This sounds familiairquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:49 schreef BaajGuardian het volgende:
hier zou ik dus wat op kunnen zeggen , maar dan word ik gebanned, dus laat ik het erbij houden , :
krijgen jullie maar gewoon mooi de klere.
als het je niet zint in het topic dan sodeflikker je op naar een ander topic ,
en zoniet laat ik het topic sluiten.
Essay over de historie van het boek, geschreven door Lovecraft, en dat wil je aanvoeren als bewijs dat het boek niet geschreven is door Lovecraft???quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:35 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
(The original essay by Lovecraft, circulated among his friends for years and not published until after his death. An annotated version will be published in The Necronomicon Files, but in the meantime you can check out my comments.)
[knip]
H. P. Lovecraft
tja, alleen maar reports over mensen die beweren ufo's te zien, sorry hoor maar ik vroeg toch echt om officiele persberichten van de chineze regering, niet wat een stel kranten reporteren.quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:37 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
*zucht, volgende post even wat linkjes.
http://www.ufoevidence.org/documents/doc1203.htm
onderaan staan wat links wat degelijke kwaliteit
neeee, natuuurlijk werkt het niet zo! anders zou het wel heeeel makkelijk worden om te bewijzen dat je het allemaal uit je duim loopt te zuigen (of je het nou zelf gelooft of niet) he?quote:Helaas werkt het niet helemaal zo.
hoe verzin je het???quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:33 schreef dodeca het volgende:
[knip]
Ja erg duidelijk, lovecraft zegt immers zelf al dat hij het niet zelf geschreven heeft.quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:46 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Essay over de historie van het boek, geschreven door Lovecraft, en dat wil je aanvoeren als bewijs dat het boek niet geschreven is door Lovecraft???
Plus wederom het noemen van een niet bestaande universiteit in een niet bestaande stad (Miskatonic en Arkham)???
Zie ik het nu niet???
Nou speciaal voor jou dan, knaapje.. ook al is het wat Offtopic.quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:26 schreef lawine2 het volgende:
[..]
tja, alleen maar reports over mensen die beweren ufo's te zien, sorry hoor maar ik vroeg toch echt om officiele persberichten van de chineze regering, niet wat een stel kranten reporteren.
[..]
neeee, natuuurlijk werkt het niet zo! anders zou het wel heeeel makkelijk worden om te bewijzen dat je het allemaal uit je duim loopt te zuigen (of je het nou zelf gelooft of niet) he?
kom eerst maar eens met wat echt bewijs (en nee, dan niet weer links gaan geven naar tin-foil hat achtige sites), wellicht dat ik dan geinterreseerd genoeg ben om er serieus tijd aan te besteden.
Ik weet dat dit zeer offtopic is maar helaas kunnen we op dit forum geen personal messages naar elkaar sturen. Maar EK, hoe serieus is de 'Indian Daily'? Want ik zie dit niet als wereldnieuws overgenomen, dus de internationale persbureau's nemen deze krant of dit artikel niet echt serieus lijkt het.quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:42 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Nou speciaal voor jou dan, knaapje.. ook al is het wat Offtopic.
January 06, 2005
http://www.indiadaily.com/editorial/01-06a-05.asp
India May Be First To Tell The World About ET Contact
(snip)
New Delhi is in the middle of a big secret internal debate. On one side the largest democracy of the world is eager to explain to its citizens and to the world about the ongoing contacts with the UFOs and extra-terrestrials. On the other hand there are invisible untold international protocols that prohibit doing anything that may cause worldwide fear and panic.
It is well accepted between the UFO and extra-terrestrial experts that all the five nuclear powers are in contact with the beings from other stars for quite some time. Recently India has seen enormous news on UFO contacts and secret UFO bases in Himalayas near the Chinese bases. In Ladak, for example the locals clearly point out the everyday phenomenon of large triangular spacecrafts coming out below the ground and Indian security forces protecting them.
Military officials and politicians have confessed the fact that India has been contacted. India has been told the rules of the Universe.
The current debate is on whether to keep it secret like other countries are doing or in tradition of a total transparent society come out and tell the truth. India is so open and democratic; it is very difficult to keep a secret for long.
(snip)
uhm, dat is nog steeds niet waar ik om vroeg, dit is niks meer dan een stel crackpots die beweren dat de regering 'op het punt staat' iets te onthullen, etc. sorry hoor, maar dat is dus weer tinfoil conspiracy crap. kom eens met wat substantieels op de proppen of hou anders op met de belachelijke claims te maken.quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:42 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Nou speciaal voor jou dan, knaapje.. ook al is het wat Offtopic.
January 06, 2005
http://www.indiadaily.com/editorial/01-06a-05.asp
India May Be First To Tell The World About ET Contact
(snip)
New Delhi is in the middle of a big secret internal debate. On one side the largest democracy of the world is eager to explain to its citizens and to the world about the ongoing contacts with the UFOs and extra-terrestrials. On the other hand there are invisible untold international protocols that prohibit doing anything that may cause worldwide fear and panic.
It is well accepted between the UFO and extra-terrestrial experts that all the five nuclear powers are in contact with the beings from other stars for quite some time. Recently India has seen enormous news on UFO contacts and secret UFO bases in Himalayas near the Chinese bases. In Ladak, for example the locals clearly point out the everyday phenomenon of large triangular spacecrafts coming out below the ground and Indian security forces protecting them.
Military officials and politicians have confessed the fact that India has been contacted. India has been told the rules of the Universe.
The current debate is on whether to keep it secret like other countries are doing or in tradition of a total transparent society come out and tell the truth. India is so open and democratic; it is very difficult to keep a secret for long.
(snip)
Tuurlijk zegt Locevraft in zijn essay dat hij het niet zelf geschreven heeft, het essay is immers een gedeelte van zijn verzonnen mythos. Het essay dient als doel om zijn mythos in stand te houden en uit te breiden... En blijkbaar werkt het, gezien je overtuiging...quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:39 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Ja erg duidelijk, lovecraft zegt immers zelf al dat hij het niet zelf geschreven heeft.
Ik heb dat essay in verschillende uitvoeringen hier thuis liggen, geloof me, ik kan dat ding bijna dromen..quote:Gebruik niet altijd dat suggestieve ontkenning, of suggestief neerhalen van het bewijs.. zoek dan tenminste de dingen op die Lovecraft zegt in die Essay.. misschien kom je er achter dat het boek inderdaad al veel ouder is, en inderdaad uit die tijd komt!
uhuh, dus wanneer ik laat zien dat je totaal geen credible sources te voorschijn kan toveren voor je claims ga je dus maar weer roepen dat we off-topic geraakt zijn (en wiens schuld is dat hmmm?) zodat je tenminste nog een beetje gezicht kan redden.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:10 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
Maar de India Daily is echt een gerenomeerde krant!
Een beetje het nationale persbureau?
Reporters zijn overigens vaak wel vrije reporters! zo gaat dat in een echte democratie.
Nee de Amerikaanse of Nederlandse regering geef niet graag openbaar dat men in India eerder is met de opvolger van olie!!
Maar nu even kappen met die crap lawine2, zijn ook al wat andere topics over.
Dit topic gaat over de Necro Omicon
beter lezen, ik ZEG dat er al topics over zijn.. ik kan wel dit topic volbeuken met 50-60 links..wat heeft Baaj daaraan.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:29 schreef lawine2 het volgende:
[..]
uhuh, dus wanneer ik laat zien dat je totaal geen credible sources te voorschijn kan toveren voor je claims ga je dus maar weer roepen dat we off-topic geraakt zijn (en wiens schuld is dat hmmm?) zodat je tenminste nog een beetje gezicht kan redden.
Hebbie de Griekse versie al gezien?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:55 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Tuurlijk zegt Locevraft in zijn essay dat hij het niet zelf geschreven heeft, het essay is immers een gedeelte van zijn verzonnen mythos. Het essay dient als doel om zijn mythos in stand te houden en uit te breiden... En blijkbaar werkt het, gezien je overtuiging...
De enige plek waar hij zegt de schrijver te zijn, is in de talloze brieven die hij schreef aan correspondenten.
[..]
Ik heb dat essay in verschillende uitvoeringen hier thuis liggen, geloof me, ik kan dat ding bijna dromen..
Ik haal helemaal geen bewijs "suggestief" neer, ik vertel je gewoon waar het op staat.
Als jij als bewijs voor de echtheid van een boek een stuk aandraagt van de auteur van dat boek, dan is dat op zijn minst zeer twijfelachtig bewijs...
Jij zegt dat ik het stuk niet goed heb gelezen, maar dan plaats ik grote vraagtekens bij jou manier van lezen, aangezien je de grootste grap van het stukje niet eens op gemerkt hebt...
Als Lovecraft werkelijk het echte verhaal van de necronomicon zou opschrijven, waarom vermeldt hij dan dat er een kopie te vinden is in de miskatonic universiteit in Arkham??
Dit is een universiteit die niet bestaat en een plaats die ook niet echt is. Beide termen zijn door hem zelf verzonnen..
Misschien moet jij het stukje nog maar eens doorlezen.....
Er bestaan verschillende versies, die vaak de titel hebben van boek der doden. Het Egyptische boek is een voorbeeld.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:15 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
[..]
Hebbie de Griekse versie al gezien?Lovecraft was niet de eerste die verhalen liet opwelmen over het "boek der doden" !!!!!
Nou, ik kan dat wel, en ik kan je vertellen.. jeez, wat een ti-ta-teringzooi.. Zou je je niet eensch gaan schamen en je kamer opruimen..?quote:geen reden om zo vijandig te zijn. als jij remote viewing kan, dan wil ik bewijs zien, hmm, wellicht kan je remote viewen naar m'n kamer toe en zeggen hoe het er uitziet, dat zou ik best wel indrukwekkend vinden.
Die past mooi op een tegeltje boven de WCquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:01 schreef dodeca het volgende:
Signs and symbols control the world, not phases and laws - Confucius (551-479 BC)
Ze zijn ook zoveel sterker zegquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:01 schreef dodeca het volgende:
Signs and symbols control the world, not phases and laws - Confucius (551-479 BC)
Maar gebeurd dat ook niet in de praktijk? Zijn er ook geen landgrenzen bepaald door een boekwerk? (zie Israel en de bijbel bv). Tekst kan heel krachtig zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2005 23:41 schreef Shark.Bait het volgende:
Mèn, zo kan je alles wat iedereen aan het papier toevertrouwt wel als echt gaan zien.
Klopt.quote:Op zondag 13 februari 2005 01:17 schreef livEliveD het volgende:
Maar gebeurd dat ook niet in de praktijk? Zijn er ook geen landgrenzen bepaald door een boekwerk? (zie Israel en de bijbel bv). Tekst kan heel krachtig zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |