iets ongemerkt onklaar maken bijv aan de apparatuur.
L.A. Winselen
pi_25196777
quote:
Op maandag 21 februari 2005 20:30 schreef bonke het volgende:

sjemig zeg voor een hoog opgeleide lees je trouwens heel slecht
ik raad je ook aan om de gehele topic eens te lezen en dan nog eens een reply te doen
quote:
Op maandag 21 februari 2005 06:14 schreef StefanP het volgende:
Ik zou daar geen minuut langer werken. Of ik zou een rechtzaak beginnen.
Hij is een hoog opgeleide die een rechtszaak ! ! ! tegen z'n baas zou beginnen, maar het woord niet eens kan spellen

[ Bericht 26% gewijzigd door Notoire_Gek op 21-02-2005 22:55:18 ]
GIRO 800800
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')