Hoi charmed angel,quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb het boek ook gekocht...
Erg interessant. En ik geloof ook best dat je afvalt.
Alleen in het boek staat voor 2 weken fase 1..... moet je die recepten ook eten, of kan je zelf wtar verzinnen uit die tabellen??? Want ik lust niet alles.....
Nu inmiddels 9.4 kilo erafquote:Op vrijdag 18 februari 2005 04:23 schreef McReal het volgende:
Mijn vriendin is er mee bezig en is inmiddels 4.2 kilo kwijt en 5 Feb mee begonnen
ja dat kan maar neem dan wel een multivitamine preparaat om eventuele tekorten op te heffen , er word af geraden om langer dan 4 weken in fase 1 te blijven..quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:20 schreef avotar het volgende:
Is het met SB ook zo dat je de 1e fase kan lengen om het afvallen te versnellen....?
Ik doe zelf atkins.. dus zit zelf ook zwaar de vitamientjes..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 07:39 schreef McReal het volgende:
[..]
ja dat kan maar neem dan wel een multivitamine preparaat om eventuele tekorten op te heffen , er word af geraden om langer dan 4 weken in fase 1 te blijven..
niet dus.. ik eet ongeveer 15 eieren op een week.... en mijn cholesterol is nog nooit zo laag geweest.quote:Op woensdag 30 maart 2005 08:51 schreef horney_dorney het volgende:
mm.. het cholesterol niveau moet omlaag maar veel eieren eten in fase 1 is dus geen probleem? Je cholesterol spiegel gaat bij + 3 eieren p. week door het dak, beetje vaag dus...
Als je een aantal eieren eet en direct daarna het cholesterol meet, zal het cholesterol enorm hoog zijn. Maar het niveau gaat ook weer terug naar een normaal niveau. Eieren hebben dus alleen een korte termijn invloed op het cholesterolniveau...quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:06 schreef avotar het volgende:
[..]
niet dus.. ik eet ongeveer 15 eieren op een week.... en mijn cholesterol is nog nooit zo laag geweest.
hoe het komt....????? je ne sais pas... maar klagen zal ik niet doen...![]()
Neuj..... ben ik het niet mee eens. Ik moest weliswaar geprikt worden toen ik nuchter was, maar..... ik had de dagen ervoor niets bijzonders gegeten.. eigenlijk express mijn normale voeding gehouden (dus met zoveel eieren).... om een zo accuraat mogelijke meting te hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:27 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Als je een aantal eieren eet en direct daarna het cholesterol meet, zal het cholesterol enorm hoog zijn. Maar het niveau gaat ook weer terug naar een normaal niveau. Eieren hebben dus alleen een korte termijn invloed op het cholesterolniveau...
Precies, dat zeg ik toch? Korte termijn invloed. Als je de heren doktoren had willen laten schrikken had je een aantal eieren kort voor die test moeten eten. Jij was echter nuchter, dus dan zie je de normale waarden in de test en is er niets aan de hand...quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:05 schreef avotar het volgende:
[..]
Neuj..... ben ik het niet mee eens. Ik moest weliswaar geprikt worden toen ik nuchter was, maar..... ik had de dagen ervoor niets bijzonders gegeten.. eigenlijk express mijn normale voeding gehouden (dus met zoveel eieren).... om een zo accuraat mogelijke meting te hebben.
Dat is wat je southbeach en ook atkins doet.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Mag ik één kritische vraag stellen? Waarom aan een dieet doen als je hier later toch weer alleen van aankomt? Is het niet beter om rigoreus je eetpatroon te veranderen?
beter nog alles tegelijk..quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:47 schreef Gekke_Waus het volgende:
je kan natuurlijk ook wat meer bewegensport heet dat
nee, dat doen ze niet. Want je krijgt een bepaald, uitgedokterd, eetpatroon aangeleerd, wat niet 'normaal' is. (de boeken en speciale producten die op de markt verschijnen geven al aan dat het niet een normaal eetpatroon is) Als je dan een keer iets eet, dat niet binnen je dieet past, gaat je hele 'schema' in de war.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:51 schreef avotar het volgende:
Dat is wat je southbeach en ook atkins doet.
My point. In Amerika is er nu een nieuw dieet helemaal 'hot': het dieet dat verkondigt dat een normaal eetpatroon gezond is. Dus groente, fruit, veel water, brood etc. etc. Dus waarom aan een ingewikkeld dieet beginnen als het ook makkelijk kan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:57 schreef pikwik het volgende:
ik zou gewoon minder en verstandiger vreten en meer bewegen maar dat is waarschijnlijk te simpel he
Ik geef het je te doen hoor om er elke dag weer aan te komen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
My point. In Amerika is er nu een nieuw dieet helemaal 'hot': het dieet dat verkondigt dat een normaal eetpatroon gezond is. Dus groente, fruit, veel water, brood etc. etc. Dus waarom aan een ingewikkeld dieet beginnen als het ook makkelijk kan?
dat weet ik wel....quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:32 schreef pikwik het volgende:
maar je weet niet of je met een gezondere levensstijl en sporten wellicht hetzelfde resultaat had bereikt
ik veroordeel hier niemand. het is alleen een vraag. juist omdat al die dieten uit amerika komen en men nu weer helemaal into het gezonde eten is.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:26 schreef avotar het volgende:
[..]
maar iedereen moet het voor zich weten. ik kan accepteren als mensen mijn manier niet goed vinden, jammer dat mensen dat andersom niet kunnen Goddess
Dan hadik het verkeerd opgevat Godess, sorry..quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik veroordeel hier niemand. het is alleen een vraag. juist omdat al die dieten uit amerika komen en men nu weer helemaal into het gezonde eten is.
tuurlijk moet iedereen het voor zichzelf weten. Alleen lijkt een dergelijk dieet me moeilijker vol te houden dan 'gewoon gezond eten'.
hej ik ben benieuwd hoe die quiches smaken!ik heb al wel de cupjes klaar staan, maar ben er gisteren niet meer ana toe gekomen om ze van te voren te maken.... heb besloten dat ik voor nu ook geen ommelet meer als ontbijt ga maken *ril*, dus ga toch maar eitje koken nu. Op SBDforum staan lekkere receptjes voor pannekoekjes, ik ga die denk ik maar eens proberen van de week... als dat smaakt kan ik die lekker vooruit maken en hup in de vriezer...quote:Op zondag 3 april 2005 23:26 schreef Liejannuh het volgende:
Ja maar... ik mag met South Beach niet eens worteltjes snacken!
Nouja, mn quiches met spinazie en ei en weet ik wat nog meer staan in de koelkast. Het net mn lunchpakketje en ontbijt voor morgen ook al klaar gezet en ik weet niet of ik daar op kan leven!
Nouja, ik zie het wel! Vrijdag een date, dus ieder grammetje minder is mooi meegenomen!
Worteltjes zijn veel te veel KH per 100g voor fase 1.quote:Op maandag 4 april 2005 19:42 schreef Liejannuh het volgende:
Babbelzz, weet jij toevallig waarom worteltjes niet mogen in fase 1?
Tomaten mogen toch wel??
Die hoofdpijn zul je nog wel even houden denk ik Liejannuh... dat zijn je afkick verschijnselen. Je zou er eventueel Calcium/Magnesium/Zink tabletten tegen kunnen slikken. Heeft mij heel veel goed gedaan... werkt ook uitstekend tegen de ontzettend stijve en slappe spieren die je ongetwijfeld ook de komende dagen gaat hebben..quote:Op dinsdag 5 april 2005 08:19 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ken mezelf ook, ik ga lopen snacken als ik me verveel.
Gister lag ik dus om kwart voor 10 op bed met knallende hoofdpijn, dus ik heb voor vandaag maar 3 quichecups meegenomen. Kunnen al mijn collega's weer gezellig griezelen van mn eten!
Overigens woog ik vanochtend 1,6 kg minder dan gisterochtend.Ik snap er niets van, maar vind het helemaal best!
Ik wil trouwens 10 tot 15 kilo kwijt. Ik ben blij met 10 kilo en ik ben helemaal gelukkig met 15 kg.
Wij hebben trouwens wel ongeveer dezelfde specs Babbelzz, qua lengte en gewicht!
dus....?quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:22 schreef Hanneke1983 het volgende:
van alle dieeten zijn bekend: het verliest z'n werking als je ermee stopt. oftewel: er heel je leven mee door gaan, of je voedingspatroon veranderen
Afvallen is idd veel makkelijker dan op gewicht blijven...quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:22 schreef Hanneke1983 het volgende:
van alle dieeten zijn bekend: het verliest z'n werking als je ermee stopt. oftewel: er heel je leven mee door gaan, of je voedingspatroon veranderen
nieuw voor mequote:Op dinsdag 5 april 2005 10:41 schreef Spyder het volgende:
[..]
Afvallen is idd veel makkelijker dan op gewicht blijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |