quote:
Ik ben op 4 april begonnen, dus dat is in 3,5 week ongeveer.
Gaat wel hard, maar naar mijn gevoel niet onverantwoord hard.
![]()
Ik hang nu een beetje tussen fase 1 en fase 2 in. Ik eet wel weer fruit (lekker aardbeien!
![]()
), maar verder heb ik nog niets aan mijn dieet veranderd.
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 07:07 schreef muesli het volgende:Nou, op de een of andere manier is er bij mij nu ook al 2 kilo af
![]()
. Dat gaat hard zeg! Ik ben zo verbaasd hierover!
Geweldig he?!
![]()
Dat vind ik ook echt het leuke aan het south beach dieet, je ziet echt heel snel resultaat!
![]()
quote:
Inmiddels heb ik ook alle 'belangrijke' ingrediënten binnen, inclusief zoetstof (in de supermarkt tegenover de koekjes
![]()
) en vanille-essence (naast de taarten
![]()
), dit alles voor die vreselijke ricotta, die volgens dr. Agaston niet te onderscheiden is van tiramisu. Soms sla ik die ricotta ook over hoor, krijg hem niet goed weg.
Die ricotta heb ik 1 keer gegeten, maar het is niet weg te krijgen!
![]()
Uiteindelijk heb ik het bakje weggegooid omdat het beschimmeld was!
![]()
Maar zoals Babbelzz zei; kwark is goed te eten!
![]()
Beetje zoetstof er doorheen en het smaakt erg ok!
![]()
quote:
Ik ben trouwens wel licht in mijn hoofd ervan (al vanaf opstaan) en 's avonds stort ik helemaal in. Overdag kan ik wel goed werken enzo.
Vandaag weer een nieuw dagje. Jullie ook weer veel succes!
En Liejannuh, die hormoonreacties lijken me niet echt gezond nee. Snap het principe erachter ook niet zo.
Ik had dat in het begin ook wel een beetje. Het is verstandig om vooral genoeg te eten. Eet rustig een extra snack als je denkt het nodig te hebben. Ik heb ook altijd wat extra's bij me, zeker als ik op de fiets ben!
Hormonen zou ik zelf ook nooit aan beginnen, maar als zij denkt dat het helpt.... Volgens mij is het "voordeel" van die hormooninjecties dat het verschrikkelijk duur is en dat je van jezelf wel moet op moet letten met je eten omdat je anders je geld helemaal weggooid!
![]()
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 07:24 schreef Babbelzz het volgende:Bij mij gaat t inmiddels ook trager het afvallen (stand-6)... wel jammer, ga voorzichtig toch maar naar fase 2... in 1 blijven hangen schiet nu ook niet echt op....
Wat ga je allemaal toevoegen aan je eten? Qua dingen die je nu nog niet eet?
Ik heb van de week trouwens rice noodles gegeten, alleen niet in het boekje gekeken of het mocht!
![]()
Nouja, het was wel lekker!
![]()
Succes ook het komende weekend!
![]()
Ik zal de oranje tompoucen missen!